Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Adi - zdjęcie

Adi

Rejestracja: 17.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.08.2010 16:30
-----

#156614 Problem z modelami

Napisane przez Abes Mapper w 02.08.2010 02:04

cl_minmodels 0
  • +
  • -
  • 1


#151759 Powiększenie maksymalnej ilości znaków w motd

Napisane przez DarkGL w 14.07.2010 20:04

1. tak podajesz link do plain text
tzn. link przykładowy link
Wklejka #364604 | Wklej.org
a plain text to
http://wklej.org/id/364604/txt/
2.nie
  • +
  • -
  • 1


#151762 Powiększenie maksymalnej ilości znaków w motd

Napisane przez DarkGL w 14.07.2010 20:12

a co ma tu wiek do rzeczy ?


<html>
<head><META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="1;URL=http://wklej.org/id/364589/txt/"> </head>
<body></body>
</html>


i mamy cały plik
  • +
  • -
  • 1


#151721 Zasady w motd

Napisane przez kyku w 14.07.2010 16:34

wrzuć zasady.txt do folderu cstrike
  • +
  • -
  • 1


#151575 Players Seen

Napisane przez R3X w 14.07.2010 08:37

Zamień
if(!equali(sArgs, "/seen", 5))
		return 0;
na
if(sArgs[0] != '/')
		return 0;

  • +
  • -
  • 1


#151584 Players Seen

Napisane przez R3X w 14.07.2010 09:10

no tak :P /nick jest bez sensu, bo wpisując /top15 zamiast listy TOP15 pokaże się kiedy ostatnio grał gracz o nicku 'top15'

Jeśli to nie przeszkadza to trzeba zmienić jeszcze:
static sTargetName[32];
strtok(sArgs, sArgs, sizeof sArgs - 1, sTargetName, sizeof sTargetName - 1, ' ', 0);

na
static sTargetName[32];
copy(sTargetName, sizeof sTargetName - 1, sArgs[1]);

  • +
  • -
  • 1


#151166 Usunięcie dźwięku z pluginu

Napisane przez DarkGL w 12.07.2010 17:57

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Deszcz + Burza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek"

public plugin_precache()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_rain"))
}

public round_start()
{
client_cmd(0, "cl_weather 3")
}

public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "cl_weather 3")
}

  • +
  • -
  • 1


#128119 Tłumaczenie bardzo prostego pluginu [FAST]

Napisane przez hardbot w 24.04.2010 16:21

Proszę :D ^^

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Health Display"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "LeviN"

new g_HudSyncObj

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("Health"), "Message_Health")
g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj()
}

public Message_Health(iMsgId, MSG_DEST, id)
{
new iHealth = get_user_health(id)
if(iHealth > 80)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255)
}

set_hudmessage(255, 255, 255, 0, 0.20, 1, 0.1, 100000000.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSyncObj, "Zdrowie: %d HP", iHealth)
}



#116045 SoccerJam - koniec meczu

Napisane przez Knopers w 02.03.2010 23:33

mp_timelimit "0"
  • +
  • -
  • 1


#115085 Brass Knuckles

Napisane przez DarkGL w 27.02.2010 15:35

random_float(-100.0, 100.0)
im bliżej tym liczbom do 0 tym mniejszy odrzut
  • +
  • -
  • 2


#114855 Problem z SoccerJam

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 27.02.2010 01:03

Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1