Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NNK - zdjęcie

NNK

Rejestracja: 10.01.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.04.2018 13:14
-----

#746942 Sklep SMS Seeka

Napisane przez Agent. w 13.02.2018 21:41

płatny sklep seeka, nie działa od dawna


  • +
  • -
  • 1


#746909 Sklep SMS Seeka

Napisane przez vanillah w 13.02.2018 13:27

zgaduje ze problemem jest rehlds 


  • +
  • -
  • 1


#732079 Mam problem z komendami pod amx_menu

Napisane przez tytusek w 03.11.2016 17:13

wpisz amxmodmenu


  • +
  • -
  • 1


#732005 Prosba o naprawe klasy (Nie dzialaja skoki)

Napisane przez FinalRing w 01.11.2016 12:21

 

Zamiast mu pisać niepotrzebne tezy poprawili byście klasę...

Proszę poprawione powinno wszystko śmigać.

Chyba nie czytałeś pierwszego postu...
Na gotowe to każdy potrafi, wytłumaczyć to już inna sprawa.

 

Proszę bardzo co w moim kodzie sie różni przede wszystkim:

 

cod_class enabled i disabled  koniecznie z nawiasami { oraz }

 

dodana bilbioteka <engine> usunięty registerham hamspawn

 

nie potrzebnie mu jakies warunki pisaliście bo wystarczy popatrzeć jak klasa ma wyglądać mogłes zacząć edytowac klase podstawową z codmod medyk i dodac do niej tylko umiejętność mniejszych obrażen i skoki a skoki to kwestia minuty lub 2 by dodać bo to tylko jeden register_forward new skoki oraz public i gotowe

 

 


  • +
  • -
  • 1


#731995 Prosba o naprawe klasy (Nie dzialaja skoki)

Napisane przez FinalRing w 31.10.2016 21:07

Zamiast mu pisać niepotrzebne tezy poprawili byście klasę...

 

Proszę poprawione powinno wszystko śmigać.

 

Załączony plik  codclass_Obronca.sma   5,58 KB  75 Ilość pobrań
  codclass_Obronca.amxx


  • +
  • -
  • 1


#731964 Prosba o naprawe klasy (Nie dzialaja skoki)

Napisane przez _McHappy w 30.10.2016 18:47

Wystarczą dwa warunki: w Cod class enabled i disabled.
W funkcji cmd start warunki też wydają się poprawne. Sprawdź, czy Twoja wersja zgadza się z wersją kolegi wyżej.
Wklej też: client_print(id, 3, "Skoki klasy Obronca");
Zaraz po pierwszym fmres_ignored funkcji cmd_start.
Jeżeli, podczas gry inna klasą, napis w cudzysłowie się wyświetla na chacie, to znaczy, że klasa odziedziczyła skoki po klasie Obrońca. Jeżeli nic się nie pokazuje, to problem leży zupełnie gdzie indziej.
  • +
  • -
  • 1


#731666 Prosba o naprawe klasy (Nie dzialaja skoki)

Napisane przez _McHappy w 19.10.2016 01:12

W cod_class_enabled :
ma_klase[id] = true;
  • +
  • -
  • 1


#731675 Prosba o naprawe klasy (Nie dzialaja skoki)

Napisane przez NEQU# w 19.10.2016 11:50

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define RedukcjaWProcentach 15
#define Redukcja ((100-RedukcjaWProcentach)/100.0)

new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];

new const nazwa[] = "(Premium) Obronca";
new const opis[] = "Otrzymujesz 15 procent mniejsze obrazenia, trzy skoki i dwie apteczki";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;


public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "BlackPerfum");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

	register_think("medkit", "Think_Apteczki");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

}

public plugin_precache()
{

	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");

}


public client_disconnect(id)
{

	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[(Premium) Obronca] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4, damage*Redukcja);
return HAM_IGNORED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 10+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.3);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}

public CmdStart(id, uc_handle)

{

	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase

		return FMRES_IGNORED;

	

	new flags = pev(id, pev_flags);

	

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])

	{

		skoki[id]--;

		new Float:velocity[3];

		pev(id, pev_velocity,velocity);

		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

		set_pev(id, pev_velocity,velocity);

	}

	else if(flags & FL_ONGROUND)

		skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa

	

	return FMRES_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 1


#731479 Szukam funkcji do skoku

Napisane przez RomanHardcor w 11.10.2016 18:31

NNK A akurat biorę skąd indziej bo wziąłem z jakiegoś menu skoków Wielkie Jol :D

 

Wystarczy wpisać w google ale już Ci tu rozpiszę.

 

Oczywiście pierwsza rzecz jaką robisz to dodajesz na górze bibliotekę fakemeta czyli coś takiego.

