Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
jurand1
Rejestracja: 17.12.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.12.2014 13:42





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 13
- Odwiedzin: 1 434
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
polad
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
jurand1 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#675455 Prośba o klasę Snowballer
Napisane przez radim
w 16.12.2014 21:56
#333213 Modele mikołajów dla wszystkich!
Napisane przez Why?!
w 11.12.2011 17:51

Jest to plugin AMX Admin Models edytowany przeze mnie. Edycja polegała na usunięciu wymagań co do flag i zmiany ścieżki modeli


Brak cvarów.

amx_mikolaje.amxx do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
W pliku plugins.ini dopisujemy na końcu amx_mikolaje.amxx
Folder z paczki z modelami do katalogu cstrike

- amxmodx
- amxmisc
- cstrike

CT:

TT:


W załączniku
Załączone pliki
-
modele mikolajow.zip 2,31 MB 1569 Ilość pobrań
-
amx_mikolaje.sma 1,05 KB 1167 Ilość pobrań
amx_mikolaje.amxx
-
amx_mikolaje.amxx 1,71 KB 84 Ilość pobrań
#676610 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase premium Elite Sniper
Napisane przez Alelluja
w 22.12.2014 16:25
#675870 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie klas premium
Napisane przez DyeR
w 19.12.2014 16:35
#675790 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie klas premium
Napisane przez Xeane
w 19.12.2014 12:43
amxx.pl/generator-klas/
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Kosa i 1/1(PPM) z niej widocznosc ustawiona na 1% (tylko cień nóg) AutoBH 4 skoki 100szybkości"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 4; return FMRES_IGNORED; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
#675751 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie klas premium
Napisane przez Gandzior07s
w 19.12.2014 00:51
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: jurand1
- Regulamin