Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

veNoM. - zdjęcie

veNoM.

Rejestracja: 06.04.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.08.2015 15:16
-----

#630612 Prośba o klasę Elektryk.

Napisane przez Warjat w 06.04.2014 23:43

Trzymaj ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#630574 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić nazwę perku na COD MOD ?

Napisane przez kobys w 06.04.2014 22:38

łap

Załączone pliki




#630432 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić nazwę perku na COD MOD ?

Napisane przez sNH. w 06.04.2014 11:41

Otwierasz sma, edytujesz, kompilujesz, wrzucasz, i tyle?


  • +
  • -
  • 1


#630435 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić nazwę perku na COD MOD ?

Napisane przez SevSon- w 06.04.2014 11:54

Otwierasz plik sma notanikiem

Znajdujesz linike (u gury gdzies) gdzie jest nazwa perku i opis

Edytujesz opis/nazwe na taka jaka chcesz

Zapisujesz

Komplikujesz plik sma na amxx

i wrzucasz na serwa

 

kompilator Amxx.PL :  http://amxx.pl/kompilator/


  • +
  • -
  • 1


#630439 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić nazwę perku na COD MOD ?

Napisane przez james2001 w 06.04.2014 12:01

Oto przykładowa klasa. Nazwę perku/klasy oraz opis zmieniasz tu: 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <StripWeapons>

new const nazwa[]   = "CzarNNaninJJa [GIGA PREMIUM]"; - TU NAZWĘ
new const opis[]    = "1/1 z noza PPM, Niewidzialny "; - TU OPIS 
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 140;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 60;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
	
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))
	{
		client_print(id, print_chat, "[CzarNNaninJJa [GIGA PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 140.0/800.0);
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 140.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
	return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
	skoki[id] = 801;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public PoczatekRundy(id)
{	
	new hp = get_user_health(id);
	if(hp > 1)
	set_user_health(id, 1);
	
	StripWeapons(id, Primary);
	StripWeapons(id, Secondary);
	StripWeapons(id, Grenades);
}

Dokładnie w tych liniach:

 

new const nazwa[] = "CzarNNaninJJa [GIGA PREMIUM]"; - TU NAZWĘ
new const opis[] = "1/1 z noza PPM, Niewidzialny "; - TU OPIS