Model wgrywasz tak:
Zacznę od modeli ubrań dla Vipa.
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}
tutaj dodajesz ścieżkę swoich modeli
public SpawnedEventPreVip(id){
new g_Model[64];
formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
cs_set_user_model(id,g_Model);
a tu w miejsce "VipTT" i "VipCT" wpisujesz sowje foldery w których masz modele tylko pamiętaj że model musi mieć nazwę taką jak folder czyli np. Folder: XYZTT i model XYZTT.mdl itd.
Co do modeli broni dla vipa to tak:
Rejestrujesz:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
Później to
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288 && weapon == CSW_KNIFE)//Jaka broń z stad http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/model/v_twojmodel.mdl")//to jest tylko dla modelu v_ czyli widok z 1 osoby, p_ to widok z 2 osoby, w_ widok broni na ziemi
}
}
Do wpisywania nazwy broni czyli do zamienienia tego CSW_KNIFE pomoże ci to :
http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
I także w public plugin_precache(){ dopisujesz ścieżkę modelu broni
czyli jak miałeś załóżmy
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
to dodajesz następną linie pod tym
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
precache_model("models/weapons/p_ak47.mdl");
Ps: Sory że nie mogę ci wskazać błędów ale jestem na innym kompie który nie jest mój i nie chce ściągać programu


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna


