Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PatrykExtreme - zdjęcie

PatrykExtreme

Rejestracja: 30.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.01.2015 09:59
-----

#19252 Voices Management

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.10.2008 23:11

Voices Management
Autor: ConnorMcLeod
Wersja: 1.0.2


Opis

Przejmujemy nim kontrole nad rozmowami na serwerze. Zamiast jednego cvar'u sv_alltalk możemy osobno ustawić kogo słyszą żywi a kogo umarli.
Admini mogą mówić do wszystkich jednocześnie ich uciszając, a co najbardziej mi się podoba admini mogą mówić tylko do adminów tak że inni gracze ich nie słyszą. Oczywiście jest też możliwość uciszenia wybranego gracza i słyszenia wszystkich graczy jeśli tylko chcemy.

Instalacja

Prawie standardowa.

Voices_Management.amxx do folderu plugins
Voices_Management.sma do scripting
voicesmanagement.txt do data/lang
(języki w standardzie en, fr, częściowo de)

Wymagane

Amxx 1.8+
Fakemeta
sv_alltalk 1

Konfiguracja
Cvary:

vm_alives < 0|1|2 > (def: 1)
żywi gracze słyszą: 0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy

vm_deads < 0|1|2 > (def: 2)
martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'u, 1-wszystkich martwych, 2-wszystkich graczy

Komendy:

+adminvoice
Jako admin mówisz do wszystkich graczy, pozostali są uciszeni

+interadminvoice
Jako admin mówisz tylko do innych adminów, pozostali nic nie słyszą

+adminlisten
Jako admin słyszysz wszystkich graczy

toggle_adminlisten
Włączasz/wyłączasz ciągłe słyszenie wszystkich graczy

amx_mute
uciszasz wybranego gracza

amx_unmute
przywracasz możliwość rozmawiania wybranemu graczowi

say(_team) /vm
wyświetla ustawienia plugina

Komendy z "+" należy zbindować pod klawisz np.
bind "ALT" "+adminvoice"
Dodatkowo można zmienić w pluginie:
wymaganą flagę dla admina:

#define ADMIN_VOICE ADMIN_CHAT

czas od wejścia na serwer po jakim jest wyświetlana informacja o pluginie:

#define ANNOUNCE_TASK_DELAY 30.0

a jeżeli nie chcesz by gracze z wyłączonym słuchaniem rozmów słyszeli admina mówiącego do wszystkich to skomentuj

//#define SUPER_ADMIN_PRIORITY


Komentarz
Ogólnie jest to plugin bez którego żaden serwer "nie może istnieć". Bez problemu można wszytko ustawić, admini mogą się konsultować ze sobą i ogłaszać bez niepotrzebnego pisania. A jeżeli ktoś nam przeszkadza to zawsze możemy go uciszyć :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 25


#222646 Plugin Leć do bomby

Napisane przez rS. w 07.03.2011 14:08

Instalacja:

  • Plik lec_do_bomby.amxx wrzucamy na nasz serwer do cstrike/addons/amxmodx/plugins
  • Plik lec_do_bomby.sma wrzucamy na nasz serwer do cstrike/addons/amxmodx/scripting
  • Plik bp.wav wrzucamy na nasz serwer do cstrike/sound/misc oraz tworzymy katalog: cstrike/sound/sound/misc i tam również wrzucamy bp.wav

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#633667 [Silnik] QTM CodMod edit Play4Fun RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

Napisane przez Play 4FuN w 21.04.2014 08:44

QTM CodMod edit Play4FuN: RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

 

opis

W silniku jest:

 

Wszystko w ColorChat, prefix np. [COD:MW] Dostales 10 exp za zabicie wroga ustawiany cvarem cod_nazwa_prefixu

Informacje typu "[COD:MW] Zabiłeś Player (Strzelec Wyborowy)" lub " "[COD:MW] Zostałeś zabity przez Player (Komandos) Któremu zostało 20HP

 

inne informacje

Możliwe, że zapomniałem wymienić jakieś pluginu w likach u góry, jeśli nie ma jakieś pluginu/dodatku na liście, a który jest w pluginie proszę o podanie linku niżej lub na PW

