Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Puchate - zdjęcie

Puchate

Rejestracja: 17.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.07.2019 13:40
*****

#699690 Zniszczone złącze rtc1 na płycie głównej

Napisane przez Puchate w 05.05.2015 09:43


Spróbuję jakoś to przylutować do mobo

Nie próbuj, nie masz o tym pojęcia i jedyne co zdziałasz to zniszczysz płytę główną. Jeszcze raz powtórzę: urwałeś pad(y) na płycie głównej i nie ma już do czego przylutować, został na wierzchu sam krzem, do którego cyna się nie klej, ponadto nie przewodzi on prądu. Więc jak chcesz aby to działało? W dodatku ta płyta krzemowa jest wielowarstwowa, więc nie znajdziesz drukowanej ścieżki. Trzeba z serwisówki laptopa (o ile jest takowa) zobaczyć schemat płyty głównej i znaleźć najbliższy punkt na płycie głównej gdzie prąd z baterii płynie. Jednakże mam przeczucie że to ponad Twoje siły ;)

 

 

Co to za laptop?

 

PS czemu słowo "kl ei" zamienia na "klej" ?:P


  • +
  • -
  • 1


#699672 Zniszczone złącze rtc1 na płycie głównej

Napisane przez Puchate w 04.05.2015 21:55


Przylutuj

Wypowiedz się nie mając pojęcia.

 

 

 


A co się stanie jeśli odpaliłbym teraz lapka bez tej części?
 

Dużo zależy od tego, jaki BIOS tam siedzi, albo się nie włączy, albo nie będzie trzymać ustawień.

 

 

 


pie. Niestety moje HP ma to do siebie, że do procesora i karty graficznej trzeba dostawać się od góry, tylna klapa jest niezdejmowalna...

Nie gadaj głupot, po prostu notebooki HP są tak zaprojektowane aby niedoświadczony użytkownik miął problem z jakąkolwiek akcją serwisową ;)

 

 

 


 - w jaki sposób najlepiej znowu to przymocować? po prostu przylutować?
 

Tak byłoby najlepiej, i najłatwiej, ale patrząc na zdjęcie które podesłałeś wygląda na to że pad na płycie się aż oderwał i nie ma już do czego przylutować, co za tym idzie trzeba jakiś bypass zrobić... W dodatku wyrwałeś zacisk +, przez co są mniejsze możliwości manewru.


  • +
  • -
  • 1


#698464 [ROZWIĄZANE] Int i string w set_task, operacje na tablicach

Napisane przez Puchate w 23.04.2015 22:38

Jest to bardzo proste i przyjemne, a zarazem bardzo przydatne. Musisz utworzyć pseudostruktury aby wygodnie operować na danych różnego typu zapisanych w jednej tablicy. Poniżej przykład użycia, więcej w tutorialu.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

enum _:TwojaStruktura {
	zmiennaInteger = 0,
	zmiennaString[32],
	Float:zmiennaFloat
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	new dane[TwojaStruktura]
	
	// int
	dane[zmiennaInteger] = 5
	// string
	formatex(dane[zmiennaString], 31, "String ABC")
	// float
	dane[zmiennaFloat] = _:4.68
	
	set_task(10.0, "plugin_init2", 555, dane, TwojaStruktura)
}

public plugin_init2(dane[TwojaStruktura]) 
{	
	console_print(0, "dane[zmiennaInteger]: %d", dane[zmiennaInteger])
	console_print(0, "dane[zmiennaString]: %s", dane[zmiennaString])
	console_print(0, "dane[zmiennaFloat]: %0.2f", dane[zmiennaFloat])	
} 

  • +
  • -
  • 2


#698385 Problem z pluginem screenshot_new

Napisane przez Puchate w 22.04.2015 22:39

Podmień ostatnią funkcję i skomplikuj

public MenuScreenow__(id, m, i) {
	
	if(!is_user_connected(id)) return	
	
	new screens 	= menu_ss[i][0];
	new type	= menu_ss[i][1];
			
	client_cmd(id, "amx_ss #%d %d %d", gScreened[id], screens, type);
}

  • +
  • -
  • 1


#698382 [ROZWIĄZANE] Granaty.

Napisane przez Puchate w 22.04.2015 22:35

Hmmm, zdecydowanie to Ci pomoże -> https://forums.allie...ad.php?p=761924


  • +
  • -
  • 1


#698380 [ROZWIĄZANE] Powrót z opisu klasy znowu do menu /klasy

Napisane przez Puchate w 22.04.2015 22:29

To trzeba nieco bardziej przerobić, bo obecnie opis pojedynczej klasy jest pokazywany też jako menu (dlatego jest wielokolorowy), więc nie da się naraz pokazać tego opisu i wrócić do menu.


  • +
  • -
  • 1


#698379 Program/strona do notatek?

Napisane przez Puchate w 22.04.2015 22:26

Może nieco w innym wydaniu... sprawdź Trello.com


  • +
  • -
  • 1


#698375 NO-IP - plugin blokujący reklamujące boty (IP spam)

Napisane przez Puchate w 22.04.2015 22:17

Bo powinno być tak: 

new const PATTERN[] = "((\d{1,3}[^^\d]+){3}\d{1,3})";


Więc to nie Twoja wina, spokojnie :P


  • +
  • -
  • 1


#697920 Jak utworzyłeś ent podążający za graczem?

Napisane przez Puchate w 18.04.2015 20:47

Zerknij na plugin np. backweapons albo hats.


  • +
  • -
  • 1


#697790 Automatyczna mała mapa [+GŁOSOWANIE]

Napisane przez Puchate w 17.04.2015 20:36

Wersja 1.1

bugfix - głosowanie na małą mapę pojawiało się na małych mapach :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#697774 Automatyczna mała mapa [+GŁOSOWANIE]

Napisane przez Puchate w 17.04.2015 18:35

Automatyczna mała mapa 

wersja 1.0

podziękowania dla AMXX Dev team

 

Plugin pozwala na automatyczne uruchomienie głosowania na małą mapę w przypadku małej ilości graczy na serwerze. Czas sprawdzania ilości graczy przed podjęciem decyzji o uruchomieniu vote jest w pełni regulowany cvarami.

 

Przy domyślnym ustawieniu plugin sprawdza co 30 sekund ilość graczy, aby jak najbardziej uniknąć przypadkowych ilości skoków graczy bez wdrążania dodatkowych mechanizmów do kodu pluginu. Jeżeli przy ósmym sprawdzeniu ilości graczy okaże się wciąż mała serwer uruchomi głosowanie na serwerze.

 

Domyślnie są w głosowaniu trzy mapy oraz opcja grania dalej na obecnej mapie. Jeżeli wybiorą kontynuację mapy to sprawdzanie ilości graczy zostanie wyłączone do czasu zmiany mapy. Odliczanie do głosowania na HUD oraz głosowo.

 

Instalacja:

  • Pobierasz skompilowany plugin i instalujesz jak każdy inny
  • W katalogu addons/amxmodx/configs/ tworzysz nowy plik o nazwie smallmaps.ini
  • Do tego pliku wpisujesz nazwy małych map, linijka po linijce

Ustawienia, CVARy:

 

Dopisujemy do amxx.cfg

// okresla co ile sekund ma byc wykonywane sprawdzanie ilosci graczy
amx_malamapa_czas 30
// ilosc sprawdzen nastepujacych jeden po drugim, po jakiej zostanie uruchomione glosowanie na mala mape
amx_malamapa_sprawdzen 8
// maksymalna ilość graczy na serwerze aby mogło odbyć się głosowanie
amx_malamapa_gracze 8

Screenshoty:

 

W załączniku

 

Załączone miniatury

  • malamapa1.png
  • malamapa2.png
  • malamapa3.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#697773 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu mała mapa

Napisane przez Puchate w 17.04.2015 18:34

W załączniku nawet wersja 1.1 z poprawionym jednym błędem.

 

post-44177-0-84257200-1429292433.png

Załączone miniatury

  • malamapa4.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#697354 Zablokowanie działania funkcji, gdy admin jest na serwerze.

Napisane przez Puchate w 13.04.2015 22:42

Można by w sumie zrobić to tak, aby było dość wydajne

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Admin online"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define FLAG ADMIN_BAN

new bool:adminOnline = false
new maxPlayers

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	maxPlayers = get_maxplayers()
}

public admin_check(id) 
{
	if(!(get_user_flags(id) & FLAG)) // no update needed
	{
		return
	}	
	
	adminOnline = false
	for(new player = 1; player <= maxPlayers; id++)
	{	
		if(is_user_connected(player) && (get_user_flags(player) & FLAG))
		{
			adminOnline = true
			break			
		}			
	}	
}

public client_infochanged(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	new newname[32], oldname[32]
	
	get_user_name(id, oldname, 31)
	get_user_info(id, "name", newname, 31)
	
	if(!equali(newname, oldname))
	{
		admin_check(id) 
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_disconnect(id)
{
	admin_check(id) 
}

public client_authorized(id)
{
	admin_check(id) 
}

  • +
  • -
  • 1


#697036 NO-IP - plugin blokujący reklamujące boty (IP spam)

Napisane przez Puchate w 11.04.2015 22:52

 

Z tym coś da się zrobić? chodzi mi oczywiście o spacje w nicku.

 

Tak myślałem że pójdą na taką łatwiznę, pierwotnie było to zabezpieczone ale ostatecznie usunąłem z wersji końcowej :P

 

Można to banalnie zrobić, podmień w .sma tą funkcję i skompiluj.

public client_check(id, string[]) 
{	
	replace_all(string, strlen(string) - 1, " ", "");	
	
	new Regex:result, value, error[2];
	result = regex_match(string, PATTERN, value, error, 1);
	
	switch(result)
	{
		case REGEX_MATCH_FAIL, REGEX_PATTERN_FAIL, REGEX_NO_MATCH: 
			return PLUGIN_CONTINUE;		
	}
	
	server_cmd("kick #%d IP Spam", get_user_userid(id));
	server_exec();	
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#696208 Dproto pod Biniarki (6153)

Napisane przez Puchate w 06.04.2015 17:41


Dobrze, a tutaj nie powinno być ustawione na 3 ?? 

a widzisz aby w opisie byla opcja ustawienia na 3?
  • +
  • -
  • 1