http://amxx.pl/dokum...a/s11/colorchat
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
patryQ1997
Rejestracja: 24.08.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.07.2015 09:06
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 204
- Odwiedzin: 3 577
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 26 lat
- Urodziny: Lipiec 20, 1997
-
Imię
Patryk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Czeladź
Narzędzia użytkownika
Znajomi
patryQ1997 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#661827 Descriptive Fire in the hole - zmiana koloru nawiasów
Napisane przez DarkGL w 02.09.2014 16:48
#661966 Descriptive Fire in the hole - zmiana koloru nawiasów
Napisane przez Puchate w 03.09.2014 14:17
Bo nie ma koloru bialego w CS - jest tylko kolor druzyny ktory domyslnie jest zolty, ale kazdy gracz moze ten kolor zmienic sobie.
Źle napisałem chodziło mi o szary kolor (widoczny jako spect)
To niestety wiaze sie juz z modyfikacja glebsza pluginu, bo kolor szary na spect to kolor druzyny i aby wyswietlic ten kolor dla gracza tt/ct to trzeba zmienic na chwile druzyne...
Trzeba zmodyfikowac plugin do uzycia biblioteki od kolorow.
#661911 [ROZWIĄZANE] Gdzie znajdę linijkę odpowiadająca za "pozostały czas x nast...
Napisane przez Dziobak? w 02.09.2014 23:11
#661914 [ROZWIĄZANE] Gdzie znajdę linijkę odpowiadająca za "pozostały czas x nast...
Napisane przez Wielkie Jol w 03.09.2014 05:41
#661748 [ROZWIĄZANE] spec switch - bład podczas kompilacji "if, ;"
Napisane przez Dziobak? w 01.09.2014 22:58
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <ColorChat> #define PLUGIN "Spec Switch" #define VERSION "0.1.3" #define AUTHOR "many" new CsTeams:zTeam[33] new zDeath[33] new bool:type_spec[33] = false new g_cvar public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) /* Cvar */ g_cvar = register_cvar("amx_specmode", "0") // 0 - enable use to all, 1 - enable use only ADMINs /* Client Commands */ register_clcmd("say /spec", "cmdSpec", ADMIN_ALL, "- go to spectator") register_clcmd("say_team /spec", "cmdSpec", ADMIN_ALL, "- go to spectator") register_clcmd("say /back", "cmdBack", ADMIN_ALL, "- go back to your team") register_clcmd("say_team /back", "cmdBack", ADMIN_ALL, "- go back to your team") } public cmdSpec(id) { if(!get_pcvar_num(g_cvar)) Spec(id) else if( get_pcvar_num(g_cvar) && (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)) Spec(id) else if( get_pcvar_num(g_cvar) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)) PrintUserNotAdmin(id) } public cmdBack(id) { if (type_spec[id] && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR && zTeam[id] != CS_TEAM_SPECTATOR ) Back(id) else if( get_pcvar_num(g_cvar) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) ) PrintUserNotAdmin(id) } public Spec(id) { zDeath[id] = cs_get_user_deaths(id) if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return else{ type_spec[id] = true zTeam[id] = cs_get_user_team(id) cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR) user_silentkill(id) ColorChat(id, GREEN, "de_dust2^x01 # Uzyj komendy^x03 /back^x01 aby wrocic do swojej druzyny.") } return } public Back(id) { cs_set_user_team(id, zTeam[id]) cs_set_user_deaths(id, zDeath[id]) } PrintUserNotAdmin(id) { ColorChat(id, GREEN, "de_dust2^x01 # Tylko admini moga uzyc komendy^x03/spec ^x01i^x03 /back") } public client_putinserver(id) { if( get_pcvar_num(g_cvar) && (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)) return; } public client_disconnect(id) { type_spec[id] = false } public client_connect(id) { type_spec[id] = false } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n{\\ colortbl ;\\ red0\\ green0\\ blue0;}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ cf1\\ lang1033\\ b\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Tak powinno być dobrze.
