Potem Się buguje nie polecam.
Nic się nie buguje. Tu są tylko cvary przetłumaczone na polski - dzięki BaleweoO ,tłumaczenie mam już za sobą
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Drago36
w 22.02.2014 20:17
Napisane przez Drago36
w 22.02.2014 21:56
Napisane przez Drago36
w 06.02.2014 19:55
Witam!
Kolejny extra item, bardziej przydatny dla snajperów.
Nazwa: Celownik Laserowy
Koszt: 1 AP
Dla: ludzi
Napisane przez Drago36
w 06.02.2014 20:12
Witam!
Dzięki temu extra itemu na pewno zaskoczycie inne serwery (mam nadzieję).
Nazwa: Spowalniajaca Aura
Koszt: 7 AP
Dla: ludzi
Opis - gracz posiadający ten ex item, będzie spowalniał zombiaki znajdujące się blisko niego.
Jeśli przeżyjemy (nie zostaniemy zakażeni, nie umrzemy) to extra item będzie w następnej rundzie aktywny, w przeciwnym razie utracimy go i będziemy musieli kupić go jeszcze raz.
Aby zmienić odległość aury, szukamy w public FW_playerprethink(id) linijki:
if(Distance <= 550)
Za 550 podstawiamy swoją wartość.
Ex Item nie spowalnia na przykład o połowę, tylko zombie który znajduje się na obszarze aury zostanie mu zamieniona prędkość na mniejszą.
Aby zmienić prędkość zwolnienia zombie szukamy ciutke niżej od dystansu, linijki:
set_user_maxspeed(i, 150.0)
Za 150.0 dajemy swoją wartość.
Jeśli nie wierzycie, że ex item nie działa to zmieńcie wartość na 10.0 i oglądajcie jak zombiaki nie mogą się przy was ruszać
Nie wiem jak z innymi wersjami zombie mod, ale na 4.3 działa!
Napisane przez Drago36
w 06.02.2014 20:16
Witam, przedstawiam wam wam moją wersje noktowizora, która nie działa tylko na jedną rundę, ale dotąd, aż gracz zginie lub zostanie zakażony.
Nazwa: Noktowizor
Koszt: 8 AP
Dla: ludzi, survivor
Napisane przez Drago36
w 06.02.2014 20:30
Nazwa: Longjump co 4sec
Koszt: 4 AP
Dla: ludzi, survka
Opis - gracz posiadający ten ex item będzie mógł wykonywać longjump'a (wciskając jednocześnie skok+kucanie) co 4sec.
Jeśli przeżyjemy (nie zostaniemy zakażeni, nie umrzemy) to extra item będzie w następnej rundzie aktywny, w przeciwnym razie utracimy go i będziemy musieli kupić go jeszcze raz.
Aby zmienić czas między wykonywaniami longjump'ów szukamy linijki:
if (get_gametime() - g_poprzednijump[id] < 4.0)
I za 4.0 podstawiamy naszą wartość. Należy pamiętać, aby była zachowana kropka pomiędzy cyframi.
Czas zliczany w sekundach.
Napisane przez Drago36
w 06.02.2014 21:47
Witam!
W końcu wpadłem na konkretniejszy extra item i udostępniam go wam.
1.
Nazwa: Zlodziej AP
Koszt: 15 AP
Dla: ludzi
Opis - gracz posiadający ten extra item będzie zyskiwał dodatkowe AP: standardowe AP po zabiciu zombie + ukradnie ofiarze AP. Dzięki temu możemy zyskać szybciej AP, a jednocześnie komuś pogorszyć sytuacje. Ile kradniemy AP po zabiciu zombiaka? Wszystko można zedytować, ale domyślnie zabierzemy losowo AP od 1 do 4.
Jeśli przeżyjemy (nie zostaniemy zakażeni, nie umrzemy) to extra item będzie w następnej rundzie aktywny, w przeciwnym razie utracimy go i będziemy musieli kupić go jeszcze raz.
zlodziejAP_hum.sma 1,52 KB 123 Ilość pobrań
zlodziejAP_hum.amxx
Aby zmienić ilość kradzionego AP
wchodzimy w plik zlodziejAP_hum.sma
i w public DeathMsg() szukamy linijki:
zabierz = random_num(1,4) //tu ustawiasz ile ma zabrac AP po zabiciu zombiaka/nemka
1 to minimalna ilość skradzionego AP, a 4 to maksymalna.
