Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Chrupek235 - zdjęcie

Chrupek235

Rejestracja: 28.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.11.2020 21:56
-----

#768398 [ROZWIĄZANE] Problem ze spadochronem

Napisane przez Rivit w 03.10.2020 16:39

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]
new pDetach, pFallSpeed

public plugin_init()
{
    register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^
    pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
    pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")
    
    register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
    register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
}

public client_connect(id)
  parachute_reset(id)

public client_disconnect(id)
  parachute_reset(id)
 
public newSpawn(id)
{
    if(para_ent[id] > 0)
    {
        fm_set_user_gravity(id, 1.0)
        para_ent[id] = 0
    }
    has_parachute[id] = true;
}
 
public death_event()
{
    new id = read_data(2)
    parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
    if (is_user_alive(id))
      fm_set_user_gravity(id, 1.0)
    
    has_parachute[id] = false
    para_ent[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
    if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return
    
    new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
    
    new button = get_user_button(id)
    new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
    new flags = get_entity_flags(id)
    
    if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
    {
        if (get_pcvar_num(pDetach))
        {    
            if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)
        }
        else
        {
            fm_set_user_gravity(id, 1.0)
            para_ent[id] = 0
        }
        return
    }
    if (button & IN_USE)
    {
        new Float:velocity[3]
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
        
        if (velocity[2] < 0.0)
        {    
            if(para_ent[id] <= 0)
            {
                para_ent[id] = 1
 
            }
            if (para_ent[id] > 0)
            {
                entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
                entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
                entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
                entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
                fm_set_user_gravity(id, 0.1)
                
                velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
                entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
            }
        }
        else if (para_ent[id] > 0)
        {
            fm_set_user_gravity(id, 1.0)
            para_ent[id] = 0
        }
    }
    else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
    {
        fm_set_user_gravity(id, 1.0)
        para_ent[id] = 0
    }
}


stock Float:fm_get_user_gravity(index)
{
    new Float:gravity;
    pev(index, pev_gravity, gravity);
    
    return gravity;
}

stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
{
    set_pev(index, pev_gravity, gravity);
    
    return 1;
}

obczaj


  • +
  • -
  • 1