Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Halluc - zdjęcie

Halluc

Rejestracja: 10.01.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.11.2016 10:39
-----

#728078 Dodawanie kodu z kompilatora

Napisane przez GeDox w 09.07.2016 13:18

https://webmasteruj....-danych-t79936/

 

Cytat posta:

 


Hello again!

Dziś rozpracujemy przekręt na wielką skalę, czyli jak ukraść dane z ponad 400 serwerów 1.6 przez zwykłe lenistwo ich właścicieli.

 

Każdy z Was zapewne widział kompilator online dostępny na amxx.pl, nie zastanowiło Was kiedyś czy przypadkiem jakiś kod nie jest dodawany do kompilowanego pluginu? Odpowiedź brzmi tak dodaje 001.gif

 

Bardzo dziękuje użytkownikowi *ciach* z amxx.pl na webmasteruj znany pod nickiem  *ciach* za naprowadzenie mnie na ten proceder.

 

TAKI KOD 001.gif

Spoiler

 

Analiza file.amxx

af742ab506681c4b9b91560b0836bbf4.png

Złośliwy plugin wysyła dane logowania mysql do amxbans na zewnętrzny serwer wraz z hasłem rcon. Dodatkowo potrafi bindować graczom odwiedzającym serwer adres ip kierujący do serwera sieci xsteam. Kolejną funkcją jest przenoszenie graczy automatycznie na wyznaczone IP które również kieruje nas do serwera sieci xSteam.pl.

 

 

Phpmyadmin jest albo zablokowany albo chodzi na innym porcie więc 001.gif

a89e8b596a74c2031a9eff895e16cc3f2.png

 

-----------------------------

99720eca3a22acb339985c6a859741c25.png

 

NO I TO CO MISIACZKI LUBIĄ NAJBARDZIEJ 001.gif

 

Dump bazy danych 001.gif

116fea773498a1c41e9a7e1e176b7b1a.png

 

Będę próbował skontaktować się z administracją amxx.pl w celu wyjaśnienia sprawy. O czym poinformuje w tym temacie 001.gif

Jest wiele możliwości takiego stanu rzeczy nie wykluczając nawet włamania na serwery amxx.pl więc nie będę w chwili obecnej oczerniać portalu, z braku dowodów.

 

 W Bazie danych znalazł się chyba każdy serwer w Polsce, każdy kto używał kompilatora online dostępnego na amxx.pl powinnien przeinstalować cały amxx oraz pozmieniać wszystkie hasła do baz danych mysql!

 

A Wy co sądzicie na ten temat?

 

Dump bazy danych w formie pliku do wglądu dla administracji forum, wystarczy napisać PW.

Co na to Administracja?


  • +
  • -
  • 9


#719380 Problem ze stroną AmxBans - Empty value, deprecated mysql, cannot modify header

Napisane przez heniu1111 w 30.01.2016 19:46

Jeju 

 

Otwórz plik index.php

Znajdź

<?php

 

dopisz pod tym to

ob_start();

 

 

powinno to wyglądać tak

<?php
ob_start
();

 

następnie znajdź 

?>

 

dopisz przed tym to

ob_end_flush();

 

powinno to wyglądać tak

ob_end_flush();
?>

 

Zapisz plik i podmień  ;)

 

Otwórz plik config.inc.php

znajdź

$config->v_web = "1.6";

 

dopisz przed tym to

$config = new stdClass();

 

powinno to wyglądać tak

$config = new stdClass();
$config->v_web = "1.6";

 

Zapisz plik i podmień  ;)

Tworzysz plik .htaccess i piszesz w nim 

 

 

# AddHandler application/x-httpd-php54 .php
AddHandler application/x-httpd-php52alt .php # php 5.2 z register_globals=OFF

i wklejasz do głównego katalogu amxbans 

 

Mi to pomogło bez żadnego kombinowania 


  • +
  • -
  • 1


#683141 Jak dodac losowanie zmiennych na poczatku mapy

Napisane przez G[o]Q w 16.01.2015 13:56

chcesz wylosować kilka zmiennych wspólnych dla wszystkich graczy czy dla każdego gracza osobno? jeśli pierwsza opcja to robisz tablice i w pętli losujesz jej wartości jeśli druga opcja to albo robisz pętle od 1 do 32 i zapisujesz wartość do tablicy w obu opcjach robisz to w plugin_init a zmienne definiujesz nad plugin_init dodatkowo opcję drugą możesz zrobić tak że losujesz dla gracza wartość przy podłączaniu wtedy masz id gracza i losujez tylko jeden raz wartość dla jego indexu ale wtedy jeśli gracz się odłączy i podłączy to dostanie różne wartości jeśli wejdzie na to samo miejsce
  • +
  • -
  • 2