Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jooe - zdjęcie

Jooe

Rejestracja: 31.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2015 00:55
-----

#682641 Plugin pokazujący odległość strzału który nas zabił

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 12.01.2015 23:30

@Wielkie Joł

 

Pięknie działa :) ale ja chciałbym wyświetlanie w HUD, da się? :D i w metrach :D

client_print(victim, 3, "Dystans z ktorego Cie zabito to %.2f unitow", Distance)

na:

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.11, 0.82, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(victim, "Dystans z ktorego Cie zabito to %.2f unitow", Distance)

  • +
  • -
  • 1


#682604 Plugin pokazujący odległość strzału który nas zabił

Napisane przez Wielkie Jol w 12.01.2015 20:55

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg(){
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	new Float:Distance;
	if(!is_user_connected(killer) || killer == victim || !is_user_connected(victim))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	Distance = entity_range(killer, victim)
	client_print(victim, 3, "Dystans z ktorego Cie zabito to %.2f unitow", Distance)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#681971 Przesunięcie miejsca napisu Pluginu

Napisane przez psilocybe w 09.01.2015 17:22


PS. Jest coś takiego, plugin do statystyk który zapisuje gdzieś dane?

 

Tak. Stats :D

 

Nie jestem pewny który plugin Ty tam masz od tych rang, ale wydaje mi się że widziałem get_user_stats więc zapewne korzysta z pliku nvault który się nie resetuje po wyjściu z gry.

 

Dane powinny pokrywać się z tym co widzisz po wpisaniu /top15


  • +
  • -
  • 1


#681908 Przesunięcie miejsca napisu Pluginu

Napisane przez psilocybe w 09.01.2015 11:34

W set_hudmessage 4 i 5 parametr to pozycja X i Y Twojego napisu HUD więc zmieniasz to co pogrubiłem:

 

set_hudmessage(255, 255, 1, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

  • +
  • -
  • 1


#681909 Przesunięcie miejsca napisu Pluginu

Napisane przez grankee w 09.01.2015 11:35

piąta od lewej


  • +
  • -
  • 1


#681926 Przesunięcie miejsca napisu Pluginu

Napisane przez Puchate w 09.01.2015 13:11

Małe OT. Skąd masz taką czcionkę HUD?

Takie ma GUI zainstalowane, mi wygląda to na czcionkę Arial.


  • +
  • -
  • 1


#681912 Przesunięcie miejsca napisu Pluginu

Napisane przez Last One w 09.01.2015 11:44

Małe OT. Skąd masz taką czcionkę HUD?
  • +
  • -
  • 1


#681898 Przesunięcie miejsca napisu Pluginu

Napisane przez psilocybe w 09.01.2015 10:19

Zamień:

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.1, 0.23, 0, 6.0, 12.0)

na:

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.1, 0.25, 0, 6.0, 12.0)

  • +
  • -
  • 1


#681870 [ROZWIĄZANE] Konfiguracja ilośći botów i jaki plugin zarządzający

Napisane przez sebul w 08.01.2015 23:55

Im większa wartość tym bot będzie bardziej "czitował".
  • +
  • -
  • 1


#681884 [ROZWIĄZANE] Konfiguracja ilośći botów i jaki plugin zarządzający

Napisane przez IntelCom w 09.01.2015 06:37

Dokładnie tak,)
  • +
  • -
  • 1


#428713 Sprint Minecraft

Napisane przez DarkGL w 05.07.2012 13:20

Plugin dodaje do gry sprint jak w grze minecraft aby go uruchomić należy szybko nacisnąć dwa razy przycisk poruszania się do przodu ;)
Dodatkowo podczas sprintu zmienia się też fov gracza tak jak w minecraft ;)

