Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

crouCH - zdjęcie

crouCH

Rejestracja: 04.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.07.2014 18:14
-----

#647679 Problem z dodaniem Broni od lvla SURF XP MOD

Napisane przez Sniper Elite w 05.07.2014 01:02

Pamiętaj aby było to w funkcji CurWeapon:

public CurWeapon(id)
{
        if(get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18)
            {
                entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/Bronie/v_glock18.mdl")
            }
return PLUGIN_CONTINUE;
}

i zarejestruj event w plugin_init()

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

Model pobierasz dobrze, inaczej by się crashowało.

A funkcja od obrażeń powinna wyglądać mniej więcej tak:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon(idattacker) == CSW_GLOCK && PLEVEL[ idattacker ] >= 15)
     damage *= 1.5


SetHamParamFloat(4, damage);
    return HAM_IGNORED;
}

I także nie zapomnij zarejestrować jej w plugin_init:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

Jeżeli dalej nie działa, dodaj debug po nazwie pluginu w plugins.ini i obserwuj error logi.


  • +
  • -
  • 1