http://darkgl.pl/201...-obsluga-steam/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
???
Rejestracja: 13.12.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.03.2018 15:47





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 34
- Odwiedzin: 5 279
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Patryk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Dalekoo
-
Zainteresowania
Sportem oraz dziewczynami. :)
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#707081 Advanced Media Player (Radio na serwerze)
Napisane przez DarkGL
w 21.07.2015 10:19
#401863 Paczka PaintBall by szelbi [Aktualizacja 01.11.13]
Napisane przez szelbi
w 26.04.2012 07:00

Wersja AMXX - 1.8.1 [Linux]
Pluginy
advanced_bans.amxx ;banowanie ; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here paintballgun.amxx ;bronie pod Paintball Moda paintballmod.amxx ;Paintball MOD paintballnade.amxx parachute.amxx ;spadochron dla gracza polski_cs.amxx ;cs po polsku c4countdown.amxx ;licznik c4 ptb.amxx ;balansowanie teamow hpk_pl.amxx ;kick za ping ad_manager.amxx ;reklamy Galileo.amxx ;vote rangi.amxx ;rangi admin_spec_esp.amxx ;Wh dla admina amx-ip-dla-graczy.amxx ;Po wpisaniu amx_ip w consoli pokazuja sie ip graczy. descriptive_fire_in_the_hole.amxx ;Granaty w say po polsku. grenade_trail.amxx ;Smuga za rzuconym granatem. mutemenu.amxx ;Kazdy gracz moze kogos wyciszyc za pomoca komendy "/mute" interp_raty.amxx ;wymuszanie rate interpu finishmap.amxx ;pozwala dokonczyc runde na koniec mapy abd.amxx ;pokazuje zadane otrzymane dmg autobuybugban.amxx ;latka do crashowania alt_end_round_sounds.amxx ;muzyka na koniec rundy 0_hp_bug.amxx ;naprawa bugu 0hp
Cvary
amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe. amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach) gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps // 0 - disable // 1 - behave normally // 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default) gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps // 1 - all maps on one line // 2 - each map on a separate line gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv //1- Rockthevote //2-rtv //3 dynamiczna gal_rtv_wait 10 //ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv gal_rtv_ratio 0.60 //Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone. gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz gal_nom_mapfile mapcycle.txt// skąd maja być sczytywane mapy gal_nom_prefixes 0 // prefix przy mapie wymagany? gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu. //Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym % gal_runoff_enabled 1 //Mozliwe glosowanie rozstrzygające gal_runoff_duration 15 //po ilu sekundach ma się rozpaczać gal_vote_weight 1 //Czy ma być większa waga głosu admina? gal_vote_weightflags a //Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna) gal_endonround 1 //Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy? gal_vote_showstatus 1 // postęp głosowania ma być pokazywany gracza? //0-nigdy //1- po zagłosowaniu //2- zawsze gal_vote_showstatustype 2 //Jak ma być to przedstawiane gracza //1- liczba //2- procenty na mapie gal_srv_start 2 // jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin //0- nic nie robi //1- zmienia mapę na ta przed restartem //2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana //3- robi Vote //4- zmienia na jedna z nominowanych gal_endofmapvote 1 gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps gal_vote_mapchoices 5 //Ile map ma być dawanych do vote gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy gal_vote_expirationcountdown 1 gal_vote_uniqueprefixes 0 gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz? //1- tak //0- Nie gal_emptyserver_wait 0 // ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle, gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt // Plik z którego czyta empty serwer mapcyke rangi_maxname "Reszta to wspomnienie" rangi_hud "0" rangi_top10 "0" rangi_list "1" amx_demo "1" amx_demo_steamid "0" amx_demorec_start "15" amx_demoname "NAZWA SIECI.PL [Paintball]" ers_enabled "1" //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1 ers_player_toggle "1" //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1 erc_time_ads "60" // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120 erc_random_precache "6" //ilość plików muzycznych na drużynę
Mapy
de_airstrip cs_havana de_chateau de_aztec as_oilrig cs_siege de_cbble de_dust cs_747 de_prodigy cs_assault cs_office cs_italy cs_backalley cs_militia de_train cs_paintball csp_paintball de_paintball pb_castle cs_assault_1337 cs_assault_christmas cs_assault_upc cs_dust_dumb cs_max cs_rio de_c4 de_cpl_strike de_dinaunion de_dreamdust de_dust2_2x2 de_dust2_mini de_dust4ever de_dust2002 de_eldorado de_hell de_inferno2010 de_kabul_mtk de_lidl de_mirage de_rats_1337 de_tuscan de_westwood de_westwood_big de_zima wh_dust2 wh_inferno de_inferno de_dust2_long
Dodatkowe informacje

Download
http://hostuje.net/file.php?id=be45bcb065a5024f903beeea2aad971ePaczka waży tyle ze względu na znajdujące się w niej mapy.
Link nie działa? Napisz do mnie na PW!
Czekam na wasze opinie!

