X:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe -applaunch 10standardowo jest chyba
steam : / / applaunch / 10
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Aga ;33 nie posiada znajomych
Napisane przez master522
w 02.01.2014 18:25
Napisane przez master522
w 02.01.2014 19:21
Napisane przez master522
w 05.01.2014 11:28
Napisane przez master522
w 10.01.2014 10:21
Napisane przez master522
w 12.01.2014 16:41
Napisane przez Czeski
w 12.01.2014 12:06
Witajcie!
Jest to JailBreak w dużym stopniu edytowany przez mnie ale silnik napisał Cypis i to jemu należą się podziękowania za udostępnienie tak dobrze dopracowanego silnika
Co zostało dodane?
Nowe komendy:
/jbc - menu komend dodatkowych
/sklep - sklep
/silownia - silownia
/klan - klan
/typ - wybor typu
Menu komend:
1. Menu Więźnia/Klawisza
2. Wybor Typu
3. Zyczenie
4. Silownia
5. Klany
6. Sklep
7. Menu Admina
Menu klan:
1. Stworz Klan [12000]
2. Zapros gracza do klanu
3. Umiejetnosci
4. TOP10
5. Opusc Klan
6. Menu Leadera Klanu
7. Czlonkowie Online
SKLEP:
TYPY:
Cvary:
jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0) jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5) jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0) jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)
Zawartosc plugins-JBC
;JBCmod modyfkiowany by Czeski, kontakt gg:39955484 ;PLIKI SILNIKOWE JBC_typ.amxx JBC_sklep.amxx jail_api_jailbreak.amxx JBC_Klan.amxx JBCm2.amxx cs_player_models_api.amxx jail_team.amxx jail_menu.amxx jail_zyczenia.amxx ;JBC TYPY DARMOWE jbc_typ_spokojny.amxx JBC_typ_cwaniaczek.amxx JBC_typ_Twardziel.amxx JBC_typ_Skryty.amxx JBC_typ_zjarany.amxx ;JBC TYPY PREMIUM [FLAGA H] JBC_typ_przypakowany.amxx JBC_typ_zjaranys.amxx JBC_typ_podchwytliwy.amxx ;Miejsce na przedmioty jesli chcesz dodac wklej tutaj pluginy z cod moda (perki) ;JBC_przedmiot_krzeslo.amxx ;JBC_przedmiot_telefonakacegla.amxx ;JBCzabawy ;jail_freeday.amxx ;zabawa wymagana ;jail_kd.amxx ;jail_ganiany.amxx ;jail_polowanie.amxx ;JBCfun_kaczki.amxx ;JBCfun_chowany.amxx ;JBCfun_wojnagangow.amxx ;JBCfun_dzieciwojny.amxx ;Inne dodatki JBC_silownia.amxx
Instalacja
Wrzucić folder cstrike w folder nadrzędny dla cstrike na twoim serwerze czyli >>TEN<<</cstrike
Wersja BETA 0.1
http://www21.zippysh...07465/file.html
=================
Proszę o krytyczne podejście ponieważ to moja pierwsza modyfikacja
Napisane przez HaDeS From HELL
w 22.11.2011 20:39
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672 #define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768 #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832Pod tym dodajemy
/****** KONFIGURACJA ******/ /*** LIMITY STATYSTYK ***/ new limit_zdrowia = xx; // zdrowie new limit_inteligencji = xx; // inteligencja new limit_kondycji = xx; // kondycja new limit_wytrzymalosci = xx; // wytrzymalosc /*** LIMITY STATYSTYK ***/W miejsce ,,xx'' dajemy własną wartość (np ,,100")
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }Zamieniamy go na
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_inteligencji) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowia) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosci) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycji) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }Następnie szukamy 4 publiców:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;Na to:
new max_statystyka = limit_zdrowia;W public PrzydzielInteligencje zamieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;Na to:
new max_statystyka = limit_inteligencji;W public PrzydzielKondycje zamieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;Na to:
new max_statystyka = limit_kondycji;Następnie w public PrzydzielWytrzymalosc zamieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;Na to:
new max_statystyka = limit_wytrzymalosci;Całość powinna wyglądać tak:
public PrzydzielZdrowie(id, wartosc) { new max_statystyka = limit_zdrowia; wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-zdrowie_gracza[id]); punkty_gracza[id] -= wartosc; zdrowie_gracza[id] += wartosc; } public PrzydzielInteligencje(id, wartosc) { new max_statystyka = limit_inteligencji; wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-inteligencja_gracza[id]); punkty_gracza[id] -= wartosc; inteligencja_gracza[id] += wartosc; } public PrzydzielKondycje(id, wartosc) { new max_statystyka = limit_kondycji; wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]); punkty_gracza[id] -= wartosc; kondycja_gracza[id] += wartosc; } public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc) { new max_statystyka = limit_wytrzymalosci; wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]); punkty_gracza[id] -= wartosc; wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc; }Użytkownik : I co teraz ??
