Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mikus - zdjęcie

mikus

Rejestracja: 28.02.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.08.2012 22:48
-----

#104466 Pluginy JailBreak

Napisane przez Seba w 09.01.2010 13:05

jailbreak manager - Szukaj w Google


#104431 Pluginy JailBreak

Napisane przez M4G!K w 09.01.2010 10:32

JailBreak dodatki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
JailBreak - jail_models 1.0 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[JailBreak] Zasady 1.1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jail Radio - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[JailBreak] Weapon Menu

Możesz również powybierać sobie pluginy jakie chcesz z paczki:
Amxmodx Jailbreak By `dmx.
  • +
  • -
  • 1


#104407 Pluginy JailBreak

Napisane przez kasza w 09.01.2010 09:00

Jail Przeszukaj Więźnia - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#104356 Przeszukanie

Napisane przez DarkGL w 08.01.2010 22:42

Nie testowałem największa odległość jaka musi być między graczami ustalasz cvarem
amx_distance_przeszukaj
podajesz w unitach
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <vector>

#define PLUGIN "Przeszkaj Wieznia"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /przeszukaj","sprawdz_szukanie");
	register_cvar("amx_distance_przeszukaj","250.0");
}

public sprawdz_szukanie(id){
	new cel, body 
	get_user_aiming(id, cel, body)
	if(cel != 0 && is_user_alive(id) &&  is_user_alive(cel)){
		if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(cel) && cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_T){
			if(get_entity_distance(id,cel) <= get_cvar_float("amx_distance_przeszukaj")){
				new weapons[32];
				new numWeapons;
				get_user_weapons(cel,weapons,numWeapons)
				new bool:ma_bron = false;
				for (new i=0; i<numWeapons; i++){
					if(weapons[i] != 4 && weapons[i] != 9 && weapons[i] != 25 && weapons[i] != 29 && weapons[i] != 31 && weapons[i] != 32){
						ma_bron = true;
					}
				}
				if(ma_bron == true){
					new name[64];
					get_user_name(cel,name,64);
					for(new i = 0;i<6;i++){
						new red = random_num(0,255)
						new green = random_num(0,255)
						new blue = random_num(0,255)
						set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.75, 0, 6.0, 0.5)
						show_hudmessage(0, "Wiezien %s ma bron!!",name)
						set_task(0.5,"",cel+id+999+i);
					}
					
				}
			}
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1