Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

patryQ1997 - zdjęcie

patryQ1997

Rejestracja: 24.08.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.07.2015 09:06
-----

#661827 Descriptive Fire in the hole - zmiana koloru nawiasów

Napisane przez DarkGL w 02.09.2014 16:48

http://amxx.pl/dokum...a/s11/colorchat


  • +
  • -
  • 1


#661966 Descriptive Fire in the hole - zmiana koloru nawiasów

Napisane przez Puchate w 03.09.2014 14:17

 

Bo nie ma koloru bialego w CS - jest tylko kolor druzyny ktory domyslnie jest zolty, ale kazdy gracz moze ten kolor zmienic sobie.

 

Źle napisałem chodziło mi o szary kolor (widoczny jako spect)

 

To niestety wiaze sie juz z modyfikacja glebsza pluginu, bo kolor szary na spect to kolor druzyny i aby wyswietlic ten kolor dla gracza tt/ct to trzeba zmienic na chwile druzyne...

 

Trzeba zmodyfikowac plugin do uzycia biblioteki od kolorow.


  • +
  • -
  • 1


#661911 [ROZWIĄZANE] Gdzie znajdę linijkę odpowiadająca za "pozostały czas x nast...

Napisane przez Dziobak? w 02.09.2014 23:11

public sayCurrentMap()
{
    new mapname[32]

    get_mapname(mapname, 31)
    client_print(0, print_chat, "%L: %s", LANG_PLAYER, "PLAYED_MAP", mapname)
}

Tak mi się wydaje w nextmap.sma


  • +
  • -
  • 1


#661914 [ROZWIĄZANE] Gdzie znajdę linijkę odpowiadająca za "pozostały czas x nast...

Napisane przez Wielkie Jol w 03.09.2014 05:41

W admin_help.sma
  • +
  • -
  • 1


#661748 [ROZWIĄZANE] spec switch - bład podczas kompilacji "if, ;"

Napisane przez Dziobak? w 01.09.2014 22:58

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Spec Switch"
#define VERSION "0.1.3"
#define AUTHOR "many"

new CsTeams:zTeam[33]
new zDeath[33]
new bool:type_spec[33] = false
new g_cvar

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	/* Cvar */
	g_cvar	= register_cvar("amx_specmode",	"0") 	// 0 - enable use to all, 1 - enable use only ADMINs
	/* Client Commands */
	register_clcmd("say /spec", 		"cmdSpec", ADMIN_ALL, "- go to spectator")
	register_clcmd("say_team /spec", 	"cmdSpec", ADMIN_ALL, "- go to spectator")
	register_clcmd("say /back", 		"cmdBack", ADMIN_ALL, "- go back to your team")
	register_clcmd("say_team /back", 	"cmdBack", ADMIN_ALL, "- go back to your team")
}

public cmdSpec(id)
{
	if(!get_pcvar_num(g_cvar)) Spec(id)
	else if( get_pcvar_num(g_cvar) && (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)) Spec(id)
	else if( get_pcvar_num(g_cvar) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)) PrintUserNotAdmin(id)
}

public cmdBack(id)
{
	if (type_spec[id] && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR && zTeam[id] != CS_TEAM_SPECTATOR ) Back(id)
	else if( get_pcvar_num(g_cvar) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) ) PrintUserNotAdmin(id)
}

public Spec(id)
{
	zDeath[id] = cs_get_user_deaths(id)
	if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
	return
	else{
		type_spec[id] = true
		zTeam[id] = cs_get_user_team(id)
		cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
		user_silentkill(id)
		ColorChat(id, GREEN, "de_dust2^x01 # Uzyj komendy^x03 /back^x01 aby wrocic do swojej druzyny.")
	}
	return
}

public Back(id)
{
	cs_set_user_team(id, zTeam[id])
	cs_set_user_deaths(id, zDeath[id])
}

PrintUserNotAdmin(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "de_dust2^x01 # Tylko admini moga uzyc komendy^x03/spec ^x01i^x03 /back")
}

public client_putinserver(id)
{
	if( get_pcvar_num(g_cvar) && (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
	return;
}

public client_disconnect(id)
{
	type_spec[id] = false
}
public client_connect(id)
{
	type_spec[id] = false
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n{\\ colortbl ;\\ red0\\ green0\\ blue0;}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ cf1\\ lang1033\\ b\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Tak powinno być dobrze.


  • +
  • -
  • 1


#661555 Przerobienie pluginu - tekst pojawia się kilka razy

Napisane przez kakus002 w 01.09.2014 12:18

zamien to:

set_task(60.0, "info", TASK);

na to:

set_task(60.0, "info", TASK, .flags="a", .repeat=1);

Powinno latać jak należy ale nie jestem pewien :D




#661256 Plugin z informacja na sayu tylko dla tt w danym czasie

Napisane przez Wielkie Jol w 30.08.2014 17:38

Mała poprawka do pluginu kolegi Szelbiego

 

