Sokol
Poprawiłem murzyna i dodałem te "2 bronie"
@Edit
Pirat i plomyk
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
AdiIce nie posiada znajomych
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
Napisane przez Dziobak?
w 03.02.2014 01:10
Sokol
Poprawiłem murzyna i dodałem te "2 bronie"
@Edit
Pirat i plomyk
Napisane przez Dziobak?
w 03.02.2014 00:56
Proszę:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Murzyn"; new const opis[] = "Dualki i 10(+int) zwiekszone obrazenie z nich."; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)| (1<<CSW_HEGRENADE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Murzyn, nie wiem co to za broń "dualki" więc sam sobie ją wpisz w CSW_BRON.
Napisane przez
Heineken
w 05.04.2013 11:31
Witam dzisiaj chciałbym wam zaprezentować moją paczkę Call of Duty, myślę że docenicie mój czas poświęcony na zrobienie tej paczki.
Podstawowe
//////////////////////////Działko\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_percent 20
// ile hp ma dzialko
inzynier_health 1000
//ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !
////////////////////////Klasa z Workami\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1
pallets_wbags_health 200 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0
///////////////////////Wskrzeszanie Klasa\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
cod_revkit_time "1" //- Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health "100" //- Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance "999999999" //- Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling "10" //- Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise "10" //- Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling "30"//- Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile "10" //- Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
////////////////////////C4 TIME\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
amx_showc4timer "3" // - Wyłączone | Tylko TT | Tylko CT | Wszyscy (Optymalnie: 3)
amx_showc4flash "0" //<0|1> - Sprite flashing (Optymalnie: 0)
amx_showc4sprite "1" //<0|1> - Choose from 2 sprites (Optymalnie: 1)
amx_showc4msg "0" //<0|1> - Shows a hud message about the timer (Optymalnie: 0)
/////////////////////Round Sound\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Roundsound_ads_time "0" //* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach ( domyślnie 120 ), czas mniejszy niż 30 sekund spowoduje wyłączenie reklam */
Roundsound_prefix "[CodMod]" //* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda ( domyślnie RoundSound ) */
Roundsound_show_title "1" //* Pokazywanie nazwy obecnego utworu ( domyślnie 1) | 1 - Tak | 0 - Nie | */
Roundsound_show_type "0" //* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze ( domyślnie 1 ) | 1 - Tutor | 2 - Chat | */
////////////////////Anty Reklama nick/say\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
ac_log "1"
Znaczy, że prowadzone są logi (1) znalezionych reklam lub nie(0). Aby możliwe było tworzenie plików logów należy utworzyć folder 'advert' w katalogu 'amxmodx/logs/'
---------------------
c_what2search "3"
//Wartość z listy:
//* 0 - nic (~plugin wyłączony)
//* 1 - szuka tylko IP
//* 2 - szuka stron WWW
//* 3 - oba (IP i WWW)
//---------------------
ac_punish "1"
//Kara dla spamerów:
//* 0 - ostrzeżenie
//* 1 - kick
//* 2 - ban
//---------------------
ac_bantime "0"
//Jeśli 'ac_punish 2' definiuje długość bana (w minutach)
//---------------------
ac_punishbyname "1"
//Jeśli = 0 plugin nie sprawdza nicków
//---------------------
ac_changename "0"
//Jeśli = 1 i ac_punishbyname 1 zmienia nick gracza na 'Player' (stała w kodzie)
//---------------------
ac_punishbysay "1"
//Jeśli = 0 nie sprawdza wiadomości na czacie
//---------------------
ac_banip 0|1 (default 0)
//Działa gdy ac_punish 2.
ac_banip 1 ban by ip,
ac_banip 0 ban by authid.
//---------------------
ac_firstadvert 0|1 (default 1)
//Jesli=1 ustawia wartość ac_punish 0 dla pierwszej reklamy gracza, aby upewnić się, że zna punkt regulaminu zabraniający reklamowanie.