#178634 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick
Napisane przez ProMil
w 10.10.2010 10:10

Buyzone jest wyłączony, a ty musisz zabijać przeciwników aby dostawać expa, jeżeli zdobędziesz wystarczającą ilość expa, wtedy zdobywasz wyższy level. Kiedy zdobędziesz wyższy level masz odblokowane lepsze bronie, ale tylko te na twój level. Pragnę przypomnieć, że to nie jest gungame!
Ta wersja posiada opcję zapis na nick!


amxmodx
fakemeta
fun
cstrike
nvault
sqlx
hamsandwich

Wszystko ustawiamy w configs/gunxpmod.cfg
gxm_enable "1" - Aktywny = 1, Nieaktywny = 0.
gxm_savetype "1" - Zapis expa do : 1 = MySQL, 0 = NVault.
gxm_save "2" - Zapis expa na : 2 = Nick, 1 = SteamID, 0 = IP
gxm_level_text "0" - Pokazuje twój level w : 1 = HUD, 0 = Tak jak w bf2, czyli na sayu.
gxm_xp "15" - Ile zdobywasz punktów po zabiciu wroga.
gxm_level_style "1" - Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.
gxm_triple "1" - Aktywny bonus za potrójne zabicie? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_triple_xp "3" - Ile dostajemy expa za potrójne zabicie?
gxm_triple_kills "3" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć potrójne zabicie?
gxm_ultra "1" - Aktywny ultra bonus zabójstw? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_ultra_kills "6" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć bonus ultra zabójstw?
gxm_admin_xp "1" - Aktywne dodatkowy exp za zabicia dla adminow? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_extra_xp "4" - Ile dawać dodatkowego expa dla adminow?
gxm_show_rank "1" - pokazywać ranking w /top20? 1 = Tak, 0 = Nie.
Tylko wówczas, gdy wybrałeś zapis na MySQL
SQL cvary:
gxm_host "127.0.0.1" - Host bazy danych.
gxm_user "root" - Użytkownik bazy danych.
gxm_pass "" - Hasło użytkownika bazy danych.
gxm_dbname "gunxpmod" - nazwa bazy danych.

Pisz w sayu: /menu albo menu aby włączyć menu moda!
Pisz w sayu: /level, aby zobaczyć swój level w sayu gxm_level_text musi być wtedy ustawione na 0.
Pisz w sayu: /top20, aby zobczyć top 20 graczy z najwyższym expem.
Pisz w sayu: /ul, ul, /unlocks, aby odblokować dodatki albo kupić extra broń!

Pisz w konsoli : set_level nick level. Przykład: set_level ProMil 10, ustawia 10 level graczowi ProMil .

Jeżeli używasz inne mody (wymienione niżej) to wejdź w gunxpmod.cfg (scripting folder) i edytuj:
//#define NORMAL_MOD - Normalny mod, zwykły cs 1.6 bez żadnych modów. //#define ZOMBIE_SWARM - Jeżeli używasz Zombie Swarm. #define ZOMBIE_INFECTION - Jeżeli używasz Zombie Infection.Od komentuj ten mod, który masz na serwerze usuwajac "//".
Jeśli masz na serwerze:
#define NORMAL_MODNie zapomnij za komentować pozostałych dodając // przed nimi :
//#define ZOMBIE_SWARM //#define ZOMBIE_INFECTIONMożesz także edytować item (unlock_*.sma) zmienić nazwę, cenę i opis, czyli wszystko, co chcesz.
Przykład. znajdź tę linię i edytuj:
register_gxm_item("Grenades Pack", "Daje extra granaty", 90) //Nazwa //Opis //Koszt

W pliku gunxpmod.txt można nadać informacją własne kolory:
/g - Zielony tekst. | \d - Szary tekst (W menu).
/ctr - Kolor druzyny TT (czerwony), CT (niebieski). | \y - Żółty tekst (w menu).
/y - Pomarańczowy tekst taki jak w sayu. | \r - Czerwony tekst (w menu). \w - Biały tekst (w menu).





Zawartość folderu plugins wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/plugins
Zawartość folderu scriping wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/scripting
Zawartość folderu data wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/data
Zawartość folderu Configs wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/configs
Zawartość folderu models wklejamy do siebie na serwer w cstrike/models
Zawartość folderu sound wklejamy do siebie na serwer w cstrike/sound
Nie dodajemy nic do plugins.ini!! Wszystko jest w plugins-gxm.ini w configs!!!

