Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xXxBoy4GirlxXx - zdjęcie

xXxBoy4GirlxXx

Rejestracja: 17.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2024 11:48
-----

#742755 [TUT] Zmiana położenia HUD'a z informacją.

Napisane przez TekLak w 22.09.2017 19:01

Super poradnik! To dotyczy specta
 

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])

}

wie ktoś moze jak zmienić kolor tego niebieskiego (nie specta a gracza) ?

Nad tymi opcjami jest linijka (dokładnie to u mnie jest to linijka 8347 do 8349) z opcjami " red = ...  green = .... blue = ...." i tam zmieniasz kolory a te kolory tą są w formacie RGB na necie są strony np: https://www.w3school.../colors_rgb.aspgdzie możesz tam wybierać kolor , który chcesz mieć :)

  • +
  • -
  • 1


#728450 Hammer, jak włączyć pokazywanie rozmiarów elementów?

Napisane przez ZBA w 21.07.2016 12:58

Jak dobrze kojarzę hammer do goldsource tego nie oferuje


  • +
  • -
  • 1


#728281 Prośba o dekompilacje mapy

Napisane przez Linux' w 16.07.2016 20:57

Quark sluzy jedynie do obrobki juz zdecompilowanej mapy o czym zapomnialem piszac wczesniejszy post. Ostatni raz w mapach bawilem sie z rok temu stad te luki. Sprobuj zdecompilowac mape za pomoca decompilatora vmex, pamietam ze u mnie sie sprawdzal.


  • +
  • -
  • 1


#728260 Prośba o dekompilacje mapy

Napisane przez Linux' w 16.07.2016 13:03

Uzywaj quarka, zdecydowanie bardziej zaawansowany.

Zdecompilowalbym ci te mapy ale nie mam teraz zainstalowanego tego programu.


  • +
  • -
  • 1


#60221 Dekompilacja mapy

Napisane przez Abes Mapper w 29.04.2009 12:22

Dzisiaj pokażę jak można zdekompilować mapkę czyli przekształcić z .bsp do .map aby dało się otworzyć w VHE.
Przydaje się to kiedy czegoś nie umiemy zrobić a na jakiejś mapie to jest lub nie chce nam się czegoś robić a na jakiejś mapie to jest.

Oczywiście w większości zjada tekstury i trzeba od nowa teksturować lub zjada różne bryły.
Ja przedstawie dwa sposoby dekompilacji, które znam.


Pierwszy
Ściągamy program "Winbspc.exe" stąd: winbspc.exe

Uruchamiamy i pojawia nam się takie coś:
Dołączona grafika

Naciskamy na "File" (1.) potem "Convert..." (2.)
Dołączona grafika

Pokaże nam się okno gdzie wybieramy jakąś mapkę (1.). Ja wybrałem de_dust2. Potem klikam na "Otwórz" (2.)
Dołączona grafika

W następnym okienku zaznaczamy "MAP" (1.), potem klikamy na "Browse" (2.), w okienku (3.) wybieramy gdzie ma się zapisać zdekompilowana mapa i na koniec naciskamy "OK" (4.) i jeszcze raz "OK" (5.)
Dołączona grafika

Mapa się dekompiluje:
Dołączona grafika

Jeżeli będzie napis "done!" (1.) to znaczy że mapa została zdekompilowana.
Dołączona grafika

Oczywiście nie każda mapa się zdekompiluje dlatego warto spróbować tym drugim sposobem :P

Drugi
Ściągamy program "BSP Viewer" stąd: wer156.exe
Instalujemy i uruchamiamy. Program wymaga .NET Framework v1.1 lub wyższy!

