Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Niscree - zdjęcie

Niscree

Rejestracja: 20.03.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.09.2015 00:38
-----

#192704 Śmierć podczas rundy a /klasa & rannum w itemach

Napisane przez Niscree w 29.11.2010 18:12

nie wprowadzaj ludzi w błąd Oo
przecież równie dobrze chameleon mógłby mieć id rannum bo rannum w jego przypadku jest równe 66 czyli nie ma żadnej różnicy Oo
dajesz zamiast rannum liczbe tylko w tedy kiedy chcesz zeby id itemku było inne od rannum no ale po co ? Oo
  • +
  • -
  • 1


#191617 Darksteel(head)

Napisane przez Niscree w 25.11.2010 21:31

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage,hitplace)
{
        if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
        {
                if (hitplace == HIT_HEAD)
                {
                        
                        new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
                        
                        Effect_Bleed(id,248)
                        change_health(id,-dam,attacker,"world")
                }
        }
}
zamień na
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
        if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
        {
                        new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
                        
                        Effect_Bleed(id,248)
                        change_health(id,-dam,attacker,"world")
        }
}

a
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage,hitplace)

zamień na

if (hitplace == HIT_HEAD){
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
}

  • +
  • -
  • 1


#191549 Darksteel(head)

Napisane przez Niscree w 25.11.2010 17:58

a nie mój błąd ;P

znajdź
if (is_user_connected(id))
        {
                new weapon
                new bodypart

i zamień na
if (is_user_connected(id))
        {
                new weapon
                new bodypart
                new hitplace

  • +
  • -
  • 1


#191183 Klasa + Pancerz jak na zombie

Napisane przez Niscree w 23.11.2010 22:51

jest taki plugin jak real armor
mam nadzieję że za podanie linku nie dostane warna ^^
Real armor - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1


#190789 Zakaz podnoszenia,zmieniania,kupowania broni

Napisane przez Niscree w 21.11.2010 23:14

nie no faktycznie źle dałem xD
if ((weapon != CSW_C4 || weapon != CSW_GLOCK18 || weapon != CSW_USP || weapon != CSW_P228 || weapon != CSW_DEAGLE || weapon != CSW_ELITE || weapon != CSW_FIVESEVEN) && (player_class[id] == twoja klasa lub jakaś funkcja od itemu))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	}

Dodano 21 listopad 2010 - 23:18:
no i jeśli dajesz weapon_knife to by się przydało dopisać
on_knife[id] = 1
tak jak to dał sebul ;P
  • +
  • -
  • 1


#190054 Problem z kompilacją...

Napisane przez Niscree w 19.11.2010 23:38

zamien

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i]==Baal) {
zmiana[i]=random_num(0,4)
if (!zmiana[i])
changeskin(i,0)
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)

if(player_class[i] == Izual)
odrodzenie[i] = 3
else
odrodzenie[i] = 0
{
changeskin(i,0)
}
}


na

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i]==Baal) {
zmiana[i]=random_num(0,4)
if (!zmiana[i])
changeskin(i,0)
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
if(player_class[i] == Izual) odrodzenie[i] = 3
else odrodzenie[i] = 0
}

  • +
  • -
  • 1


#189218 Jak się zmniejszało niewidzialnośc ninji?

Napisane przez Niscree w 16.11.2010 23:22

najprościej byłoby sprawdzić
ale z tego co pamiętam to własnie tu :P
  • +
  • -
  • 1


#188745 Lvl - Przedmioty

Napisane przez Niscree w 14.11.2010 23:16

spróbuj tak:
np.

case 2:
{
if(player_lvl[id] > 101 && random_num(1,4) == 1){
player_item_name[id] = "Silver Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(3,6)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
else award_item(id,0)
}

  • +
  • -
  • 1


#186030 Małe osłabienie paladyna

Napisane przez Niscree w 06.11.2010 09:28

orginalnie odbija co 4 ;P
a dokładniej ma 25% szans na odbicie


szukasz tego:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)

zmieniasz na:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(1,X)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)

gdzie X to liczba co którą teoretycznie może się odbić pocisk ^^
  • +
  • -
  • 1


#185736 Broń totem

Napisane przez Niscree w 04.11.2010 20:34

na koniec kodu dodajesz to:
public item_ak47totem(id)
{
        if (used_item[id])
        {
                hudmsg(id,2.0,"Totem mozesz uzyc raz na runde!")
                return PLUGIN_CONTINUE
        }
        
        used_item[id] = true
        
        new origin[3]
        pev(id,pev_origin,origin)
                
        new ent = Spawn_Ent("info_target")
        set_pev(ent,pev_classname,"Effect_ak47_Totem")
        set_pev(ent,pev_owner,id)
        set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
        set_pev(ent,pev_origin,origin)
        set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1)
        
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/diablomod/totem_heal.mdl")       
        set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )  
        engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)
        
        set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)
        
        return PLUGIN_CONTINUE  
}
public Effect_ak47_Totem_Think(ent)
{
        new id = pev(ent,pev_owner)
        new totem_dist = 300
        
        //We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
        if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
        {               
                new Float:forigin[3], origin[3]
                pev(ent,pev_origin,forigin)     
                FVecIVec(forigin,origin)
                