Modele i sound!!
Załączone pliki
-
GunXpMod - SMA I AMXX 2.0 PL by ProMil.rar 162,15 KB 8264 Ilość pobrań
-
gunxpmod(zapis na nick).sma 38,9 KB 3919 Ilość pobrań
gunxpmod(zapis na nick).amxx
-
gunxpmod(zapis na nick).amxx 39,35 KB 773 Ilość pobrań
#702611 [BaseBuilder] Spis extra itemów i pluginów
Napisane przez Z!3L0ny
w 05.06.2015 20:17
#702948 Global War Mod - Unikalna paczka serwera
Napisane przez DarkGL
w 10.06.2015 10:52
Jest to paczka serwera którą przygotowałem dla siebie bardzo dawno temu.
http://darkgl.pl/201...paczka-serwera/
Zawiera ona unikalną modyfikację pod tytułem Global War Mod opartego na Cod Mod Dark Edition. Paczka zawiera już skonfigurowane specjalne pluginy , informacje na czacie , modele itp. itd.
Kilka screenów i film
Co nowego posiada mod:
- 40 nowych itemów w tym
- Sila Pudzianowskiego
- Narty Malysza
- Naboje Weterana
- Sandały murzyna
- Tajemnica Krowy
i inne
- Money mod
- Sklepik z nowymi rzeczami
- Podmianę modeli broni na te z prawdziwego call of duty
- Ułatwienia dla vipów (flaga "r")
- Maksymalny level to 300
- Zapis sql
- Całkowicie nowe klasy z unikalnymi właściwościami (stawianie działek , przegrzewająca się broń i inne
)
- Grom
- Cichociemny
- Wojska Rakietowe
- Saper
- Zmechanizowany
- Inzynier
- Partyzant
- Snajper
- Matrioszka (Premium)
- Delta Force
- Rangers
- Zielony Beret
- Screaming Eagles
- All American
- GSG-9
- SOAR
- SAS
- Royal Air Force (Premium)
- Dostaje AK47 i Usp silna i szybka jednostka specjalna
- Dostaje MP5 i Glock szybka jednostka posiada spadochron i ciche chodzenie
- Dostaje RPG,Ump45 i Fiveseven powolna jednostka ale z duza sila razenia
- Dostaje Dynamit,Miny,MAC10 i ELITE moze stawiac miny
- Dostaje M249 szybka klasa z duzo iloscia armora i hp ma nieskonczona amunicji
- Dostaje GALILA i p228 moze postawic dzialko
- Dostaje AK47 i glock szybko jednostka z duzo ilosc hp posiada dynamit jest mniej widoczny
- Dostaje AWP i deagle troche wiecej hp strzal z awp zabija zawsze
- Dostaje M249 i usp wiecej hp armora i szybkosci klasa premium
- Dostaje M4A1 i usp miny nie zadaja mu obrazen
- Dostaje MP5 i glocka posiada wysoki skok i srednio ilosc hp
- Dostaje GALILA i p228 moze zniknac na kilka sekund
- Dostaje FAMASA i USP moze wejsc w furie
- Dostaje AK47 i p90 posiada umiejetnosc pasywno lustrzane odbicie
- Dostaje FAMASA i glock posiada granat ktory ma 1/3 szans na zabicie
- Dostaje MP5 i deagle odnawia mu sie 5 hp co 3 sekundy
- Dostaje UMP45 i P228 moze sie teleportowac PPM
- Dostaje M4A1 i USP wiecej hp i armora szybka klasa , klasa premium
- Sprint zintegrowany z cod modem
- Nowe komendy
- /vip pokazujący informacje o tym co ma vip
- /hud pozwalający wyłączyć hud widać go tylko przy starcie rundy
- Poprawki kodu standardowego cod'a
- Nowe umiejętności
- Grawitacja
- Niewidzialność
- Zdolność Generalska
- Szybkie rozdawanie statystyk
- Stawianie min i strzelanie rakietami wygląda bardziej realistycznie
- Nowe modele postaci
- Nowy sposób wybierania klasy
- Nowy kolor(zielony) i miejsce wyświetlania hud
- Dodana wytrzymałość przedmiotów
- Jeśli mamy więcej niż 255 hp wyświetli się ono nam pod wytrzymałością przedmiotu
- Komenda daj
- I jeszcze kilka innych unikalnych rzeczy
Dodane w wersji 2:
- Poprawki kodu
- Naprawa stawiania działka
- Od teraz item to perk
- Exp za asystę (podziękowania dla cypisa
)
- Wybór zapisu SQL/NVAULT
- Wybór zapisu na nick/steamid
- Dodanie itemów
- Zew Napierdalania
- Tajemnica Tuska
- Dodanie listy perków
- /perki
- /itemy
- Poprawa literówek
- Dodanie wymiany perkami
[CoD Stary] Wymiana Itemami. - AMXX.pl: Support AMX Mod X - Dodanie możliwości wyłączenia całkowicie podmieniania modeli bron/graczy
- Dodanie możliwości wyłączenia money moda
- Kod został trochę ogarnięty
- Statystyki www do tej modyfikacji będą dostępne w nowym pluginie R3X więc czekajcie cierpliwie
- Poprawka zapisu nvault money moda
Dodane w wersji 3:
- Naprawa sql i nvault
- Możliwość wyłączenia sklepiku
- Snajper ma 1/2 na natychmiastowe zabicie
- Poprawki pokazywania hud'a
- Naprawa komendy /daj
- Naprawa asysty
- Naprawa działania botów (tego nie testowałem więc nie daje pewności czy działa)
- Naprawa stawiania działka
Dodane w wersji 3.5:
- Naprawiony sklepik
- Naprawione wróć przy wyborze klas
- Naprawienie tego samego level na wszystkich klasach przy zapisie nvault
- Naprawienie zgłoszonych error logów
- Naprawienie ammo w bazooce
- Naprawienie inżyniera
- Dużo drobnych zmian optymalizacyjnych
- Dalsze ogarnianie kodu
- Bug z ciągłym rozdawaniem statystyk naprawiony
Wszelką konfigurację należy przeprowadzić w amxx.cfg oraz gwm_config.cfg
np.
//przy sql gwm_sql_host localhost gwm_sql_user user gwm_sql_pass pass gwm_sql_db db //spadochron parachute_fallspeed 100 parachute_detach 0 gwm_killxp 30 gwm_bombxp 200 gwm_hsexp 60 gwm_lvl 0 gwm_item 0 gwm_wytrzymalosc 150 gwm_xp_asysta 10 gwm_xp_zemsta 10 gwm_forum link_do_twojego_forum //inzynier inzynier_percent 4 inzynier_health 600 inzynier_damage 15.0 //prefixy gwm_prefixy 1 //bullet damage Bullet_Damage_Mode 0 Bullet_Damage_Distance 600 Bullet_Damage_NoShowWalls 0 Bullet_Show_Spec 1 Bullet_Hs_Mode 2 Bullet_Text_Mode 0 Bullet_Show_Mode 3 Color_RGB_Victim 255000000 Color_RGB_Attacker 000255000 Color_RGB_Ourself_Teammate 255102021
/klasa - Wybieranie klasy /klasy - Lista klas wraz z opisami /item - Opis aktualnego przedmiotu /przedmiot - Tak samo jak /item /perk - Tak samo jak /item /drop - Wyrzuca aktualny przedmiot /wyrzuc - Tak samo jak /drop /reset - Resetowanie statystyk /skille - Opis twoich statystyk /statystyki - Tak jak /skille /staty - Rozdawanie statystyk /skill - Tak jak /skille /daj - Oddawanie przedmiotu /wymiana - Wymiana itemami /zamien - Tak jak /wymiana /hud - Wylacza/wlacza hud /vip - Informacje o vipie /itemy - Lista itemow wraz z opisami /perki - Tak samo jak /itemy /sklep - Sklep /modele - Wlaczanie/wylaczanie nowych modeli broni /kontakt - Kontakt z administratorami /komendy - Ta lista
#282586 Misje(aka questy)
Napisane przez MieTeK_
w 13.08.2011 19:20

