Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Trollek - zdjęcie

Trollek

Rejestracja: 02.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.12.2014 13:55
-----

#665578 [ROZWIĄZANE] Napalm_nades się nie kompiluje 1 error

Napisane przez Whinter w 29.09.2014 17:54

proszę :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#665576 [ROZWIĄZANE] Napalm_nades się nie kompiluje 1 error

Napisane przez Master Yoga w 29.09.2014 17:52

 

1 ================================================================================*/

2
3 #include <amxmodx>
4 #include <fakemeta>
5 #include <hamsandwich>
6 #include <xs>
7
8   /*================================================================================
9   [Opcje]
10 =================================================================================*/
 

usuń linijkę numer 1 i po kłopocie 


  • +
  • -
  • 1


#449003 Infection Effect

Napisane przez Misiaczek ;c w 20.08.2012 13:26

opis

Plugin dodaje dodatkowy efekt kiedy zostaniemy przemienieni w zombie(zarażeni) :)

screenshot
Dołączona grafika

wymagane moduly

AMXX: Wersja 1.8.0 lub wyższa
Mod: Counter-Strike bądź Counter-Strike: Condition-Zero
FakeMeta
HamSandWich
xs

cvary

zp_in-ef_scale "0.035" // Skala Efektu Infekcji, Auto zaleca nie zmieniać tej wartości [Standardowo: 0.035]
zp_in-ef_showtime "2.0"// Czas przez który wyświetlany jest nowy efekt infekcji [Standardowo: 2.0]
zp_in-ef_lightlevel "100.0" // Efekt Świetlny [Standardowo: 100.0]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#655073 Przeróbka Huda

Napisane przez Oporowiec w 06.08.2014 10:07

sprawdź i daj znać.

 

Załączone pliki




#657044 Przerobienie pluginu Czapki

Napisane przez GoldenKill w 14.08.2014 23:45

Sprawdź 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#653633 Cztery modele czapek

Napisane przez Andrzejek w 30.07.2014 09:04

[opis]

 

W pliku znajdują się 4 czapki. (deadmau5, myszka, professor_genki, zboczeniec)

 

[screenshot]

 

Załączony plik  czaa.png   138,39 KB  0 Ilość pobrań

 

[download]

 

Załączony plik  czapki.rar   383,46 KB  15 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 4


#653416 Błędy w kompilacji silnika cod

Napisane przez kakus002 w 28.07.2014 21:05

Zmień Sobie tylko nazwę : ]

Załączone pliki




#602460 Prefix przed nickiem

Napisane przez Niide w 06.01.2014 16:26

dałoby się żeby prefix inny był dla CT i TT?

 

Tak.

 

Wtedy dajesz tak:

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(!is_user_connected(id))	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new szTmp[256],szTmp2[256];
	get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
	
	if(get_user_team(id) == 1)
		new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix TT]";
	else if(get_user_team(id) == 2)
		new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix CT]";
	
	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
	}
	else{
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
	}
	
	set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2