Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lizaczek - zdjęcie

lizaczek

Rejestracja: 24.08.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.08.2015 03:32
-----

#650670 Cod Mod by Alelluja

Napisane przez Alelluja w 17.07.2014 10:53

Witam was jest To moja Pierwsza paczka wystawiona na Waszym Forum. Chciałbym wam ją zaprezentować Mi Się ogólnie podoba ale nie wiem jak wam.Zapraszam do Oceniania i Krytykowania.
 
opis.png

Jest tutaj 23 klas Zwykłych, 5 klas Premium, 4 klasy S.Premium

cvary.png
To są cvary z codmod.cfg
 
Spoiler

 
inneinformacje.png
 
Plugins.ini
 
Spoiler

 
Plugins-CodMod.ini
 
Spoiler

 
Aha i Jeszcze w QTM_CodMod zmiencie To jak macie forum
 
Spoiler
Zmiencie Nazwe Forum
 
 
Update:
 
Usunięcie Modeli Broni.
 
Usunięcie Map.
 
Dodanie KillStreak
 
Dodanie Sklepu na Monety i Dolary
 
Poprawienie Silnika
 
download
 
Link: http://www28.zippysh...KScp1/file.html
  • +
  • -
  • 8


#667495 Wymiana $ Na Monety (Kantor)

Napisane przez Alelluja w 19.10.2014 13:12



 



czemu sie podposujesz pod nie swoj plugin?

 

Dowód, na to że się podpisuje?

 

I wytłumaczy mi ktoś, dlaczego to jest tylko dla terrorystów?

I jeszcze po co to?

player_coins[id]

I czy w ogóle autor testował ten plugin?

 

 

Chciałem

player_coins[id]

Użyć do pokazywania ilości monet gdy się włącza menu

 

 

Poprawka

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#667316 Wymiana $ Na Monety (Kantor)

Napisane przez Alelluja w 18.10.2014 10:30

Kantor by Alelluja

 

opis.png

Witam Was Chciałbym wam przedstawić kantor, czyli wymiana dolarów na monety. Myślę że nie będzie w nim żadnych błędów. Zapraszam do Testowania.

komendy.png

/kantor

Wymagany plugin http://amxx.pl/topic...3-system-monet/

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#668048 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu /server

Napisane przez Alelluja w 25.10.2014 15:03

Proszę

 

http://amxx.pl/topic...lista-serwerow/


  • +
  • -
  • 1


#667449 proszę o klase Snajper i 13 innych

Napisane przez asior887 w 19.10.2014 00:00

Trzymaj!

Załączone pliki




#667423 proszę o klase Snajper i 13 innych

Napisane przez MyShoT4YoU w 18.10.2014 21:33

Snajper

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "Snajper: Posiada 1/1 z awp";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Komandos

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "Komandos: Posiada 1/1 z noża [PPM]";
new const bronie    = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}


  • +
  • -
  • 2


#664924 [Pro BaseBuilder] Zombie Mod v7.2 [23/09/2014]

Napisane przez Wiktor.? w 23.09.2014 16:12

Witam!
Przedstawiam wam moda ProBaseBuilder 7.2 (Edytowana wersja 6.5.3)
Kosztowało mnie to sporo cennego czasu (z jakieś 2 miesjące)
Co się zmieniło ? hmm zobaczcie opis :) miłego czytania !


Opis:

Przedstawiam wam moda w którym zombie maja cel zabić ludzi. Ludzie maja 140 sekund(cvarem można zmienić) na zbudowanie swojej kampy. Żeby zbudować kampe użyj klawisze "e" (+use) , a potem układaj klocki.

*Za każde zabijcie zombie lub budowniczego jest EXP i pointy.
*VIP-14xp i 1 point
*Zwykły gracz 7xp i 1 point

*Pointy możemy chować do banku, jest też opcja że można je dawać /daj
*Żeby móc cokolwiek robić w banku trzeba się zarejestrować a następnie zalogować, wtedy możemy wypłacić, wpłacić pointy, a także je przelać na konto innego gracza.

