płatny sklep seeka, nie działa od dawna
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
NNK
Rejestracja: 10.01.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.04.2018 13:14





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 102
- Odwiedzin: 3 878
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 26 lat
- Urodziny: Listopad 13, 1998
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Limanowa
Narzędzia użytkownika
Znajomi
NNK nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#746942 Sklep SMS Seeka
Napisane przez Agent.
w 13.02.2018 21:41
#746909 Sklep SMS Seeka
Napisane przez vanillah
w 13.02.2018 13:27
#732079 Mam problem z komendami pod amx_menu
Napisane przez tytusek
w 03.11.2016 17:13
#732005 Prosba o naprawe klasy (Nie dzialaja skoki)
Napisane przez FinalRing
w 01.11.2016 12:21
Chyba nie czytałeś pierwszego postu...Zamiast mu pisać niepotrzebne tezy poprawili byście klasę...
Proszę poprawione powinno wszystko śmigać.
Na gotowe to każdy potrafi, wytłumaczyć to już inna sprawa.
Proszę bardzo co w moim kodzie sie różni przede wszystkim:
cod_class enabled i disabled koniecznie z nawiasami { oraz }
dodana bilbioteka <engine> usunięty registerham hamspawn
nie potrzebnie mu jakies warunki pisaliście bo wystarczy popatrzeć jak klasa ma wyglądać mogłes zacząć edytowac klase podstawową z codmod medyk i dodac do niej tylko umiejętność mniejszych obrażen i skoki a skoki to kwestia minuty lub 2 by dodać bo to tylko jeden register_forward new skoki oraz public i gotowe
#731995 Prosba o naprawe klasy (Nie dzialaja skoki)
Napisane przez FinalRing
w 31.10.2016 21:07
Zamiast mu pisać niepotrzebne tezy poprawili byście klasę...
Proszę poprawione powinno wszystko śmigać.
codclass_Obronca.sma 5,58 KB 75 Ilość pobrań
codclass_Obronca.amxx
#731964 Prosba o naprawe klasy (Nie dzialaja skoki)
Napisane przez _McHappy
w 30.10.2016 18:47
W funkcji cmd start warunki też wydają się poprawne. Sprawdź, czy Twoja wersja zgadza się z wersją kolegi wyżej.
Wklej też: client_print(id, 3, "Skoki klasy Obronca");
Zaraz po pierwszym fmres_ignored funkcji cmd_start.
Jeżeli, podczas gry inna klasą, napis w cudzysłowie się wyświetla na chacie, to znaczy, że klasa odziedziczyła skoki po klasie Obrońca. Jeżeli nic się nie pokazuje, to problem leży zupełnie gdzie indziej.
#731666 Prosba o naprawe klasy (Nie dzialaja skoki)
Napisane przez _McHappy
w 19.10.2016 01:12
#731675 Prosba o naprawe klasy (Nie dzialaja skoki)
Napisane przez NEQU#
w 19.10.2016 11:50
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define RedukcjaWProcentach 15 #define Redukcja ((100-RedukcjaWProcentach)/100.0) new bool:ma_klase[33]; new skoki[33]; new const nazwa[] = "(Premium) Obronca"; new const opis[] = "Otrzymujesz 15 procent mniejsze obrazenia, trzy skoki i dwie apteczki"; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "BlackPerfum"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_think("medkit", "Think_Apteczki"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1); } public plugin_precache() { sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit"); while(entApteczki > 0) { if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entApteczki); entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "[(Premium) Obronca] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(4, damage*Redukcja); return HAM_IGNORED; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!"); } else { ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); } } public fwSpawn_Apteczki(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; } public Think_Apteczki(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = 300; new heal = 10+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.3); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid); new zdrowie = get_user_health(pid); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0; if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(forigin[i]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white_apteczki ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa return FMRES_IGNORED; }
#731479 Szukam funkcji do skoku
Napisane przez RomanHardcor
w 11.10.2016 18:31
NNK A akurat biorę skąd indziej bo wziąłem z jakiegoś menu skoków Wielkie Jol
Wystarczy wpisać w google ale już Ci tu rozpiszę.
Oczywiście pierwsza rzecz jaką robisz to dodajesz na górze bibliotekę fakemeta czyli coś takiego.
#include <fakemeta>
Najlepiej od razu pod bibliotekami dodajesz
new skoki[33];
Następnie w funkcji plugin_init dodajesz
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
W dowolnym miejscu pluginu najlepiej na końcu dodaj
public CmdStart(id, uc_handle){ if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]){ skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
W kodzie powyżej dałem taką linijkę
skoki[id] = 2;
Liczbę "2" zmieniasz na ile tam chcesz.
