Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pakos - zdjęcie

Pakos

Rejestracja: 14.05.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.08.2010 08:30
-----

#123635 Edit plug.

Napisane przez Abes Mapper w 06.04.2010 11:47

Frajer, weź idź ty z tymi kodami :xP: Czy wiesz że trzeba zachować odpowiednie odstępy?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
register_plugin("Okna", "0.1", "Knopers")
register_clcmd("say /zombie", "zombie")
register_clcmd("say /lasery", "lasery")
register_clcmd("say /apbank", "bank")
}
public zombie(id){
show_motd(id, "zombie.txt", "Klasy Zombie")
}
public lasery(id){
show_motd(id, "lasery.txt", "Instrukcja obslugi laserow")
}
public bank(id){
show_motd(id, "bank.txt", "Informacje o banku ammopackow")
}

  • +
  • -
  • 1


#123626 Edit plug.

Napisane przez Kusek w 06.04.2010 11:29

#include <amxmodx>

 #include <amxmisc> 

 public plugin_init() {   register_plugin("Okna", "0.1", "Knopers")       

register_clcmd("say /apbank", "apbank")     

register_clcmd("say /apbank", "apbank") } public zombie(id){     

  show_motd(id, "apbank.txt", "Bank ammopackow") } public lasery(id){      

 show_motd(id, "apbank.txt", "Instrukcja obslugi laserow") }

  • +
  • -
  • 1


#123602 Edit plug.

Napisane przez Kusek w 06.04.2010 10:53

#include <amxmodx> #include <amxmisc>  public plugin_init() { 	register_plugin("Okna", "0.1", "Knopers") 	register_clcmd("say /bank", "bank") 	register_clcmd("say /bank", "bank") } public zombie(id){ 	show_motd(id, "bank.txt", "Bank ammopackow") } public lasery(id){ 	show_motd(id, "bank.txt", "Instrukcja obslugi laserow") }


tak trudno z edytować?
  • +
  • -
  • 1


#123601 Edit plug.

Napisane przez Abes Mapper w 06.04.2010 10:51

Sam możesz dodawać bo to jest takie proste jak budowa cepa :D
To co jest na czerwono to dodałem do poprzedniego sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
register_plugin("Okna", "0.1", "Knopers")
register_clcmd("say /zombie", "zombie")
register_clcmd("say /lasery", "lasery")
register_clcmd("say /bank", "bank")
}
public zombie(id){
show_motd(id, "zombie.txt", "Klasy Zombie")
}
public lasery(id){
show_motd(id, "lasery.txt", "Instrukcja obslugi laserow")
}
public bank(id){
show_motd(id, "bank.txt", "Informacje o banku ammopackow")
}


  • +
  • -
  • 1


#123431 Edit plug.

Napisane przez Abes Mapper w 05.04.2010 20:44

Nie dodać tylko tak ma wyglądać twój zombie.txt
A okno z tekstem lasery.txt jak wygląda?
  • +
  • -
  • 1


#123418 Edit plug.

Napisane przez Abes Mapper w 05.04.2010 20:27

<body style="background-color:#030303; color:#FF8F00">



Classic Zombie - Zdrowie: 1800 Szybkosc: 190 Grawitacja: 800 Odrzucenie: 100%

Umiejetnosci - Brak, zbalansowana klasa

<p>

Raptor Zombie - Zdrowie: 900 Szybkosc: 225 Grawitacja: 800 Odrzucenie: 150%

Umiejetnosci - Jest bardzo szybki

<p>

Poison Zombie - Zdrowie: 1400 Szybkosc: 190 Grawitacja: 600 Odrzucenie: 125%

Umiejetnosci - Wysoko skacze

<p>

Big Zombie - Zdrowie: 2700 Szybkosc: 155 Grawitacja: 800 Odrzucenie: 50%

Umiejetnosci - Ma duży zycia, dobry tank

<p>

Chameleon Zombie - Zdrowie: 2000 Szybkosc: 155 Grawitacja: 800 Odrzucenie: 50%

Umiejetnosci - Podobny model do czlowieka

<p>

Leech Zombie - Zdrowie: 1300 Szybkosc: 190 Grawitacja: 800 Odrzucenie: 125%

Umiejetnosci - Dostaje HP za zarazenie czlowieka.

<p>

Tight Zombie - Zdrowie: 1000 Szybkosc: 220 Grawitacja: 640 Odrzucenie: 150%

Umiejetnosci - Moze wykonac triple jump (potrojny skok)

<p>

Climb Zombie - Zdrowie: 1200 Szybkosc: 220 Grawitacja: 640 Odrzucenie: 150%

Umiejetnosci - Moze wspinac sie po scianach (stoimy obok sciany, trzymamy E i W)

<p>

Faller Zombie - Zdrowie: 1500 Szybkosc: 190 Grawitacja: 800 Odrzucenie: 100%

Umiejetnosci - Gdy spadnie z duzej wysokosci nie dostaje zadnych obrażen.

<p>

Ghost Zombie - Zdrowie: 2450 Szybkosc: 190 

Umiejetnosci - Jest slabo widoczny.



</p> 

</body>

  • +
  • -
  • 1


#123253 Edit plug.

Napisane przez burnhouse w 05.04.2010 13:40

W moim pluginie użyłem 2 razy show_motd a pliki .txt w html'u
  • +
  • -
  • 1


#123258 Edit plug.

Napisane przez Abes Mapper w 05.04.2010 14:05

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
	register_plugin("Okna", "0.1", "Knopers")
	register_clcmd("say /zombie", "zombie")
	register_clcmd("say /lasery", "lasery")
}
public zombie(id){
	show_motd(id, "zombie.txt", "Klasy Zombie")
}
public lasery(id){
	show_motd(id, "lasery.txt", "Instrukcja obslugi laserow")
}

pliki .txt wrzucasz do cstrike
  • +
  • -
  • 1


#123247 Edit plug.

Napisane przez Lukasz5 w 05.04.2010 13:16

Abes w ogóle ten plugin dobrze jest napisany? "Plugin burna"
  • +
  • -
  • 1


#123208 Edit plug.

Napisane przez Lukasz5 w 05.04.2010 12:31

amxmodx/data/lang

05 kwiecień 2010 - 13:31:
Chyba, że jest tak jak z zasadami to do cstrike...
  • +
  • -
  • 1


#123234 Edit plug.

Napisane przez Lukasz5 w 05.04.2010 13:00

W cstrike też nie działa?
  • +
  • -
  • 1


#123231 Edit plug.

Napisane przez Abes Mapper w 05.04.2010 12:58

W tym przypadku do ctrike
  • +
  • -
  • 1


#123199 Edit plug.

Napisane przez Abes Mapper w 05.04.2010 12:07

File Displayer - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#123184 Edit plug.

Napisane przez burnhouse w 05.04.2010 12:01

Zrób plik .txt i tam właśnie wpisz to co chcesz ( w HTML'u), następnie zrób plugin z show_motd :)

Nie mam czasu, pomogę później

05 kwiecień 2010 - 12:01:
[warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


#122895 Granaty

Napisane przez QTM. Peyote w 04.04.2010 12:26

Nade Modes (Nomexous) v9.61 - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1