Tak ciężko poszukać?
http://amxx.pl/topic...owanie-wieznia/
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pain.Akatsuki nie posiada znajomych
Napisane przez Mrufka.
w 25.02.2015 00:04
Napisane przez WeBsteR
w 21.02.2015 19:17
Proszę, marker tylko dla CT:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define PLUGIN "Magic Marker"
#define VERSION "3.0"
#define AUTHOR "stupok69"
#define MAX_PLAYERS 32
new Float:origin[MAX_PLAYERS+1][3]
new prethink_counter[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_drawing[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_holding[MAX_PLAYERS+1]
new spriteid
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("+paint", "paint_handler", 0, "Paint on the walls!")
register_clcmd("-paint", "paint_handler", 0, "Paint on the walls!")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}
public plugin_precache()
{
spriteid = precache_model("sprites/lgtning.spr")
}
public paint_handler(id)
{
if(get_user_team(id) == 2) // Tylko CT
{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "* Nie mozesz uzywac markera , kiedy nie zyjesz.")
return PLUGIN_HANDLED
}
static cmd[2]
read_argv(0, cmd, 1)
switch(cmd[0])
{
case '+': is_drawing[id] = true
case '-': is_drawing[id] = false
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
if(prethink_counter[id]++ > 5)
{
if(is_drawing[id] && !is_aiming_at_sky(id))
{
static Float:cur_origin[3], Float:distance
cur_origin = origin[id]
if(!is_holding[id])
{
fm_get_aim_origin(id, origin[id])
move_toward_client(id, origin[id])
is_holding[id] = true
return FMRES_IGNORED
}
fm_get_aim_origin(id, origin[id])
move_toward_client(id, origin[id])
distance = get_distance_f(origin[id], cur_origin)
if(distance > 2)
{
draw_line(origin[id], cur_origin)
}
}
else
{
is_holding[id] = false
}
prethink_counter[id] = 0
}
return FMRES_IGNORED
}
stock draw_line(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMPOINTS)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[2])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[2])
write_short(spriteid)
write_byte(0)
write_byte(10)
write_byte(255)
write_byte(50)
write_byte(0)
write_byte(random(255))
write_byte(random(255))
write_byte(random(255))
write_byte(255)
write_byte(0)
message_end()
}
//from fakemeta_util.inc
stock fm_get_aim_origin(index, Float:origin[3])
{
static Float:start[3], Float:view_ofs[3]
pev(index, pev_origin, start)
pev(index, pev_view_ofs, view_ofs)
xs_vec_add(start, view_ofs, start)
static Float:dest[3]
pev(index, pev_v_angle, dest)
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest)
global_get(glb_v_forward, dest)
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest)
xs_vec_add(start, dest, dest)
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, index, 0)
get_tr2(0, TR_vecEndPos, origin)
return 1
}
stock move_toward_client(id, Float:origin[3])
{
static Float:player_origin[3]
pev(id, pev_origin, player_origin)
origin[0] += (player_origin[0] > origin[0]) ? 1.0 : -1.0
origin[1] += (player_origin[1] > origin[1]) ? 1.0 : -1.0
origin[2] += (player_origin[2] > origin[2]) ? 1.0 : -1.0
}
//Thanks Alka!
stock bool:is_aiming_at_sky(index)
{
static target, temp
get_user_aiming(index, target, temp)
if(engfunc(EngFunc_PointContents,target) == CONTENTS_SKY)
return true
return false
}
Napisane przez Cypis'
w 05.01.2013 14:49
- JailBreak Mod 1.0.4/5 by Cypis
- baza mysql
jail_gang_host "ip"
jail_gang_user "login"
jail_gang_pass "haslo"
jail_gang_db "database"
"say /rankg" - pokazuje twoj ranking
"say /topg" - pokazuje top15
"say /gang" - otwiera menu gangu
"say /gangi" - otwiera menu gangu
Napisane przez IntelCom
w 16.02.2015 22:19
Napisane przez Hiroshima
w 14.02.2015 12:18
http://amxx.pl/topic/60353-flagi/
w .sma masz:
#define USAGE_LEVEL ADMIN_KICK
zmień na wartość, która Ci pasuje sugerując się linkiem który podałem...
Napisane przez he1st
w 30.12.2014 12:48
Krótki tutorial aka. Zrób to sam!
1. Pod ostatnim
#inlcude
dodaj:
new przepychaczka[] = "models/przepychaczka.mdl"
2. w
public plugin_precache()
dodaj:
precache_model(awp_model)
3. Na samej górze dodaj:
#include <engine>
w
public plugin_init
dodaj:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
następnie pod plugin_init() dodaj:
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & 524288 == 524288 && weapon == CSW_KNIFE) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, przepychaczka) } }
Gratulacje. Właśnie dodałeś swój model noża do VIP'a