 

Changelog

RC 1.0 --> RC 1.1 (22 Kwietnia 2014)

Spoiler

RC 1.1 --> RC 1.2 (29 Listopad 2014)

Spoiler

RC 1.2 --> RC 1.2a (28 Czerwiec 2015)

Spoiler

RC 1.2a --> RC 1.2b (20 Lipiec 2015)

Spoiler

RC 1.2b --> RC 1.2c (24 Lipiec 2015)

Spoiler

RC 1.2c --> RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

Spoiler

 

cvary

cod_killxp "10" - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp "50" - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp "1" - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype "1" - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel "200" - Maksymalny poziom.
cod_levelratio "35" - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking "1" - blokowanie podnoszenia broni
cod_hsxp "50" - ilosc doswiadczenia za zabojstwo headshotem
cod_triplekill "250" - ilosc doswiadczenia za treplekill
cod_nazwa_prefixu "COD:MW4" - typ prefixu (np. [Prefix] wyrzuciles perk
cod_forum "amxx.pl" - nazwa forum np. amxx.pl
cod_money_sellperk "5000" - ilosc dolarow za sprzedanie perka
cod_bombxp -> doświadczenie za podłożenie/rozbrojenie Paki (domyślnie 100)
cod_team_bombxp -> doświadczenie dla teamu za podłożenie/rozbrojenie Paki przez jego członka (domyślnie 25)
cod_explode_bombxp -> doświadczenie za wybuch Paki (domyślnie 30)
cod_touch_hostxp -> doświadczenie za "dotknięcie" hosta (domyślnie 10)
cod_hostxp -> doświadczenie za uratowanie (+)/ zabicie (-) hosta (domyślnie 40)
cod_team_hostxp -> Doświadczenie dla teamu za uwolnienie hostów przez członka/członków teamu (domyślnie 75)
cod_all_hostxp -> Doświadczenie za uwolnienie WSZYSTKICH hostów (domyślnie 150)
cod_targetxp -> Doświadczenie za obronę BSa (CT na mapie de_) oraz niedopuszczenie do uwolnienia hostów (TT na mapie cs_) (domyślnie 75)
cod_xpzasmierc "10" // Ile dać doświadczenia za śmierć
cod_xpzasmierc_odlvl "10" // Do którego poziomu ma dawać dodatkowe doświadczenie
cod_xpzasmierc_status "2" // Status pluginu 0 - wyłączony, 1 - włączony i działa cvar cod_xpzasmierc_dolvl, 2 - włączony i ignoruje cvar cod_xpzasmierc_odlvl
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)
cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo
cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa
cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem
cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa
cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby
cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa
cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby
cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa
cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika
cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa
cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika
cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa
cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet
cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa
// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza
// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0

komendy

say /klasa - wyświetla menu klas
say /klasy - wyświetla menu z opisem klas
say /perk - opis perków przez "manager"
say /perk1 - opis 1 perku
say /perk2 - opis 2 perku
say /perk3 - opis 3 perku
say /perki - wyświetla menu z opisem perkow
say /drop - wyrzuć perk przez "manager"
say /drop1 - wyrzuca 1 perk
say /drop2 - wyrzuca 2 perk
say /drop3 - wyrzuca 3 perk
say /reset - resetuje pkt. statystyk
say /statystyki - wyswiatla menu ze statystykami
say /staty - wyswiatla menu ze statystykami
say /pomoc - wyswietla menu z opisem dostepnych komend (pomoc) [plik codpomoc.txt musi być w folderze cstrike]
useperk - uzycie 1 perku
radio3 - uzycie 1 perku
useperk2 - uzycie 2 perku
radio2 - uzycie 2 perku
useperk3 - uzycie 3 perku
radio1 - uzycie 3 perku
say /daj - przekazywanie perku przez "manager"
say /daj1 - przekazywanie 1 perku
say /daj2 - przekazywanie 2 perku
say /daj3 - przekazywanie 3 perku
say /codadmin - menu admina
say /statycod - pokazuje nasze staty cod mod
say /sprzedaj - sprzedaje perk przez "manager"
say /sprzedaj1 - sprzedaje 1 perk
say /sprzedaj2 - sprzedaje 2 perk
say /sprzedaj3 - sprzedaje 3 perk
say /wymien - wymień perk przez "manager"
say /wymien1 - wymień 1 perk
say /wymien2 - wymień 2 perk
say /wymien3 - wymień 3 perk
say /resetstreak - resetuje killstreak i deathstreak
say /hud - ustawienia huda
say /wersja - pokazuje na chat wersje modyfikacji (np. RC 1.2)

