Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Night90 - zdjęcie

Night90

Rejestracja: 23.04.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.03.2017 15:22
-----

#210566 Nowe klasy i problem z kompilacja

Napisane przez Night90 w 29.01.2011 13:21

Przy klasie "Major (Klasa Premium),

Brak " powinno być tak "Major (Klasa Premium)",
  • +
  • -
  • 1


#184525 [QTM_COD]Ustawienie w sklepie

Napisane przez Night90 w 31.10.2010 09:27

case 10:
		        {
			new koszt = 14000;   
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			if(wytrzymalosc_itemu[id] < 100)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
				wytrzymalosc_itemu[id] += 20
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 20 wytrzymalosci do itemu");
			}
			else
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Masz maksymalna wytrzymalosc itemu");
			
		        }

wklej to zamiast tego co podałeś
  • +
  • -
  • 1


#182203 CoD MoD by Peyote, nowe umiejętności, punkty się nie zapisują

Napisane przez Night90 w 22.10.2010 16:52

Podmien na to :

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], rozrzutnosc_gracza[id], celnosc_gracza[id], szczescie_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], rozrzutnosc_gracza[id], celnosc_gracza[id], szczescie_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], rozrzutnoscgracza[32], celnoscgracza[32], szczesciegracza[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, rozrzutnoscgracza, 31, celnoscgracza, 31, szczesciegracza, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
rozrzutnosc_gracza[id] = str_to_num(rozrzutnoscgracza);
celnosc_gracza[id] = str_to_num(celnoscgracza);
szczescie_gracza[id] = str_to_num(szczesciegracza);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-rozrzutnosc_gracza[id]-celnosc_gracza[id]-szczescie_gracza[id];
}

  • +
  • -
  • 1


#177892 jak usunąć item?

Napisane przez Night90 w 08.10.2010 15:13

Najlepiej to po prostu dodaj tam inny item np ten z końca , bo jak usuniesz go to wszystkie itemy się poprzestawiają
  • +
  • -
  • 1


#176445 [COD] Nowa klasa z bozooką

Napisane przez Night90 w 03.10.2010 07:30

Tutaj masz opis jak dodać :>

Call of Duty Mod: Dodawanie Bazooki | DarkGL Blog
  • +
  • -
  • 2


#175687 Flaga na RAMBO CodMod

Napisane przez Night90 w 30.09.2010 16:22

jest to flaga t
  • +
  • -
  • 1


#174856 kto zrobi do coda latwe itemy?

Napisane przez Night90 w 27.09.2010 16:19

Trzymaj plik sma i amxx

Poprawiłem błąd z expem za HS bo widziałem że przez to się nie chciało kompilować.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#174834 kto zrobi do coda latwe itemy?

Napisane przez Night90 w 27.09.2010 15:51

Zrobiłem w wolnej chwili jeszcze:

Zestaw medyka - masz 5 apteczek

Myślę że resztę kto inny ci zrobi :>

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#174802 kto zrobi do coda latwe itemy?

Napisane przez Night90 w 27.09.2010 14:52

Zrobiłem ten :

MC DONALD - dostajesz na start +100hp

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#169534 2 problemy COD

Napisane przez Night90 w 09.09.2010 13:46

Wyłącz serwer na początku , usuń plik codmod.vault czy jakoś tak i włącz serwer dopiero ;P
  • +
  • -
  • 1


#166961 Dodanie do Sklepu własnej opcji

Napisane przez Night90 w 01.09.2010 12:14

Trzymaj Błędy wyskakują z nierównościami , ale się kompiluje bo sprawdzałem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#163333 Cod itemy

Napisane przez Night90 w 24.08.2010 06:27

[QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Jest poradnik nawet :>
  • +
  • -
  • 1


#162654 [CoD] Item dodajocy staty.

Napisane przez Night90 w 22.08.2010 09:52

A jeśli chce dodać kilka to w public newrunda musialo by to wygladac tak :
new players = get_playersnum()
	for (new i=0; i<players; i++)	
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29)
			zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]
	}
		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 30)
			wytrzymalosc_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]

tak ?? czy jakoś inaczej , może bez klamry między nimi
  • +
  • -
  • 1


#162273 Gra

Napisane przez Night90 w 21.08.2010 09:33

zresetowałeś serwer przez panel robiąc wyłącz i włącz ??

Od razu po zalogowaniu nie wchodząc do folderu cstrike znajdź plik

dproto.cfg

tam odnajdz

Game_Name = dproto.com

i zamień na

Game_Name = Counter-Strike

  • +
  • -
  • 1


#162121 Cod Mod? Na jakiej zasadzie on działa?

Napisane przez Night90 w 20.08.2010 19:32

To działa na tej samej zasadzie co BF2

plik zapisuje się w addons/amxmodx/data/vault o nazwie codmod.vault

Z tego co wiem to edytowanie jego może powodować złe skutki , dlatego dodawanie expa da się tylko komendą
  • +
  • -
  • 1