Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Yakamura - zdjęcie

Yakamura

Rejestracja: 26.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.08.2014 11:12
-----

#618383 Cvary po polsku do Zombie Plague

Napisane przez Drago36 w 20.02.2014 15:04

Potem Się buguje nie polecam.

Nic się nie buguje. Tu są tylko cvary przetłumaczone na polski - dzięki BaleweoO ,tłumaczenie mam już za sobą


  • +
  • -
  • 1


#619209 Szukam pluginu na stworka diablomod

Napisane przez Drago36 w 22.02.2014 20:17

To nie plugin tylko musisz wgrać model. O jaki ci dokładnie chodzi?

Model to jest od wyglądu stworka, a plugin od jego czynności. Czyli brak pluginu = brak stworka.


  • +
  • -
  • 1


#619241 Plugin dzialajacy na komende /regulamin

Napisane przez Drago36 w 22.02.2014 21:56

http://amxx.pl/topic...ugin-regulamin/


  • +
  • -
  • 1


#612661 Celownik Laserowy

Napisane przez Drago36 w 06.02.2014 19:55

Witam!

Kolejny extra item, bardziej przydatny dla snajperów.

 

Nazwa: Celownik Laserowy

Koszt: 1 AP

Dla: ludzi

 

screenshot

9lifjr.jpg

11rrfo1.jpg

105r1b5.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#612670 Aura Spowalniająca

Napisane przez Drago36 w 06.02.2014 20:12

Witam!

 

Dzięki temu extra itemu na pewno zaskoczycie inne serwery (mam nadzieję).

 

Nazwa: Spowalniajaca Aura

Koszt: 7 AP

Dla: ludzi

Opis - gracz posiadający ten ex item, będzie spowalniał zombiaki znajdujące się blisko niego.

Jeśli przeżyjemy (nie zostaniemy zakażeni, nie umrzemy) to extra item będzie w następnej rundzie aktywny, w przeciwnym razie utracimy go i będziemy musieli kupić go jeszcze raz.

 

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#612674 Noktowizor

Napisane przez Drago36 w 06.02.2014 20:16

Witam, przedstawiam wam wam moją wersje noktowizora, która nie działa tylko na jedną rundę, ale dotąd, aż gracz zginie lub zostanie zakażony.

 

Nazwa: Noktowizor

Koszt: 8 AP

Dla: ludzi, survivor

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#612691 Longjump dla Human

Napisane przez Drago36 w 06.02.2014 20:30

Nazwa: Longjump co 4sec

Koszt: 4 AP

Dla: ludzi, survka

Opis - gracz posiadający ten ex item będzie mógł wykonywać longjump'a (wciskając jednocześnie skok+kucanie) co 4sec.

Jeśli przeżyjemy (nie zostaniemy zakażeni, nie umrzemy) to extra item będzie w następnej rundzie aktywny, w przeciwnym razie utracimy go i będziemy musieli kupić go jeszcze raz.

 

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#612751 Złodziej AP

Napisane przez Drago36 w 06.02.2014 21:47

Witam!

 

W końcu wpadłem na konkretniejszy extra item i udostępniam go wam.

opis

1.

Nazwa: Zlodziej AP

Koszt: 15 AP

Dla: ludzi

Opis - gracz posiadający ten extra item będzie zyskiwał dodatkowe AP: standardowe AP po zabiciu zombie + ukradnie ofiarze AP. Dzięki temu możemy zyskać szybciej AP, a jednocześnie komuś pogorszyć sytuacje. Ile kradniemy AP po zabiciu zombiaka? Wszystko można zedytować, ale domyślnie zabierzemy losowo AP od 1 do 4.

Jeśli przeżyjemy (nie zostaniemy zakażeni, nie umrzemy) to extra item będzie w następnej rundzie aktywny, w przeciwnym razie utracimy go i będziemy musieli kupić go jeszcze raz.

