Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Niscree
Rejestracja: 20.03.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.09.2015 00:38
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 174
- Odwiedzin: 9 108
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Czerwiec 13, 1994
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
- Steam 76561198005151524
41
Pomocny
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#192704 Śmierć podczas rundy a /klasa & rannum w itemach
Napisane przez Niscree w 29.11.2010 18:12
nie wprowadzaj ludzi w błąd Oo
przecież równie dobrze chameleon mógłby mieć id rannum bo rannum w jego przypadku jest równe 66 czyli nie ma żadnej różnicy Oo
dajesz zamiast rannum liczbe tylko w tedy kiedy chcesz zeby id itemku było inne od rannum no ale po co ? Oo
przecież równie dobrze chameleon mógłby mieć id rannum bo rannum w jego przypadku jest równe 66 czyli nie ma żadnej różnicy Oo
dajesz zamiast rannum liczbe tylko w tedy kiedy chcesz zeby id itemku było inne od rannum no ale po co ? Oo
#191617 Darksteel(head)
Napisane przez Niscree w 25.11.2010 21:31
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage,hitplace) { if (player_b_darksteel[attacker] > 0) { if (hitplace == HIT_HEAD) { new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0) Effect_Bleed(id,248) change_health(id,-dam,attacker,"world") } } }zamień na
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage) { if (player_b_darksteel[attacker] > 0) { new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0) Effect_Bleed(id,248) change_health(id,-dam,attacker,"world") } }
a
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage,hitplace)
zamień na
if (hitplace == HIT_HEAD){ add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage) }
#191549 Darksteel(head)
Napisane przez Niscree w 25.11.2010 17:58
#191183 Klasa + Pancerz jak na zombie
Napisane przez Niscree w 23.11.2010 22:51
jest taki plugin jak real armor
mam nadzieję że za podanie linku nie dostane warna
Real armor - AlliedModders
mam nadzieję że za podanie linku nie dostane warna
Real armor - AlliedModders
#190789 Zakaz podnoszenia,zmieniania,kupowania broni
Napisane przez Niscree w 21.11.2010 23:14
nie no faktycznie źle dałem
Dodano 21 listopad 2010 - 23:18:
no i jeśli dajesz weapon_knife to by się przydało dopisać
if ((weapon != CSW_C4 || weapon != CSW_GLOCK18 || weapon != CSW_USP || weapon != CSW_P228 || weapon != CSW_DEAGLE || weapon != CSW_ELITE || weapon != CSW_FIVESEVEN) && (player_class[id] == twoja klasa lub jakaś funkcja od itemu)) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") }
Dodano 21 listopad 2010 - 23:18:
no i jeśli dajesz weapon_knife to by się przydało dopisać
on_knife[id] = 1tak jak to dał sebul
#190054 Problem z kompilacją...
Napisane przez Niscree w 19.11.2010 23:38
zamien
na
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i]==Baal) {
zmiana[i]=random_num(0,4)
if (!zmiana[i])
changeskin(i,0)
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
if(player_class[i] == Izual)
odrodzenie[i] = 3
else
odrodzenie[i] = 0
{
changeskin(i,0)
}
}
na
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i]==Baal) {
zmiana[i]=random_num(0,4)
if (!zmiana[i])
changeskin(i,0)
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
if(player_class[i] == Izual) odrodzenie[i] = 3
else odrodzenie[i] = 0
}
#189218 Jak się zmniejszało niewidzialnośc ninji?
Napisane przez Niscree w 16.11.2010 23:22
#188745 Lvl - Przedmioty
Napisane przez Niscree w 14.11.2010 23:16
spróbuj tak:
np.
np.
case 2:
{
if(player_lvl[id] > 101 && random_num(1,4) == 1){
player_item_name[id] = "Silver Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(3,6)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
else award_item(id,0)
}
#186030 Małe osłabienie paladyna
Napisane przez Niscree w 06.11.2010 09:28
orginalnie odbija co 4
a dokładniej ma 25% szans na odbicie
szukasz tego:
zmieniasz na:
gdzie X to liczba co którą teoretycznie może się odbić pocisk
a dokładniej ma 25% szans na odbicie
szukasz tego:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
zmieniasz na:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(1,X)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
gdzie X to liczba co którą teoretycznie może się odbić pocisk
#185736 Broń totem
Napisane przez Niscree w 04.11.2010 20:34
na koniec kodu dodajesz to:
paźnij szukasz
chyba reszte zrobiłeś dobrze Oo
public item_ak47totem(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Totem mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } used_item[id] = true new origin[3] pev(id,pev_origin,origin) new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Effect_ak47_Totem") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER) set_pev(ent,pev_origin,origin) set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/diablomod/totem_heal.mdl") set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1) return PLUGIN_CONTINUE } public Effect_ak47_Totem_Think(ent) { new id = pev(ent,pev_owner) new totem_dist = 300 //We have emitted beam. Apply effect (this is delayed) if (pev(ent,pev_euser2) == 1) { new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and damage them new entlist[513] new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin) for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i] if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue if (is_user_alive(pid)) give_item(pid,"weapon_ak47") } set_pev(ent,pev_euser2,0) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5) return PLUGIN_CONTINUE } //Entity should be destroyed because livetime is over if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent) return PLUGIN_CONTINUE } //If this object is almost dead, apply some render to make it fade out if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and give them health message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] + totem_dist ); write_coord( origin[2] + totem_dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 130 ); // r, g, b write_byte( 250 ); // r, g, b write_byte( 114 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 5 ); // speed message_end(); set_pev(ent,pev_euser2,1) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5) return PLUGIN_CONTINUE }