                //Find people near and damage them
                new entlist[513]
                new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)
                
                for (new i=0; i < numfound; i++)
                {               
                        new pid = entlist[i]
                        
                        if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
                                continue
                                                                
                        if (is_user_alive(pid)) give_item(pid,"weapon_ak47")
                }
                
                set_pev(ent,pev_euser2,0)
                set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)
                
                return PLUGIN_CONTINUE
        }
        
        //Entity should be destroyed because livetime is over
        if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
        {
                remove_entity(ent)
                return PLUGIN_CONTINUE
        }
        
        //If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
        if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
                set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) 
                
        new Float:forigin[3], origin[3]
        pev(ent,pev_origin,forigin)     
        FVecIVec(forigin,origin)
                                        
        //Find people near and give them health
        message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
        write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
        write_coord( origin[0] );
        write_coord( origin[1] );
        write_coord( origin[2] );
        write_coord( origin[0] );
        write_coord( origin[1] + totem_dist );

        write_coord( origin[2] + totem_dist );
        write_short( sprite_white );
        write_byte( 0 ); // startframe
        write_byte( 0 ); // framerate
        write_byte( 10 ); // life
        write_byte( 10 ); // width
        write_byte( 255 ); // noise
        write_byte( 130 ); // r, g, b
        write_byte( 250 ); // r, g, b
        write_byte( 114 ); // r, g, b
        write_byte( 128 ); // brightness
        write_byte( 5 ); // speed
        message_end();
                
        set_pev(ent,pev_euser2,1)
        set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)
        
            
        return PLUGIN_CONTINUE

}

paźnij szukasz
register_think("Effect_Healing_Totem","Effect_Healing_Totem_Think")
i pod tym dodajesz
register_think("Effect_ak47_Totem","Effect_ak47_Totem_Think")

chyba reszte zrobiłeś dobrze Oo
  • +
  • -
  • 1


#185035 Znikanie strzał po X czasie

Napisane przez Niscree w 01.11.2010 17:43

Witam mam takie pytanie
czy da się ograniczyć "istnienie" strzał ?
tzn że np po 10s strzała znika :P

i jeszcze jedno takie pytanie
czy da się coś zrobić aby zabicia z kuszy były wliczane do rankingu ?

z góry dziękuje :P
  • +
  • -
  • 1


#181566 /klasa nie działa :[

Napisane przez Niscree w 19.10.2010 21:50

- Wersja amxx'a - 1.8.1
- werjsa diablo moda - 5.9l
- zawartosc aktualnych logow (amxmodx/logs/xxx.log)- tylko zmiany mapy ^^
- plik diablo.log przy wersjach 5.8 i wyzej - zmiany mapy ;P
- wlaczone moduly (modules.ini)


mysql
sqlite
fun
engine
fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx
;hamsandwich


-z jakim elementem moda jest problem - po wpisaniu /klasa nie wyświetlają sie klasy
-czy kazdy na serwie ma ten problem - TAK
-od kiedy jest ten problem - od zawsze (od dzisiaj bo dzisiaj zainstalowałem moda ^^)
-czy wystepuje on w jakis szczegolnych momentach - nie

jeszcze dodam iż w bazie danych utworzyła się tabela "diablo" czyli połączenie z bazą działa

Dodano 20 październik 2010 - 17:01:
zmieniłem amx na 1.8.2 i dalej nic :[
  • +
  • -
  • 1


#180538 surf xp mod

Napisane przez Niscree w 16.10.2010 13:31

Mam taki problem
w konsoli i w error logach spamuje mi sie takie coś:P

L 10/16/2010 - 14:27:57: Invalid player id 0
L 10/16/2010 - 14:27:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "SurfXPMod.amxx")
L 10/16/2010 - 14:27:57: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 10/16/2010 - 14:27:57: [AMXX]    [0] SurfXPMod.sma::fwHamTakeDamage (line 457)


prosz o pomoc :]
  • +
  • -
  • 1


#152374 2 funkcje do 1 przycisku

Napisane przez Niscree w 17.07.2010 13:31

Nie wiedziałem czy dać do pytań czy do problemów.
No bo w sumie po co 2 działy przecież jak ktoś ma pytanie to ma i problem nie ?? Oo

No ale do rzeczy :F
Chciałem zrobić skrypt który wypełnia formularze na paru stronach jednocześnie
zrobiłem coś takiego:
<tr>
<span class="postbody">
<form action=ADRES STRONY method=post target="_blank">
<br />
<br />
Adres strony: <input type=text name=q size=15>
<input type=submit value=Go!>
<br />
</form>
</span>

i do tej pory działa wszystko ok no ale nie wiem jak dodać do tego drugą strone
znaczy żeby wypełniało formularz na stronie "a" i na stronie "b" po kliknięciu jednego guziora
próbowałem wstawić po prostu drugi "form" ale nie działa :/
  • +
  • -
  • 1


#124256 Kilka pytań dotyczących diablomoda

Napisane przez Niscree w 08.04.2010 17:20

1.
Kusza
[warn="Abes Mapper]Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, for o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.[/warn]
Latarka
[warn="Abes Mapper]Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, for o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.[/warn]

2.
[warn="Abes Mapper]Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, for o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.[/warn]

3.
[warn="Abes Mapper]Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, for o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.[/warn]
  • +
  • -
  • 1