Jeśli chcesz aby wszyscy otrzymywali obrażenia to po prostu zamień
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
->
if (!is_user_alive(pid))
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Rivit w 10.08.2020 11:34
Napisane przez Robiin w 03.06.2019 09:14
Napisane przez PaeK w 30.05.2019 14:37
Napisane przez O'Zone w 03.05.2019 16:18
Występuje to w każdym pliku, chodzi tu o symbole nie czyta ich.
Niech zgadnę, dostajesz błędy typu undefined symbol "bind_pcvar_num" lub undefined symbol "MAX_PLAYERS"?
W opisie w pierwszym poście jest wyraźnie napisane, że mod jest kompatybilny wyłącznie z AMXX 1.8.3 / 1.9,
więc do kompilacji lokalnej trzeba użyć kompilatora z tych wersji.
Napisane przez O'Zone w 30.04.2019 14:27
Jakiś czas temu tytusek udostępnił swojego CS:GO moda, więc pomyślałem, że i ja udostępnię swoją wersję.
Mod został przeze mnie stworzony od zera na potrzeby CS-Reload.pl, która zakończyła swoją działalność 6 kwietnia tego roku.
Przez dłuższy czas był u mnie dostępny do kupienia. Aktualnie działające serwery: GameTracker.
Podobnie jak mój CoD Mod, aktualna wersja mod'a działa wyłącznie na AMXX 1.8.3 / 1.9.
Mod składa się z 18 pluginów:
1. Silnik odpowiadający za zarządzanie skinami, walutą (euro), posiada także wbudowany wymianę, oddawanie skinów i rynek,
który jest bezpieczną opcją sprzedaży skinów innym graczom. Obsługiwane są skiny do każdej broni, nie ma limitu ich liczby - no poza limitem 512 zasobów w precache.
Każdy skin można kupić za określoną kwotę euro lub spróbować wylosować dowolny skin dla danej broni.
Jest także możliwość losowania dowolnego skinu dowolnej broni - dla tych, którzy lubią duże ryzyko, ale i możliwy duży zysk.
Domyślnie każdy gracz może mieć dowolną liczbę egzemplarzy jednego skina, ale w pierwotnej wersji mógł posiadać jedynie po jednym,
żeby móc "zebrać je wszystkie" - możliwe jest przestawienie trybu zdobywania skinów odpowiednim cvarem.
Cvarami modyfikowalne jest właściwie wszystko: pokazywanie domyślnych skinów z cs:go, minimalna liczba osób do naliczania euro
i jego ilość za zabicie, zabicie z hs, podłożenie/rozbrojenie bomby, wygraną rundę i więcej.
Skiny przypisywane są do bytu broni, więc możliwe jest podnoszenie broni ze skinami innych graczy
- po najechaniu celownikiem na broń widać, czy i jaki posiada ona skin.
2. System kont z możliwością automatycznego logowania - bez zalogowania nie ma dostępu do żadnej opcji dostępnej w modzie.
3. C4 - plugin podmieniający wszystkie 3 modele paki na model z CS:GO.
4. Granaty - plugin podmieniający modele granatów, dodatkowo jest możliwość wykonywania krótkiego i średniego rzutu z użyciem prawego/obu przycisków myszy.
5. Operacje - dostępne są 4 typy operacji, można dodać dowolną ich liczbę - nagrodą za wykonanie jest euro.
6. Rangi - nic innego jak rangi z CS:GO, w tym z ich ikonami wyświetlanymi nad głowami graczy.
Rangi nie są jednak dostępne po zabiciu określonej liczby graczy, a przyznawane na podstawie rankingu ELO (jak w CS:GO).
Plugin posiada też masę dodatkowych funkcji, które trafiły później także do UltimateStats.
7. RunBoost - plugin umożliwiający wykonywanie runboosta jak w CS:GO.
8. Smoke - biały smoke imitujący smoka z CS:GO, parametry wielkości czy czasu trwania są niemal identyczne.
Chcąc odwzorować jak najdokładniej mechanizmy z CS:GO, smoke umożliwia gaszenie molotova.
9. Molotov - dobrze odwzorowany Molotov dostępny do kupienia komendą.
10. Zeus - w pełni odwzorowana wersja Zeusa dostępna do kupienia komendą.
11. Tranfer - osobny plugin umożliwiający transfer euro między graczami
12. VIP & SVIP - plugin obsługujący zarówno VIPa jak i SVIPa.
13. Unprecacher - usuwa zbędne zasoby, żeby zrobić miejsce dla skinów, bo problemem szybko staje się limit 512 zasobów.
14. Inspect - plugin pozwalający oglądać broń po wciśnięciu F, działa z niemal wszystkimi dostępnymi z modem skinami.
15. Asysta i Zemsta - bez niespodzianek dodaje asystę i zemstę, cvary pozwalają dowolnie włączyć/wyłączyć jedną i drugą funkcjonalność,
ustawić nagrodę w euro, a w przypadku asysty minimalne zadane obrażenia
16. Klany - zaawansowany system klanów w pełni konfigurowalny cvarami.
Nie mogło oczywiście zabraknąć rozwoju klanu, który umożliwia przyjęcie większej liczby członków, a każdy członek to dodatkowy bonus do szansy na drop skina.