download

UWAGA: Plugin należy kompilować lokalnie, oraz należy podmienić plik codmod.inc na ten, który jest poniżej

 

Załączony plik  codmod.inc   8,79 KB  804 Ilość pobrań

 

Trzy sloty na perki:

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3.sma   119,25 KB  180 Ilość pobrań
  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3.amxx

 

Dwa sloty na perki:

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_2Perki.sma   108,9 KB  134 Ilość pobrań
  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_2Perki.amxx

 

Jeden slot na perk:

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_1Perk.sma   94,79 KB  168 Ilość pobrań
  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_1Perk.amxx

 

Starsze Wersje:


  • +
  • -
  • 10


#677650 Niedokładność rzędu 0.1 lub 0.01 przy operacjach na float

Napisane przez GwynBleidD w 26.12.2014 01:52

http://amxx.pl/topic...aty-i-ich-wady/


  • +
  • -
  • 3


#677720 Niedokładność rzędu 0.1 lub 0.01 przy operacjach na float

Napisane przez GwynBleidD w 26.12.2014 12:08

Napisałem post tutaj, ale wyszedł długi i dość treściwy to pomyślałem, że jeszcze troszkę uzupełnię i zrobię z niego artykuł :) Ale dlaczego minusujesz? :(

 

Wytrzymałość jak mniemam jest liczbą całkowitą? Jeśli całkowitą, to pomnóż PobierzWytrzymalosc razy 100, następnie razy 13 i podziel przez 50 (Twój magiczny mnożnik 0.26 tylko zamieniony na ułamek zwykły, aby unikać floatów) i tak otrzymaną liczbę zapisz w zmiennej, np wynik. Teraz:

formatex(x, charsmax(x), "Wytrzymalosc \r(%i/%i) (+%i) \y(Zmniejsza obrazenia o \r%d.%02d%%\y)", wytrzymalosc_gracza[id], limit, PobierzWytrzymalosc(id, 0, 1, 1), wynik/100, wynik % 100)

W ten sposób zawsze otrzymasz dokładny wynik.

 

%02d wyświetla liczbę na 2ch pozycjach (czyli 2 znaki, ni mniej ni więcej) i uzupełnia zerami, więc jeśli zapodasz 144 dostaniesz 44, jeśli zapodasz 12 dostaniesz 12, jeśli zapodasz 2, dostaniesz 02.


  • +
  • -
  • 4


#373406 Przerobienie pluginu /spec, /back

Napisane przez speedkill w 01.03.2012 13:58


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>

#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Spec/Back"

#define AUTHOR "kramesa"

#define VERSION "v1.1"

new bool:TerroristTeam[33];

new CountTime[33];

public plugin_init()

{

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	

	register_clcmd("say /spec", "Spec");

	register_clcmd("say /back", "Back");

	

	register_cvar("amx_spectimes", "3");

}

public Spec(id)

{

	if(CountTime[id] >= get_cvar_num("amx_spectimes"))

	{

		client_print(id, print_chat, "[AMXX] Sorry, you cant use this command more of %d times.", get_cvar_num("amx_spectimes"));

		return PLUGIN_HANDLED;

	}

	

	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)

	{

		TerroristTeam[id] = true;

	}

	else

	{

		TerroristTeam[id] = false;

	}

	

	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)

	{

		client_print(id, print_chat, "[AMXX] You already Spectator.");

		return PLUGIN_HANDLED;

	}

	else

	{

		cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR);

		user_kill(id, 1);

		client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Spectator.");

		

		CountTime[id]++;

		

		return PLUGIN_HANDLED;

	}

	return PLUGIN_HANDLED;

}

public Back(id)

