Proszę, powinno działać:
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
HS4U
Rejestracja: 29.12.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.07.2014 10:40





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 28
- Odwiedzin: 2 226
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Mosina
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
HS4U nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#648911 SurfXP Mod - Problem ze skompilowaniem pluginu i kilka błędów.
Napisane przez O'Zone
w 10.07.2014 11:04
#648870 SurfXP Mod - Problem ze skompilowaniem pluginu i kilka błędów.
Napisane przez O'Zone
w 10.07.2014 01:39
Nie wiedziałem, że ktoś jeszcze tego w ogóle używa
W załączniku wersja Nvault/SQL.
Standardowo używa Nvault, ale jakbyś jednak w przyszłości chciał przejść na SQL, wystarczy:
//#define ZAPIS_SQL
Zamienić na:
#define ZAPIS_SQL
I tyle
Załączone pliki
-
SurfXPSQL.sma 40,04 KB 74 Ilość pobrań
SurfXPSQL.amxx
#623090 Problem ze sklepem za Złote Monety.
Napisane przez Albertd
w 06.03.2014 20:09
#623204 Problem ze sklepem za Złote Monety.
Napisane przez xenos
w 07.03.2014 09:14
masz poprawione źródło
http://amxx.pl/kompi...3&fname=abc.sma
i skompilowany plik amxx
http://amxx.pl/kompi...3&fname=abc.sma
#623085 [ROZWIĄZANE] Problem z bm.
Napisane przez Albertd
w 06.03.2014 20:01
Problemy z :
warning 217: loose indentation
Nie sa problemami tak na prawde, jest to informacja ze biale znaki sa zle zastosnowane, nie wplywaja na dzialanie pluginu.
Natomiast problem z
error 017: undefined symbol "hnsxp_add_user_xp"
Wynika z uzycia nie istniejacego natywa, mozesz to naprawic w nastepujacy sposob:
/*native hnsxp_get_user_xp(client); native hnsxp_set_user_xp(client, xp); stock hnsxp_add_user_xp(client, xp) { return hnsxp_set_user_xp(client, hnsxp_get_user_xp(client) + xp); }*/
Usun znaczniki odpowiadajace za stworzenie z tego lini komentarzy /*, */, lub mozesz zablokowac wykonanie natywu z lini (2026). NP:
hnsxp_add_user_xp(id, str_to_num(property));
Zmien na
//hnsxp_add_user_xp(id, str_to_num(property));
#601078 Konfiguracja pluginu AdminListen
Napisane przez Wielkie Jol
w 04.01.2014 11:30
#599415 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją silnika COD Mod.
Napisane przez glut
w 31.12.2013 10:43
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP}, bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;na
new bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;Ponieważ zmienna bronie_druzyny nie została użyta ani razu i myślę że jest Ci nie potrzebna

//new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP}; new bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
#599401 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją silnika COD Mod.
Napisane przez Wielkie Jol
w 31.12.2013 10:08
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> public plugin_init(){ register_plugin("Sklep by MieTeK ed. HS4U", "1.3", "MieTeK ed. HS4U"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /kup", "Sklep"); } public Sklep(id){ new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK ed. HS4U"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "Granat wybuchowy \r[Dostajesz granat wybuchowy] \yKoszt: \r5000$"); menu_additem(menu, "Granat oslepiajacy \r[Dostajesz granat oslepiajacy] \yKoszt: \r3000$"); menu_additem(menu, "Grawitacja \r[Dostajesz 300 grawitacji] \yKoszt: \r16000$"); menu_additem(menu, "Ruletka \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r4000$"); menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r5000$"); menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Losowanie XP 6000/7500] \yKoszt: \r7500$"); menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Losowanie XP 12000/14500] \yKoszt: \r12000$"); menu_additem(menu, "Mega Doswiadczenie \r[Losowanie XP 17000/21300] \yKoszt: \r16000$"); menu_additem(menu, "Buty Szturmowca \r[Nie slychac twoich krokow] \yKoszt: \r10000$"); } public Sklep_Handler(id, menu, item){ if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cs_get_user_money(id); if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item){ case 0: { if(kasa >= 5000){ cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); cs_set_user_money(id, kasa-5000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granat wybuchowy!"); } if(kasa < 5000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 1: { if(kasa >= 3000) { cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cs_set_user_money(id, kasa-3000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granat oslepiajacy!"); } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 2: { if(kasa >= 11000) { cs_set_user_money(id, kasa-11000); set_user_gravity(id, 0.3); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Otrzymales 300 grawitacji!"); } if(kasa < 11000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 3: { if(kasa >= 4000) { cs_set_user_money(id, kasa-4000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales"); case 4: { new bonusxp = random_num(2000,10000); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(30,100); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,65); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus); } case 8: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!"); case 9: { new xpbonus = random_num(7500,15000); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!"); } } } } case 4: { if(kasa >= 5000) { cs_set_user_money(id, kasa-5000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!"); } if(kasa < 5000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 5: { if(kasa >= 7500) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(6000, 7500); cs_set_user_money(id, kasa-7500); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 7500) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 6: { if(kasa >= 12000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(12000, 14500); cs_set_user_money(id, kasa-12000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 12000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 7: { if(kasa >= 16000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(17000, 21300); cs_set_user_money(id, kasa-16000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 8:{ if(kasa >= 10000){ set_user_footsteps(id, 1); cs_set_user_money(id, kasa-10000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles buty szturmowca!"); } if(kasa < 10000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: HS4U
- Regulamin