Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wiaderko+ - zdjęcie

wiaderko+

Rejestracja: 14.09.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.10.2014 19:50
-----

#665510 wsparcie ogniowe blokada rakied

Napisane przez Eryk172 w 28.09.2014 22:14

Załącznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#393438 Blokada puszczania rakiet

Napisane przez dasiek w 07.04.2012 18:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[]   = "Szeryf";
new const opis[]    = "1/8 z noża +_ 2 rakiety";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 60;
new const wytrzymalosc = 30;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
new bool:mozepuscic;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}
public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}
public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}
public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;
public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;

}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!mozepuscic)
{
  client_print(id,print_center,"[b]Można używać po 15s od rozpoczęcia Rundy![/b]")
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
 
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
   
    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
   
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
   
    new Ent = create_entity("info_target");
   
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
   
    vAngle[0] *= -1.0;
   
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
   
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
   
    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;

}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
 
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
  return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

proszę ;)
  • +
  • -
  • 3


#665020 Dodanie hud i %

Napisane przez AwIlL^^ w 24.09.2014 13:26

Zamieniłem 0.0% na 0%, tak jak chciałeś. Proszę^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#664751 Dodanie hud i %

Napisane przez cruzeNEX w 21.09.2014 21:02

Zobacz to dałem kolor żółty http://wklej.org/id/1469968/


  • +
  • -
  • 1


#664754 Dodanie hud i %

Napisane przez AwIlL^^ w 21.09.2014 21:37

HUD jest na żółto, ale niestety doświadczenie jest w 0.0% a nie 0%, jutro postaram się tym zająć.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1