#include <fakemeta> 

Najlepiej od razu pod bibliotekami dodajesz

new skoki[33];

Następnie w funkcji plugin_init dodajesz

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

W dowolnym miejscu pluginu najlepiej na końcu dodaj

public CmdStart(id, uc_handle){
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]){
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;
    return FMRES_IGNORED;
}

W kodzie powyżej dałem taką linijkę

skoki[id] = 2;

Liczbę "2" zmieniasz na ile tam chcesz.

Pamiętaj że jest to ilość wszystkich skoków łącznie z tym pierwszym oderwaniem od ziemi ;)


  • +
  • -
  • 1


#731451 Czy warto założyć serwer Cs GO

Napisane przez tytusek w 10.10.2016 17:22

To co mam zrobić żeby rozreklamować serwer cs go ?

zapraszać koleguuf'


  • +
  • -
  • 1


#721410 Gotowa paczka w miare unikalnych klas

Napisane przez Zapierdalam w 23.02.2016 20:11

Witam, ze względu iż już nie mam czasu na prowadzenie serwera zamierzam w sumie pozostawić coś po swojej pracy i poszukiwaniach znajdą się tutaj moje klasy jak i klasy znalezione, daje je w całej paczce gdyż są bardzo fajne, klasy preferowane na 201 max lvl lub mniejszy. Wszystkie pliki są SMA. Pozdrawiam.

OPIS:

new const nazwa[] = "Zwinny Zolniez";

new const opis[] = "Tworzy klona majac mniej niz 50HP^n przy czym staje sie niewidzialny na 5s^n i zostaje bez broni,^nwtedy moze sie ukryc i po 5s dostaje bronie+50HP ! ^n RAZ NA RUNDE";

new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 10;

 

new const nazwa[]   = "Zamachowiec";

new const opis[]    = "1/5 na przesuniecie ekranu wroga, 1/12 z HE";

new const bronie    = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;

 

new const nazwa[]   = "Wyrzutnik";

new const opis[]    = "Masz 1/5 szansy na wybicie wroga w powietrze oraz gdy on sie w nim znajduje zadajesz mu 2 razy wieksze dmg";

new const bronie    = (1<<CSW_MAC10);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new const nazwa[] = "Weteran";

new const opis[] = "Posiada UMP45 które zamraza";

new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = 15;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new const nazwa[]   = "Syber";

new const opis[]    = "Ma 1/5 szans na zamrozenie wroga strzalem na 3 sekundy";

new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL);

new const zdrowie   = 30;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 10;

new const nazwa[] = "Super Szpieg";

new const opis[] = "Ma p228,noz. wpisujac /pomoc dowiesz sie jak grac ";

new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_KNIFE;

new const zdrowie = -5;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

            client_print(id,print_chat,"Prawym klawiszem myszki wlaczasz niewidzialnosc")

            client_print(id,print_chat,"Masz 10 sekund ale przy jakimkolwiek ataku jestes widzialny")

            client_print(id,print_chat,"Masz 1/1 z noza gdy atakujesz z Tylu przeciwnika")

 

new const nazwa[]   = "Spryciarz";

new const opis[]    = "MP5 5 dmg + int, modul odrzutowy";

new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_HE);

new const zdrowie   = 10;

new const kondycja  = 10;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 10;

 

#define nazwa "SAS"

#define opis "Przytrzymaj shift aby pobiec sprintem!"

 

new const bronie = 1<<CSW_M3;

new const zdrowie = 30;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 20;

new const wytrzymalosc = 15;

new const nazwa[]   = "Profesjonaista [Premium]";

new const opis[]    = "Ma 1/6 na podpalenie gracza z AK47.^n Ma 1/2 z AWP. 65 int 1/1, 2 skoki";

new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 5;

new const inteligencja = 15;

new const wytrzymalosc = 20;
 

new const nazwa[]   = "Powstaniec";

new const opis[]  = "33% szans na zatrucie przeciwnika z kazdej broni. Zatrucie zabiera 10HP(+int) przez 4 sekundy";

new const bronie  = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_HEGRENADE);

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;

 

new const nazwa[]   = "Policjant";

new const opis[]    = "Ciche kroki + TARCZA + DGL.";

new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 5;

new const kondycja  = 5;

new const inteligencja = 15;

new const wytrzymalosc = 15;

 

new const nazwa[]   = "Narodowiec";

new const opis[]    = "Wysysa hp dodajac je sobie, +3 dmg z GALIL.";

new const bronie    = (1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_HEGRENADE);

new const zdrowie   = 35;

new const kondycja  = 5;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new const nazwa[] = "Gunner (Premium)";

new const opis[] = "Posiada bezlik na XM1014 oraz ma zmienna widocznosc co 2 sekundy";

new const bronie = 1<<CSW_XM1014;

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = 20;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;