Napisane przez Cypis'
w 24.02.2011 18:12
cod_hsxp "100"
Napisane przez ToRRent
w 03.02.2012 12:43
=50% expa za fraga + 1 xp za każdy lvl przeciwnika (jeżeli miał wyższy od nas)
QTM_CodMod.amxxto
COD_Asysta.amxx
Napisane przez Ender #
w 15.01.2014 19:16
Napisane przez Dziobak?
w 15.01.2014 19:30
cs_wiocha
de_westwood
fy_snoow
de_dust2
Eldorado
de_westwood_big
cs_assault
de_aztec
de_dust2_long
de_nuke
de_kabul
de_rats_1337
de_dust2002
de_dust_1337
Jeżeli chcesz więcej map to zajrzyj tu :
http://gamebanana.com/maps/cats/4976
Napisane przez
Daj buziaka
w 31.01.2013 18:05
abd.amxx ; Pokazywane zadawane obrazenia adminlisten.amxx ; Admin widzi wszystko w sayu afkbombtransfer.amxx ; Jesli gracz jest AFK to c4 przerzuca do innego gracza auto_reload.amxx ; Automatyczne przeladowanie po nowej rundzie ;alt_end_round_sounds.amxx ; muzyka na zakonczenie rundy Automaticknifeduel.amxx ; wyzwanie gracza 1vs1 na pojedynek nozowy backweapons.amxx ; bron na plecach best_player.amxx ; info w sayu o najlepszym graczu mapy blokuj_he.amxx ; nie mozna rzucac HE przez 10 sekund bomba_explode_sound.amxx ; dzwiek od 12 sekundy do wybuchu bomby c4.amxx ; licznik bomby cod_adminmenu.amxx ; mozliwosc dodawania lvl przez admina COD_Asysta.amxx ; jesli gracz zbierze 50hp i ktos mu dobije to obaj dostana fraga cod_hsxp.amxx ; EXP za headshota cod_nagrody_exp.amxx ; exp dla najlepszych 3 graczy mapy cod_quests.amxx ; misje na cod moda cod_sellperk.amxx ; sprzedarz perkow ColoredSmoke.amxx ; kolorowe smoke EOG.amxx ; jest EXP x2 od godziny 20 do 8 grenade_trail.amxx ; kolorowe smugi za granatami godzina.amxx ; godzina pod radarek headshot.amxx ; jesli bedzie headshot zostanie odgrany dzwiek "Ale urwal" hi.amxx ; info jak gracz wchodzi i wychodzi ktooslepil.amxx ; pokazuje w sayu kto Cie oslepil i kogo ty oslepiles mapchooser4.amxx ; zmiana mapy w kazdym czasie gry ne_unlimitedammo.amxx ; kazdy posiada nielimitowana ilosc naboi OddajPerk.amxx ; po wpisaniu komenda /oddaj mozemy oddac komus nasz perk ptb.amxx ; wyrownuje druzyny parachute.amxx ; kazdy dostaje spadochron pokazuj.amxx ; informacja w sayu polski_cs.amxx ; cs po polsku prefixy_cod.amxx ; nazwa klasy przed nickiem jak piszemy w sayu realnadedrops.amxx ; gracz po zabojstwie ginie i wyrzuca granaty sillyc4.amxx ; mozliwosc przyklejenia bomby do sciany spree.amxx ; info na najlepszego gracza mapy systemmonet.amxx ; kazdy widzi ile posiada monet systemmonet_sklep.amxx ; sklep na monety i dolary wymiana_bez_wytrzymalosci.amxx ; mozliwosc wymienienia sie perkami