Pamiętaj że jest to ilość wszystkich skoków łącznie z tym pierwszym oderwaniem od ziemi
#731451 Czy warto założyć serwer Cs GO
Napisane przez tytusek
w 10.10.2016 17:22
#721410 Gotowa paczka w miare unikalnych klas
Napisane przez Zapierdalam
w 23.02.2016 20:11
Witam, ze względu iż już nie mam czasu na prowadzenie serwera zamierzam w sumie pozostawić coś po swojej pracy i poszukiwaniach znajdą się tutaj moje klasy jak i klasy znalezione, daje je w całej paczce gdyż są bardzo fajne, klasy preferowane na 201 max lvl lub mniejszy. Wszystkie pliki są SMA. Pozdrawiam.
OPIS:
new const nazwa[] = "Zwinny Zolniez";
new const opis[] = "Tworzy klona majac mniej niz 50HP^n przy czym staje sie niewidzialny na 5s^n i zostaje bez broni,^nwtedy moze sie ukryc i po 5s dostaje bronie+50HP ! ^n RAZ NA RUNDE";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new const nazwa[] = "Zamachowiec";
new const opis[] = "1/5 na przesuniecie ekranu wroga, 1/12 z HE";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const nazwa[] = "Wyrzutnik";
new const opis[] = "Masz 1/5 szansy na wybicie wroga w powietrze oraz gdy on sie w nim znajduje zadajesz mu 2 razy wieksze dmg";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "Weteran";
new const opis[] = "Posiada UMP45 które zamraza";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "Syber";
new const opis[] = "Ma 1/5 szans na zamrozenie wroga strzalem na 3 sekundy";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const nazwa[] = "Super Szpieg";
new const opis[] = "Ma p228,noz. wpisujac /pomoc dowiesz sie jak grac ";
new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = -5;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
client_print(id,print_chat,"Prawym klawiszem myszki wlaczasz niewidzialnosc")
client_print(id,print_chat,"Masz 10 sekund ale przy jakimkolwiek ataku jestes widzialny")
client_print(id,print_chat,"Masz 1/1 z noza gdy atakujesz z Tylu przeciwnika")
new const nazwa[] = "Spryciarz";
new const opis[] = "MP5 5 dmg + int, modul odrzutowy";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_HE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
#define nazwa "SAS"
#define opis "Przytrzymaj shift aby pobiec sprintem!"
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 15;
new const nazwa[] = "Profesjonaista [Premium]";
new const opis[] = "Ma 1/6 na podpalenie gracza z AK47.^n Ma 1/2 z AWP. 65 int 1/1, 2 skoki";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 20;
new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "33% szans na zatrucie przeciwnika z kazdej broni. Zatrucie zabiera 10HP(+int) przez 4 sekundy";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const nazwa[] = "Policjant";
new const opis[] = "Ciche kroki + TARCZA + DGL.";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 15;
new const nazwa[] = "Narodowiec";
new const opis[] = "Wysysa hp dodajac je sobie, +3 dmg z GALIL.";
new const bronie = (1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "Gunner (Premium)";
new const opis[] = "Posiada bezlik na XM1014 oraz ma zmienna widocznosc co 2 sekundy";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const nazwa[] = "Stzelec Wsparcia";
new const opis[] = "strzela o 50% szybciej, widzi niewidzialnych";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SG552);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const nazwa[] = "Regenerator";
new const opis[] = "Co 5 sekund regeneruje sie 5hp";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
#define nazwa "Specnazz"
#define opis "Po naladowaniu noza spowalniasz wroga o 60 procent"
#define bronie (1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1)
#define zdrowie 10
#define kondycja 10
#define wytrzymalosc 10
#define inteligencja 10
new const nazwa[] = "Partyzant";
new const opis[] = "Na E strzela zlotymi strzalami, ktore po trafieniu w przeciwnika zadaja mu 120 DMG +int/2.";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const nazwa[] = "Oficer";
new const opis[] = "Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
APTECZKI, RAKIETY, NIEWIDZIALNOSC, MINY, SZKODY, predkosc chodzenia itp
new const nazwa[] = "Morderca[PREMIUM]";
new const opis[] = "Ma 2 skoki,1/2z HE, wbudowany eliminator rozrzutu,10+inta dmg z M4A1";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new const nazwa[] = "Granaciarz";
new const opis[] = "Co 5 sekund dostaje HE.";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "MasterSoldier";
new const opis[] = "Ma 1/10 na wyrzucenie broni, 3 miny, widzi niewidzialnych, no recoil, 2x wieksza szybkostrzelnosc.";
new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Ma dynamit, 1/8 szans na oslepienie wroga.";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
Załączone pliki
-
KLASY.rar 32,62 KB 179 Ilość pobrań
#721072 Klasa Jasnowidz
Napisane przez Drago36
w 20.02.2016 01:22
Witam.
