Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sunfer - zdjęcie

Sunfer

Rejestracja: 24.04.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.10.2011 23:00
-----

#175329 Poszukuję Pluginu - Auto join team

Napisane przez kasza w 29.09.2010 13:34

U Ciebie będzie automatycznie przydzielalo po 3 rundach. Masz moj. U mnie tak jest.

echo [PTB] Ptb.cfg is being executed

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
// Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1

// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 3

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter 0 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin 4 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize 11 // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff 2 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds 1 // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto 0 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter 3 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin 4 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ
amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD

// team strength limits
amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50 // maksymalna ilosc zabic + smierci zanim wynik jest dzielony przez PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached



  • +
  • -
  • 1


#175389 Poszukuję Pluginu - Auto join team

Napisane przez kasza w 29.09.2010 15:55

Ustawisz na 1 to gracze tylko w 1 rundzie beda mogli wybrac druzyne. Ustaw na 0 bedzie przydzielalo automatycznie.
  • +
  • -
  • 2


#168487 Prośba o napisanie "Random next map"

Napisane przez R3X w 05.09.2010 19:36

Myślę, że kod jest w porządku, ale na pewno wymaga testów.

mp_lastplayed 15



Aa :D musisz zainstalować oba pluginy, ten i mapcycle dzienny/nocny, żeby osiągnąć zamierzony efekt

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#167548 Prośba o napisanie "Random next map"

Napisane przez R3X w 03.09.2010 01:33

najpierw weź pointer a potem losuj mapę
fnRandomMap();
cvar_mapcyclefile = get_cvar_pointer("mapcyclefile");

cvar_mapcyclefile = get_cvar_pointer("mapcyclefile");
fnRandomMap();

Pomysł całkiem ciekawy, może potem mi się będzie chciało, bo teraz to idę spać xD
  • +
  • -
  • 1


#166163 Prośba o napisanie "Random next map"

Napisane przez Owner123 w 30.08.2010 18:03

Łap:
#include <amxmodx>

new cvar_mapcyclefile;

public plugin_init()
{
register_plugin("Random Map", "1.0.0", "Owner");
fnRandomMap();
cvar_mapcyclefile = get_cvar_pointer("mapcyclefile");
}

fnRandomMap()
{
new szMapFile[32];
get_pcvar_string(cvar_mapcyclefile, szMapFile, charsmax(szMapFile));

new szText[32], iChars;
read_file(szMapFile, random(file_size(szMapFile, 1)), szText, charsmax(szText), iChars);

new szAlreadyMap[32];
get_mapname(szAlreadyMap, charsmax(szAlreadyMap));

if(equal(szAlreadyMap, szText))
fnRandomMap();

server_cmd("amx_nextmap %s", szText);
}

  • +
  • -
  • 1