;Call of Duty Mod by Mentos QTM_CodMod.amxx ;Klasy codclass_Diablo.amxx codclass_FreezingIce.amxx codclass_Furia.amxx codclass_Header.amxx codclass_Hitman.amxx codclass_Jumanji.amxx codclass_Lighters.amxx codclass_Mr.Crack.amxx codclass_ProToType.amxx codclass_Reducer.amxx codclass_Sheriff.amxx codclass_Vampir.amxx codclass_Hitler.amxx codclass_Addicted.amxx codclass_DmGz.amxx codclass_RollerCoaster.amxx codclass_ComeBack.amxx codclass_Niszczyciel.amxx ;Perki codperk_BrakAmma.amxx codperk_Dangerous.amxx codperk_Duch.amxx codperk_Hulk.amxx codperk_Kalczuk.amxx codperk_KamizelkaOleo.amxx codperk_Lipton.amxx codperk_LongJump.amxx codperk_MistrzGlocka.amxx codperk_Mohombi.amxx codperk_Morderca.amxx codperk_MrocznySkoczek.amxx codperk_Mysliwy.amxx codperk_Niewidzialny.amxx codperk_Opentany.amxx codperk_OstryNoz.amxx codperk_PaczkaBroni.amxx codperk_PaczkaGranatow.amxx codperk_PierwszaPomoc.amxx codperk_PietaAchillesa.amxx codperk_Straznik.amxx codperk_SzalonySniper.amxx codperk_SzybkiePalce.amxx codperk_SzybkieRakiety.amxx codperk_Terminator.amxx codperk_Wyrzutnik.amxx codperk_ZawodowySaper.amxx codperk_ZlodziejPerku.amxx codperk_ZmarlaDusza.amxx codperk_ZoRRo.amxx
Klasa : Diablo Opis : Posiada 2 duchy, dostaje +1 skok w powietrzu oraz 5DMG(+int) z AK47 Klasa : Freezing Ice Opis : Masz lodowe pociski i 1/3 szansy na zamrozenie przeciwnika. Zamrozenie trwa 5 sec Klasa : Furia Opis : Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc Klasa : Header Opis : Dostaje AK i AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS Klasa : HITMAN Opis : Odporny na head shoty, posiada M4A1 oraz jest lekko niewidzialny jak przykucnie z nozem Klasa : Jumanji Opis : Posiada 3 rakiety ogniowe oraz dostaje HE + z niego 1/2 na zabicie Klasa : Lighters Opis : Masz 1/6 na podpalenie wroga, podpalenie trwa 5 sek. 1 sek = 10 DMG. Klasa : Mr.Crack Opis : Ma 1/4 na zrespienie sie u wroga, nie slychac jego krokow + 10DMG(+int) z M4A1 Klasa : ProToType Opis : Masz 5 blyskawice oraz 50 procent niewidzialnosci na nozu podczas kucania oraz nie slychac jego krokow Klasa : Reducer Opis : Posiadasz 1/5 na oslepienie wroga oraz jego spowolnienie Klasa : Sheriff Opis : Posiada trzy trutki, które potrafia zabic oraz lekka grawitacje Klasa : Vampir Opis : Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz Klasa : Hitler [Premium] Opis : Dostaje 50% niewidzialnosci, +2 skoki w powietrzu, +10DMG(+int) z M4A1, +20DMG(+int) z DEAGLE Klasa : Addicted [Premium] Opis : Posiada eliminator rozrzutu, +1 skok w powietrzu oraz 1/3 na odrodzenie Klasa : DmGz [Premium] Opis : Dostaje M4A1, AK oraz Deagle, posiada 10DMG(+int) z M4A1 oraz posiada 15DMG(+int) z AK47 Klasa : RollerCoaster [Premium] Opis : Dostaje 2 rakiety, +1 skok w powietrzu, 1/8 z M4A1 + 1/4 z DEAGLE Klasa : Come Back [VIP] Opis : Gdy stoisz w miejscu nie widac cie oraz 1/2 z HE Klasa : Niszczyciel [VIP] Opis : Wybucha po smierci zadajac 40DMG(+intelgencja), z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro
Perk : Brak Amma Opis : Masz 1\LW na kradziez amma wrogowi Perk : Dangerous Opis : Dostajesz 1/6 na zabicie ze Deagle Perk : Duch Opis : Dostajesz 3 duchy Perk : Hulk Opis : Dostajesz 50 Zdrowia Perk : Kalczuk Opis : Natychmiastowe zabice z HE Perk : Kamizelka Oleo Opis : Dostajesz 50 wytrzymalosci, zadajesz LW obrazen wiecej Perk : Lipton Opis : Do każdej statystyki dostajesz +20 Perk : Long Jump Opis : Przytrzymaj CTRL aby wykonac Long Jump oraz dostajesz ciche chodzenie Perk : Mistrz Glocka Opis : 1/LW na natychmiastowe zabicie ze Glock'a Perk : Mohombi Opis : Dostajesz mniejsca grawitacje LW Perk : Morderca M4A1 Opis : 1/LW na natychmiastowe zabicie z M4A1 Perk : Mroczny Skoczek Opis : Mozesz wykonac +1 skok w powierzu Perk : Mysliwy Opis : Dostajesz AWP oraz 50 inteligencji Perk : Niewidzialny Opis : Jestes prawie caly niewidoczny Perk : Opentany Diabel Opis : Dostaje 1/LW na zabicie z AK47 Perk : Ostry Noz Opis : Dostajesz 1/LW na zabicie z noza, twoja widocznosc spada do 50 procent Perk : Paczka Broni Opis : Dostajesz M4A1, AK47 oraz AWP Perk : Paczka Granatow Opis : Dostajesz HE, Flash oraz Smoke Perk : Pierwsza Pomoc Opis : Raz na runde mozesz sie uleczyc Perk : Pieta Achillesa Opis : Nie slychac twoich krokow Perk : Straznik Opis : Posiadasz 5 blyskawic ( uzycie E ) Perk : Szalony Sniper Opis : Dostajesz darmowa AWP oraz 60 kondycji Perk : Szybkie Palce Opis : Natychmiastowe przeladowanie Perk : Szybkie Rakiety Opis : Posiadasz tylko noz, dostajesz 20 ognistych rakiet ktore mozesz uzywac natychmiastowo Perk : Terminator Opis : Dostajesz +15 DMG(+int) Perk : Wyrzutnik Opis : Posiada 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika Perk : Zawodowy Saper Opis : Posiadasz umiejetnosc widzenia min Perk : Zlodziej Perku Opis : Dostajesz 1/6 na kradziez perku Perk : Zmarla Dusza Opis : Wybuchasz po zmierci zadajac 40 obrazen Perk : ZoRRo Opis : Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc
http://imageshack.us/photo/my-images/833/codmodf.png/
cod_forum "adres forum"
http://www71.zippyshare.com/v/88917435/file.html
Napisane przez RasiaQ
w 15.01.2014 18:10
Napisane przez FarGoosiek
w 15.01.2014 18:33
Napisane przez
.K3K
w 15.01.2014 18:33
zamieniłem spacje na taby
http://speedy.sh/SmKCg/QTMCodMod.sma
sorry że speedyshare ale nie mogę dodać załącznika coś amxx nawala