Przedstawiam klasę, która miała być dodana dwa lata temu, ale z braku czasu, dodaje teraz.
Klasa: Jasnowidz
Opis: Może przechodzić w obce ciało.
Bronie: XM1014, DEAGLE, HE, FLASHBANG
HP: 20
Kondycja: 50
--
Przechodzenie w obce ciało polega na aktywowaniu skilla i wybraniu z listy, gracza z drużyny przeciwnej.
Po wybraniu, widzimy z trzeciej osoby, gdzie przeciwnik się porusza i wokół niego będzie odegrany odgłos, a po to aby jego koleżki z drużyny usłyszeli że jest obserwowany i ujawnił ich pozycje (ale jest małe prawdopodobieństwo, że ktoś to usłyszy). Podczas podglądania nasza widoczność zostaje zmniejszona (30/255), a po podglądaniu przeciwnik zostanie ujawniony na radarze na 10 sekund (spokojnie wszystko można zmieniać swobodnie w cvar'ach).
Cvary:
cod_jasnowidz_moc "20" // co ile sekund gracz może aktywować zdolność cod_jasnowidz_sledz "3" // przez ile sekund ofiara ma być obserwowana cod_jasnowidz_radar "5" // przez ile sekund ma być śledzona ofiara na radarze; 0-wyłączone; 1 - aż do śmierci bądź nowej rundy cod_jasnowidz_odglos "1" // 1 - gdy gracz przejdzie na ofiarę, to wokół ofiary zostanie odegrany odgłos; 0 - nie będzie
Klasa na razie zawiera mały bug - gdy gracz stanie przy ścianie nasza kamerka będzie w teksturze ~~ to idzie do zrobienia
Załączone pliki
-
cod_jasnowidz.rar 40,19 KB 162 Ilość pobrań
-
codclass_jasnowidz.sma 7,7 KB 200 Ilość pobrań
codclass_jasnowidz.amxx
#730635 Perk Poprzeczka Milika
Napisane przez Alelluja
w 12.09.2016 18:42
Proszę:
#include <amxmodx>#include <codmod>#include <csx>new const perk_name[] = "Poprzeczka Milika";new const perk_desc[] = "Za trafienie w heda otrzymujesz dodatkowe 50 doswiadczenia.";new ma_perk[33];new cod_cvar;public plugin_init(){register_plugin(perk_name, "1.0", "Alelluja & Cypis");cod_register_perk(perk_name, perk_desc);cod_cvar = register_cvar("cod_hsxp", "50");}public cod_perk_enabled(id){ma_perk[id] = true;return COD_CONTINUE;}public cod_perk_disabled(id){ma_perk[id] = false;}public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK){if(!is_user_alive(killer) || !is_user_connected(killer))return PLUGIN_CONTINUE;if(get_user_team(victim) != get_user_team(killer)){new cod_hs = get_pcvar_num(cod_cvar);if(hitplace == HIT_HEAD){cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + cod_hs);set_hudmessage(38, 218, 116, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0)show_hudmessage(killer, "HEADSHOT^n +%i", cod_hs)}}return PLUGIN_CONTINUE;}
#728963 ReHLDS, Anty-WH, AimBot Detector, Nowe możliwości
Napisane przez tytusek
w 05.08.2016 15:53
Co to ReHLDS?
"Reverse-engineered [/size]HLDS, czyli [/size]ReHLDS[/size] jest silnikiem serwera dla gier GoldSource, takich jak Counter-Strike 1.6. Stworzony został poprzez [/size]inżynierię wsteczną na podstawie oryginalnego engine w wersji 6153 (plik engine_i486.so)."[/size]
więcej o ReHLDS > kliknij tutaj
source code > kliknij tutaj
Lista skompilowanych wersji ReHLDS > kliknij tutaj
Lista polskich serverów, które korzystają z ReHLDS > kliknij tutaj
na ReHLDS nie działają moduły:
- OpenGl Detector mazdan
- Orpheu
- Okapi
- lepsza optymalizacja servera, większa wydajność.
- API do pluginów amxx.