Zacznę od tego, że te misje stworzyłem z nudów , więc nie oczekujcie wszelakiego cudownego kodu ;P Wszystko jest na razie BETA i liczę na jakiś Wasz support :) Będę to rozwijał i poprawiał o ile będę miał czas. Za ukończoną misję dostaje się nagrodę w postaci EXP'a Misje wykonuje się podczas jednej mapy (nic się nie zapisuje na następną) i z ogółu są łatwe i krótkie :) - Zabij klase // Zabić X razy wybraną przez siebie klasę. - Zapoluj na gracza // Wybieramy gracza którego musimy zabić w aktualnej rundzie. Wybieramy stawkę o ile EXP gramy :) - Zabij jako pierwszy // Musisz zabić w aktualnej rundzie jako pierwszy ;P - Zabij headshootem // Zabić X razy headshootem. - Podloz pake // Podkładamy X razy pakę. - Rozbroj pake // Rozbrajamy X razy pakę BTW. Misje do COD brzmi lepiej niż 'Questy'

say /m - otwiera menu misji say /misje - otwiera menu misji say /sprawdz - sprawdza aktualna misje

Plik cod_misje.amxx wrzucamy do folderu plugins. W configs/plugins-codmod dopisujemy cod_misje.amxx


#227040 Advanced Media Player (Radio na serwerze)
Napisane przez Zego
w 19.03.2011 13:31
Radio Na serwerze
Advanced Media Player

amp.amxx do addons/amxmodx/plugins
amp.sma do addons/amxmodx/scripting (nie wymagane!)
amp_medialist.ini do addons/amxmodx/configs (tutaj masz liste radii)
Nie zapomnij dopisać linijki!!
do addons/amxmodx/configs/plugins.ini
Kod:
amp.amxx

Do ustawienia stacji radiowych które chcemy aby były odbierane na naszym serwerze muszą być zapisane w pliku amp_medialist.ini
Dodawanie kanałów nie polega na ustawieniu jego częstotliwości !!
Kanały które dodajemy muszą być w formacie :
*.asx
*.mp3
*.wma
Strony na których możesz sobie wybrać radia:
www.miastomuzyki.pl (otwierając dane radio zerknij w kod źródłowy i wytnij ścieżkę z rozszeżeniem *.asx)
Popularne Stacje radiowe
RMF FM
RMF MAXXX
ESKA
PLANETA FM
LUzz FM
Polska Stacja