Cały program:
Dołączona grafika

Klikamy na "File" (1.), potem "Open" (2.)
Dołączona grafika

Teraz wybieramy mapę (1.) a następnie klikamy na "Otwórz" (2.)
Dołączona grafika

Po chwili mapa się załaduje i będzie ją można oglądać (latać po niej).
Dołączona grafika

Ale przecież chcemy zapisać do .map tak więc klikamy na "File" (1.) potem "Export" (2.) i następnie na "MAP File" (3.)
Dołączona grafika

Pojawi się okienko gdzie klikamy "OK" (1.)
Dołączona grafika

W następnym oknie wybieramy lokalizacje i nazwę mapki (1.), po czym klikamy na "Zapisz" (2.)
Dołączona grafika

I gotowe :) W VHE otwiera się to jak zwykły projekt tylko że na dole (1.) musimy wybrać "Game Maps (*.map)"
Dołączona grafika


Tutek by Abes_Ziomal
Dla AMXX.pl

  • +
  • -
  • 2


#719356 MultiGamers.pl - Darmowe serwery gier...

Napisane przez MultiGamers.pl w 30.01.2016 14:10

banner.png

 

Drodzy użytkownicy,
Z przyjemnością informujemy, że MultiGamers.pl od dnia 30.01.2016 zmodernizował oraz ponownie uruchomił infolinię dostępną pod numerem 625-842-242 ( tel. komórkowe ) - Nasi konsultanci dostępni są w godzinach od 16:00 do 21:00 ( Pon-Pt. ).
 
Opłata za połączenie, zgodna z taryfą operatora.
 
Pozdrawiamy,
Ekipa MultiGamers.pl

  • +
  • -
  • 1


#713323 Baza poradników SourceMod !

Napisane przez Wielkie Jol w 15.10.2015 06:50

To jest właśnie ten moment, w którym przetłumaczę 600 poradników, po to, by reputacją przegonić użytkownika DarkGL


  • +
  • -
  • 10


#715033 Paczka ZM EXP by CSnajper

Napisane przez Sniper Elite w 22.11.2015 17:22

Na samym początku chciałbym podziękować użytkownikowi Lunatic, ponieważ bez niego prawdopodobnie paczka nigdy by nie powstała :)

 

Witam. Przedstawiam moją paczkę ZM EXP. Jakiś pawian zaczął ją sprzedawać za moimi plecami, a na moim dysku siedzi i się marnuje :)

 

Popularny Zombie Plague Mod dla serwerów CS 1.6, który został znacznie zmodyfikowany. Ta paczka charakteryzuje się EXP MOD'em z 47 poziomami, rozgrzewką, systemem misji oraz unikalnymi extra itemami.

 

ZM EXP MOD to jedna z najbardziej grywalnych paczek Zombie Plague w Polsce.

 

Serwer posiada EXP MOD z 47 poziomami. Standardowy menu wyboru broni jest wyłączone, a gracze zdobywając poziomy odblokowują coraz lepsze bronie (23 zwykłe oraz 23 złote).Dodanych jest sporo nowych trybów rozgrywki, paczka posiada 6 klas zombie oraz 5 klas ludzi (1 premium).

Serwer jest nastawiony na współpracę. Laser miny są raczej słabe i trzeba współpracować aby przetrwać w kampie. W tym celu można przekazać graczowi AP za pomocą komendy /daj lub najeżdżając na gracza celownikiem i wciskając T.
Paczka jest zbalansowana (nie faworyzuje żadnej ze stron). Jako były administrator starałem się zadbać aby każdy mógł pokampić ponieważ nie lubię serwerów gdzie jedna osoba jest w stanie ogarnąć kampę przez 4 minuty. Z tą paczką oraz tą konfiguracją nie jest to możliwe (no, chyba że ktoś zacznie kampić z 200 AP). Serwer jest nastawiony na współpracę i na serwerze panuje zasada "im więcej nas w kampie tym lepiej".
Nie jestem w stanie opisać wszystkich modyfikacji jakie wprowadziłem na serwer. Można pograć i po testować pod adresem IP: XXXXX
Lista pluginów:

afkkisss.amxx
admin_gag.amxx
abd.amxx
ad_manager.amxx
remove_weapons.amxx
adminlisten.amxx debug
IPlog.amxx
show_ip.amxx
nademodes.amxx ;nowe tryby granatow
auto_join_on_connect.amxx
descriptive_fire_in_the_hole.amxx
Voices_Management.amxx
hpk.amxx                                    
rcon_defence.amxx ;szyfrowanie rcona
extreme_bancfg2.amxx
banip_fakes.amxx
reklama.amxx
noip.amxx ; na nowy bot spamujacy
; Engine
zp50_core.amxx
gunxpmod.amxx
zp_rozgrzewka.amxx
zp50_misje.amxx debug
zm_vip.amxx