 

new const nazwa[] = "Stzelec Wsparcia";

new const opis[] = "strzela o 50% szybciej, widzi niewidzialnych";

new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SG552);

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

 

new const wytrzymalosc = 10;
 

new const nazwa[] = "Regenerator";

new const opis[] = "Co 5 sekund regeneruje sie 5hp";

new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;

new const zdrowie = 40;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new const nazwa[] = "Predator";

new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";

new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 15;
 

#define nazwa "Specnazz"

#define opis "Po naladowaniu noza spowalniasz wroga o 60 procent"

#define bronie (1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1)

#define zdrowie 10

#define kondycja 10

#define wytrzymalosc 10

#define inteligencja 10

 

new const nazwa[]   = "Partyzant";

new const opis[] = "Na E strzela zlotymi strzalami, ktore po trafieniu w przeciwnika zadaja mu 120 DMG +int/2.";

new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 20;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 10;
 

new const nazwa[] = "Oficer";

new const opis[] = "Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc";

new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;
APTECZKI, RAKIETY, NIEWIDZIALNOSC, MINY, SZKODY, predkosc chodzenia itp

 

new const nazwa[]   = "Morderca[PREMIUM]";

new const opis[]    = "Ma 2 skoki,1/2z HE, wbudowany eliminator rozrzutu,10+inta dmg z M4A1";

new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 10;

new const kondycja  = 10;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 10;

 

new const nazwa[] = "Granaciarz";

new const opis[] = "Co 5 sekund dostaje HE.";

new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;

new const zdrowie = 15;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;
 

new const nazwa[]   = "MasterSoldier";

new const opis[]    = "Ma 1/10 na wyrzucenie broni, 3 miny, widzi niewidzialnych, no recoil, 2x wieksza szybkostrzelnosc.";

new const bronie    = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_USP);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new const nazwa[]   = "Demolitions";

new const opis[]    = "Ma dynamit, 1/8 szans na oslepienie wroga.";

new const bronie    = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);

new const zdrowie   = 15;

new const kondycja  = 5;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 20;

    

 

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  KLASY.rar   32,62 KB  179 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 5


#721072 Klasa Jasnowidz

Napisane przez Drago36 w 20.02.2016 01:22

Witam.

 

Przedstawiam klasę, która miała być dodana dwa lata temu, ale z braku czasu, dodaje teraz. :crazy:

Klasa: Jasnowidz

Opis: Może przechodzić w obce ciało.

Bronie: XM1014, DEAGLE, HE, FLASHBANG

HP: 20

Kondycja: 50

--

 

Przechodzenie w obce ciało polega na aktywowaniu skilla i wybraniu z listy, gracza z drużyny przeciwnej.

Po wybraniu, widzimy z trzeciej osoby, gdzie przeciwnik się porusza i wokół niego będzie odegrany odgłos, a po to aby jego koleżki z drużyny usłyszeli że jest obserwowany i ujawnił ich pozycje (ale jest małe prawdopodobieństwo, że ktoś to usłyszy). Podczas podglądania nasza widoczność zostaje zmniejszona (30/255), a po podglądaniu przeciwnik zostanie ujawniony na radarze na 10 sekund (spokojnie wszystko można zmieniać swobodnie w cvar'ach).

 

 

Cvary:

cod_jasnowidz_moc "20"  // co ile sekund gracz może aktywować zdolność
cod_jasnowidz_sledz "3"  // przez ile sekund ofiara ma być obserwowana
cod_jasnowidz_radar "5"  // przez ile sekund ma być śledzona ofiara na radarze; 0-wyłączone; 1 - aż do śmierci bądź nowej rundy
cod_jasnowidz_odglos "1"  // 1 - gdy gracz przejdzie na ofiarę, to wokół ofiary zostanie odegrany odgłos; 0 - nie będzie

Klasa na razie zawiera mały bug - gdy gracz stanie przy ścianie nasza kamerka będzie w teksturze ~~ to idzie do zrobienia

Spoiler

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#730635 Perk Poprzeczka Milika

Napisane przez Alelluja w 12.09.2016 18:42

Proszę:

 

Spoiler
 
 
 

  • +
  • -
  • 1


#728963 ReHLDS, Anty-WH, AimBot Detector, Nowe możliwości

Napisane przez tytusek w 05.08.2016 15:53

1.Ogólnie o ReHLDS:
 