Można zmienić na swoje wartości.
2.
Nazwa: Wysysacz AP
Koszt: 15 AP
Dla: zombie
Opis - gracz kradnie AP po zabiciu człowieka jak i po zainfekowaniu go. Z tym że zombiak kupując ten ex item straci go dopiero wtedy gdy zostanie człowiekiem (czyli jak zacznie się nowa runda lub np. gdy użyje antidotum). Śmierć nie spowoduje usunięcia itemu. Najlepiej opłaca się kupić ten extra item, gdy zostaniemy pierwszym zombiakiem musząc zarażać wszystkich i kradnąc im AP.
wysysaczAP_zm.sma 1,97 KB 120 Ilość pobrań
wysysaczAP_zm.amxx
Aby zmienić ilość kradzionego AP po zainfekowaniu
wchodzimy w plik wysysaczAP_zm.sma
i w public zp_user_infected_post(id, infector) szukamy linijki:
zabierz = random_num(1,4) //tu ustawiasz ile ma zabrac AP gdy zainfekujesz gracza
1 to minimalna ilość skradzionego AP po zainfekowaniu, a 4 to maksymalna.
*******
Aby zmienić ilość kradzionego AP po zabiciu
szukamy w public DeathMsg(), linijki:
zabierz = random_num(1,4) //tu ustawiasz ile ma zabrac AP po zabiciu czlowieka
1 to minimalna ilość skradzionego AP po zabiciu, a 4 to maksymalna.
*******
Aby ustawić usuwanie extra itemu zombiakowi, gdy zginie szukamy nadal w public DeathMsg(), linijki:
//g_kradziez[victim] = false //oddokumentuj jesli chcesz, aby zombiak tracil extra item po smierci
I od dokumentuj, czyli usuń przed g_kradziez[victim] te znaczniki - //
3.
Nazwa: Ostatnia Szansa
Koszt: 5 AP
Dla: ludzi
Opis - ukradniesz losową ilość AP od gracza, który cię zainfekował. Niestety, gdy cię zabije to mu nic nie zabierzesz.
Tu domyślna wartość kradzionego AP jest inna niż wyżej od 3 do 8.
ostatnia_szansa.sma 1,4 KB 112 Ilość pobrań
ostatnia_szansa.amxx
Aby zmienić ilość kradzionego AP osobie, która cię zainfekuje
wchodzimy w plik ostatnia_szansa.sma
i w public zp_user_infected_post(id, infector), szukamy linijki:
zabierz = random_num(3,8) //tu ustawiasz ilosc kradzionego AP od gracza, ktory cie zainfekowal
3 to minimalna ilość skradzionego AP graczowi, który cię zainfekował, a 8 to maksymalna.
Napisane przez Drago36
w 09.02.2014 19:32
Nazwa: Bezglow
Koszt: 9 AP
Dla: zombie
Opis - Jesteś odporny na Head Shoty!
Jeśli zginiemy, użyjemy antidotum bądź zacznie się nowa runda to utracimy extra item.
Napisane przez Drago36
w 07.02.2014 20:51
Witam!
Przedstawiam dwa extra itemy, które zwiększają w różne sposoby obrażenia.
Pierwszy z nich.
Nazwa: Dodatkowe +50%dmg
Koszt: 15 AP
Dla: ludzi
Opis - gracz mający ten extra item będzie zadawał większe obrażenia o 50%.
Muszę wspomnieć, że o +50%, nie o +50! Czyli gracz, który strzela z M4 i zada 32dmg zombiakowi doda mu jeszcze +50% z tych obrażeń (50% z 32 to 16 - matematyka ), więc tak naprawdę nie zada mu 32dmg tylko 48dmg (32dmg + 16dmg = 48dmg).
dodobrazenia_50.sma 1,28 KB 206 Ilość pobrań
dodobrazenia_50.amxx
Drugi ex item.
