No to właśnie po to Ci to podsunąłem.
ehhh poznaj podstawy c++, następnie poznaj różnice w PAWN i dopiero bierz się za to. Jesteś jak fachowiec samouczek, chcesz dobrze, ale brak Ci podstaw-szkoły.
Nazwy wszystkie i tak musisz podać, bo plugin tego nie będzie wiedział za Ciebie jak chcesz coś nazwać.
//globalna tablica zmiennych new byt_nazwa[3][16]=//3 to ilosc elementow, 16-1 to dlugosc nazwy (maksymalna ilosc znakow w nazwie) { "Moj byt 1", "Moj byt 2", "Moj byt 3" } //globalna tablica do zapisu id bytów new byt[3] //oczywiscie jak chcesz 30 bytów to zwiększasz ilość elementów obu tablic. public jakas_funkcja_tworzaca_byty() { //tutaj tworzysz byty, a nazwy masz w tablicy globalnej, bo byt nie ma wlasciwosci do przypisania mu nazwy byt[0]=create_entity("info_target") }
Nadal nie napisales nic konkretnego, czy nazwy bytow chcesz miec z gory ustalone czy ustalac je dynamicznie w zaleznosci od okolicznosci. Nie wiem w ogole nawet ogolnie jaki zarys ma miec plugin.