Uwaga zalecane jest ustawienia tych komend w server.cfg lub amxx.cfg z następującymi wartościami
- mp_consistency 1
- sv_rehlds_movecmdrate_max_burst -1
- sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst -1
- listipcfgfile <plik> - plik zakazanych adresów IP / podsieci
- syserror_logfile <plik> - plik z debug-informacji, która jest klasyfikowana na piękne serwerowych
- sv_auto_precache_sounds_in_models "0/1" - Auto-prekesh dźwięki modele
- sv_delayed_spray_upload "0/1" - odroczone Ładowanie spraye (szybsze spraye startowe na serwerze)
- sv_echo_unknown_cmd "0/1" - wyświetli komunikat o nieznanym zespołem
- sv_force_ent_intersection "0/1" - stałe utknięcie na platformach (optymalna dla Deathrun mod)
- sv_rehlds_force_dlmax "0/1" - ustawienie wartości dla klientów "1024 "kVAR" cl_dlmax ", unikając nadmiernego pakietów fragmentacji
- sv_rehlds_movecmdrate_max_avg" wartość "- maksymalna średnia wartość Kwara" clc_move "na sekundę (domyślnie:" 400 ")
- sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish" wartość "- czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ograniczają one Kwara"sv_rehlds_movecmdrate_max_avg" (The domyślna wartość "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną. - zostanie
- wyrzucony) sv_rehlds_movecmdrate_max_burst "wartość" - maksymalną wartość Kwara "clc_move" na sekundę (czyli default: "2500")
- sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "wartość" - czas, w którym gracz będzie zakazane po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_movecmdrate_max_burst" (domyślna wartość "5". Gdy ustawione na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony)
- sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg "wartość" - maksymalna średnia wartość polecenia od klienta na sekundę (domyślnie: "80")
- sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "wartość" - czas, które będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ich granic Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg" (wartość domyślna "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony.)
- sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst "wartość" - maksymalna wartość zespołów z klient na sekundę (domyślnie: "400")
- sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "wartość" - czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst" (ustawienie domyślne to "5" po ustawieniu na "0" gracz. zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony)
- sv_rehlds_hull_centering "0/1" - naprawiono błąd z zniknięcia obiektu niestandardowego w mapach tekstur (zob. spoiler )
- sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields <klucze> - Z pomocą Kwara pola userinfo zostanie przeniesiona do graczy giełdowych w kluczach
- Jeśli Kwara pozostanie puste, zostanie przeniesiona na absolutnie wszystkie pola userifno, z wyjątkiem tych dziedzinach, które rozpoczynają się od znaku podkreślenia "_"
- Przykład: sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields_cvar "name \ \ model \ * SID \ * HLTV \ bottomcolor \ topcolor" (wartość domyślna: pusty)
- sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix "0/1" - stała prędkość animacji gracz z zainstalowanym podmiotu (zob. wideo )
- sv_rehlds_local_gametime "0/1 "- obniżony poziom opóźnienia dla bardzo długiej grze na tej samej karcie
- //Przetłumaczone na surowo przez google translator
2. Zabezpieczenia przed Exploitami
VoiceTranscoder 2017 RC - Jest to najnowsza wersja kodeka do rozmów pomiędzy graczami Steam i NonSteamów
ta wersja różni się od starszym tym, że posiada zabezpieczenie przed flood voice atakiem w skutek tego ataku server może dostać Crashu
Ustawienia VoiceTranscoder.cfg
- VTC_ForceSendHLTV - jeśli jest włączona HLTV, pakiety głosowe są wysyłane zawsze na podstawie danych z gamedll
- VTC_ThreadMode - włączyć / wyłączyć kodowanie w oddzielnym wątku (zmiana Kwara ma zastosowanie tylko wtedy, gdy serwer jest uruchamiany domyślnie jest wyłączona).
- VTC_Volume_OldToNew - wzrost głośności, gdy kodowanie Speex jedwabiem (wartość domyślna 1.0)
- VTC_Volume_NewToOld - wzrost głośności przy dekodowaniu z jedwabiu Speex (wartość domyślna 1.0)
- VTC_HltvCodec - które pakiety wysłać HLTV. "Stary" - Speex; "Nowy" - jedwab (wartość średnia "stary")
- VTC_MaxDelta - Ochrona przed pakietów głosowych (powodzie, takich jak spidhake) wartość w milisekundach (maksymalna różnica pomiędzy czasem serwera i czasu klienta, głosu, wartość domyślna to 200)
SafeNameAndChat 1.0 - plugin do metamoda co podmienia znaki # % na inne w unicode, więc gracze nadal będą mogli mieć # w nicku i nie powodować żadnych problemów z serverem.