Nazwa: Dodatkowe +10dmg
Koszt: 12 AP
Dla: ludzi
Opis - gracz mający ten extra item zada większe obrażenia o +10 dmg.
W streszczeniu: broń zada 32dmg, ale mając ten ex item broń zada 42 dmg.
dodobrazenia_plus_10.sma 1,27 KB 165 Ilość pobrań
dodobrazenia_plus_10.amxx
Napisane przez Drago36
w 11.02.2014 16:36
kolego a gdzie sa modele do pobrania ?
Przepraszam, nie wiem jak mogłem to przeoczyć.
instalacja standardowa sie rozumie?
Plik zatrute_m3.amxx wrzucasz do folderu plugins i dopisujesz na końcu w plugins-zombieplague.ini.
Folder zatrute_m3 wrzucasz do folderu models.
Napisane przez Drago36
w 27.01.2014 18:00
Plugin dodaje wypadające paczki po zabiciu zombie.
Bonusy wypadające z paczek:
Źródło: zombie-mod.ru
Autor: Shurik
Aby zedytować ilość dodawanego życia szukamy tej linijki i zmieniamy 100 na swoją wartość:
const BONUS_MAX_HEALTH = 100; const BONUS_LIMIT_HEALTH = 1000;
Można zauważyć ,że jest ustawiony limit dostawania życia ,czyli po osiągnięciu 1000hp gracz nie będzie dostawał więcej hp ,oczywiście można zmienić.
Edycja dostawania ammo packów:
const BONUS_MAX_MONEY = 5;
Za 5 wstawiamy swoją wartość.
Edycja dostawania kamizelki(armoru):
set_user_armor(pPlayer , get_user_armor( pPlayer ) + 100 );
Zamiast 100 dajemy swoją wartość.
Napisane przez Drago36
w 12.01.2014 09:10
Uzbrojony Cywil (Dostaje 40 pancerza) Sportowiec (Wyzej skacze ,porusza sie szybciej) - grawitacja zmniejszona o połowę ,prędkość 1.25 Grubas (Dostaje +700 HP) SWAT (Premium) (Dostaje +100 pancerza oraz noktowizor) - flaga "r" ADMIN_LEVEL_F Grenadier (Premium) (Dostaje +50 pancerza i po 6 granatow) - flaga "s" ADMIN_LEVEL_G X-Men (Premium) (Dostaje +250HP ,wyzej skacze ,szybszy i niewidzialniejszy) - flaga "t" (ADMIN_LEVEL_H), grawitacja zmniejszona o połowę ,prędkość 1.25 ,niewidzialność 60/255
amxmodx cstrike fun fakemeta hamsandwich zombieplague
Aby zmienić flagi klas wchodzicie w plik i szukacie:
public WybierzLudzi(id) { new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi:", "WybierzLudziSelect"); menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0) menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Wyzej skacze ,porusza sie szybciej)", "2", 0) menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Dostaje +700 HP)", "3", 0) menu_additem(menu, "\wSWAT (Premium) \y(Dostaje +100 pancerza oraz noktowizor)", "4", ADMIN_LEVEL_F) menu_additem(menu, "\wGrenadier (Premium) \y(Dostaje +50 pancerza i po 6 granatow)", "5", ADMIN_LEVEL_G) menu_additem(menu, "X-Men (Premium) \y(Dostaje +250HP ,wyzej skacze i niewidzialy)", "6", ADMIN_LEVEL_H)i tam gdzie pisze: ADMIN_LEVEL_(..)
Klasy testowane na Zombie Mod 4.3 ,ale powinny także działać na 5.0
Zamierzam zrobić jeszcze inne klasy ,ale to wkrótce.
Komendy na wybranie klasy:
/klasa /ludzie /human /class** Aktualizacja!
Napisane przez Drago36
w 07.02.2014 21:14
Witam!
Przedstawiam wam extra item do zombie moda 4.3 (nie jestem pewny czy zadziała na innych wersjach, proszę więc o udzielenie).
