Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HaRy. - zdjęcie

HaRy.

Rejestracja: 01.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.06.2014 17:39
-----

#646348 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Telegrafista (Premium)

Napisane przez Drago36 w 29.06.2014 17:47

Łapaj i fapaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#646159 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy AirMan (Premium)

Napisane przez ex0 w 28.06.2014 20:40

.


  • +
  • -
  • 1


#646160 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy AirMan (Premium)

Napisane przez Drago36 w 28.06.2014 20:41

Tam gdzie będziesz musiał zmieniać ilość wykorzystania nalotów zaznaczyłem tak w pliku:

// POP

i przed tym znaczkiem będzie liczba którą podmieniasz.

W kilku miejscach jest te "POP", więc będziesz musiał w każdym tym miejscu wpisać tą samą liczbę.

 

Blokadę ustawia się na samym dole, na pewno zauważysz ;)

 

Dodatkowo zaznaczyłem, gdzie można zmienić obrażenia:

bombs_explode(ent, 80.0, 150.0); // za 80  zamieniasz ile ma zadac obrazen bomby

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1