; APIs
amx_settings_api.amxx
cs_player_models_api.amxx
cs_teams_api.amxx
cs_maxspeed_api.amxx
cs_weap_models_api.amxx
cs_weap_restrict_api.amxx
cs_ham_bots_api.amxx

;ten plugin musi byc nad klasa sniper
zp50_zombie_damage.amxx

; Classes
zp50_class_zombie.amxx
zp50_class_human.amxx
zp50_class_nemesis.amxx
zp50_class_survivor.amxx
zp50_class_assassin.amxx
zp50_class_sniper.amxx

; Zombie Classes
zp50_class_zombie_classic.amxx
zp50_class_zombie_raptor.amxx
zp50_class_zombie_light.amxx
zp50_class_zombie_fat.amxx
zp50_class_zombie_hunter.amxx debug
zp50_class_zombie_tight.amxx

; Human Classes
zp50_class_human_sprinter.amxx
zp50_class_human_skoczek.amxx
zp50_class_human_obronca.amxx
zp50_class_human_pudzian.amxx
zp50_class_human_x-men.amxx


; This must come before game modes for armor protection to work properly
zp50_human_armor.amxx

; Game Modes Manager
zp50_gamemodes.amxx

; Game Modes
zp50_gamemode_infection.amxx
zp50_gamemode_multi.amxx
zp50_gamemode_swarm.amxx
zp50_gamemode_nemesis.amxx
zp50_gamemode_survivor.amxx
zp50_gamemode_plague.amxx
zp50_gamemode_armageddon.amxx
zp50_gamemode_assassin.amxx
zp50_gamemode_sniper.amxx
zp50_gamemode_plagued.amxx

; Items Manager
zp50_items.amxx
zp50_items_ammopacks.amxx

; Extra Items
zp50_item_weapons.amxx
zp50_item_nightvision.amxx
zp50_item_antidote.amxx
zp50_item_zombie_madness.amxx
zp50_item_infection_bomb.amxx

; Admin
zp50_admin_commands.amxx
zp50_admin_menu.amxx
zp50_admin_models.amxx

; Buying
;zp50_buy_menus.amxx
;zp50_buy_zones.amxx

; Rewards
;zp50_rewards_money.amxx
zp50_rewards_ammopacks.amxx
zp50_rewards_frags_hp.amxx

; Deathmatch
zp50_deathmatch.amxx
zp50_random_spawn.amxx
zp50_spawn_protection.amxx

; Zombie/Human Features
zp50_zombie_features.amxx
zp50_zombie_sounds.amxx
zp50_human_ammo.amxx debug

; Custom Features
zp50_flashlight.amxx
zp50_nightvision.amxx
zp50_leap.amxx
zp50_painshockfree.amxx
zp50_knockback.amxx
zp50_weapon_drop_strip.amxx

; Effects
zp50_effects_infect.amxx
zp50_effects_cure.amxx
zp50_effects_lighting.amxx
zp50_ambience_effects.amxx
zp50_ambience_sounds.amxx

; Gameplay / Other
zp50_main_menu.amxx
zp50_objective_remover.amxx
zp50_team_scoring.amxx
zp50_gameplay_fixes.amxx
zp50_serverbrowser_info.amxx
zp50_ammopacks.amxx debug
;zp_kill_reward.amxx