paźnij szukasz
register_think("Effect_Healing_Totem","Effect_Healing_Totem_Think")i pod tym dodajesz
register_think("Effect_ak47_Totem","Effect_ak47_Totem_Think")
chyba reszte zrobiłeś dobrze Oo
#185035 Znikanie strzał po X czasie
Napisane przez Niscree w 01.11.2010 17:43
#181566 /klasa nie działa :[
Napisane przez Niscree w 19.10.2010 21:50
- Wersja amxx'a - 1.8.1
- werjsa diablo moda - 5.9l
- zawartosc aktualnych logow (amxmodx/logs/xxx.log)- tylko zmiany mapy
- plik diablo.log przy wersjach 5.8 i wyzej - zmiany mapy
- wlaczone moduly (modules.ini)
-z jakim elementem moda jest problem - po wpisaniu /klasa nie wyświetlają sie klasy
-czy kazdy na serwie ma ten problem - TAK
-od kiedy jest ten problem - od zawsze (od dzisiaj bo dzisiaj zainstalowałem moda )
-czy wystepuje on w jakis szczegolnych momentach - nie
jeszcze dodam iż w bazie danych utworzyła się tabela "diablo" czyli połączenie z bazą działa
Dodano 20 październik 2010 - 17:01:
zmieniłem amx na 1.8.2 i dalej nic :[
- werjsa diablo moda - 5.9l
- zawartosc aktualnych logow (amxmodx/logs/xxx.log)- tylko zmiany mapy
- plik diablo.log przy wersjach 5.8 i wyzej - zmiany mapy
- wlaczone moduly (modules.ini)
mysql sqlite fun engine fakemeta ;geoip ;sockets ;regex ;nvault cstrike csx ;hamsandwich
-z jakim elementem moda jest problem - po wpisaniu /klasa nie wyświetlają sie klasy
-czy kazdy na serwie ma ten problem - TAK
-od kiedy jest ten problem - od zawsze (od dzisiaj bo dzisiaj zainstalowałem moda )
-czy wystepuje on w jakis szczegolnych momentach - nie
jeszcze dodam iż w bazie danych utworzyła się tabela "diablo" czyli połączenie z bazą działa
Dodano 20 październik 2010 - 17:01:
zmieniłem amx na 1.8.2 i dalej nic :[
#180538 surf xp mod
Napisane przez Niscree w 16.10.2010 13:31
Mam taki problem
w konsoli i w error logach spamuje mi sie takie coś
prosz o pomoc
w konsoli i w error logach spamuje mi sie takie coś
L 10/16/2010 - 14:27:57: Invalid player id 0 L 10/16/2010 - 14:27:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "SurfXPMod.amxx") L 10/16/2010 - 14:27:57: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon") L 10/16/2010 - 14:27:57: [AMXX] [0] SurfXPMod.sma::fwHamTakeDamage (line 457)
prosz o pomoc
#152374 2 funkcje do 1 przycisku
Napisane przez Niscree w 17.07.2010 13:31
Nie wiedziałem czy dać do pytań czy do problemów.
No bo w sumie po co 2 działy przecież jak ktoś ma pytanie to ma i problem nie ?? Oo
No ale do rzeczy :F
Chciałem zrobić skrypt który wypełnia formularze na paru stronach jednocześnie
zrobiłem coś takiego:
i do tej pory działa wszystko ok no ale nie wiem jak dodać do tego drugą strone
znaczy żeby wypełniało formularz na stronie "a" i na stronie "b" po kliknięciu jednego guziora
próbowałem wstawić po prostu drugi "form" ale nie działa
No bo w sumie po co 2 działy przecież jak ktoś ma pytanie to ma i problem nie ?? Oo
No ale do rzeczy :F
Chciałem zrobić skrypt który wypełnia formularze na paru stronach jednocześnie
zrobiłem coś takiego:
<tr> <span class="postbody"> <form action=ADRES STRONY method=post target="_blank"> <br /> <br /> Adres strony: <input type=text name=q size=15> <input type=submit value=Go!> <br /> </form> </span>
i do tej pory działa wszystko ok no ale nie wiem jak dodać do tego drugą strone
znaczy żeby wypełniało formularz na stronie "a" i na stronie "b" po kliknięciu jednego guziora
próbowałem wstawić po prostu drugi "form" ale nie działa
#124256 Kilka pytań dotyczących diablomoda
Napisane przez Niscree w 08.04.2010 17:20
1.
Kusza
[warn="Abes Mapper]Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, for o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.[/warn]
Latarka
[warn="Abes Mapper]Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, for o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.[/warn]
2.
[warn="Abes Mapper]Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, for o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.[/warn]
3.
[warn="Abes Mapper]Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, for o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.[/warn]
Kusza
[warn="Abes Mapper]Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, for o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.[/warn]
Latarka
[warn="Abes Mapper]Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, for o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.[/warn]
2.
[warn="Abes Mapper]Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, for o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.[/warn]
3.
[warn="Abes Mapper]Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, for o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.[/warn]
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Niscree
- Regulamin