Z dodatkowych funkcjonalności wymienię m.in.: zarządzanie członkami offline/online, wojny klanów, możliwość składania i rozpatrywania podań (online/offline).
17. Menu serwera - plugin pozwalający na generowanie głównego menu serwera dostępnego zarówno pod komendą /menu jak i klawiszem V
na podstawie pliku konfiguracyjnego. Możliwe jest oczywiście wykorzystanie dostępnych w menu kolorów.
18. Buymenu - plugin podmieniający graczom buymenu na customowe, z którego zniknęły tarcza i noktowizor,
a znalazły miejsce nowe bronie, czyli Zeus i Molotov. Dodatkowo widoczny jest skin ustawiony dla danej broni.
Ze względu na ograniczenia silnika menu jest tekstowe, dlatego dla graczy, którzy wolą jednak z niego korzystać, jest opcja wyłączenia customowego menu.
Główna konfiguracja może być zmieniona przez cvars załadowane z csgo_mod.cfg.
Wtyczki można włączyć/wyłączyć w plugins-csgo.ini.
Opcje menu głównego są zapisane w csgo_menu.ini.
Konfiguracja misji znajduje się w csgo_operations.ini.
Dostępne skiny można zmienić w csgo_skins.ini.
Wszystkie dostępne pliki konfiguracyjne posiadają odpowiednie opisy.
Najnowszy release - zawiera configi i pluginy z wszystkimi potrzebnymi zasobami: skiny, mapy, dźwięki, sprite itp.
Napisane przez O'Zone w 29.04.2019 16:00
Panowie, robi się tutaj bajzel.
Dalsze pytania będę przyjmował tylko na pw lub w formie issue i będę pomagał tylko do momentu,
kiedy uznam, że ma to sens - to jest darmowy projekt, pamiętajcie o tym.
Jeśli chcecie mieć pełne wsparcie techniczne, wykupcie licencję u SeeKa i wam w tym pomoże.
Hiko:
1. Curl - https://lmgtfy.com/?q=php+curl+install
2. Jeśli instalator wykrywa, że nadal nie ma praw zapisu, to znaczy, że chmody nie są ustawione poprawnie.
Volter:
Możesz spróbować jeszcze raz pobrać pliki AMXX z release - w przypadku problemu z pobraniem kodu SMS plugin powinien rzucić błędem.
Jeśli treść SMS'a dla płatności CSSetti jest skonfigurowana, to gwarantuję, że zobaczysz:
Napisane przez O'Zone w 29.04.2019 14:19
Tak oczywiście, pod Baze danych jest podpiety, Sklep, AmxBans, SourceBans i Parę Pluginów
Zauważyłem, że konfiguracja, którą wcześniej podałeś nie jest prawidłowa i zawiera cvary z oryginalnej wersji sklepu.
Plik configs/sklep_sms.cfg, który jest ładowany przez plugin jest celowo dołączony do mojej paczki pluginów i powinien zawierać:
// KONFIGURACJA SKLEPU SMS // Host bazy danych sklepsms_sql_host "localhost" // Użytkownik bazy danych sklepsms_sql_user "user" // Hasło bazy danych sklepsms_sql_pass "password" // Nazwa bazy danych sklepsms_sql_db "database"
Napisane przez Rivit w 26.04.2019 11:33
Napisane przez Rivit w 26.04.2019 11:00
Napisane przez Robiin w 18.03.2019 10:11
Napisane przez Figas w 23.02.2019 19:29
To słabo szukasz, za pierwszym razem:
https://amxx.pl/topi...-weteran-galil/
if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL && random_num(1,2) == 1)
Linijka odpowiadająca za 1/x
Napisane przez Rivit w 23.02.2019 19:29
Ja nie widziałem, ale Ci ją daje
nazwy bronie do pozmieniania itp
szanse zmieniasz tu:
!random(10)
10 tam znaczy 1/10 szansy
Napisane przez Rivit w 17.02.2019 13:00
Z racji, że dużo osób ma problemy z tym błędem to postanowiłem napisać coś na szybko o co chodzi w tym wszystkim.
1. Skąd się bierze ten błąd?
Błąd się pojawia, gdy wersja AMXX na serwerze jest niezgodna z wersją kompilatora, którym są skompilowane nasze pluginy.
Przykład:
Mamy sobie AMXX 1.8.1 i wszystko działa. Postanawiamy zrobić update do 1.8.2, no więc wgrywamy pliki nowego AMXX'a, odpalamy serwer i? No i dużo pluginów sypie błędami Load error 17 (invalid file format or version).