 

Załączony plik  zlodziejAP_hum.sma   1,52 KB  123 Ilość pobrań
  zlodziejAP_hum.amxx

 

Spoiler

 

 

opis

2.

Nazwa: Wysysacz AP

Koszt: 15 AP

Dla: zombie

Opis - gracz kradnie AP po zabiciu człowieka jak i po zainfekowaniu go. Z tym że zombiak kupując ten ex item straci go dopiero wtedy gdy zostanie człowiekiem (czyli jak zacznie się nowa runda lub np. gdy użyje antidotum). Śmierć nie spowoduje usunięcia itemu. Najlepiej opłaca się kupić ten extra item, gdy zostaniemy pierwszym zombiakiem musząc zarażać wszystkich i kradnąc im AP.

 

Załączony plik  wysysaczAP_zm.sma   1,97 KB  120 Ilość pobrań
  wysysaczAP_zm.amxx

 

Spoiler

 

 

opis

3.

Nazwa: Ostatnia Szansa

Koszt: 5 AP

Dla: ludzi

Opis - ukradniesz losową ilość AP od gracza, który cię zainfekował. Niestety, gdy cię zabije to mu nic nie zabierzesz.

Tu domyślna wartość kradzionego AP jest inna niż wyżej od 3 do 8.

 

Załączony plik  ostatnia_szansa.sma   1,4 KB  112 Ilość pobrań
  ostatnia_szansa.amxx

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 2


#614168 [ZOMBIE] Bezgłów

Napisane przez Drago36 w 09.02.2014 19:32

Nazwa: Bezglow

Koszt: 9 AP

Dla: zombie

Opis - Jesteś odporny na Head Shoty!

Jeśli zginiemy, użyjemy antidotum bądź zacznie się nowa runda to utracimy extra item.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#613123 Dodatkowe obrażenia

Napisane przez Drago36 w 07.02.2014 20:51

Witam!

 

Przedstawiam dwa extra itemy, które zwiększają w różne sposoby obrażenia.

Pierwszy z nich.

Nazwa: Dodatkowe +50%dmg

Koszt: 15 AP

Dla: ludzi

Opis - gracz mający ten extra item będzie zadawał większe obrażenia o 50%.

Muszę wspomnieć, że o +50%, nie o +50! Czyli gracz, który strzela z M4 i zada 32dmg zombiakowi doda mu jeszcze +50% z tych obrażeń (50% z 32 to 16 - matematyka :) ), więc tak naprawdę nie zada mu 32dmg tylko 48dmg (32dmg + 16dmg = 48dmg).

 

Załączony plik  dodobrazenia_50.sma   1,28 KB  206 Ilość pobrań
  dodobrazenia_50.amxx

 

Drugi ex item.

Nazwa: Dodatkowe +10dmg

Koszt: 12 AP

Dla: ludzi

Opis - gracz mający ten extra item zada większe obrażenia o +10 dmg.

W streszczeniu: broń zada 32dmg, ale mając ten ex item broń zada 42 dmg.

 

Załączony plik  dodobrazenia_plus_10.sma   1,27 KB  165 Ilość pobrań
  dodobrazenia_plus_10.amxx


  • +
  • -
  • 2


#614854 Zatrute M3

Napisane przez Drago36 w 11.02.2014 16:36

kolego a gdzie sa modele do pobrania ?

Przepraszam, nie wiem jak mogłem to przeoczyć.

 

 

instalacja standardowa sie rozumie?

Plik zatrute_m3.amxx wrzucasz do folderu plugins i dopisujesz na końcu w plugins-zombieplague.ini.

Folder zatrute_m3 wrzucasz do folderu models.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#609875 Paczki wypadające po zabiciu zombie

Napisane przez Drago36 w 27.01.2014 18:00

opis.png

Plugin dodaje wypadające paczki po zabiciu zombie.

