![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
dem222
Rejestracja: 25.08.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.09.2014 10:12




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 17
- Odwiedzin: 1 402
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
dem222 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#660532 [ROZWIĄZANE] Komandos 1/1 z noża nie działa
Napisane przez
kakus002
w 27.08.2014 17:11
#661022 [ROZWIĄZANE] Komandos 1/1 z noża nie działa
Napisane przez
kakus002
w 29.08.2014 16:52
No to powinno zadziałać normalnie -.- :
const m_iTeam = 114
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(~damagebits & DMG_BULLET || ent != attacker || !is_user_connected(attacker)|| !ma_klase[attacker] || get_pdata_int(id,m_iTeam,5) == get_pdata_int(attacker,m_iTeam,5) || get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE) return HAM_IGNORED
if(get_pdata_float(get_pdata_cbase(attacker,373,5),47,4) > 1.0) KillPlayer(id,ent,attacker,CSW_KNIFE,HIT_GENERIC,0,damagebits)
return HAM_IGNORED;
}
KillPlayer(id,inflictor,attacker,weapon,body,shouldgib,damagebits)
{
if(weapon > 30 || !is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker)) return
const GrenadeWeapon = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_C4 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG
const m_LastHitGroup = 75
const m_bitsDamageType = 76
const m_fHasTakenHighDamage = 107
static DeathMsgId
new msgblock,weaponname[32],effect
if (!DeathMsgId) DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg")
set_pdata_int(id,m_LastHitGroup,body,5)
set_pdata_int(id,m_bitsDamageType,damagebits,5)
set_pdata_int(id,m_fHasTakenHighDamage,1,5)
set_pev(id,pev_dmg_inflictor,inflictor)
msgblock = get_msg_block(DeathMsgId)
set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_SET)
ExecuteHamB(Ham_Killed,id,attacker,shouldgib)
set_msg_block(DeathMsgId, msgblock)
effect = pev(id,pev_effects)
if(effect & 128) set_pev(id,pev_effects,effect-128)
new len
if(get_weaponname(weapon,weaponname,31))
{
if(~GrenadeWeapon & 1<<weapon) len = 7
else weaponname = "grenade"
}
else if(weapon == 2) weaponname = "tracktrain"
else weaponname = "world"
emessage_begin(MSG_ALL, DeathMsgId)
ewrite_byte(attacker)
ewrite_byte(id)
ewrite_byte(body == HIT_HEAD ? 1:0)
ewrite_string(weaponname[len])
emessage_end()
}
+ fakemete do includów
#661026 [ROZWIĄZANE] Komandos 1/1 z noża nie działa
Napisane przez radim
w 29.08.2014 17:00
Czy osoba która zabijasz posiada armor?
@Edit
Poprawione, teraz sprawdź.
Załączone pliki
-
komandos.sma 1,74 KB 103 Ilość pobrań
komandos.amxx
#661038 [ROZWIĄZANE] Komandos 1/1 z noża nie działa
Napisane przez radim
w 29.08.2014 18:05
#660969 [ROZWIĄZANE] Komandos 1/1 z noża nie działa
Napisane przez radim
w 29.08.2014 12:43
#660790 [ROZWIĄZANE] Komandos 1/1 z noża nie działa
Napisane przez
kakus002
w 28.08.2014 12:10
Zamien public TakeDamage na ten:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2)
{
SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health)))
return HAM_HANDLED;
}
}
return HAM_IGNORED;
}
i pod
#include <hamsandwich>
daj
#include <fakemeta>
#660540 [ROZWIĄZANE] Komandos 1/1 z noża nie działa
Napisane przez
kakus002
w 27.08.2014 17:43
to nadal nie to
Czyli co, nie działa? Bo mi ten kod działa - Chciałeś PPM to jest.
Sprawdz to...
Załączone pliki
-
komandos.sma 1,3 KB 31 Ilość pobrań
komandos.amxx
#660600 [ROZWIĄZANE] Komandos 1/1 z noża nie działa
Napisane przez DOnius
w 27.08.2014 20:22
Testowany musi działać, amx sobie wykompilujesz
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: dem222
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
