Jak chcesz godmod dla wszystkich to zamiast id dajesz 0.
set_user_godmode(id,1);`
na
set_user_godmode(0,1);
Tak jak zrobiłeś to tu
client_print(0, [...])
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez wonsz żeczny
w 09.12.2017 18:15
Napisane przez _McHappy
w 10.10.2017 10:43
Tu mam bardzo stary kod klasy z tą umiejętnością.
Mówiąc "stary" mam na myśli początki zabawy z amxx - kod jest w całości do grubego zoptymalizowania
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <colorchat> #include <amxmisc> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new aktBron[33]; new bool:mKoniec[33]; static Float:Last[33]; new bool:pCzas[33]; new hudsync new const nazwa[] = "Koks"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM). Nie potrafi utrzymac broni. Podczas bezruchu staje sie niewidzialny na 5 sek."; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "_McHappy"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); hudsync = CreateHudSyncObj() } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; mKoniec[id] = false; pCzas[id] = false; UstawNoz(id); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(idCel, byt_obrazen, idAtakujacy, Float:Obrazenia, typ_obrazen) { if(!is_user_connected(idAtakujacy)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idAtakujacy]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idAtakujacy) == CSW_KNIFE && typ_obrazen & DMG_BULLET && Obrazenia > 20.0) cod_inflict_damage(idAtakujacy, idCel, float(get_user_health(idCel))-Obrazenia+1.0, 0.0, byt_obrazen, typ_obrazen); return HAM_IGNORED; } public client_PostThink(id) { if(ma_klase[id] && is_user_alive(id)) { new button = get_user_button(id); if(!(button & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && !mKoniec[id]) Zastanie(id) else { Demaskuj(id); } if(mKoniec[id]) Pokaz_Status(id) if((button & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT))) { pCzas[id] = false; mKoniec[id] = false; } } } public Maskuj(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0); } public Zastanie(id) { if(!pCzas[id]) { Last[id] = get_gametime(); pCzas[id] = true; } new Float:Now = get_gametime(); if((Now - Float:Last[id]) >= 5.0) { Demaskuj(id); mKoniec[id] = true; } else { Maskuj(id) Pokaz_Status(id); } } public Demaskuj(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public CurWeapon(id) { aktBron[id] = get_user_weapon(id) if( (aktBron[id] != get_weaponid("weapon_knife") && aktBron[id] != get_weaponid("weapon_c4") ) && ma_klase[id]) { client_cmd(id, "drop"); UstawNoz(id); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Pokaz_Status(id) { static Float:OstHUD[33]; new Float:czAkt = get_gametime(); new Float:odstep = (czAkt - Float:OstHUD[id]); if(odstep >= 0.1) { OstHUD[id] = czAkt; if(!mKoniec[id]) set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.9, 0, 0.0, 0.0, 0.2, 0.1, -1) else set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.9, 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.1, -1) if((czAkt - Float:Last[id]) < 4.9) ShowSyncHudMsg(id, hudsync, "Niewidzialnosc %0.1f sek", (5.0 - (czAkt - Float:Last[id]))) else ShowSyncHudMsg(id, hudsync, "Niewidzialnosc 0.0 sek") } } public UstawNoz(id) { client_cmd(id, "weapon_knife"); }
Napisane przez Shawins
w 09.10.2017 22:10
Napisane przez Linux'
w 14.09.2017 09:52
Napisane przez Dziobak?
w 02.08.2016 14:30
Przedstawiam wam paczkę strzowoną przeze mnie, być może graliście na niej, wrzucam ją bo widziałem że już ktoś ją wrzucił w internet dlatego ja z racji iż już nie gram w cs'a, nie zajmuję się serwerami, nie potrzebne mi to więc upubliczniam dla was wszystkich, nie będę opisywał kazdej klasy po kolei bo to bez sensu.
Prawdopodobnie wszystkie pliki *sma są, jeżeli jakiegoś nie ma proszę o informację.