W paczce spakowałem wam plik amp_medialist.ini macie tam 8 stacji radiowych na gotowo
Przykładowe Stacje
"[Radio] Nowosci" "http://www.polskastacja.pl/play/hot100.asx" "[Radio] Reggae" "http://www.polskastacja.pl/play/reggae.asx" "[Radio] Dance" "http://www.polskastacja.pl/play/dance100.asx" "[Radio] HardStyle" "http://www.polskastacja.pl/play/hardstyle.asx" "[Radio] Electro-House" "http://www.polskastacja.pl/play/electrohouse.asx" "[Radio] Polski Hip Hop" "http://www.polskastacja.pl/play/polskihh.asx" "[Radio] Piosenki Filmowe" "http://www.polskastacja.pl/play/piosenkifilmowe.asx" "[Radio] Na topie" "http://www.polskastacja.pl/play/mnt_hq.asx"

amx_addmedia - <nazwa radia> <ścieżka do radia> | ta komenda służy do ustawienia nowej stacji radiowej ale podczas obecności na serwie (lub HLSW) amx_setmedia - <@all|playerID> <id kanału> | ustawianie danej stacji dla większej liczby osób/graczy amx_reloadmedia - służy do załadowania pliku amp_medialist.ini amx_listmedia - najczęściej słuchane radia amx_listeners - pokazuje kto słucha radia (w konsoli)

Menu wyboru kanału radia:
/radio (w say- tj "say /radio")
/playmusic
/playmedia
Wyłączanie radia:
/wyłącz
/stop
Źródło:
www.play-4fun.pl

