No to właśnie po to Ci to podsunąłem.
ehhh poznaj podstawy c++, następnie poznaj różnice w PAWN i dopiero bierz się za to. Jesteś jak fachowiec samouczek, chcesz dobrze, ale brak Ci podstaw-szkoły.
Nazwy wszystkie i tak musisz podać, bo plugin tego nie będzie wiedział za Ciebie jak chcesz coś nazwać.
//globalna tablica zmiennych
new byt_nazwa[3][16]=//3 to ilosc elementow, 16-1 to dlugosc nazwy (maksymalna ilosc znakow w nazwie)
{
"Moj byt 1",
"Moj byt 2",
"Moj byt 3"
}
//globalna tablica do zapisu id bytów
new byt[3]
//oczywiscie jak chcesz 30 bytów to zwiększasz ilość elementów obu tablic.
public jakas_funkcja_tworzaca_byty()
{
//tutaj tworzysz byty, a nazwy masz w tablicy globalnej, bo byt nie ma wlasciwosci do przypisania mu nazwy
byt[0]=create_entity("info_target")
}
Nadal nie napisales nic konkretnego, czy nazwy bytow chcesz miec z gory ustalone czy ustalac je dynamicznie w zaleznosci od okolicznosci. Nie wiem w ogole nawet ogolnie jaki zarys ma miec plugin.


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna


Napisane przez