Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AdiIce - zdjęcie

AdiIce

Rejestracja: 28.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.02.2014 18:31
-----

#612478 Proszę o napisanie paczki klas :)

Napisane przez Dziobak? w 03.02.2014 01:10

Sokol

 

Poprawiłem murzyna i dodałem te "2 bronie" :D

 

@Edit

 

Pirat i plomyk

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#612474 Proszę o napisanie paczki klas :)

Napisane przez Dziobak? w 03.02.2014 00:56

Proszę:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Murzyn";
new const opis[] = "Dualki i 10(+int) zwiekszone obrazenie z nich.";
new const bronie        = (1<<CSW_MP5NAVY)| (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
                
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
                
                RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{

        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
                
public cod_class_disabled(id)
                ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(!is_user_connected(idattacker))
                                return HAM_IGNORED;
                
                if(!ma_klase[idattacker])
                                return HAM_IGNORED;
                                
                if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET)
                                cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
                                
                return HAM_IGNORED;
}

Murzyn, nie wiem co to za broń "dualki" więc sam sobie ją wpisz w CSW_BRON.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#531624 Call of Duty By PiroPOL Linux

Napisane przez Heineken w 05.04.2013 11:31

Dołączona grafika
Witam dzisiaj chciałbym wam zaprezentować moją paczkę Call of Duty, myślę że docenicie mój czas poświęcony na zrobienie tej paczki.

Dołączona grafika


Plugins.ini


Spoiler


Pugins-codmod.ini

Spoiler


Opisy Klas:

Spoiler


Perki:

Spoiler

Cvary:
Spoiler

Dołączona grafika

Dołączona grafikaDodane Frakcje


Dołączona grafikaSzybkie Rozdawanie Ststystyk


Dołączona grafikaLekko zmodyfikowany HUD


Dołączona grafikaTrochę zmienione misje


Dołączona grafikaReszty dowiesz się jak pobierzesz



Niżej pare ss i info co i gdzie zmienić:


Główne Okno:

Spoiler

Nowe menu /perk /perki

Spoiler

System frakcji:

Spoiler

System misji co i jak:
Spoiler

Dołączona grafika


http://www75.zippysh...14272/file.html


Instalacja:


Folder cstrike podmien z folderem cstrike na serwerze gry i to tyle