 

Bonusy wypadające z paczek:

  1. Apteczka [ +100 ]
  2. Ammo Packi [ +5 ]
  3. Kamizelka [ +100 ]
  4. Amunicja [  Pełna Amunicja ]

 

inneinformacje.png

Źródło: zombie-mod.ru

Autor: Shurik

 

Spoiler

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#604370 Klasy Ludzi - 3 zwykłe i 3 premium

Napisane przez Drago36 w 12.01.2014 09:10

Witam!
Pragnę wam przestawić klasy ludzi do ZM.
Podrasowałem klasy z http://amxx.pl/topic...le-i-1-premium/
i poprawiłem kod na czytelniejszy.


Dołączona grafika

Uzbrojony Cywil (Dostaje 40 pancerza)
Sportowiec (Wyzej skacze ,porusza sie szybciej) - grawitacja zmniejszona o połowę ,prędkość 1.25
Grubas (Dostaje +700 HP)
SWAT (Premium) (Dostaje +100 pancerza oraz noktowizor) - flaga "r" ADMIN_LEVEL_F
Grenadier (Premium) (Dostaje +50 pancerza i po 6 granatow) - flaga "s" ADMIN_LEVEL_G
X-Men (Premium) (Dostaje +250HP ,wyzej skacze ,szybszy i niewidzialniejszy) - flaga "t" (ADMIN_LEVEL_H), grawitacja zmniejszona o połowę ,prędkość 1.25 ,niewidzialność 60/255 

Dołączona grafika

amxmodx
cstrike
fun
fakemeta
hamsandwich
zombieplague

Dołączona grafika



Aby zmienić flagi klas wchodzicie w plik i szukacie:

public WybierzLudzi(id)
{
	new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi:", "WybierzLudziSelect");
	menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0)
	menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Wyzej skacze ,porusza sie szybciej)", "2", 0)
	menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Dostaje +700 HP)", "3", 0)
	menu_additem(menu, "\wSWAT (Premium) \y(Dostaje +100 pancerza oraz noktowizor)", "4", ADMIN_LEVEL_F)
	menu_additem(menu, "\wGrenadier (Premium) \y(Dostaje +50 pancerza i po 6 granatow)", "5", ADMIN_LEVEL_G)
	menu_additem(menu, "X-Men (Premium) \y(Dostaje +250HP ,wyzej skacze i niewidzialy)", "6", ADMIN_LEVEL_H)
i tam gdzie pisze: ADMIN_LEVEL_(..)
zmieniacie flagę.


Dołączona grafika



Klasy testowane na Zombie Mod 4.3 ,ale powinny także działać na 5.0



Zamierzam zrobić jeszcze inne klasy ,ale to wkrótce.



Komendy na wybranie klasy:

/klasa
/ludzie
/human
/class
** Aktualizacja!

Co nowego?
Ogólnie zmieniłem jedną rzecz.
Starsza wersja ustawiała graczowi kamizelkę i życie, więc jak ktoś we wcześniejszej rundzie nakupował sobie np. kamizelki, że miał jej 700 to w nowej rundzie tracił je i plugin ustawiał mu 100 kamizelki.
Od teraz plugin co runde dodaje +100 kamizelki (bądź x życia, zależnie od klasy), a nie ustawia na daną wartość.
Czyli jak ktoś uzbierał sobie 400 kamizelki, nie został zakażony bądź nie umarł to w nowej rundzie dostanie +100 (mówię na przykładzie klasy "SWAT") i będzie miał 500 kamizelki :)

** Aktualizacja v2!

Co nowego?
Od teraz klasa Grenadier będzie otrzymywał po 6 granatów co rundę, a nie ustawi mu się ilość 6 granatów na nowej rundzie.
Jaśniej - w starszej wersji jeśli Grenadier przeżył rundę i np. zostało mu 4 flary to w nowej rundzie miał znowu 6 flar.
W nowej wersji (v2) Grenadier przeżywając rundę z np. 4 flarami to w nowej rundzie otrzyma dodatkowe +6 granatów, czyli teraz będzie miał 10 flar, a w starszej miał by znowu 6 flar.