; Custom grenades
zp50_grenade_fire.amxx
zp50_grenade_frost.amxx
zp50_grenade_flare.amxx


zp_extra_miny.amxx debug
zp50_extra_hp.amxx

; ZP 4.3 Subplugin Compatibility
zp50_zp43_compat.amxx

;addony
zp_informator.amxx
backweapons.amxx
zp_sub_parachute.amxx
zp_addon_death_sprite.amxx
zp_addon_grenade_status.amxx
zp_donate_ap.amxx
zp_countdown_fixed.amxx
zp_aim_info.amxx
zp_informer.amxx

;itemy
zp50_item_antidote_bomb.amxx
zp_extra_pipe.amxx
zp_extra_lasermine.amxx
zp_extra_bazooka.amxx
zp_extra_armor.amxx
zp50_gas_mask.amxx
zp_extra_exp.amxx
zp_50_extra_ruletka.amxx debug

Ciekawsze z nich:

-Miny dla ludzi jak w Cod Modzie,

-Ruletka (do wygrania exp, extraitemy, ap).

 

Złote bronie:

Osiągając 24 poziom gracze zaczynają zdobywać nowe bronie (złote, od glocka do złotej autokampy CT).
Złote bronie posiadają specjalny złoty wygląd, a gracz który zdobył "goldy" posiada specjalny złoty model Crysis'a.
Złote bronie zadają o 10% więcej obrażeń oraz przeładowują się 20% szybciej.

Tryby rozgrywki:

Serwer posiada nowe tryby rozgrywki:

  • Rozgrzewka: przy każdej starcie mapy pojawia się losowy Nemesis na 120 sek. Jest on niemożliwy do zabicia, a celem tego trybu jest wbicie AP na nowej mapie. W tym trybie można wybrać broń, nawet gdy jej nie zdobyliśmy.
  • Zwykła infekcja: losowy gracz staje się zombi. Posiada więcej HP niż inne Zombi zależna od liczby graczy na serwerze oraz może wykonać daleki skok.
  • Multi Infekcja: 15% graczy staje się zombi na początku rundy
  • Swarm: 50% zombie, 50% ludzi. Walczą na śmierć i życie
  • Survivor: jeden gracz staje się ostatnim człowiekiem. Ma dużo HP, unlimited ammo, może wykonać 2 skoki w powietrzu oraz może wybrać jedną z 4 dostępnych dla niego broni. Posiada także specjalną barierę której może użyć raz na kilka sekund aby odepchnąć od siebie wszystkie Zombie
  • Namesis: Super mutant. Jest bardzo wytrzymały, może wykonać daleki skok. Jego zadaniem jest zabić wszystkich ludzi na mapie.
  • Sniper: Jeden z ludzi staje się snajperem. Ma mniej zdrowia niż survivor, ale posiada AWP oraz natychmiastowe zabicie z tej broni.
  • Assasyn: Super mutant. Jest odporny na odrzucenie z broni, granaty zamrażające oraz podpalające. Na czas tego trybu na serwerze panują ciemności, zasięg latarki i flary także zostaje zmniejszony. Może wykonać daleki skok. Posiada mniej życia niż nemesis, ale nadrabia to swoją prędkością. Przez graczy nazywany pieszczotliwie "kosiarką"
  • Plaga: 1 survivor, 1 nemesis, reszta po równo zombi oraz Ludzi.
  • Dark Day: 1 snajper, 1 Assasyn, reszta po równo zombi i ludzi
  • Armagedon: 50% Survivorów, 50% Nemesis

 

EXP MOD

Na serwerze znajdziesz EXP MOD (popularna wersja gunxpmod'a). W mojej wersji został znacznie zmieniony:

  • Zmodyfikowany został moduł zapisu poziomów (jest wydajniejszy).
  • Dodany został exp za: zabójstwo, zarażenie, asystę (min. 300 DMG), zadanie określonej ilości obrażeń, próbę zarażenia, zabicie super mutantów lub super ludzi, zabicie matkę zombi lub ostatniego człowieka, zniszczenie LaserMiny
  • Dodane 23 dodatkowe "Złote" poziomy.

