Pogromca
opis: ciche kroki , 10 dmg wiecej z m4 i deagla
Łap.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez
Sh4dy
w 29.03.2014 07:15
Pogromca
opis: ciche kroki , 10 dmg wiecej z m4 i deagla
Łap.
Napisane przez
Sh4dy
w 11.02.2014 15:06
Witam, chodzi mi o zmodyfikowanie mojego szybkiego menu rozdawania pkt, ponieważ pokrywa mi się z HUD, SS :
Wiec należy zmienić na 5. to rozdawanie szybkich statów, bo jeszcze ram pod premium godzina będzie i tp.
Proszę będą nagrody
dodaje moj silnik
Napisane przez
Sh4dy
w 15.02.2014 13:06
Witam, proszę o napsanie lub o przerobienie Perku : Sekret Szpiega.
Opis Perku : Masz 1/4 na zrespienie się u wroga, posiadasz ubranie wroga
Albo Przeróbcie klasę na perk albo napiszcie od zera( to nie rozkaz prośba)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */#include <amxmodx>#include <codmod>#include <cstrike>#include <hamsandwich>#include <colorchat>new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}new bool:ma_klase[33];new const nazwa[] = "Szpieg[(Premium)]";new const opis[] = "1/4 na zrespienie się u wroga ma ubranie wroga";new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY |1<<CSW_FLASHBANG |1<<CSW_SMOKEGRENADE ;new const zdrowie = -20;new const kondycja = 10;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 0;public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "Pr0 Ogar.");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);}public cod_class_enabled(id){if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){client_print(id, print_chat, "Szpieg[(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")return COD_STOP;}ZmienUbranie(id, 0)ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Pr0 Ogara.", nazwa);ma_klase[id] = true;return PLUGIN_CONTINUE;}public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = false;ZmienUbranie(id, 1)}public Spawn(id){if(!is_user_alive(id))return;if(!ma_klase[id])return;if(random_num(1,4) == 1){new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);cs_set_user_team(id, team);}ZmienUbranie(id, 0)}public ZmienUbranie(id, reset){if (!is_user_connected(id))return PLUGIN_CONTINUE;if(reset)cs_reset_user_model(id);else{new num = random_num(0,3);cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);}return PLUGIN_CONTINUE;}
Napisane przez
Sh4dy
w 16.02.2014 12:45
Proszę o edycje tej klasy, ponieważ ona ma i apteczki i wskrzeszanie swoich i z wskrzeszaniem jest bug, mianowicie jak nie wykorzystamy apteczki to kladzie ją nam na ziemie, dlatego proszę o usuniecie Apteczek z tej klasy
Sorry za kolor dałem tak żeby wyraźnie pokazywało.
Dziękuje od razu.
Napisane przez
Sh4dy
w 02.04.2014 09:20
Witam,czy pomoże ktoś mi zmodyfikować spider mana aby miał 1/25 z mp5 proszę was bo ja nie mogę sobie z tym jakoś poradzić
codclass_spiderman.sma
Proszę.
Napisane przez
Sh4dy
w 02.04.2014 10:08
a jeszcze jak byś mógł zmienić mi flagi żeby była na flagę F nie na H ok będę bardzo wdzięczny i szczęśliwy
Masz.
Napisane przez
Sh4dy
w 07.04.2014 19:02
Proszę o skomplikowanie lub poprawienie możliwych błędów
#include
#include
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Shinobi";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_level(id) < 150)
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Klasa dostepna od 150 poziomu.", nazwa)
return COD_STOP
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
łap.
Po co dałeś 2x
public cod_class_enabled(id)
Zła treść.
public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); ma_klase[id] = true; }
Napisane przez
Sh4dy
w 31.03.2014 15:04
To wklej ten błąd tutaj (edytuj temat)Proszę :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_szpiegvip.sma(35) : error 017: undefined symbol "give_item"
1 Error.
Could not locate output file codclass_szpiegvip.amxx (compile failed).
Wybacz brak biblioteki, sorry zapracowany jestem i to tak
#include <fun>
Masz gotowy plik załącznik.
Napisane przez
Sh4dy
w 29.03.2014 13:28
Sh4dy dasz plik .amxx bo dałeś sam .sma
Ładujesz tam plik..
masz : http://amxx.pl/kompilator/
Nie można dodawać plików amxx w załącznikach tam wgrywasz plik sma i Ci komplikuje na amxx i pobierasz.
Napisane przez
Sh4dy
w 29.03.2014 09:32
Napisane przez Tamagotchi
w 10.01.2014 23:13