Czy dało by się przerobić plugin tak żeby model paczki był podświetlany?
Temat: http://amxx.pl/topic...ajace-z-graczy/
Chodzi mi o efekt jaki jest w tym pluginie.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
08.08.2014 11:48
Czy dało by się przerobić plugin tak żeby model paczki był podświetlany?
Temat: http://amxx.pl/topic...ajace-z-graczy/
Chodzi mi o efekt jaki jest w tym pluginie.
04.08.2014 18:47
Witam, posiada ktoś Generator Sygnatur By_Webkolo?
U niego na forum jest za darmo do pobrania, lecz jest wyłączone ![]()
04.08.2014 13:34
Chciałem zmienić i coś zepsułem, proszę o pomoc.
Kod Sklepu:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "Sklep COD:");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Leczenie \r[Leczy 60 HP] \yKoszt: \r10000$");//1
menu_additem(menu, "Grawitacja \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r12000$");//2
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000$");//3
menu_additem(menu, "Kup Perk \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r8000$");//4
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 1:
{
if(kasa >= 10000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+60);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 12000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-12000);
set_user_gravity(id, 0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 12000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 16000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 250);
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 8000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-8000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
}
if(kasa < 8000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
24.07.2014 11:31
Po zainstalowaniu modułu orpheu i File_Watchera, w game nazwa z "Counter-Strike" zmieniła się na "Counter-Strike: Source" wie ktoś jak to zmienić?
PS: sprawdzałem dproto.cfg, liblist.gam.
Pozdrawiam.



Moja zawartość