Ustawienia SafeNameAndChat.cfg
SNAC_Chat_ReplaceNumberSign 1
SNAC_Chat_ReplacePercentSign 1
SNAC_Chat_RemoveUnprintable 1
SNAC_Chat_TrimSpaces 1
SNAC_Name_ReplaceNumberSign 1
SNAC_Name_ReplacePercentSign 1
SNAC_Name_ReplaceAmpersand 1
SNAC_Name_ReplacePlusSign 1
SNAC_Name_RemoveUnprintable 1
SNAC_Name_TrimSpaces 1
1 = włączone, 0 = wyłączone
Reauthcheck 0.1.5 odpowiednik FakeDetector dla hlds, jest to plugin do metamoda do wykrywa botów na serverze i zabezpiecza przed problemami co mogą wywołać te boty (Crashe servera).
Ustawienia reauthcheck.cfg
# ================================================= =======
# ReAuthCheck Konfiguracja
# ================================================= =======
# Poziom rejestrowania
# Wartość liczbowa (0 | 3)
# 0 - Wyłącz 1 - Wykrywanie, 2 - debug, 3 - Pełna debug.
LOGMODE = 2
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 1
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod1 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 2
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod2 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 3
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod3 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 4
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod4 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 5
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod5 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 6
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod6 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 7
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod7 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 8
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod8 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 9
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod9 = 1
# Włącz wykrywanie XFake Odtwarzacze
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckXFake = 1
# Włącz wykrywanie HLProxy
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckHLProxy = 1
# Włącz limitu dla gracza według adresu IP
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMaxIp = 1
# Jak wielu graczy z tego samego adresu IP można zezwolić na serwerze
# Wartość liczbowa (1 | 31)
MaxIpNum = 3
# Enable Limit odłączenia Razem gracza
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMaxDrop = 1
# Liczba rozłącza dla maksymalizacji Kary
# Wartość liczbowa (2 | 50)
MaxDropNum = 7
# Przez jaki okres czasu, aby rozważyć ostrzeżenia "CheckMaxDrop"
# Wartością ułamkową (2,0 | 300,0)
MaxDropTime = 15,0
# Włącz Stateful Linki gracza
# Wartość liczbowa (0 | 1)
StateTimeoutConnect = 1
# Czas oczekiwania Wykrywanie Autoryzacja Etap 1 (połączenia Uruchom player)
# Wartością ułamkową (5,0 | 120,0)
IdleTime1 = 15,0
# Czas oczekiwania Wykrywanie autoryzacji Krok 2 (Oczekiwanie na polecenia od gracza # 1)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime2 = 14,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 3 (Oczekiwanie na polecenia od gracza # 2)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime3 = 10,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 4 (oczekiwanie na odpowiedź od zawodnika nr 3)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime4 = 10,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 5 (sprawdź inwentaryzacji)
# Wartością ułamkową (10,0 | 180,0)
IdleTime5 = 70,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 6 (pobierz plik)
# Wartością ułamkową (60,0 | 1800,0)
IdleTime6 = 900,0
# Czas oczekiwania Wykrywanie Autoryzacja Etap 7 (odtwarzacz Validation)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime7 = 8,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 8 (autoryzowany odtwarzacza)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime8 = 10,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 9 (pełny Authorization)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime9 = 20,0
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Metody "# 1, # 2, # 5, # 6", "CheckXFake"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringXFake = addip 1440,0 [IP]
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckHLProxy"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringHLProxy = addip 1440,0 [IP]
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckMaxIp"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringMaxIP = addip 180,0 [IP]
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckMaxDrop"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringMaxDrop = addip 60,0 [IP]
#
uwaga
#
# Dla wszystkich domyślna metoda rzut karny
# Aby wyłączyć dodatkowe linie powinny być czyszczone Wartość
#
# Ciąg formatowanie za dodatkową karę
# [Nazwa] - Nazwa gracza
# [IP] - Adres IP Gracza
# [ID użytkownika] - Player ID
# [Steamid] - SteamID gracza
#
#
# Lista adresów IP ignorować Ustawienia "CheckMaxIp" i "CheckMaxDrop"
# Wyłączenie wierszami ";"
#
[Lista Biały IP]
; 127.0.0.1
//przetłumaczoną na surowo z google translate
Reunion 0.1.75 - jest to odpowiednik najnowszego dproto 0.9.548, posiada w sobie ten modul kilka zabezpieczen jak dproto najnowsze oraz umożliwia łączenie się na serverze graczy Steam + NonSteam
Uwaga Reunion nie posiada zmiany nazwy gry w ustawieniach trzeba użyć pluginu do amxmodu
Plugin na zmianę nazwy Gry:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define GAMENAME "Tutaj wpisz swoja nazwe gry"
public plugin_init()
register_forward(FM_GetGameDescription, "fwdGetGameDescription");
public fwdGetGameDescription()
{
forward_return(FMV_STRING, GAMENAME);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
Ustawienia reunion.cfg
# ========================================================
# REUNION CONFIGURATION
# ========================================================
#
# General rule for modifying this file:
# DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#
# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================
# ClientID types (for cid_* options)
# 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
# 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
# 3: STEAM_ by IP
# 4: VALVE_ by IP
# 5: Deprecated - client will be rejected
# 6: reserved for future use
# 7: HLTV
# 8: STEAM_ID_LAN
# 9: STEAM_ID_PENDING
# 10: VALVE_ID_LAN
# 11: VALVE_ID_PENDING
# 12: STEAM_666:88:666
# Use these options to set authid's for clients
### AUTH CONTROL ###
# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1
# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDING [9]
cid_SteamPending = 9
# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 7
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8])
cid_NoSteam47 = 8
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10])
cid_NoSteam48 = 8
# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1
# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1
# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1
# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1
# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1
# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1
# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3
# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1
# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1
### AUTH SETTINGS ###
# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Source Engine)
# 1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
# 2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
ServerInfoAnswerType = 0
# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this ONLY if you have sXeI server installed!