Załączone pliki
-
amp.sma 11,54 KB 1929 Ilość pobrań
amp.amxx
-
amp_medialist.ini 709 bajtów 2122 Ilość pobrań
#699721 CoD Mod II Wojna Światowa od Epal
Napisane przez Epal
w 05.05.2015 16:05
Przedstawiam wam paczke Nowy CoD Mod II Wojna Światowa mojego autorstwa. Paczka jest zrobiona w atmosferze II Wojny Światowej co pokaże za chwile:
W paczce znajduje się 54 klas w 4 frakcjach Alianci, Niemcy, ZSRR i Polska. W każdej frakcji jest kilkanaście klas w tym 2 Premium (flaga H).
plugins-codmod:
;Call of Duty Mod II Wojna Swiatowa By Epal QTM_CodMod.amxx ;Klasy 13 ;Alianci codclass_PremiumUpadly.amxx codclass_PremiumPowstaniec.amxx codclass_Dezerter.amxx codclass_AlianckiSpadochroniaz.amxx codclass_Dywersant.amxx codclass_Jednostkawsparcia.amxx codclass_Ochotnik.amxx codclass_Porucznik.amxx codclass_Saper.amxx codclass_Sherman.amxx codclass_Telegrafista.amxx codclass_PorucznikDaglas.amxx codclass_ZolnierzPoborowy.amxx ;Polska 13 codclass_PremiumBezimienny.amxx codclass_PremiumCichoCiemny.amxx codclass_Buntownik.amxx codclass_DowudcaAK.amxx codclass_Harcerz.amxx codclass_Okopywacz.amxx codclass_Partyzant.amxx codclass_Gustlik.amxx codclass_Patriota.amxx codclass_ZolnierzAK.amxx codclass_Zolnierzpodziemia.amxx codclass_RuchOporu.amxx codclass_PanCzeresniak.amxx ;ZSRR 14 codclass_PremiumGeneral.amxx codclass_PNiszczyciel.amxx codclass_Bombardier.amxx codclass_JuzefStalin.amxx codclass_KalekaWojenny.amxx codclass_Kapitalista.amxx codclass_Komunista.amxx codclass_Szpieg.amxx codclass_Zabijaka.amxx codclass_JednostkaSpecjalnaZSRR.amxx codclass_Kuchaz.amxx codclass_Najemnik.amxx codclass_Weteran.amxx codclass_Sybirak.amxx ;Niemcy 14 codclass_PremiumGestapo.amxx codclass_HitlerPremka.amxx codclass_Faszysta.amxx codclass_GrupaUderzeniowa.amxx codclass_Panzerfaustmen.amxx codclass_HitlerJungen.amxx codclass_Gwardzista.amxx codclass_MechanikCzolgow.amxx codclass_Anarchista.amxx codclass_Nazista.amxx codclass_PilotMesersmita.amxx codclass_Straznik.amxx codclass_ZolnierzSS.amxx codclass_ObroncaBerlina.amxx ;Perki 41 codperk_adrenalina.amxx codperk_apteczka.amxx codperk_autodestrukcja.amxx codperk_awpsnajper.amxx codperk_butykomandosa.amxx codperk_butysnajpera.amxx codperk_butyszturmowego.amxx codperk_eliminatorrozrzutu.amxx codperk_fartstrzelca.amxx codperk_kamuflaz.amxx codperk_maksymalneskupienie.amxx codperk_morfina.amxx codperk_nabojekapitana.amxx codperk_nabojepulkownika.amxx codperk_nanokamizelka.amxx codperk_notatkikapitana.amxx codperk_notatkisapera.amxx codperk_nozkomandosa.amxx codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx codperk_pancerzneomexowy.amxx codperk_platynowenaboje.amxx codperk_podrecznikszpiega.amxx codperk_podwojnakamizelka.amxx codperk_przysposobienieobronne.amxx codperk_rozblysk.amxx codperk_tajemnicaadmirala.amxx codperk_tajemnicagenerala.amxx codperk_tajemnicawojskowa.amxx codperk_tytanowenaboje.amxx codperk_weterannoza.amxx codperk_wykrywaczmetali.amxx codperk_wyposazeniewsparcia.amxx codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx codperk_wytrenowanyweteran.amxx codperk_wzmocnionakamizelka.amxx codperk_zaskoczeniewroga.amxx codperk_zwinnepalce.amxx codperk_Niesmiertelnik.amxx codperk_Ostatni_zywy.amxx codperk_Pistolet_Patrioty.amxx codperk_PolishHand.amxx
Opisy klas:
Alianci 13 klasa [Premium]Upadly: Posiada m4a1+USP+HE+Flash+1/4 na odrodzenie sie na respie u wroga [Premium]Powstaniec: Posiada M4a1+scout+na nożu widoczność spada do 35/255 Aliancki Spadochroniaz: "Posiada MP5+Smoke+Ma 5 spadochronow Sherman: Posiada 3 rakiety i 1/4 z HE+Deagle+Mac 10 Dezerter: Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz Dywersant: Posiada MP5+dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5 Jednostka wsparcia: Posiada M4A1 Ochotnik: Posiada mac10+Deagle+G.dymny+3 apteczki Porucznik: Posiada AUG+HE+Deagle Porucznik Daglas: Posiada Scout+Deagle=1/7 z nich Saper: Posiada Famasa+glock18+3 miny Telegrafista: Posiada Deagle+ widzi wroguw na radaze Zolnierz Poborowy: Posiada SG552+deagle+2 skoki Niemcy 14 [Premium]Gestapo: Posiada 1/1 z HE, 1/3 z scouta i dostaje pelny magazynek za fraga+m4a1 [Premium]Hitler: Dostaje 50% niewidzialnosci, +2 skoki w powietrzu, +10DMG(+int) z M4A1, +20DMG(+int) z DEAGLE+HE Anarchista: Posiada m4a1+1/5 z Deagle+ 1 skok w powietrzu Faszysta : Posiada Scout+Deagle+gdy kuca 150 widzialnosci Grupa Uderzeniowa: Posiada m4a1+wszy.granaty Gwardzista: Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnos Hitler Jungen: Posiada mac10+glock+deagle+dymny Mechanik Czolgow: Posiada AWP+fiveseven Nazista: Posiada line+Posiada Famas+Elite+HE Obronca Berlina: Posiada M249 i duzo HP Pancerfaustmen: Dostaje Bazuke za P228 Pilot Mesersmita: Posiada UMP45+Zmiejszona grawitacja z 800 do 400 Straznik: Posiada XM 1014 i 1/7 z niego Zolnierz SS: Posiada UMP45+He+Dymny+glock18 ZSRR 14 [Premium] General: Posiada 3 rakietki+M4a1+ 1/4 z He, może wykonać skok w powietrzu [Premium]Niszczyciel: Wybucha po smierci zadajac 40DMG(+intelgencja), z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro Bombardier: Posiada wszystkie granaty+M3+mac 10 Jednostka Specjalna ZSRR: Odporny na head shoty, posiada Scout+oraz jest lekko niewidzialny jak przykucnie z nozem Juzef Stalin: Posiada Deagle+1/1 z noża(lewy i prawy) Kaleka Wojenny: Posiada SG552+2 apteczki Kapitalista: Posiada P90+FiveSeven+Eliminator Rozrzutu"; Komunista: Posiada Gail+Elites+auto BH" Kuchaz: Dostaje AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS Najemnik: Posiada ak47+glock18 Sybirak: Posiada P90+Deagle+duzo zycia Szpieg: Posiada ubranie wroga+Deagle+HE Weteran: Posiada XM 1014+duzo kondychy + he Zabijaka: Ma M249+USP+Flash+2 skoki Polska 13 [Premium]Bezimienny: Posiada m4a1+ak47+HE+flash+smoke+deagle [Premium]Cicho Ciemny: Posiada ak47+AWP+podczas kucania widocnosc spada do 100+2 skoki w powietrzu Buntownik: Posiada gaila+elites Dowudca AK: Posiada deagle+USP+1/1 z noża (prawym) Gustlik: ak47, Odrdza sie 1/2 na czyjms Respie Harcerz : Wybucha po smierci zadajac 50(+intelgencja) obrazen+Auto BH"; Pan Czeresniak: Posaida P90+fiveseven Partyzant: Posiada AUG+deagle+2 rakiety Patriota: posiada AWP+glock18 Ruch Oporu: Posiada m4a1+glock18+zmiejszona widocznosc z 255 na 200 Zolnierz AK: Posiada MP5+USP+1/15 na wyrzucenie broni przeciwnika Zolnierz podziemia: Posiada famasa+Flash+1 apteczka Okopywacz: Mozesz stawiac worki z piaskiem na mapce+Mp5+HE
plugins.ini
players_models.amxx ;podmienia modele graczy GHW_Weapon_Replacement.amxx ;podmienia bronie w grze na te z II ws bullet_damage.amxx ;pokazuje obrazenia gracza c4.amxx ;licznik bomby COD_Asysta.amxx ;jesli gracz zbierze 50hp przeciwnikowi i ktos mu go dobije to obaj dostana fraga polski_cs.amxx ;cs po polsku ptb.amxx ;wyruwnanie druzyn raty.amxx ;ustawia graczowi odpowiednie raty resetscore.amxx ;mozliwosc zresetowania statystyk show_ip.amxx ;pokazuje ip innych graczy systemmonet.amxx ;kazdy dostaje monety za fragi systemmonet_sklep.amxx ;sklep timeleft.amxx ;czas do konca mapy afkbombtransfer.amxx ;Jesli gracz jest AFK to c4 przerzuca do innego gracza auto_reload.amxx ;Automatyczne przeladowanie po nowej rundzie cod_nagrody_exp.amxx ;exp dla najlepszych 3 graczy mapy hi.amxx ;info jak gracz wchodzi i wychodzi prefixy_cod.amxx ;nazwa klasy przed nickiem jak piszemy w sayu opisbroni.amxx ;po wpisaniu komendy /opis w motd wyswietla sie opis broni opis2.amxx ;2 część opisu opis3.amxx ;3 część opisu opis4.amxx ;4 część opisu precache.amxx ;efektywne pobieranie plikow z serwera ad_manager.amxx ;reklamy w say'u
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - pokazuje komendy
say /resetscore - resetuje statystyki
say /opis - pokazuje opis w motd
//CVARY Call of Duty Mod II Wojna Swiatowa //----------------------- cod_killxp 10 // doswiadczenie za zabojstwo cod_winxp 50 // doswiadczenie za wygrana cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP cod_maxlevel 350 // Maksymalny poziom cod_levelratio 35 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1 pallets_wbags_health 0 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0 cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka //CVARY zalecane //-------------- sv_maxspeed 9999
Zamieniłem też prawie wszystkie modele broni na te z II WŚ