** Mini Aktualizacja!
Do każdej wersji dodane kolorowe informacje w czacie:
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#613149 Zatrute M3

Napisane przez Drago36 w 07.02.2014 21:14

Witam!

 

Przedstawiam wam extra item do zombie moda 4.3 (nie jestem pewny czy zadziała na innych wersjach, proszę więc o udzielenie).

 

Nazwa: Zatrute M3

Koszt: 25 AP

Dla: ludzi

Opis - dostajemy M3 z osobnym modelem, która ma 1/7 szanse na natychmiastowe zabicie. Trochę kodu zaczerpnąłem z golden AK.

Jeśli przeżyjemy (nie zostaniemy zakażeni, nie umrzemy) to extra item będzie w następnej rundzie aktywny, w przeciwnym razie utracimy go i będziemy musieli kupić go jeszcze raz.

 

Cvary:

zp_poisonm3_custom_model "1" // Zatrute M3: 1-ustawic nowy model, 0-model standardowy
zp_poisonm3_green_bullets "1" // 1-zielone naboje, 0-brak koloru naboi
zp_poisonm3_unlimited_clip "0" // 1-nieskonczonosc ammo, 0-brak nieskonczonosci ammo
Spoiler

 

download

Załączony plik  zatrute_m3.sma   4,69 KB  240 Ilość pobrań
  zatrute_m3.amxx

Załączony plik  models.rar   2,04 MB  235 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 3


#615556 [Ex Item] 5 sposobów na dostanie granatów

Napisane przez Drago36 w 13.02.2014 11:47

Witam!

 

Przedstawiam 5 extra itemów na zdobycie granatów dla ludzi.

 

opis

1.

Nazwa: Granaty

Koszt: 5 AP

Dla: ludzi

Opis - po kupnie extra item gracz dostanie wszystkie granaty (1 podpalający, 2 zamrażające i 1 flarę).

 

Załączony plik  granaty.sma   1,01 KB  138 Ilość pobrań
  granaty.amxx

 

opis

2.

Nazwa: Tuzin Granatow

Koszt: 10 AP

Dla: ludzi

Opis - po kupnie gracz dostanie po 12 granatów.

 

Załączony plik  tuzin_granatow.sma   1,01 KB  117 Ilość pobrań
  tuzin_granatow.amxx

 

opis

3.

Nazwa: Zaopatrzenie Granatow

Koszt: 6 AP

Dla: ludzi

Opis - gracz co 15 sekund będzie dostawał brakujące granaty.

Jaśniej - jeśli gracz nie ma np. flary to za 15sec dostanie flare.

 

Załączony plik  zaopatrzenie_granatow.sma   1,96 KB  112 Ilość pobrań
  zaopatrzenie_granatow.amxx

 

opis

4.

Nazwa: Paczka Granatow

Koszt: 9 AP

Dla: ludzi

Opis - gracz co 15 sekund będzie dostawał wszystkie granaty (1 podpalający, 2 zamrażające i 1 flarę).

Nie ma żadnych ograniczeń. Jeśli gracz posiadał 1 podpalający granat to za 15sec dostanie kolejnego i będzie miał 2 granaty podpalające.

 

Załączony plik  paczka_granatow.sma   2,01 KB  113 Ilość pobrań
  paczka_granatow.amxx

 

opis

5.

Nazwa: Paczka tuzinow granatow (brak pomysłu na nazwę)

Koszt: 18 AP

Dla: ludzi

Opis - gracz co 15 sekund będzie dostawał po 12 granatów.

Nie ma żadnych ograniczeń. Jeśli będzie miał 10He i dostanie 12He do będzie miał 22He i tak co 15sec będzie dostawał granaty. Można nieźle spamić granatami :D

 

Załączony plik  pacz_tuzinow_granatow.sma   2,25 KB  111 Ilość pobrań
  pacz_tuzinow_granatow.amxx

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 2