 

Misje

Serwer posiada system misji. W sumie jest ich 45 (podzielonych na 9 rozdziałów).
Nagrodą za wykonanie misji są: exp, AP lub stałe bonusy przyznawane do resetu poziomów.
Jest 56 rodzajów misji, oto niektóre z nich:

  • Zabić zombi
  • Zarazić ludzi
  • Zdobyć: Nemesis, Survivora, Snajpera lub Assasyna
  • Zabić określoną liczbę lub zadać określoną ilość obrażeń: Nemesis, Survivorom, Snajperom lub Assasynom
  • Zabić: Matki zombi lub ostatnich ludzi
  • Zabić lub zarazić określoną liczbę zombi lub ludzi w jednej rundzie.
  • Zabić: bazooką, miną lub pipe bombą
  • Zniszczyć określoną liczbę LaserMin
  • Wygrać określony tryb jako zombi lub ludzie
  • Zabić za pomocą HeadShot'a
  • Zarazić bombą infekcyjną
  • Wygrać lub przetrwać określoną liczbę rund (pod rząd lub nie)
  • Zabić określoną ilość ludzi lub zombi jako: nemesis, survivor, snajper lub assasyn

 

Statystyki

Serwer posiada specjalne statystki, które obejmują:

  • Ilość zabić oraz zarażeń zombi i ludzi.
  • Ilość zabić: Nemesis, Survivorów, Snajperów oraz Assasynów.
  • Ilość przegranych minut na serwerze.
  • Ranking po względem ilości zdobytego expa, wykonanych misji, czasu online, zdobytych punktów etc.

Statystyki są dostępne w menu Zombie Moda (standardowo trzeba kliknąć na serwerze klawisz M oraz 7).

 

Lista map która była na moim serwerze (nie wrzucam paczki z mapami bo to strasznie dużo uploadu, a mój internet ledwo zipie).

 

zm_five

zm_creep
zm_dusthorror
zm_ojciec
zm_poland
zm_dust_hs2
zm_compilation
zm_dustx2
zm_defense2_v2
zm_westwood
zm_fun_poland
zm_fox
zm_bist_v2
zm_bist_remake
zm_dust_world_summer_f
zm_virus_t
zm_csdark_cinder
zm_chatoyant
zm_reddevil
zm_cpl_biohazard
zm_dark_mini
zm_kopalnia_v2
zm_joke
zm_aztec2015
za_fox_ldm
zm_2013_pct
zm_2015
zm_mario_world_pct
zm_noname_pct
zm_battleground_foda
zm_fifka_v2
zm_clinic_emergency
zm_hs_horror
 
W paczce addons mogą występować pluginy, do których nie mam pliku .sma, ale nie są to pluginy edytowane przez mnie, więc bez problemu znajdziecie je w sieci.
Używajcie najnowszego dproto do tej paczki, starsze powodują błąd segmentation fault.
 
Link do downloadu dźwięków, modeli, spritów i całej reszty: https://drive.google...QmM&usp=sharing
Przez ten czas trochę się na serwerze nazbierało rzeczy, a nie chciało mi się wydzielać tych potrzebnych.
 
@EDIT
WAŻNE INFO !
Zaktualizowałem paczkę modeli, dźwięków i spajtów na google dysku.
Jeżeli masz serwer na pukawka.pl użyj modułu mysql z amxx 1.8.2 (http://amxx.pl/topic...-linux-windows/). Nie wiem czemu ale na tym hostingu są problemy z bazą z modułem z amxx 1.8.3.
Jeżeli na serwerze występuje błąd segmentation fault na czas testów wyłączy wszystkie pluginy metamoda oprócz amxx (tj. dproto, voice transcoder etc.).
Od teraz pliki .sma będą do pobrania na moim GitHubie: https://github.com/C...m_exp_scripting
Proszę wszystkie pliki .sma lokalnie przekompilować gdyż pliki .amxx z paczki addons -bez .sma.rar mogą być nieaktualne!
 