Opisy zamienionych broni:
1.M4A1 zamienione na Karabin Gew43 (G43/K43) 2.Ak47 zamienione na Bren 3.Famas zamieniony naKarabin M1 Garand 4.Gail zamieniony na Karabin SVT-40 5.AWP zamienione na Karabin Mosin Sniper 6.Scout zamieniony na Karabiner 98k 7.AUG zamieniony na M1918 Browning Automatic Rifle (BAR) 8.M249 zamienone na Karabin maszynowy DP 9.P90 zamienione na Pistolet maszynowy PPSz 41 10.MP5 zostalo zamienione na Sten 11.UMP45 zostało zamienione na mp40 12.Sg552(rifles) został zamieniony na Karabinek M1 13.Mac10 zostało zamienione na Thompson M1A1 ''Tommy'' 14.Xm1014 został zamieniony na strzelbe myśliwską 15.Deagle został zamieniony na Colt M1911A1 16.Fiveseven został zamieniony na Mauser C96 17.USP został zamieniony na pistolet Makarow 18.Glock18 został zamieniony na Pistolet P08 Parabellum-Pistolet(lauger) 19.P228 zostało zamienione na Pistolet Makarowa PM 20.Elite został zamieniony na podwójnego colta 21.HE został zamieniony na Stielhandgranate 22.Granat dymny został zamieniony na Butelke zapalającą (potocznie koktajl Mołotowa)
Podmieniłem też modele graczy:

Dodałem też plugin który po wpisaniu komendy /opis wyświetla w motd opisy broni razem z zdjęciami:

Wystarczy wszystko skompilować, powrzucać do odpowiednich folderów i dopisać do plugins.ini to
players_models.amxx ;podmienia modele graczy GHW_Weapon_Replacement.amxx ;podmienia bronie w grze na te z II ws bullet_damage.amxx ;pokazuje obrazenia gracza c4.amxx ;licznik bomby COD_Asysta.amxx ;jesli gracz zbierze 50hp przeciwnikowi i ktos mu go dobije to obaj dostana fraga polski_cs.amxx ;cs po polsku ptb.amxx ;wyruwnanie druzyn raty.amxx ;ustawia graczowi odpowiednie raty resetscore.amxx ;mozliwosc zresetowania statystyk show_ip.amxx ;pokazuje ip innych graczy systemmonet.amxx ;kazdy dostaje monety za fragi systemmonet_sklep.amxx ;sklep timeleft.amxx ;czas do konca mapy afkbombtransfer.amxx ;Jesli gracz jest AFK to c4 przerzuca do innego gracza auto_reload.amxx ;Automatyczne przeladowanie po nowej rundzie cod_nagrody_exp.amxx ;exp dla najlepszych 3 graczy mapy hi.amxx ;info jak gracz wchodzi i wychodzi prefixy_cod.amxx ;nazwa klasy przed nickiem jak piszemy w sayu opisbroni.amxx ;po wpisaniu komendy /opis w motd wyswietla sie opis broni opis2.amxx ;2 część opisu opis3.amxx ;3 część opisu opis4.amxx ;4 część opisu precache.amxx ;efektywne pobieranie plikow z serwera ad_manager.amxx ;reklamy w say'u
Wszystkie potrzebne pliki są w załączniku odzieliłem tylko modele od pluginów. Gdyby coś brakowało albo było nie tak proszę napisać o tym. Zachęcam także wszystkich do oceniania paczki.
Załączone pliki
-
models.rar 19 MB 659 Ilość pobrań
-
CoD Mod II WŚ by Epal.rar 566,33 KB 625 Ilość pobrań
#1215 Automatic knife duel
Napisane przez Libre
w 15.02.2008 20:24
Instalacja tak jak w zwykłym, standardowym pluginie...
Pozdro
Załączone pliki
-
Automaticknifeduel by Libre.rar 14,91 KB 14158 Ilość pobrań
#325231 Pokazuje kto nas oślepił Flash'em
Napisane przez 8ball1
w 22.11.2011 08:50