EnableSXEIdGeneration = 0
# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1
# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Applies only to SteamIDs generated by emulators.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied.
SteamIdHashSalt =
# SteamIdHashDProtoCompat (0 / 1)
# Use less reliable method of SteamID hashing from dproto (deprecated).
SteamIdHashDProtoCompat = 0
# EnableGenPrefix2 (0 / 1)
# Enable second prefix (0 or 1) for generated by HW authids. Reduces chance of authid collisions. Works only with configured SteamIdHashSalt.
EnableGenPrefix2 = 0
# FixBuggedQuery (0 / 1)
# Enable fix for clients with bugged serverbrowser. Prevents hanging on connect.
FixBuggedQuery = 1
# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1
# QueryFloodBanTime (1 - 60)
# Ban time in minutes for server query flooding.
QueryFloodBanTime = 10
### AUTHID PREFIXES ###
# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0
# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (

IPGen_Prefix2 = 4
# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 0;
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 1;
# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 1;
# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 2;
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 3;
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 4;
# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 5;
# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 6;
# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 7;
# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!
# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================
# LoggingMode:
# 0 = None
# 1 = Console
# 2 = Log Files
# 3 = Both
LoggingMode = 2
3. AntiCheats
Reaimdetector 0.1.3 - plugin do metamoda, który wykrywa podejrzane ruchy myszka i daje za to ostrzeżenia, po zebraniu odpowiedniej ilości ostrzeżeń gracz dostaje bana za Aim Bota
instalacja wgrywamy do folderu addons/amxmodx/modules a następnie dopisujemy w addons/amxmodx/configs/modules.ini reaimdetector
Ustawienia znajdują się w addons/amxmodx/configs/reaimdetector/config.cfg
# tryb logow (0 | 3)
# 0 - wylaczony
# 1 - tylko tych co zbanuje
# 2 - tych co zbanuje + tych co maja ostrzezenia
# 3 - tych co zbanuje + tych co maja ostrzezenia + reset ostrzezen
LogMode = 3
# Jaka flage do dostepu konfiguracji
ChatAlertFlags = d
# ignorowanie powiadomien o tym ze ja mam aima DaFaq? (0 | 1)
ChatIgnoreYourSelf = 0
# Im wieksza czulosc tym prawdopodobienstwo falszywego wykrycia wieksza, optymalna wartosc 5 sens, Zakres czulosci (0 | 10)
AimSens = 5
# Ile musi gracz dostac ostrzezen zeby wylapac bana, zakres (2 | 50)
AimMaxWarns = 6
# Ile gracz musi miec ostrzezen, zeby powiadomic admina o mozliwym Aimie na serverze, zakres (0 | 50)
AimAlertWarns = 4
# Ile gracz musi wystrzelic "czystych strzalow" zeby zresetowac mu ostrzezenia, zakres (5 | 1000)
AimShotsReset = 20
# po ilu zabojstwach resetowac ostrzezenia, zakres (10 | 500)
AimKilledReset = 40
# po jakim czasie od ostatniego ostrzezenia resetowac ostrzezenia, zakres (30.0 | 1800.0)
AimTimeReset = 420.0
# Ignorowanie bot-graczy (0 | 1)
AimIgnoreBots = 0
# ustawienia w jaki sposob ma karac gracza z aimem
AimPunishString = amx_ban 10800 [userid] "Aim Detected"
# Maksymalna ilosc ostrzezen dla "NoSpread", zakres (25 | 300)
NoSpreadMaxWarns = 30
# Ostrzezenia dla adminow przed zbanowanie za NoSpread, zakres (15 | 300)
NoSpreadAlertWarns = 15
# ustawienia bana za NoSpread
NoSpreadPunishString = amx_ban 10800 [userid] "NoSpread Detected"
