Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PaVeX - zdjęcie

PaVeX

Rejestracja: 21.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2014 23:16
-----

#628970 Automatyczna aktualizacja listy banów ANTICHEAT.pl

Napisane przez nanem w 29.03.2014 16:00

Gdyby komuś nie działało to proszę pobrać stąd

https://mega.co.nz/#!OFAgDKJS!U3zjMdKUezp2h71fAHw24iWZXBcbH7PTLeOeL14CYgU

 

Dorzućcie to do 1 posta bo już edytować nie mogę ;<


  • +
  • -
  • 1


#628964 Automatyczna aktualizacja listy banów ANTICHEAT.pl

Napisane przez nanem w 29.03.2014 15:42

opis.png

Plugin pobiera(aktualizuje) co 24 godziny listę banów z AC.
Godzina ustawiana cvarami.

Jest to przerobiony ten o to plugin http://amxx.pl/topic...listy-banow-bl/  żeby zamiast z BL pobierał listę banów z AC

instalacja.png

Standardowa Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X
httpdl.sma do scripting
httpdl.amxx do plugins
W pliku configs/plugins.ini dopisujemy httpdl.amxx

cvary.png

amx_autoac "1" // 1 - plugin włączony, 0 - wyłączony
amx_autoac_autoexec "1" // czy automatycznie wykonywac plik anticheat_lista.cfg? Jezeli jest na 1, nie musisz w server.cfg miec dopisane 'exec anticheat_lista.cfg')
amx_autoac_hour "5" // godzina w jakiej ma być robiony codzienny update
amx_autoac_time "30" // minuta godziny w jakiej ma być update, czyli jeżeli powyższy cvar jest ustawiony na 5, a ten na 30 to update będzie codziennie o 5:30

inneinformacje.png

Plik httpdl.inc potrzebny jesy do kompilacji. Wrzucamy go do AMX Mod X\files\base\scripting\include jeżeli używamy do kompilacji AMXX-Studio
AUTOREM PLUGINU NIE JESTEM JA !

 

download.png

W załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#618670 [ROZWIĄZANE] Co najlepsze na cod mod 1001 lvl

Napisane przez Daj buziaka w 21.02.2014 12:27

moim zdaniem to jest najlepsze co się nie nudzi :D

czyli

 

misje, monety, paczki, klany, dobry cod, nowe statystyki, awanse itd ;]




#618902 [ROZWIĄZANE] Zbugowany silnik z paczki Mentos'a

Napisane przez Zgierak w 22.02.2014 00:20

@up

 

Przerobiłem, że na /item masz opis perku, ale  w tym silniku co ja podałem.

 

jak chcesz żebym przerobił to w Twoim silniku to daj .sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#618883 [ROZWIĄZANE] Zbugowany silnik z paczki Mentos'a

Napisane przez Warjat w 21.02.2014 23:36

@ UP 

 

Zawsze możesz sobie dodać http://amxx.pl/topic...awanie-punktow/ a jak będziesz miał problem pisz to dodam


  • +
  • -
  • 1


#618886 [ROZWIĄZANE] Zbugowany silnik z paczki Mentos'a

Napisane przez Zgierak w 21.02.2014 23:41

2 @UP

Jest szybkie rozdawanie.


  • +
  • -
  • 1


#618878 [ROZWIĄZANE] Zbugowany silnik z paczki Mentos'a

Napisane przez Zgierak w 21.02.2014 23:24

Moze byc inny silnik ? Jak tak to spróbuj ten.

 Tu masz cvary

cod_inteligencja 50 //Ustawia limit inteligencji
cod_zdrowie 50 //Ustawia limit zdrowia
cod_wytrzymalosc 50 //Ustawia limit wytrzymałości
cod_kondycja 50 //Ustawia limit kondycji

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#618763 [ROZWIĄZANE] Jaki silnik wgrac? Pomocy

Napisane przez Daj buziaka w 21.02.2014 17:55

http://amxx.pl/topic...-cod-by-mentos/




#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#610703 EERS - Easy end round Sound

Napisane przez DarkGL w 29.01.2014 16:10

opis.png
 
Jest to nowa wersja tego pluginu
http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/
 
Tak jak w poprzedniej wersji ( 7000 pobrań wow =) ) chciałem aby plugin był optymalny i maksymalnie łatwy w użytkowaniu dla użytkownika.
 
Dodatkowo skupiłem się na poprawie bugów z poprzedniej wersji.
 
Kilka informacji

  • Opcja pokazywania playlisty
  • Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
  • Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić wink.gif
  • Informacje dla graczy o granym utworze (5 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć smile.gif )
  • Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
  • Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór

cvary.png

//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin

roundsound_tag AMXX.PL

//w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text d- dhud e - chat mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie

roundsound_information_play b

//jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji

roundsound_information_show 300

//sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter

roundsound_ct_path misc/CT

//sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter

roundsound_tt_path misc/TT

// 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt)

roundsound_playlist_on 1

//czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda

roundsound_roundsound_on 1

//ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo

roundsound_mode 0

//kolor wiadomosci hud

roundsound_hud_color "0 255 42"

//pozycja wiadomosci hud

roundsound_hud_pos_x -1.0

roundsound_hud_pos_y 0.2

 
 
