Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
jurand1
Rejestracja: 17.12.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.12.2014 13:42




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 13
- Odwiedzin: 1 721
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
polad
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
jurand1 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#675455 Prośba o klasę Snowballer
Napisane przez radim
w 16.12.2014 21:56
#333213 Modele mikołajów dla wszystkich!
Napisane przez Why?!
w 11.12.2011 17:51

Jest to plugin AMX Admin Models edytowany przeze mnie. Edycja polegała na usunięciu wymagań co do flag i zmiany ścieżki modeli

Brak cvarów.

amx_mikolaje.amxx do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
W pliku plugins.ini dopisujemy na końcu amx_mikolaje.amxx
Folder z paczki z modelami do katalogu cstrike

- amxmodx
- amxmisc
- cstrike

CT:
TT:

W załączniku
Załączone pliki
-
modele mikolajow.zip 2,31 MB 1601 Ilość pobrań
-
amx_mikolaje.sma 1,05 KB 1199 Ilość pobrań
amx_mikolaje.amxx
-
amx_mikolaje.amxx 1,71 KB 84 Ilość pobrań
#676610 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase premium Elite Sniper
Napisane przez Alelluja
w 22.12.2014 16:25
#675870 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie klas premium
Napisane przez DyeR
w 19.12.2014 16:35
#675790 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie klas premium
Napisane przez Xeane
w 19.12.2014 12:43
amxx.pl/generator-klas/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Kosa i 1/1(PPM) z niej widocznosc ustawiona na 1% (tylko cień nóg) AutoBH 4 skoki 100szybkości";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 4;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
#675751 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie klas premium
Napisane przez Gandzior07s
w 19.12.2014 00:51
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: jurand1
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