# formaty do banowania gracza
# [name] - nick gracza
# [ip] - IP gracza
# [userid] - ID gracza
# [steamid] - SteamID gracza
#
# dla "AimAlertWarns" wymagane ustawienie "ChatAlertFlags"
# Domyslnie "d"
Whblocker 1.5.672 - dodatek do metamoda, który blokuje wh częściowo
film prezentujący dokładnie jak blokuje i kiedy kliknij tutaj
Ustawienia config.ini
# Description
# debug 0|3 Poziom Debugowania
# esp 0|1 Blokowanie ESP.
# smooth 0|10 Плавность появления игрока.
# smoothout 0|10 Плавность исчезновения игрока.
# smoothent 1|~ Задержка исчезновении ентитей "Block Entities".
# decalfix 0|2 Исправлять баг с отображением декалей выстрелов оружий, также этот фикс блокирует малую часть aimbot.
# antinoflash 0|1 Блокировать игроков при полном ослеплении.
# alphaflash 200|255 Степень ослепления при котором будет задействена. (Если включен antinoflash)
# team 0|1 Blokada WH dla kolegow z druzyny czy tylko na przeciwnikow.
# fov 0|1 Проверять угол обзора ( Повышение производительности ).
# solid 0|20 Через скольких прозрачных объектов будет виден игрок или ентити.
# barrel 0|1 Проверять видимость ствола у игрока ( Дополнительная проверка ).
# blockent 0|1 Блокировать ентитей "Block Entities".
# hlfix 0|1 Для HL: Исправлять лазер у оружия Gauss и игнорировать эвент для Gauss и Egon. (Для cs16, czero: квар автоматически выключен - 0)
# metacall 0|1 Вызывать метамод функцию pfnAddToFullPack, даже если игрока не видно.
# blocktype 0|1 Блокировка Wallhack. ( 0 - Для всех | 1 - Только для живых )
# skytrace 0|1 Игнорировать трассировку с текстурой sky
# revis 0|1 Включить обратную видимость игрока (видят тебя, видишь ты)
[General Options]