//---------------------
ac_ips_chars ""
//Zawiera listę znaków, które mogą wystąpić między kolejnymi bajtami IP, wartość domyślna oznacza wszystkie nie alfanumetyczne znaki. Nie dodawaj do tego żadnych innych znaków, stwórz własny zestaw. Zamiast cudzysłowu użyj aliasu [q]
//Przykłady:
ac_ips_chars " .,"
ac_ips_chars " .-="
ac_ips_chars " .'[q]"
---------------------
ac_max_chars (default 3)
//Maksymalna liczba znaków z listy 'ac_ips_chars' w szukanym IP. Wartość 3 oznacza, że to 12...12.12.12 będzie ukarane, ale to 12....12.12.12 już nie. Użyj 0 jeśli może zawierać dowolną ilość znaków.
//Komendy:
register_exception ""
Dodaje do listu wyjątków. Za reklamowanie tych adresów gracz nie będzie karany.
może być IP lub adresem WWW, aby działało poprawnie. Automatycznie dodawany jest IP serwa,
na którym plugin jest zainstalowany. Jeśli potrzebujesz zdefiniować więcej niż 15 wyjątków zmień wartość stałej
w kodzie i przekompiluj.
#define MAX_EXC 15
---------------------
showexc
Pokazuje adminowi listę wyjątków.
////////////////////////ADMIN ESL\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
1 -> ESP_ON
0 -> ESP_LINE
1 -> ESP_BOX
1 -> ESP_NAME
0 -> ESP_HEALTH_ARMOR
0 -> ESP_WEAPON
0 -> ESP_CLIP_AMMO
0 -> ESP_DISTANCE
0 -> ESP_TEAM_MATES
1 -> ESP_AIM_VEC
///////////////////Reklamy w say\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał
ad_rand_min "10" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami
ad_rand_max "15" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami
//////////////////Prefixy\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
cod_prefix "3"
///////////////////Monety\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)
cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo
cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa
cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem
cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa
cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby
cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa
cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby
cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa
cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika
cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa
cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika
cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa
cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa
// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza
// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0
/////////////////////Spadochron\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu
////////////////////Ks Sentry\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
ks_hpsentry "1000.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "0" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie
////////////////////////Rozmowy\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
vm_alives "1"
//żywi gracze słyszą: 0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy
vm_deads "1"
//martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'u, 1-wszystkich martwych, 2-wszystkich graczy
///////////////////Krew///////////////////////
amx_gore "abdef"
//a - Dodatkowa krew przy HS
//b - Dodatkowy efekt krwii
//c - Krwawienie przy niskiej ilości HP
//d - Wybuchanie nieżywych ciał
//e - Extra Krwawy Mod
//f - Krwawienie zakładników
Reszta Cvarów w config/ptb
config/galileo/galileo.cfg
config/codshop.cfg
Reszty dowiesz się jak pobierzesz
Niżej pare ss i info co i gdzie zmienić:
Aby zmienić nazwę fraki należy edytować sma klasy np. codclass_Piechota_Sierzant.sma i szukamy tam:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPiechota \r(\dDarmowe\r)");Teraz możeby szybko zmienić danej klasie frakcjie zmieniając Piechota na dowolną
Pamiętak aby taką klase komplikować lokalnie !!
Tutaj aby zmienić nazwę forum należy edytować plik cod_quest.sma i znaleść
public Pierwsze_Menu(id)
Lub klikając "Ctrl" + "f" i wpisując tam "Twoja Nazwa" gdy nam wyszuka zmieniamy [Forum: Twoja Nazwa.pl] na swoją.
Niżej pare ss'ów z misji i małe info:
Aby usunąć dodać misje należy edytować plik misje.ini który znajduje się w folderze config
Tam znajdziemy więcej info
http://www75.zippysh...14272/file.html
Instalacja:
Folder cstrike podmien z folderem cstrike na serwerze gry i to tyle