Paczka zawiera pluginy takie jak:
; AMX Mod X plugins
;amxbans_core.amxx ;|| AMXBans
;amxbans_main.amxx ;|| AMXBans
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ;|| admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ;|| admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx ;|| basic admin console commands
adminhelp.amxx ;|| help command for admin console commands
adminslots.amxx ;|| slot reservation
multilingual.amxx ;|| Multi-Lingual management
; Menus
ReasonKicker.amxx debug ;|| Powody Kickow
menufront.amxx ;|| front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ;|| command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ;|| players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ;|| teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ;|| maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ;|| Menus for commands/cvars organized by plugin
; Chat / Messages
adminchat.amxx ;|| console chat commands
antiflood.amxx ;|| prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ;|| displays a scrolling message
imessage.amxx ;|| displays information messages
adminvote.amxx ;|| vote commands
; Map related
nextmap.amxx ;|| displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx ;|| allows to vote for next map
mapchooser4.amxx ;|| System Zmiany Map
timeleft.amxx ;|| displays time left on map
; Configuration
pausecfg.amxx ;|| allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ;|| allows to manage stats plugins via menu and commands
; Counter-Strike
restmenu.amxx ;|| restrict weapons menu
statsx.amxx ;|| stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx ;|| bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx ;|| weapons stats logging (CSX Module required!)
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
; Custom - Add 3rd party plugins here
;|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
;- Pluginy Zabezpieczające
anticommerce.amxx ;|| Antyreklama
antyreklama.amxx ;|| Antyreklama
zakazane_nicki.amxx ;|| Blokuje Player | CSSeti
;|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
;- Komendy
cod_ordery.amxx debug ;|| /Ordery
cod_wymiana.amxx ;|| /Wymiana /zamiana
cod_admin.amxx ;|| /admin
OddajPerk.amxx ;|| /daj /oddaj
cod_toplvl.amxx ;|| /toplvl
show_ips.amxx ;|| /ip
cod_czas.amxx ;|| /czas
cod_vip.amxx ;|| /vip
cod_Shop.amxx ;|| /Sklep
cod_freelvl.amxx ;|| /freelvl
cod_Gildie.amxx debug ;|| /gildie
cod_magazyn.amxx debug ;|| /magazyn
cod_rynek.amxx debug ;|| /rynek
konto.amxx ;|| /konto
cod_menu.amxx ;|| /menu
;|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
;- Ogólne
effect_combo.amxx ;|| Po zabojstwie efekt sprites (Combo)
admin_spec_esp.amxx ;|| Admin ma wh po śmierci
admin_freelook.amxx ;|| Admin moze obserwowac ze wszystkich kamer
afkkisss.amxx ;|| Kicka graczy AFK
cod_prefix.amxx ;|| Prefixy przed nickiem
team-semiclip.amxx ;|| Przechodzenie przez graczy
dolar_za_order.amxx ;|| Wymienia dolary ( na Ordery
cod_nocnyexp.amxx ;|| 2x większy exp w godzinach
ne_unlimitedammo.amxx ;|| Niekączący się magazynek
dead_talk.amxx ;|| Rozmowy TT z CT jeżeli nie żyją
ad_manager_array.amxx ;|| Reklamy w say
cod_nagrody_exp.amxx ;|| Exp dla 3 najlepszych graczy
blokada_he.amxx ;|| Blokuje He na x czas
abd.amxx ;|| Pokazuje zadawane obrażenia.
ptb.amxx ;|| Wyrównanie drużyn
c4timer.amxx ;|| Odlicza czas do wybuchu c4.
wof.amxx ;|| Pasek przeladowania
;|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
;- Nowe
;alt_end_round_sounds.amxx ;|| Muzyka na koniec rundy
;GHW_Weapon_Replacement.amxx ;|| Zmienia modele Broni
0_hp_bug.amxx ;|| Naprawia bug z 0 HP
Map_Spawns_Editor.amxx ;|| Spawny
ultimate_sounds_PL.amxx
;|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
;- Zablokowane
;parachute.amxx ;|| Spadochron
;celownik.amxx ;|| Podczas Strzelania chowa sie celownik i pokazuje X
;Prezenty.amxx ;||/prezenty
;hpk.amxx ;|| Ban 1min za zbyt wysoki ping - integracja z bansem
Ja zawsze instalowałem
Pierw wgrywałem foldery (Models / Sound / Spirtes)
Następnie wchodziłem do addons/amxmodx
wgrywałem plugins/scripting/data
Następnie wchodziłem w config i wgrywałem wszystkie pliki których nie ma a następnie nadpisywałem plugins.ini ręcznie, tzn. nie podmieniałem plików tylko zawartość.
CodElite 801.rar 29,47 MB 1358 Ilość pobrań