Pozdrawiam :)
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 20


#713696 Your server is out of date.

Napisane przez Linux' w 23.10.2015 16:53

Czytac umie? Musisz go zaaktualizowac do najnowszej wersji. Robisz to tak samo jak instalowanie serwera.


  • +
  • -
  • 1


#713466 Instalacja source moda ala amxmoda na botach.

Napisane przez Linux' w 18.10.2015 14:19

Dobra, postawiłem tak jak tu na filmie.
Koleś pod koniec mowi coś o portach, (nic z nimi nie robiłem)
Co trzeba zrobić aby znajomi mogli u mnie grać? (coś z portami?)
Szukam także pluginu na skiny. Dziękuję bardzo za pomoc.

 

Musisz odblokowac zewnetrzny port z adresu ip, tak by serwer byl widoczny u innych osob a nie tylko na lanie. Wlaczasz serwer, wpisz status to wyswietli sie zewnetrzny adres ip i teraz w zaleznosci od tego czy masz router czy modem trzeba cos z tym robic.


  • +
  • -
  • 1


#713470 Instalacja source moda ala amxmoda na botach.

Napisane przez plx211 w 18.10.2015 15:02

uruchomić hamachi, lub postawić na jakiejś maszynie zewnętrznej

co do skinów: plugin nazywa się wpaint, ale nie wiem czy go jeszcze gdzieś dorwiesz


  • +
  • -
  • 1


#713445 Instalacja source moda ala amxmoda na botach.

Napisane przez plx211 w 18.10.2015 09:37

  1. pobierz metamod ( https://www.metamodsource.net/) i sourcemod ( http://www.sourcemod.net/downloads.php ) pod swój system
  2. wypakuj metamod do katalogu moda (po wypakowaniu powinieneś mieć csgo/addons/metamod)
  3. odpal server i wpisz meta version, powinieneś otrzymać "Loaded As: Valve Server Plugin."
  4. wyłącz server i wypakuj sourcemod do katalogu moda (po wypakowaniu powinieneś mieć csgo/addons/sourcemod)
  5. uruchom server i wpisz sm plugins list, jeśli pokaże ci liste: gratulacje sourcemod postawiony

  • +
  • -
  • 1


#713425 SourceMod 1.7.2

Napisane przez plx211 w 17.10.2015 20:29

Zaloz temat od tego w odpowiednim dziale, musisz wgrac metamod:source potem sourcemod, po wgraniu wpisujesz w konsole meta list jak zwroci unknow command to cos poszlo nie tak
  • +
  • -
  • 1


#713067 Vip do zm 4.3

Napisane przez karol253 w 10.10.2015 17:35

Wielkie dzięki:) 


  • +
  • -
  • 1


#711888 MultiGamers.pl - Darmowe serwery gier...

Napisane przez MultiGamers.pl w 17.09.2015 17:00

banner.png

 

Drodzy użytkownicy,
W związku z ciągłą rozbudową serwisu, Nasza firma/marka poszukuję do współpracy redaktorów z dowolnym wykształceniem - gotowych do pisania oraz umieszczania w serwisie ( forum ) artykułów/poradników dot. prawidłowego skonfigurowania plików konfiguracyjnych serwera gry/głosowego dostępnego w Naszej ofercie.
 
Po poprawnym zatwierdzeniu rekrutacji, oferujemy finansowy system motywacyjny ( w zależności od zaangażowania ) oraz możliwość awansu w przyszłości na wyższe stanowisko.
 
Wszelkie aplikacje ( CV*, list motywacyjny oraz próbkę umiejętności w kontekście pracy nad poradnikiem ) należy składać na adres e-mail: [email protected]
 
* Wymagane ukończone 18 lat oraz odpowiednia klauzula o przetwarzaniu danych osobowych.
 
W razie jakichkolwiek pytań/wątpliwości/sugestii jesteśmy do dyspozycji.
 
Pozdrawiamy,
Ekipa MultiGamers.pl

  • +
  • -
  • 1