Cvary umieszczamy w pliku roundsound.cfg w folderze config jeśli takiego pliku nie będzie plugin utworzy go za nas
 
komendy.png
w czacie
/roundsound
i
/playlista
inneinformacje.png
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach ;)

ss.png
amxx_1297617656__cs_assault0001.jpg
amxx_1297699983__de_contra0000.jpg
amxx_1297544008__cs_assault0001.jpg

download.png
Załączony plik  roundsound.sma   16,07 KB  2701 Ilość pobrań
  roundsound.amxx


  • +
  • -
  • 15


#617963 Zlecenie Zabójstwa

Napisane przez Mister Silenzo w 19.02.2014 01:29

opis

Plugin pozwala przy użyciu komendy przyjąć zlecenie na losowego gracza, po którego zabiciu otrzymujemy punkty, które potem możemy wydać w sklepie.

komendy
Plugin zawiera w sobie następujące komendy:

- /zlecenie - Pozwala nam przyjąć zlecenie (Aby przyjąć zlecenie na serwerze musi być co najmniej trzech graczy)

- /ztryb - Kiedy mamy już aktywne zlecenie, możemy użyć owej komendy, aby przełączać się między trybami zleceń, tj. jeżeli włączymy funkcję to po wykonaniu zlecenia automatycznie zostanie przydzielone nam następne, w przeciwnym wypadku ponownie należy wpisać komendę.

- /kogo - Jeżeli mamy aktywne zlecenie, owa komenda przy użyciu ColorChat'u wyświetli nam nick gracza, na którego aktualnie polujemy

- /porzuc - Jeżeli mamy aktywne zlecenie, przy użyciu tej komendy możemy je porzucić. Jeżeli użyliśmy komendy "/ztryb" i włączyliśmy automatyczne przyjmowanie zleceń to użycie tej komendy automatycznie wyłączy tę funkcję.

- /zshop, /zsklep - Otwiera menu sklepu, w którym możemy za zdobyte punkty kupować zlecenia na innych graczy, kupować zestawy broni, bądź zestaw granatów, które jak bronie dostajemy co rundę. Dodatkową opcją jest możliwość kupienia Admina/VIP'a z punkty, po wybraniu danej opcji wyświetla się nam stosowna wiadomość w ColorChacie.

komendy admina
- /zamenu - Otwiera menu admina, przez które możemy dodać bądź odjąć punkty, ustawić punkty gracza na daną wartość bądź je wyzerować. Ostatnią funkcją menu admina jest możliwość resetu pluginu, tj. resetuje wyniki graczy obecnie grających na serwerze i czyści plik .vault. Każda opcja wyświetla stosowny komunikat używającemu jak i osobie, na której dana funkcja została wykonana.

inne informacje
Plugin korzysta zarówno z CVAR'ów jak i definicji, które pozwalają konfigurować plugin główny i podpluginy.

#define PODBOTY 1 // Znajduje się w pluginie głównym oraz pluginie ze sklepem, pozwala zdefiniować nam czy chcemy grać z botami czy też nie, jeżeli nie chcesz to zakomentuj, bądź jeżeli grasz z botami zostaw tak jak jest.

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H // Flaga "t", definicja flagi VIP'a jaka działa w pluginie, konieczne jest jej ustawienie ze względu na funkcje VIP zawarte w pluginie, które dla osób z taką flagą pozwalają zdobywać więcej punktów za wykonane morderstwa.

#define ADMIN_FLAG ADMIN_LEVEL_G // Flaga "s", definicja flagi Admina, która jest potrzebna do korzystania z komendy /zamenu.

wymagane moduly
- ColorChat
- nVault
- dhudmessage
- fun
- StripWeapons
- cstrike
- ZlecenieZabojstwa (biblioteka przygotowana na potrzeby pluginu - patrz download)

download
Changelog:
0.1a ----> 0.2a
Konfiguracje cvarami zastapiono konfiguracja czytana z pliku.


Załączony plik  Zlecenie_Zabojstwa_02a.sma   9,51 KB  280 Ilość pobrań
  Zlecenie_Zabojstwa_02a.amxx
Załączony plik  zlecenie_zabojstwa.cfg   136 bajtów  281 Ilość pobrań


Załączony plik  Zlecenie_Zabojstwa.sma   9,1 KB  254 Ilość pobrań
  Zlecenie_Zabojstwa.amxx

Załączony plik  Zlecenie_Zabojstwa_Admin.sma   4,9 KB  240 Ilość pobrań
  Zlecenie_Zabojstwa_Admin.amxx

Załączony plik  Zlecenie_Zabojstwa_Shop.sma   10,42 KB  233 Ilość pobrań
  Zlecenie_Zabojstwa_Shop.amxx

Załączony plik  ZlecenieZabojstwa.inc   393 bajtów  255 Ilość pobrań


 

PS. Nawet jeżeli plugin cię nie interesuje to przejrzyj pliki i w odpowiedzi powiedz mi co można poprawić bądź zmienić od strony samego kodu, z góry dziękuję :>


  • +
  • -
  • 11


#607964 Dodanie modelu do Paintballa

Napisane przez xWangan w 21.01.2014 23:22

Istnieje już taki plugin:

http://amxx.pl/topic/114708-paintball-mod-supermarker-i-komplet-granat%C3%B3w-dla-vipa/

  • +
  • -
  • 1