Nazwa: Zatrute M3
Koszt: 25 AP
Dla: ludzi
Opis - dostajemy M3 z osobnym modelem, która ma 1/7 szanse na natychmiastowe zabicie. Trochę kodu zaczerpnąłem z golden AK.
Jeśli przeżyjemy (nie zostaniemy zakażeni, nie umrzemy) to extra item będzie w następnej rundzie aktywny, w przeciwnym razie utracimy go i będziemy musieli kupić go jeszcze raz.
Cvary:
zp_poisonm3_custom_model "1" // Zatrute M3: 1-ustawic nowy model, 0-model standardowy zp_poisonm3_green_bullets "1" // 1-zielone naboje, 0-brak koloru naboi zp_poisonm3_unlimited_clip "0" // 1-nieskonczonosc ammo, 0-brak nieskonczonosci ammo
Aby zmienić szanse natychmiastowego zabicia szukamy linijki:
if(random_num(1, 7) != 1) // za 7 zmieniasz szanse
I za 7 zmieniamy na naszą wartość.
zatrute_m3.sma 4,69 KB 240 Ilość pobrań
zatrute_m3.amxx
models.rar 2,04 MB 235 Ilość pobrań
Napisane przez Drago36
w 13.02.2014 11:47
Witam!
Przedstawiam 5 extra itemów na zdobycie granatów dla ludzi.
1.
Nazwa: Granaty
Koszt: 5 AP
Dla: ludzi
Opis - po kupnie extra item gracz dostanie wszystkie granaty (1 podpalający, 2 zamrażające i 1 flarę).
granaty.sma 1,01 KB 138 Ilość pobrań
granaty.amxx
2.
Nazwa: Tuzin Granatow
Koszt: 10 AP
Dla: ludzi
Opis - po kupnie gracz dostanie po 12 granatów.
tuzin_granatow.sma 1,01 KB 117 Ilość pobrań
tuzin_granatow.amxx
3.
Nazwa: Zaopatrzenie Granatow
Koszt: 6 AP
Dla: ludzi
Opis - gracz co 15 sekund będzie dostawał brakujące granaty.
Jaśniej - jeśli gracz nie ma np. flary to za 15sec dostanie flare.
zaopatrzenie_granatow.sma 1,96 KB 112 Ilość pobrań
zaopatrzenie_granatow.amxx
4.
Nazwa: Paczka Granatow
Koszt: 9 AP
Dla: ludzi
Opis - gracz co 15 sekund będzie dostawał wszystkie granaty (1 podpalający, 2 zamrażające i 1 flarę).
Nie ma żadnych ograniczeń. Jeśli gracz posiadał 1 podpalający granat to za 15sec dostanie kolejnego i będzie miał 2 granaty podpalające.
paczka_granatow.sma 2,01 KB 113 Ilość pobrań
paczka_granatow.amxx
5.
Nazwa: Paczka tuzinow granatow (brak pomysłu na nazwę)
Koszt: 18 AP
Dla: ludzi
Opis - gracz co 15 sekund będzie dostawał po 12 granatów.
Nie ma żadnych ograniczeń. Jeśli będzie miał 10He i dostanie 12He do będzie miał 22He i tak co 15sec będzie dostawał granaty. Można nieźle spamić granatami
pacz_tuzinow_granatow.sma 2,25 KB 111 Ilość pobrań
pacz_tuzinow_granatow.amxx
Aby zedytować czas dostawania granatów wchodzimy w plik .sma i szukamy linijki w public zp_extra_item_selected(player, itemid):
set_task(15.0, "TorbaGranatow", player+TASK_TORBA_GRANATOW);
I za 15.0 wstawiamy swoją wartość. Należy pamiętać, aby zachować kropkę pomiędzy liczbami!
Czas odliczany w sekundach.
Ale to nie wszystko.
Następnie szukam w public TorbaGranatow(id) linijki:
set_task(15.0, "TorbaGranatow", id+TASK_TORBA_GRANATOW);
I te 15.0 musimy zamienić na tą samą wartość co wyżej!!