debug = 0
esp = 1
smooth = 0
smoothout = 1
smoothent = 45
decalfix = 1
antinoflash = 1
alphaflash = 255
team = 0
fov = 1
solid = 2
barrel = 1
blockent = 0
hlfix = 1
metacall = 0
blocktype = 1
skytrace = 0
revis = 0
# Профессиональная настройка.
# Смещения для координат, проверка 8-ми точек от позиции игрока.
offset_y = { -17.0, -8.5, -8.5, -17.0 }, { 17.0, 8.5, 8.5, 17.0 }
offset_z = { -28.0, -17.0, 17.0, 28.0 }, { -17.0, -8.5, 17.0, 28.0 }
# -------------------
# Указать classname entity
# Флаги для block entity
# "s" - Блокировать звук
# "m" - Блокировать модель
# Пример:
# grenade "sm" - Блокировать все гранаты (модели и звуки) в том числе и C4.
# -------------------
[Block Entities]
grenade "sm"
weaponbox "m"
;hostage_entity "m"
;monster_scientist "m"
;weapon_shield "m"
;armoury_entity "m"
;weapon_flashbang "s"
;ammo_9mm "s"
;ammo_buckshot "s"
;ammo_556nato "s"
;ammo_556natobox "s"
;ammo_762nato "s"
;ammo_45acp "s"
;ammo_50ae "s"
;ammo_338magnum "s"
;ammo_57mm "s"
;ammo_357sig "s"
[Weapons Barrel]
# -----------
# CS:CZ Weapons
# -----------
CSW_P228 = 32.8;
CSW_SCOUT = 38.9;
CSW_HEGRENADE = 0.0;
CSW_XM1014 = 31.2;
CSW_C4 = 0.0;
CSW_MAC10 = 26.0;
CSW_AUG = 32.9;
CSW_SMOKEGRENADE = 0.0;
CSW_ELITE = 23.5;
CSW_FIVESEVEN = 32.7;
CSW_UMP45 = 27.0;
CSW_SG550 = 40.0;
CSW_GALIL = 26.5;
CSW_FAMAS = 32.6;
CSW_USP = 38.9;
CSW_GLOCK18 = 32.6;
CSW_AWP = 39.5;
CSW_MP5NAVY = 30.4;
CSW_M249 = 30.5;
CSW_M3 = 30.1;
CSW_M4A1 = 42.0;
CSW_TMP = 39.2;
CSW_G3SG1 = 42.2;
CSW_FLASHBANG = 0.0;
CSW_DEAGLE = 34.1;
CSW_SG552 = 34.0;
CSW_AK47 = 24.8;
CSW_KNIFE = 0.0;
CSW_P90 = 25.4;
# -----------
# HL Weapons
# -----------
HLW_CROWBAR = 1.0;
HLW_GLOCK = 15.0;
HLW_PYTHON = 25.0;
HLW_MP5 = 25.0;
HLW_CROSSBOW = 27.0;
HLW_SHOTGUN = 28.0;
HLW_RPG = 35.0;
HLW_GAUSS = 26.0;
HLW_EGON = 33.0;
HLW_HORNETGUN = 30.0;
HLW_HANDGRENADE = 1.0;
HLW_TRIPMINE = 1.0;
HLW_SATCHEL = 25.0;
HLW_SNARK = 1.0;
[Private Offset]
m_iId = auto;
m_pActiveItem = auto;
m_blindAlpha = auto;
m_blindStartTime = auto;
m_blindHoldTime = auto;
#[Other]
#pev = auto; Default: Windows - 4 | Linux - 0
#vtbl = auto; Default: Windows - 0x0 | Linux - 0x0 (for build: 5787 0x8)
#playership = auto; Default: Windows - 0x33 | Linux - 0x35
#client_t_size = auto; Default: Windows - 20504 | Linux - 20212
//nie tlumaczyłem nic
Rechecker 2.3 - plugin do metamoda, umożliwia wykrywania danych plików gracza w jego Counter-Striku i wykonywaniu operacji na tym graczu.
Najlepsze zastosowanie tego dodatku według mnie w tej chwili, wykrywania potencjalnych plików, które umożliwiają Cheatowanie dla danego gracza
Zliczanie po wersji pliku md5 masterserver.vdf i określenie, który polski Master Boost jest najlepszy i daje najlepsze efekty, potrzebny będzie do tego plugin do amxmodu
Ustawienia resources.ini
#
# Resource checker
# -> Template keys from CMD exec
# [name] - nickname client
# [ip] - IP address client
# [userid] - userid client
# [steamid] - SteamID client
#
# [file_name] - the path of the file
# [file_hash] - hash the file of responce client
# [file_md5hash] - md5hash the file of responce client
#
# -> Format
# path to file hash (exec cmd)
# "../opengl32.dll" 3cc7f256 "kick [userid]"
#
# NOTE: Hash enough 4 bytes (or 8 characters)
# -> Example
# full md5 hash: 3cc7f256fab2fd6bbb3eb65a118b0ef0
# 4 bytes from the hash: 3cc7f256
#
# -> Flags
# BREAK - when detected, do not check a next files
# IGNORE - no detect on specifed hash values
#
# -> Template keys from Hash
# UNKNOWN - check for any other hash
# MISSING - check for the missing file
# 3cc7f256 - check for matching on hash
#
Całą paczkę tych wszystkich dodatków, modułów, zabezpieczeń oraz rehlds umieszczam w załączniku oraz tutaj do pobrania >
ReHLDS-paczka tytusa.rar 3,93 MB 2191 Ilość pobrań
#728645 Prosba o naprawe klasy (Czas umiejetnosci)
Napisane przez tytusek
w 27.07.2016 16:01
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <fakemeta>#include <colorchat>#define CZAS_GODMOD 20 //SEKUNDnew bool:ma_klase[33];new bool:wykorzystal[33];new bool:blokuj[33];new const nazwa[] = "Okulista";new const opis[] = "Widzi niewidzialnych przez 20 sekund gdy wcisnie E";new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;new const zdrowie = 10;new const kondycja = 25;new const inteligencja = 10;new const wytrzymalosc = 10;new msg_bartime;public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "Pas");register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");}public cod_class_enabled(id){ma_klase[id] = true;ResetHUD(id);}public cod_class_disabled(id)ma_klase[id] = false;public cod_class_skill_used(id){if(!is_user_alive(id))return;if(wykorzystal[id]){ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");return;}wykorzystal[id] = true;if(!ma_klase[id])return;set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);}public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet){if(blokuj[host])return;if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))return;if(!ma_klase[host])return;set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);}public WylaczGod(id){blokuj=true;set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255);}public ResetHUD(id){wykorzystal[id] = false;blokuj[id]=false;}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: NNK
- Regulamin