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
 
#define TASK 4895
 
new g_MaxPlayers
 
public plugin_init()
{
register_plugin("Kampienie", "1.0", "szelbi");
register_logevent("poczatek_rundy", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("koniec_rundy", 2, "1=Round_End");
}
 
public plugin_cfg()
g_MaxPlayers = get_maxplayers()
 
public poczatek_rundy()
{
set_task(60.0, "info", TASK);
}
 
public koniec_rundy()
{
if(task_exists(TASK))
remove_task(TASK);
}
 
public info()
{
for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++) {
if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1) {
ColorChat(i, RED, "de_dust2 ^x01# ^x04Minuta minela! Kampienie na respie jest w tej chwili karane!")
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#661258 Plugin z informacja na sayu tylko dla tt w danym czasie

Napisane przez szelbi w 30.08.2014 17:45

@up
Dodaj pętlę po graczach i sprawdzaj czy są w terro, dopiero wyświetlaj wiadomość

Zapomniałem, że ma być tylko dla TT :P


  • +
  • -
  • 1


#661271 Plugin z informacja na sayu tylko dla tt w danym czasie

Napisane przez Drago36 w 30.08.2014 18:26

Zapomniałem, że to ma się raz wyświetlać.

 

@szelbi

Wiadomość ma się raz wyświetlić, nie po minucie aż do końca rundy ;)

 

Poprawiona wersja.

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

new g_MaxPlayers

public plugin_init() {
	register_plugin("Info o kampieniu", "1.0", "Dr@goN")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") 
	g_MaxPlayers = get_maxplayers()
}

public Poczatek_Rundy()
	set_task(60.0, "Info",5643)
	
public Info() {
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++) {
		if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1) {
			ColorChat(i, RED, "de_dust2 ^x01# ^x04Minuta minela! Kampienie na respie jest w tej chwili karane!")
			remove_task(5643)
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 2


#661275 Plugin z informacja na sayu tylko dla tt w danym czasie

Napisane przez radim w 30.08.2014 18:40


Wiadomość ma się raz wyświetlić, nie po minucie aż do końca rundy

A co jest źle w kodzie szelbi'iego? Przecież task nie ma nadanej flagi "b" i wiadomość powtórzy się tylko raz, więc czemu sugerujesz, że wiadmość wyświetli się kilka razy?

Do tego warto dodać event końca rundy i usunięcie w nim taska jeżeli istnieje. Czemu? Bo jak runda skończy się po 20 sekundach, to task nadal będzie istniał i wiadomość wyświetli się w nowej rundzie dużo wcześniej.


  • +
  • -
  • 1


#661237 Plugin z informacja na sayu tylko dla tt w danym czasie

Napisane przez Drago36 w 30.08.2014 16:23

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

new g_MaxPlayers

public plugin_init() {
	register_plugin("Info o kampieniu", "1.0", "Dr@goN")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") 
	g_MaxPlayers = get_maxplayers()
}

public Poczatek_Rundy()
	set_task(60.0, "Info")
	
public Info() {
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++) {
		if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1) {
			ColorChat(i, RED, "de_dust2 ^x01# ^x04Minuta minela! Kampienie na respie jest w tej chwili karane!")
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#661128 [ROZWIĄZANE] Napis w hud po smierci

Napisane przez radim w 30.08.2014 07:16

3 pierwsze za kolor, 2 następne za pozycję.

 

Mógłbyś powiedzieć jakie problemy w moim kodzie były po wgraniu na serwer?


  • +
  • -
  • 1


#661086 [ROZWIĄZANE] Napis w hud po smierci

Napisane przez Puchate w 29.08.2014 20:42

A zobacz cos takiego

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define UPDATETIME 1.0

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	set_task(UPDATETIME, "deadAd", .flags="b")
}

public deadAd() {
		
	new players[32], num, id
	get_players(players, num, "bch")
	
	if(!num)
		return
		
	set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.0, UPDATETIME)	
	
	for(new i = 0; i < num; i++) {
		id = players[i]
		show_hudmessage(id, "Dodaj nasz serwer do ulubionych!^nZapraszaj znajomych na serwer!^nZ gory dziekujemy ;)")
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#661087 [ROZWIĄZANE] Napis w hud po smierci

Napisane przez radim w 29.08.2014 20:46

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define POKAZ_HUD 834

new SyncHudObj
 
public plugin_init() {
register_plugin("ShowHud", "1.0", "radim")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
}
 
public Nowa_Runda()
remove_task(id+POKAZ_HUD);
 
public DeathMsg()
{
new id = read_data(2)
 
if(!task_exists(id+POKAZ_HUD))
set_task(1.0, "ShowHud", id+POKAZ_HUD, .flags="b");
}
 
public ShowHud(id)
{
id -= POKAZ_HUD;
 
if(!is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.21, 0.02, 0, 6.0, 1.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Dodaj nasz serwer do ulubionych!^nZapraszaj znajomych na serwer!^nZ gory dziekujemy ;)");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Sprawdz


  • +
  • -
  • 1


#661089 [ROZWIĄZANE] Napis w hud po smierci

Napisane przez SmileYY w 29.08.2014 20:51

Sproboj teraz powinno dzialac jak deda bd miec 

#include <amxmodx>
#include <engine>

public client_PreThink(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
	{
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Dodaj nasz serwer do ulubionych!^nZapraszaj znajomych na serwer!^nZ gory dziekujemy ;)");
	}
}

  • +
  • -
  • 1