@#@Do czego służy XP?:
*Xp jest potrzebny do odblokowywania nowych broni, im więcej XP tym bliżej nowej broni
*Jest 23 poziomy broni

@#@Do czego służą pointy?:
*Występuje /sklep jest to sklep z dodatkami dla zombie jak i budowniczych
*W sklepie znajduj/ą/e się:
-Dual MP5 - 150 pointów (BUDOWNICZY)
-Elektryczne MP5 - 80 pointów (BUDOWNICZY)
-No recoil - 15 pointów (BUDOWNICZY)
-Twoje życie wzrasta do 6000 - 20 pointów (ZOMBIE)
-Twoje życie wzrasta do 10000- 50 pointów (ZOMBIE)

*Co posiada VIP:
-50HP na start (CT)
-Prefix "*** VIP ***" przed nickiem
-Kolorowanie klocków /kolormenu
-Klase Lemur Zombi (TT)
-2x Więcej XP do leveli BRONI

*Znajduje się także w paczce menu dla gracza jak i menu admina:
-/menu (Podstawowe funkcje np: Zmienić kolor, VIP ITD.
-/menuadmina (Godmode, Noclip)
-/a

*Są wprowadzone grupy:
-/team gdy gracz chce mieć z kimś budować kampe musi koniecznie być z tą osobą co chce budować w team'ie (większość z was wie pewnie o co chodzi)
-gdy gracz będzie chciał wejść do kogoś kampy, to będzie go odpychało od jego klocka, chyba że będzie z nim w grupie

*Znajduję się też /pomocy:
-gdy gracz wpisze /pomocy to pojawia się adminowi komunikat czy chce pomóc danej osobie czy nie, jeżeli admin wpisze przyjmij to go teleportuje do gracza i włącza mu się godmode i noclip w przeciwnym razie gdy weźmie odmów to niestety admin nie ruszy się do gracza tylko będzie w tym miejscu co był

*W paczce znajduję się wiele wiele więcej to część zapraszam do pobierania i testowania, żeby wszystko sprawnie działało muszą być odblokowane moduły

Instalacja:
-standardowa

Cvary:
bb_buildtime 140 // Czas budowy
bb_preptime "30" //Czas przygotowania (?) (0 wyłącza)
bb_zombie_health 2500 // Zdrowie zombie
bb_infection_respawn "5" // Odrodzenie zainfekowanych ocalałych(w sekundach)
bb_showmovers "1" // Pokazuje ostatniego gracza kto używał danego obiektu
bb_lockblocks "1" // Blokowanie obiektów
bb_lockmax "10" // Max blokad
bb_colormode "1" // Tryb kolorów <0/1/2> 0 - menu, 1- jeden kolor dla danego gracza, 2 - losowo
bb_max_move_dist "768" // Max dystans pchania
bb_min_move_dist "32" // Min dystans przyciagania
bb_min_dist_set "64" // Minimalna odległość do przesuwania klockow
bb_resetblocks "1" // Resetowanie obiektów w nowej rundzie
bb_zombie_supercut "0" // Jeden cios aby zabić (dla zombie)
Komendy:

-dla graczy

/guns
/bronie
/menu
/team
/pomocy
/vip
/colors
/revive
/fixspawn

-dla admin'a

/swap <player>
/revive <player>
/a
/menuadmina

Pobierz:

http://www10.zippysh...80153/file.html


///Przepraszam że pisze komentarz ,ale nie mam opcji edytowania tam do góry.
Zapomniałem dodać ,że jest jeszcze coś takiego jak JetPack(bind "x" "+jetpack") Mogą go używać zombie i budowniczy(Do czasu przygotowania i po czasie budowy i przygotowania może go używać osoba która posiada flagę b

A i jeszcze zapomniałem naprawić błąd w pliku bb_ammopacks.sma ,że każdy może sobie dodać pointy proszę zmienić to w pliku bb_ammopacks.sma

Proszę pisać na GG: 51322640 pomogę to naprawić. I wytłumaczę o co chodzi.