2. Jak żyć? Co robić?
Otóż sprawa jest prosta. Najpierw należy się zorientować jaką wersje AMXX posiadamy na serwerze.
Służą do tego komendy:
Przykładowy output z komendy 'meta list'. W tym przypadku wersja to 1.8.2
Currently loaded plugins: description stat pend file vers src load unlod [ 1] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm.dll v1.8.2 ini Start ANY [ 2] POD-Bot mm RUN - podbot_mm.dll vV3B22 ini Chlvl ANY [ 3] Fun RUN - fun_amxx.dll v1.8.2 pl1 ANY ANY [ 4] CStrike RUN - cstrike_amxx.dll v1.8.2 pl1 ANY ANY [ 5] CSX RUN - csx_amxx.dll v1.8.2 pl1 ANY ANY [ 6] Engine RUN - engine_amxx.dll v1.8.2 pl1 ANY ANY 6 plugins, 6 running
'amxx version'
] amxx version AMX Mod X 1.8.2 (http://www.amxmodx.org) Authors: David "BAILOPAN" Anderson, Pavol "PM OnoTo" Marko Felix "SniperBeamer" Geyer, Jonny "Got His Gun" Bergstrom Lukasz "SidLuke" Wlasinski, Christian "Basic-Master" Hammacher Borja "faluco" Ferrer, Scott "DS" Ehlert Compiled: Feb 14 2013, 00:56:37 Build ID: 1.8.2 61:2ae84f7c0a97 Core mode: JIT+ASM32
Gdy ustalimy już wersje czas na kompilacje. Można użyć kompilatora online, który jest na http://amxx.pl, ale sugerowałbym użycie kompilatora lokalnego.
W tym celu wchodzimy sobie na stronke https://www.amxmodx.org/ tam mamy AMXX'y 1.8.2 i 1.9 (reszty wersji trzeba pogrzebać sobie gdzieś w necie czy coś, te najpopularniejsze obecnie). Pobieramy sobie AMX Mod X Base windows/linux (zależy jakiego systemu używasz, mowa tu o twoim systemie, nie tym na serwerze).
Pliczek pobrany, należy go wypakować i przejść do folderu scripting. Tam znajduje się nasz kompilator. Głowne jego pliki to te widoczne na screenie:
ss1.PNG 10,73 KB 11 Ilość pobrań
Pamiętajcie, aby wrzucić pliki .inc do folderu include, jeżeli jakiś plugin korzysta z własnych.
Teraz gdy mamy nasz kompilator wystarczy przekompilować nasze pluginy z serwera. W tym celu należy wrzucić nasze pliki .sma do folderu z kompilatorem, a później uruchomić plik compile.exe (bądź compile.sh, gdy jesteśmy na linuxie). Wyskoczy okienko, a pluginy się skompilują i będą w folderze 'compiled'. Stamtąd pozostaje nam je wgrać na nasz serwer oraz zmienić mape/zrestartować serwer. Błędy powinny ustąpić. Aby sprawdzić, które pluginy działają bądź nie wystarczy użyć komendy 'amxx plugins' albo 'amx_plugins'
3. Uwagi
1. Pluginy standardowe, czyli:
admin.amxx adminchat.amxx admincmd.amxx adminhelp.amxx adminslots.amxx adminvote.amxx admin_sql.amxx amxmod_compat.amxx antiflood.amxx cmdmenu.amxx csstats.amxx imessage.amxx mapchooser.amxx mapsmenu.amxx menufront.amxx miscstats.amxx multilingual.amxx nextmap.amxx pausecfg.amxx plmenu.amxx pluginmenu.amxx restmenu.amxx scrollmsg.amxx statscfg.amxx statsx.amxx stats_logging.amxx telemenu.amxx timeleft.amxx
należy wgrywać wraz z aktualizacją AMXX (są w folderze plugins), z wersji na wersje są zmieniane (dodają jakieś łatki do nich czy nowe ficzery). Nie ma potrzeby ich ponownej kompilacji, gdyż w paczce są one już skompilowane.
2. Błędy przy kompilacji pluginów
Może się tak zdarzyć, że niektóre pluginy będą się kompilowały z błędem na nowszym kompilatorze. Wynika to ze zmian w kolejnych wersjach AMXX. Wtedy należy albo samemu pokombinować coś (zwykle błędy są proste w naprawie), albo napisać na forum temat w odpowiednim dziale. (może będę doklejac do tego tematu listy popularnych błędów itp)
Lista typowych błędów/ostrzeżeń kompilatora:
warning 233: symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnected() instead.
Naprawa:
- szukamy w naszym pluginie client_disconnect i zamieniamy na client_disconnected, po czym kompilujemy plugin ponownie i ma śmigać.
3. Dla leniwych kompilator w wersji 1.8.2 na windowsa znajduje się w załączniku.
Napisane przez Robiin w 05.02.2019 13:28
Napisane przez Puchate w 22.08.2014 16:17