Pamiętaj aby było to w funkcji CurWeapon:
public CurWeapon(id) { if(get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/Bronie/v_glock18.mdl") } return PLUGIN_CONTINUE; }
i zarejestruj event w plugin_init()
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
Model pobierasz dobrze, inaczej by się crashowało.
A funkcja od obrażeń powinna wyglądać mniej więcej tak:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon(idattacker) == CSW_GLOCK && PLEVEL[ idattacker ] >= 15) damage *= 1.5 SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
I także nie zapomnij zarejestrować jej w plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Jeżeli dalej nie działa, dodaj debug po nazwie pluginu w plugins.ini i obserwuj error logi.