Wiele razy ktoś rzuca bezsensowne flash'e i nie wiemy kto to był, teraz dzięki temu pluginowi od razu pojawia się jego nick w sayu



Standardowa instalacja pluginów




Załączone pliki
-
flash.amxx 3,49 KB 400 Ilość pobrań
-
flash.sma 2 KB 4836 Ilość pobrań
flash.amxx
#683278 [BaseBuilder] Help System
Napisane przez MAGNET
w 17.01.2015 12:07
Jest to bardzo stary plugin napisany przeze mnie pod mojego BaseBuildera. Zasada jego działania polega na tym, że jeśli CT źle zbudował swoją kampę może dać o tym znać adminowi poprzez wpisanie na say /pomocy, lub /p. Wówczas wokół gracza rozsyłane są fale i emitowany dźwięk, a na say admina zostaje pokazana wiadomość o graczu, który ma problem. Po wypuszczeniu zombie fale wyłączają się automatycznie. Kod nie robi wrażenia, jednakże na BB staje się bardzo przydatny.
/pomocy (lub /p) - wlacza fale i dzwiek
bb_help.wav do sound/misc
help_system.amxx do amxmodx/plugins
Załączone pliki
-
help_system.sma 2,4 KB 301 Ilość pobrań
help_system.amxx
-
bb_help.wav 18,48 KB 340 Ilość pobrań
#662262 [BaseBuilder] Budowanie w drużynie
Napisane przez MAGNET
w 05.09.2014 20:28
Drużyny BaseBuilder
Myślę, że co niektórzy w końcu doczekali się publikacji tego otóż pluginu sam odchodzę pomału od prowadzenia serwerów, z tego też powodu zdecydowałem się na udostępnienie tej modyfikacji, żeby nie zbierał się na niej niepotrzebnie kurz
Opis
Plugin umożliwia budowniczym na łączenie się w drużyny, dzięki czemu mogą oni wspólnymi siłami zbudować własną kampę. Plugin zawiera w sobie znane dobrze wszystkim ukrywanie klocków po czasie, oraz blokadę poruszania cudzymi klockami, jednak są one przerobione specjalnie pod ten plugin, aby gracze z drużyny mogli swobodnie manewrować wszystkimi obiektami. Ponadto, plugin nie pozwala na wchodzenie innym graczom na cudze kampy - cały ekran zaczyna im się trząść. Oczywiście efekt nie występuje u graczy w sojuszu
Komendy
/druzyna - otwiera menu tworzenia drużyn
Instalacja
Standardowa. Brak jakichkolwiek wymaganych plików.
Ode mnie
Mam nadzieję, że nie muszę już więcej tłumaczyć i wszystko jest zrozumiałe. Życzę więc miłego użytkowania
PS: nie bijcie za niepotrzebne używanie pętli while lub innych małych niedopatrzeń - to z lenistwa
Załączone pliki
-
BaseBuilder-grupy.sma 12,56 KB 404 Ilość pobrań
BaseBuilder-grupy.amxx
#310655 Powód Kicka
Napisane przez byCZUS
w 19.10.2011 19:29
Plugin ma za zadanie wyświetlenie powodu wywalenia gracza z serwera. Plugin jest podobny w działaniu do Reason Kicker'a by Tramp lecz ten czyta powody z pliku w dodatku dodaje informacje w konsoli wywalonego gracza. W menu admina mamy do wyboru powody wczytane z pliku, opcję własnego powodu jak i ostatnio wpisany.
Standardowa, lecz ReasonKicker.amxx w plugins.ini trzeba dodać przed plmenu.amxx (jak w poprzedniej wersji). Pliczek powody_kickow.ini do folderu configs. Ustawione jest maksymalnie 20 powodów po to by lista nie była zbyt długa. Testujcie sobie
1.0 - pierwsze wydanie pluginu. 1.1 - lekkie poprawki. 1.2 - sprawdzanie show activity, lekkie poprawki.
Załączone pliki
-
powody_kickow.ini 25 bajtów 7982 Ilość pobrań
-
ReasonKicker.sma 4,13 KB 6829 Ilość pobrań
ReasonKicker.amxx
#698354 [ROZWIĄZANE] SkillMod by DarkGL poprawianie by WIktor.?
Napisane przez Alelluja
w 22.04.2015 18:12
#67262 Info w say
Napisane przez kasza
w 15.06.2009 21:13

Instalacja:
Standardowa
Cvary
amx_forum "adres Twojego forum"
Plugin zrobiony przez:
R3X i emblaze
Załączone pliki
-
pokazuj.sma 1,48 KB 5616 Ilość pobrań
pokazuj.amxx
-
pokazuj.amxx 6,09 KB 815 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ???
- Regulamin