{

	if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR)

	{

		client_print(id, print_chat, "[AMXX] You already Non-Spectator.");

		return PLUGIN_HANDLED;

	}

	

	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)

	{

		if(TerroristTeam[id] == true)

		{

			cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T);

			client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Terrorist team.");

			cs_set_user_deaths(id, 0);

			ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

			return PLUGIN_HANDLED;

		}

		

		if(TerroristTeam[id] == false)

		{

			cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT);

			client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Counter-Terrorist team.");

			cs_set_user_deaths(id, 0);

			ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

			return PLUGIN_HANDLED;

		}

	}

	return PLUGIN_HANDLED;

}

  • +
  • -
  • 2


#677542 Niedokładność rzędu 0.1 lub 0.01 przy operacjach na float

Napisane przez Rivit w 25.12.2014 20:27

Witam,

 

Mam taki problem, że jest niedokładność przy liczeniu na floatach.

SS'y w załączniku:

 

kod:

formatex(x, charsmax(x), "Wytrzymalosc \r(%i/%i) (+%i) \y(Zmniejsza obrazenia o \r%0.2f%%\y)", wytrzymalosc_gracza[id], limit, PobierzWytrzymalosc(id, 0, 1, 1), floatmul(float(PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)), 0.26));
formatex(z, charsmax(z), "Kondycja \r(%i/%i) (+%i) \y(Zwieksza predkosc o \r%i\y)", kondycja_gracza[id], limit, PobierzKondycje(id, 0, 1, 1), PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
formatex(e,charsmax(e), "Obrazenia \r(%i/%i) (+%i) \y(Zwieksza obrazenia o \r%0.1f%%\y)", obrazenia_gracza[id], limit, PobierzObrazenia(id, 0, 1, 1), floatmul(float(PobierzObrazenia(id, 1, 1, 1)), 0.5));
formatex(a, charsmax(a), "Zrecznosc \r(%i/%i) (+%i) \y(Zwieksza szanse na unik o \r%0.2f%%\y)", zrecznosc[id], limit, PobierzZrecznosc(id, 0, 1, 1), float(PobierzZrecznosc(id, 1, 1, 1))*0.22)

Co może być przyczyną niedokładności?


  • +
  • -
  • 1


#531020 Czas do końca mapy w hud :)

Napisane przez lukas72 w 03.04.2013 16:12

W tym temacie pokażę wam jak dodać do huda w cod modzie czas do końca mapy (timeleft)

Wiem, że nic prostszego nie mogłem wymyśleć ale dla całkiem zielonych się przyda :)

Zaczynamy :)

Szukamy:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
Przed tym dodajemy:
new timeleft = get_timeleft()
Następnie szukamy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]",
I zamieniamy na :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Czas do konca mapy : %d:%02d]",
Na końcu tej linijki:
, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Dodajemy:
timeleft / 60, timeleft % 60
Cała linijka powinna wyglądać tak :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s][Czas do konca mapy : %d:%02d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], timeleft / 60, timeleft % 60);
I to wszystko :) Jakbym popełnił jakiś błąd to proszę tutaj napisać :)
  • +
  • -
  • 12


#491245 Ogień za rakietą

Napisane przez Pan PrO w 17.12.2012 18:38

Witam. Chciałbym wam pokazać jak zrobić ogień za rakietą np. u Wsparcia Ogniowego

Screen:

Dołączona grafika


1. Otwieramy sma klasy w której mamy rakiety
2. Szukamy:
public cod_class_skill_used(id);

i pod dodajemy:
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(Ent);
write_short(sprite_blast);
write_byte(10);
write_byte(5);
write_byte(205);
write_byte(237);
write_byte(163);
write_byte(200);
message_end();


Kompilujemy i gotowe :)
  • +
  • -
  • 11


#594209 Perki powiększające magazynki

Napisane przez Hleb w 17.12.2013 22:02

Perki te opracowano na podstawie pluginu Weapon MaxClip 0.3.0 autorstwa ConnorMcLeod

 

http://forums.allied...ad.php?p=728613

 

dlatego autora tego pluginu dopisuję też jako autora tychże perków.