#661555 Przerobienie pluginu - tekst pojawia się kilka razy
Napisane przez kakus002 w 01.09.2014 12:18
zamien to:
set_task(60.0, "info", TASK);
na to:
set_task(60.0, "info", TASK, .flags="a", .repeat=1);
Powinno latać jak należy ale nie jestem pewien
#661256 Plugin z informacja na sayu tylko dla tt w danym czasie
Napisane przez Wielkie Jol w 30.08.2014 17:38
Mała poprawka do pluginu kolegi Szelbiego
#include <amxmodx> #include <colorchat> #define TASK 4895 new g_MaxPlayers public plugin_init() { register_plugin("Kampienie", "1.0", "szelbi"); register_logevent("poczatek_rundy", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("koniec_rundy", 2, "1=Round_End"); } public plugin_cfg() g_MaxPlayers = get_maxplayers() public poczatek_rundy() { set_task(60.0, "info", TASK); } public koniec_rundy() { if(task_exists(TASK)) remove_task(TASK); } public info() { for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++) { if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1) { ColorChat(i, RED, "de_dust2 ^x01# ^x04Minuta minela! Kampienie na respie jest w tej chwili karane!") } } }
#661258 Plugin z informacja na sayu tylko dla tt w danym czasie
Napisane przez szelbi w 30.08.2014 17:45
#661271 Plugin z informacja na sayu tylko dla tt w danym czasie
Napisane przez Drago36 w 30.08.2014 18:26
Zapomniałem, że to ma się raz wyświetlać.
Wiadomość ma się raz wyświetlić, nie po minucie aż do końca rundy
Poprawiona wersja.
#include <amxmodx> #include <colorchat> new g_MaxPlayers public plugin_init() { register_plugin("Info o kampieniu", "1.0", "Dr@goN") register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") g_MaxPlayers = get_maxplayers() } public Poczatek_Rundy() set_task(60.0, "Info",5643) public Info() { for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++) { if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1) { ColorChat(i, RED, "de_dust2 ^x01# ^x04Minuta minela! Kampienie na respie jest w tej chwili karane!") remove_task(5643) } } }
#661275 Plugin z informacja na sayu tylko dla tt w danym czasie
Napisane przez radim w 30.08.2014 18:40
Wiadomość ma się raz wyświetlić, nie po minucie aż do końca rundy
A co jest źle w kodzie szelbi'iego? Przecież task nie ma nadanej flagi "b" i wiadomość powtórzy się tylko raz, więc czemu sugerujesz, że wiadmość wyświetli się kilka razy?
Do tego warto dodać event końca rundy i usunięcie w nim taska jeżeli istnieje. Czemu? Bo jak runda skończy się po 20 sekundach, to task nadal będzie istniał i wiadomość wyświetli się w nowej rundzie dużo wcześniej.
#661237 Plugin z informacja na sayu tylko dla tt w danym czasie
Napisane przez Drago36 w 30.08.2014 16:23
#include <amxmodx> #include <colorchat> new g_MaxPlayers public plugin_init() { register_plugin("Info o kampieniu", "1.0", "Dr@goN") register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") g_MaxPlayers = get_maxplayers() } public Poczatek_Rundy() set_task(60.0, "Info") public Info() { for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++) { if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1) { ColorChat(i, RED, "de_dust2 ^x01# ^x04Minuta minela! Kampienie na respie jest w tej chwili karane!") } } }
#661128 [ROZWIĄZANE] Napis w hud po smierci
Napisane przez radim w 30.08.2014 07:16
#661086 [ROZWIĄZANE] Napis w hud po smierci
Napisane przez Puchate w 29.08.2014 20:42
A zobacz cos takiego
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Sn!ff3r" #define UPDATETIME 1.0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(UPDATETIME, "deadAd", .flags="b") } public deadAd() { new players[32], num, id get_players(players, num, "bch") if(!num) return set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.0, UPDATETIME) for(new i = 0; i < num; i++) { id = players[i] show_hudmessage(id, "Dodaj nasz serwer do ulubionych!^nZapraszaj znajomych na serwer!^nZ gory dziekujemy ;)") } }
#661087 [ROZWIĄZANE] Napis w hud po smierci
Napisane przez radim w 29.08.2014 20:46
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define POKAZ_HUD 834 new SyncHudObj public plugin_init() { register_plugin("ShowHud", "1.0", "radim") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") SyncHudObj = CreateHudSyncObj() } public Nowa_Runda() remove_task(id+POKAZ_HUD); public DeathMsg() { new id = read_data(2) if(!task_exists(id+POKAZ_HUD)) set_task(1.0, "ShowHud", id+POKAZ_HUD, .flags="b"); } public ShowHud(id) { id -= POKAZ_HUD; if(!is_user_alive(id)) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.21, 0.02, 0, 6.0, 1.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Dodaj nasz serwer do ulubionych!^nZapraszaj znajomych na serwer!^nZ gory dziekujemy ;)"); return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Sprawdz
#661089 [ROZWIĄZANE] Napis w hud po smierci
Napisane przez SmileYY w 29.08.2014 20:51
Sproboj teraz powinno dzialac jak deda bd miec
#include <amxmodx> #include <engine> public client_PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Dodaj nasz serwer do ulubionych!^nZapraszaj znajomych na serwer!^nZ gory dziekujemy ;)"); } }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: patryQ1997
- Regulamin