Co to ReHLDS?
"Reverse-engineered [/size]HLDS, czyli [/size]ReHLDS[/size] jest silnikiem serwera dla gier GoldSource, takich jak Counter-Strike 1.6. Stworzony został poprzez [/size]inżynierię wsteczną na podstawie oryginalnego engine w wersji 6153 (plik engine_i486.so)."[/size]
 
więcej o ReHLDS > kliknij tutaj
source code > kliknij tutaj
Lista skompilowanych wersji ReHLDS > kliknij tutaj
Lista polskich serverów, które korzystają z ReHLDS > kliknij tutaj
 
na ReHLDS nie działają moduły:
  • OpenGl Detector  mazdan
  • Orpheu
  • Okapi
Co daje nam ReHLDS:
  • lepsza optymalizacja servera, większa wydajność.
  • API do pluginów amxx.
Uwaga zalecane przy ReHLDS oraz dodatków, używanie metamod v1.21p37
 
Uwaga zalecane jest ustawienia tych komend w server.cfg lub amxx.cfg z następującymi wartościami
  • mp_consistency 1
  • sv_rehlds_movecmdrate_max_burst -1 
  • sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst -1
Ustawienia do server.cfg dla ReHLDS:
Spoiler

 
2. Zabezpieczenia przed Exploitami
 
 
VoiceTranscoder 2017 RC - Jest to najnowsza wersja kodeka do rozmów pomiędzy graczami Steam i NonSteamów
 
ta wersja różni się od starszym tym, że posiada zabezpieczenie przed flood voice atakiem  w skutek tego ataku server może dostać Crashu
 
Ustawienia VoiceTranscoder.cfg
Spoiler

 
SafeNameAndChat 1.0  - plugin do metamoda co podmienia znaki # % na inne w unicode, więc gracze nadal będą mogli mieć # w nicku i nie powodować żadnych problemów z serverem.
 
Ustawienia SafeNameAndChat.cfg
Spoiler

 
Reauthcheck 0.1.5 odpowiednik FakeDetector dla hlds, jest to plugin do metamoda do wykrywa botów na serverze i zabezpiecza przed problemami co mogą wywołać te boty (Crashe servera).
 
Ustawienia  reauthcheck.cfg
Spoiler


 
Reunion 0.1.75 - jest to odpowiednik najnowszego dproto 0.9.548, posiada w sobie ten modul kilka zabezpieczen jak dproto najnowsze oraz umożliwia łączenie się na serverze graczy Steam + NonSteam
 
Uwaga Reunion nie posiada zmiany nazwy gry w ustawieniach trzeba użyć pluginu do amxmodu 
 
Plugin na zmianę nazwy Gry:
Spoiler

 
Ustawienia reunion.cfg
Spoiler

 
3. AntiCheats
 
Reaimdetector 0.1.3 - plugin do metamoda, który wykrywa podejrzane ruchy myszka i daje za to ostrzeżenia, po zebraniu odpowiedniej ilości ostrzeżeń gracz dostaje bana za Aim Bota
 
instalacja wgrywamy do folderu addons/amxmodx/modules a następnie dopisujemy w addons/amxmodx/configs/modules.ini  reaimdetector
 
Ustawienia znajdują się w addons/amxmodx/configs/reaimdetector/config.cfg
Spoiler

 
Whblocker 1.5.672 - dodatek do metamoda, który blokuje wh częściowo 
 
film prezentujący dokładnie jak blokuje i kiedy kliknij tutaj 
 
Ustawienia config.ini
Spoiler

 

Rechecker 2.3 - plugin do metamoda, umożliwia wykrywania danych plików gracza w jego Counter-Striku i wykonywaniu operacji na tym graczu.
Najlepsze zastosowanie tego dodatku według mnie w tej chwili, wykrywania potencjalnych plików, które umożliwiają Cheatowanie dla danego gracza
Zliczanie po wersji pliku md5 masterserver.vdf i określenie, który polski Master Boost jest najlepszy i daje najlepsze efekty, potrzebny będzie do tego plugin do amxmodu
 
Ustawienia resources.ini
Spoiler

 

Całą paczkę tych wszystkich dodatków, modułów, zabezpieczeń oraz rehlds umieszczam w załączniku oraz tutaj do pobrania > Załączony plik  ReHLDS-paczka tytusa.rar   3,93 MB  2191 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 25


#728645 Prosba o naprawe klasy (Czas umiejetnosci)

Napisane przez tytusek w 27.07.2016 16:01

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
 
#define CZAS_GODMOD 20 //SEKUND
 
new bool:ma_klase[33];
new bool:wykorzystal[33];
new bool:blokuj[33];
new const nazwa[] = "Okulista";
new const opis[] = "Widzi niewidzialnych przez 20 sekund gdy wcisnie E";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
 
new msg_bartime;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Pas");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
 
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
 
 
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
 
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}
 
wykorzystal[id] = true;
 
if(!ma_klase[id])
return;
 
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(blokuj[host])
return;
 
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
 
if(!ma_klase[host])
return;
 
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public WylaczGod(id){
blokuj=true;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255);
}
 
public ResetHUD(id){
wykorzystal[id] = false;
blokuj[id]=false;
}
 

  • +
  • -
  • 1