 

testyq.png

 

Przedstawiam wam perki umożliwiające posiadanie w broniach więcej magazynków.

Perki zostały sklasyfikowe w/g typów broni (pistolety, SMG, strzelby, karabiny szturmowe, karabiny snajperskie). Pominięty został M249, ponieważ ma tyle magazynków, ze stworzenie perku dla NIEGO uznałem za zbędny. Stąd ten podział, ponieważ trudno wyobrazić sobie np. AWP z 50 nabojami , albo deagla z 50 nabojami, albo m4 z "tylko" 31 nabojami xD.

 

Perk dla Pistoletów

 

Nazwa: Krótki Magazynek

Opis: Dostajesz krótki magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-13 naboi w pistoletach.

 

Perk dla Strzelb

 

Nazwa: Kuta Komora Strzelby (brak pomysłu na nazwę xD)

Opis: Komora strzelby jest kuta, dzięki czemu pomieścisz dodatkowe 7-13 naboi w strzelbach.

 

Perk dla SMG

 

Nazwa: Długi Magazynek

Opis: Dostajesz długi magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 10-30 naboi w smg.

 

Perk dla Karabinów Szturmowych

 

Nazwa: Magazynek Bębnowy

Opis: Dostajesz magazynek bębnowy, dzięki czemu masz dodatkowe 30-60 naboi w karabinach szturmowych.

 

Perk dla Karabinów Snajperskich

 

Nazwa: Kwadratowy Magazynek (też brak pomysłu na nazwę xD)

Opis: Dostajesz kwadratowy magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-15 naboi w karabinach snajperskich.

 

Perki powyższe (zwłaszcza te przeznaczone dla strzelb) zostały testowanie pod kątem

-dropu perku w sytuacji, gdy w ammo było więcej magazynku niż miało domyślnie.

-zmiany klasy na inną (inna bron z tej samej klasyfikacji).

-errorlogów

 

Gdy zmienimy klase na inna, tym samym broń na inna z tej samej klasyfikacji, otrzymamy broń z domyślnym magazynkiem, jednakże możemy przeładować do ilosci dodanej przez perk.

Po za tym, nie wykryłem nic niepokojącego, oczywiście jeśli WY wykryjecie błędy, piszcie.

 

Zalecam zwiększenie bpammo, wystarczy zedytować pewną tablicę globalną w silniku CODa, a mianowicie





new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

.

Nie zrobię klasy z dodatkowym ammo, bo jak wiadomo, każdy ma różny gust, jeden by chciał np M4A1 z dodatkowymi 40 nabojami, a drugi deagle z dodatkowymi 13 nabojami.

 

testyi.png

 

Pistolety

Załączony plik  codperk_maxclip_pistol.sma   5,89 KB  215 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_pistol.amxx

 

Strzelby

Załączony plik  codperk_maxclip_shotgun.sma   8,91 KB  208 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_shotgun.amxx

 

SMG

Załączony plik  codperk_maxclip_smg.sma   5,57 KB  199 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_smg.amxx

 

Karabiny Szturmowe

Załączony plik  codperk_maxclip_rifle.sma   5,95 KB  216 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_rifle.amxx

 

Karabiny Snajperskie

Załączony plik  codperk_maxclip_sniper.sma   5,58 KB  189 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_sniper.amxx

 

 

 


  • +
  • -
  • 10


#259495 Tabela EXP'a w nowym CoD'zie

Napisane przez Goliath w 16.06.2011 16:16

W tym krótkim poradniku, pokażę jak zrobić tabelę EXP'a w nowym CoD'zie (taką, jaka była w starym).