cvary
//czas w jakim trzeba wcisnąć dwa razy klawisz ( maksymalnie )
sprintMinecraft_delay 0.5
//szybkość w czasie trwania sprintu
sprintMinecraft_speed 310.0
//szansa że sprint się włączy przy 1 jest to 50 % przy 2 - 33 % a przy 3 - 25 % i tak dalej
sprintMinecraft_change 1
//czas w jakim zmienia się fov widać to na filmie
sprintMinecraft_fovtime 0.2

screenshot
http://www.youtube.com/watch?v=9DNqT7HwfJE

download
Załączony plik  sprintMinecraft.sma   4,75 KB  429 Ilość pobrań
  sprintMinecraft.amxx

http://darkgl.amxx.p...rint-minecraft/
  • +
  • -
  • 12


#681899 Sprint Minecraft

Napisane przez dasiek w 09.01.2015 10:19


A co zrobić żeby była szansa 100% na udany sprint?

 

zamień

if( iButton & IN_FORWARD ){
				if( random_num( 0 , get_pcvar_num( pCvarChance ) ) != 0 ){
					cleanInformation( id ) ;
				}
				else{
					sprintOn( id );
				}
			}

na

if( iButton & IN_FORWARD ){
  sprintOn( id );
}

  • +
  • -
  • 2


#681552 [ROZWIĄZANE] Szukam paczki pluginu COD pod windows

Napisane przez psilocybe w 07.01.2015 18:23

Drugi link działa. Jak nie działa to sprawdź załącznik. :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#197566 Podbot - automatyczne boty , stała ilość graczy

Napisane przez aksnet w 19.12.2010 10:59

Witam

Potrzebowałem pluginu który utrzymuje w specyficzny sposób stałą ilość graczy ma serwerze.
Nie było pluginu który dokładnie spełniał moje wymagania i dlatego napisałem własny (plugin
powstał na podstawie pluginu: amxx_podbot_ctrl.sma, AUTHOR "KWo")


Zapraszam do testowania.


Plugin zarządza ilością botów na serwerze.
W tym pluginie boty uzupełniają brakujących graczy do liczby pb_botmaxplayers.



przyklad:
---------------------------------------
Wstaw do podbot.cfg lub amxx.cfg linię:


pb_botmaxplayers = 6


Zasady działania działania (przykład dla pb_botmaxplayers = 6)
-----------------------------------------------------------
- nie ma graczy na serwerze nie ma tez botów
(nikt nie gra więc nie marnujemy niepotrzebnie mocy procesora i pamięci)

- pojawiają się gracze plugin utrzymuje zawsze jednakowy stan:
boty + ludzie = pb_botmaxplayers (w tym przykładzie będzie pb_botmaxplayers = 6)

- kiedy pojawia się pierwszy gracz wchodzi 5 botów i rozpoczyna się gra (1 gracz + 5 botów = 6)

- kiedy gra np. 4 graczy (na serwerze będzie 4 graczy + 2 boty = 6)

- gra 6 graczy (lub więcej) - wszystkie boty są wyrzucane

- ostatni gracz wychodzi z gry - wszystkie boty są wyrzucane



Instalacja:
---------------------------------------------------------------------
Plik amxx_podbot_auto.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Edytujemy plugins.ini i dopisujemy na końcu: amxx_podbot_auto.amxx
Plik amxx_podbot_auto.sma wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting



Ustawienia:
---------------------------------------
Jeśli chcesz utrzymać stałą liczbę
boty + ludzie = 6
Wstaw do podbot.cfg lub amxx.cfg linię:

pb_botmaxplayers = 6



Dodatkowe informacje:
--------------------------------------
Plugin powstal na podstawie
pluginu: amxx_podbot_ctrl.sma, AUTHOR "KWo"



Alex K.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 17


#681159 Podboty - a właściwie to reupload

Napisane przez ex0 w 06.01.2015 10:47

 

ale link do pobrania?

Tak, przepraszam, ze nie jasno napisałem, chodzi mi o reupload pliku z tego tematu

 

http://amxx.pl/topic...h-botchattxtpl/

Nawet lepsze jeszcze.


  • +
  • -
  • 1