Masz tutaj z niebieskim hudem
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MrKosa nie posiada znajomych
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 04.07.2013 21:47
Masz tutaj z niebieskim hudem
Napisane przez sebastian10022
w 30.11.2011 17:16
Napisane przez sebastian10022
w 29.11.2011 17:29
Napisane przez radim
w 14.08.2014 19:14
Napisane przez LucKy_skiLL
w 17.03.2011 17:57
Napisane przez radim
w 14.08.2014 17:03
Napisane przez MAGNET
w 23.06.2014 23:17
COD Rynek
Jest to modyfikacja, dzięki której gracze mogą swobodnie wystawiać perki na sprzedaż, bądź je kupować za $. Nie wymaga żadnych dodatkowych bibliotek, czy też plików. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu
W razie ewentualnych problemów pisać pod spodem
Aktualizacje: 1.1 - dodanie możliwości usuwania perku z rynku 1.2 - dodanie rynku z zarówno dolarami jak i monetami 1.3 - dodanie potwierdzenia zakupu perku, walory estetyczne
/rynek - otwiera menu główne rynku
http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Dziękuję użytkownikowi 26975 za pomoc przy pluginie oraz w testach
Napisane przez
kakus002
w 13.08.2014 15:29
zrobiłem już to ale problem z tymi monetami pozmieniałem wszystko na 1 i dalej daje 2 monety za zabicie zrobisz żeby wszystko po 1 dawało.?
Napisane przez
kakus002
w 13.08.2014 14:26
http://amxx.pl/topic...3-system-monet/
Zobacz opis instalacji .
Instalacja standardowa z wyjątkiem, że pluginy dopisujemy do plugins-codmod-systemmonet.ini
Standardowa. systemmonet_sklep.amxx do plugins-codmod-systemmonet.ini, cvary do codshop.cfg
Po co zmieniasz nazwe pliku na codshop?
systemmonet_sklep.amxx i systemmonet.amxx musisz dopisać do tego plugins-codmod-systemmonet.ini
Napisane przez
kakus002
w 13.08.2014 11:13
Możesz to ustawić cvarami :
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego) cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa // by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza // by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0
Napisane przez
kakus002
w 12.08.2014 17:45
Przetestuj