Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Night90
Rejestracja: 23.04.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.03.2017 15:22
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 257
- Odwiedzin: 9 924
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Lipiec 19, 1993
-
Imię
Adrian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Lublin
#210566 Nowe klasy i problem z kompilacja
Napisane przez Night90 w 29.01.2011 13:21
Przy klasie "Major (Klasa Premium),
Brak " powinno być tak "Major (Klasa Premium)",
Brak " powinno być tak "Major (Klasa Premium)",
#184525 [QTM_COD]Ustawienie w sklepie
Napisane przez Night90 w 31.10.2010 09:27
case 10: { new koszt = 14000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } if(wytrzymalosc_itemu[id] < 100) { cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); wytrzymalosc_itemu[id] += 20 ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 20 wytrzymalosci do itemu"); } else ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Masz maksymalna wytrzymalosc itemu"); }
wklej to zamiast tego co podałeś
#182203 CoD MoD by Peyote, nowe umiejętności, punkty się nie zapisują
Napisane przez Night90 w 22.10.2010 16:52
Podmien na to :
public ZapiszDane(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], rozrzutnosc_gracza[id], celnosc_gracza[id], szczescie_gracza[id]); nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata); } public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], rozrzutnosc_gracza[id], celnosc_gracza[id], szczescie_gracza[id]); nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], rozrzutnoscgracza[32], celnoscgracza[32], szczesciegracza[32]; parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, rozrzutnoscgracza, 31, celnoscgracza, 31, szczesciegracza, 31); doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza); poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza); kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza); rozrzutnosc_gracza[id] = str_to_num(rozrzutnoscgracza); celnosc_gracza[id] = str_to_num(celnoscgracza); szczescie_gracza[id] = str_to_num(szczesciegracza); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-rozrzutnosc_gracza[id]-celnosc_gracza[id]-szczescie_gracza[id]; }
#177892 jak usunąć item?
Napisane przez Night90 w 08.10.2010 15:13
#176445 [COD] Nowa klasa z bozooką
Napisane przez Night90 w 03.10.2010 07:30
#175687 Flaga na RAMBO CodMod
Napisane przez Night90 w 30.09.2010 16:22
#174856 kto zrobi do coda latwe itemy?
Napisane przez Night90 w 27.09.2010 16:19
Trzymaj plik sma i amxx
Poprawiłem błąd z expem za HS bo widziałem że przez to się nie chciało kompilować.
Poprawiłem błąd z expem za HS bo widziałem że przez to się nie chciało kompilować.
Załączone pliki
-
CS-SHIT2.xaa.amxx 64,09 KB 10 Ilość pobrań
-
CS-SHIT2.xaa.sma 60,37 KB 38 Ilość pobrań
CS-SHIT2.xaa.amxx
#174834 kto zrobi do coda latwe itemy?
Napisane przez Night90 w 27.09.2010 15:51
Zrobiłem w wolnej chwili jeszcze:
Zestaw medyka - masz 5 apteczek
Myślę że resztę kto inny ci zrobi
Zestaw medyka - masz 5 apteczek
Myślę że resztę kto inny ci zrobi
Załączone pliki
-
CS-SHIT2.xaa.sma 60,35 KB 43 Ilość pobrań
CS-SHIT2.xaa.amxx
#174802 kto zrobi do coda latwe itemy?
Napisane przez Night90 w 27.09.2010 14:52
Zrobiłem ten :
MC DONALD - dostajesz na start +100hp
MC DONALD - dostajesz na start +100hp
Załączone pliki
-
CS-SHIT2.xaa.sma 60,16 KB 40 Ilość pobrań
CS-SHIT2.xaa.amxx
#169534 2 problemy COD
Napisane przez Night90 w 09.09.2010 13:46
#162654 [CoD] Item dodajocy staty.
Napisane przez Night90 w 22.08.2010 09:52
A jeśli chce dodać kilka to w public newrunda musialo by to wygladac tak :
tak ?? czy jakoś inaczej , może bez klamry między nimi
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] } if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 30) wytrzymalosc_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]
tak ?? czy jakoś inaczej , może bez klamry między nimi
#162121 Cod Mod? Na jakiej zasadzie on działa?
Napisane przez Night90 w 20.08.2010 19:32
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Night90
- Regulamin