1. Najpierw zrób tabelę z EXP'em (ręcznie lub np. przez TEN generator) o nazwie doswiadczenie_poziomu np. taką:
new const doswiadczenie_poziomu[] = {
0,15,45,60,100,225,405,545,665,845,
945,1055,1355,1485,1555,2005,2085,2425,2965,3440,
3940,4360,4580,4925,5525,5775,6425,7235,7515,7660,
8260,8570,9210,9705,10045,10395,11295,12220,13360,13555,
14555,14965,16225,16440,16660,17110,18490,19195,19915,20405,
21405,22425,23465,23995,25615,27265,28385,30095,31255,32730,
33630,34545,35475,36420,37380,37705,39685,41025,42725,44795,
45845,47975,49415,50510,51990,52740,53120,55430,56210,56605,
57405,58620,59440,60270,62370,64070,66650,67955,69275,71055,
72405,73315,75615,76545,78425,79375,80335,82760,85210,86695,
88195,88700,90740,93315,94355,96980,100160,101765,103385,106655,
107755,109975,113335,113900,116750,117325,120225,121395,124935,128505,
129105,130315,132145,135220,138320,140820,142710,146520,150360,151005,
152305,155580,156900,159560,163580,166280,166960,170385,172455,173150,
175950,179475,183735,185165,187325,189500,190230,191700,193920,198390,
199140,200650,201410,203705,208325,209100,210660,211445,216185,220160,
224160,228185,229805,233880,237980,238805,241295,246305,251345,255570,
256420,261550,264990,267585,268455,269330,273730,276385,281725,286200,
288900,292520,293430,298920,300760,301685,304475,310085,313845,318570,
321420,325240,327160,330055,334905,336855,338815,341770,344740,349715,
352715}

2. Otwórz plik QTM_CodMod.sma i wklej powyższy kod pod:
new bool:freezetime = true;

3. Następnie znajdź ten public:
public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
return power(poziom, 2)*get_pcvar_num(cvar_proporcja_poziomu);

I zmień na:
public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
return doswiadczenie_poziomu[poziom];

4. Teraz znajdź wszystkie:
get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)

I zmień na:
sizeof doswiadczenie_poziomu-1

5. Teraz znajdź:
new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo,
cvar_doswiadczenie_za_obrazenia,
cvar_doswiadczenie_za_wygrana,
cvar_typ_zapisu,
cvar_limit_poziomu,
cvar_proporcja_poziomu,
cvar_blokada_broni;

I zmień na:
new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo,
cvar_doswiadczenie_za_obrazenia,
cvar_doswiadczenie_za_wygrana,
cvar_typ_zapisu,
cvar_blokada_broni;

6. Następnie usuń z plugin_init to:
	cvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "200");
cvar_proporcja_poziomu = register_cvar("cod_levelratio", "35");

7. Skompiluj plik i gotowe! Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 31


#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#352003 [Fix] Bug z 0hp

Napisane przez sebul w 20.01.2012 23:25

1. Znajdź w głównym kodzie moda i usuń
register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");

2. Znajdź w głównym kodzie moda i usuń
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
new health = get_msg_arg_int(1);

if(health < 256)
return;

if (!(health % 256))
set_pev(msg_entity, pev(msg_entity, pev_health)-1);

set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255);
}

3. Skompiluj poprawiony kod (plik sma na amxx) i wrzuć na serwer.
4. Wgraj plugin http://amxx.pl/topic/49256-0-hp-bug/ lub http://amxx.pl/topic...7-0-hp-bug-new/
  • +
  • -
  • 14


#537002 0 HP Bug New

Napisane przez DarkGL w 24.04.2013 12:39

0 HP Bug

Naprawia bugi które ukazują się gdy gracz ma więcej hp niż 255 (zmiana sterowania itp.)

W przeciwieństwie do poprzednika działa na wszystkich modach i ze wszystkimi pluginami.

 

http://darkgl.amxx.p...4/0-hp-bug-new/

 

Wymagania:

Instalacja:

  • Wrzucasz i działa żadnych cvarow dopisujesz tylko do plugns.ini
  • Folder configs wrzucamy do folderu configs amxxa

 

Testowane na najnowszej wersji steam ( binarki 5999 ) + orpheu v2.5.1

 

Załączony plik  0_hp_bug_new.sma   1,67 KB  971 Ilość pobrań
  0_hp_bug_new.amxx

Załączony plik  configs.rar   719 bajtów  1101 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 13


#3795 FAST DOWNLOAD

Napisane przez MafiaDL w 06.04.2008 19:54

literkówka :D

FAST DOWNALD


na

FAST DOWNLOAD


Przyda sie :)
  • +
  • -
  • 5