Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HS4U - zdjęcie

HS4U

Rejestracja: 29.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.07.2014 10:40
-----

#648911 SurfXP Mod - Problem ze skompilowaniem pluginu i kilka błędów.

Napisane przez O'Zone w 10.07.2014 11:04

Proszę, powinno działać:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#648870 SurfXP Mod - Problem ze skompilowaniem pluginu i kilka błędów.

Napisane przez O'Zone w 10.07.2014 01:39

Nie wiedziałem, że ktoś jeszcze tego w ogóle używa :D

W załączniku wersja Nvault/SQL.

Standardowo używa Nvault, ale jakbyś jednak w przyszłości chciał przejść na SQL, wystarczy:

//#define ZAPIS_SQL

Zamienić na:

#define ZAPIS_SQL

I tyle :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#623090 Problem ze sklepem za Złote Monety.

Napisane przez Albertd w 06.03.2014 20:09

Dodales modul 

#include <ColorChat>
A go nigdzie nie uzyles, wystarczy ze go nie bedziesz dołączać.
  • +
  • -
  • 1


#623204 Problem ze sklepem za Złote Monety.

Napisane przez xenos w 07.03.2014 09:14

masz poprawione źródło
http://amxx.pl/kompi...3&fname=abc.sma

i skompilowany plik amxx
http://amxx.pl/kompi...3&fname=abc.sma


  • +
  • -
  • 1


#623085 [ROZWIĄZANE] Problem z bm.

Napisane przez Albertd w 06.03.2014 20:01

Problemy z :

warning 217: loose indentation

Nie sa problemami tak na prawde, jest to informacja ze biale znaki sa zle zastosnowane, nie wplywaja na dzialanie pluginu.

 

Natomiast problem z 

error 017: undefined symbol "hnsxp_add_user_xp"

Wynika z uzycia nie istniejacego natywa, mozesz to naprawic w nastepujacy sposob:



/*native hnsxp_get_user_xp(client);



native hnsxp_set_user_xp(client, xp);



stock hnsxp_add_user_xp(client, xp)

{

return hnsxp_set_user_xp(client, hnsxp_get_user_xp(client) + xp);

}*/

Usun znaczniki odpowiadajace za stworzenie z tego lini komentarzy /*, */, lub mozesz zablokowac wykonanie natywu z lini (2026). NP:

hnsxp_add_user_xp(id, str_to_num(property));

Zmien na 

//hnsxp_add_user_xp(id, str_to_num(property));

  • +
  • -
  • 1


#601078 Konfiguracja pluginu AdminListen

Napisane przez Wielkie Jol w 04.01.2014 11:30

http://amxx.pl/topic...kie-wiadomosci/


  • +
  • -
  • 1


#599415 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją silnika COD Mod.

Napisane przez glut w 31.12.2013 10:43

to

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
na

new bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
Ponieważ zmienna bronie_druzyny nie została użyta ani razu i myślę że jest Ci nie potrzebna :) ale jak może Ci się przydać to za komentuj ją sobie na jakiś czas czyli

//new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP};
     new bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

  • +
  • -
  • 1


#599401 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją silnika COD Mod.

Napisane przez Wielkie Jol w 31.12.2013 10:08

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init(){
    register_plugin("Sklep by MieTeK ed. HS4U", "1.3", "MieTeK ed. HS4U");
    
    register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
    register_clcmd("say /kup", "Sklep");
}    
public Sklep(id){
    new tytul[25];
    format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK ed. HS4U");
    new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
    menu_additem(menu, "Granat wybuchowy \r[Dostajesz granat wybuchowy] \yKoszt: \r5000$");
    menu_additem(menu, "Granat oslepiajacy \r[Dostajesz granat oslepiajacy] \yKoszt: \r3000$");
    menu_additem(menu, "Grawitacja \r[Dostajesz 300 grawitacji] \yKoszt: \r16000$");
    menu_additem(menu, "Ruletka \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r4000$");
    menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r5000$");
    menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Losowanie XP 6000/7500] \yKoszt: \r7500$");
    menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Losowanie XP 12000/14500] \yKoszt: \r12000$");
    menu_additem(menu, "Mega Doswiadczenie \r[Losowanie XP 17000/21300] \yKoszt: \r16000$");
    menu_additem(menu, "Buty Szturmowca \r[Nie slychac twoich krokow] \yKoszt: \r10000$");
}
public Sklep_Handler(id, menu, item){
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    new kasa = cs_get_user_money(id);
    if(item == MENU_EXIT){
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    switch(item){
        case 0:
        {
            if(kasa >= 5000){
                cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
                cs_set_user_money(id, kasa-5000);
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granat wybuchowy!");
            }
            if(kasa < 5000)
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
        }
        case 1:
        {
            if(kasa >= 3000)
            {
                cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
                cs_set_user_money(id, kasa-3000);
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granat oslepiajacy!");
            }
            if(kasa < 3000)
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
        }
        case 2:
        {
            if(kasa >= 11000)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-11000);
                set_user_gravity(id, 0.3);
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Otrzymales 300 grawitacji!");
            }
            if(kasa < 11000)
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
        }
        case 3:
        {
            
            if(kasa >= 4000)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-4000);
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
                new totek = random_num(0, 10);
                
                switch(totek)
                {
                    case 0:
                    {
                        new moneybonus = random_num(500,5000);
                        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
                        cs_set_user_money(id, moneybonus);
                    }
                    case 1:
                    {
                        new moneybonus = random_num(5000,16000);
                        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
                        cs_set_user_money(id, moneybonus);
                    }
                    case 2:
                    {
                        set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5);
                        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
                    }
                    case 3:
                        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales");
                    case 4:
                    {
                        new bonusxp = random_num(2000,10000);
                        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
                        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
                    }
                    case 5:
                    {
                        cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!");
                    }
                    case 6:
                    {
                        new healthbonus = random_num(30,100);
                        set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
                        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
                    }
                    case 7:
                    {
                        new healthbonus = random_num(10,65);
                        set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
                        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
                    }
                    case 8:
                        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!");
                    case 9:
                    {
                        new xpbonus = random_num(7500,15000);
                        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
                        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
                    }
                    case 10:
                    {
                        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!");
                    }
                }
            }
        }
        case 4:
        {
            if(kasa >= 5000)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-5000);
                cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
            }
            if(kasa < 5000)
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
        }
        case 5:
        {
            if(kasa >= 7500)
            {
                new exp = cod_get_user_xp(id);
                new losowy = random_num(6000, 7500);
                cs_set_user_money(id, kasa-7500);
                cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
            }
            if(kasa < 7500)
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
        }
        case 6:
        {
            if(kasa >= 12000)
            {
                new exp = cod_get_user_xp(id);
                new losowy = random_num(12000, 14500);
                cs_set_user_money(id, kasa-12000);
                cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
            }
            if(kasa < 12000)
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
        }
        case 7:
        {
            if(kasa >= 16000)
            {
                new exp = cod_get_user_xp(id);
                new losowy = random_num(17000, 21300);
                cs_set_user_money(id, kasa-16000);
                cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
            }
            if(kasa < 16000)
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
        }
        case 8:{
            if(kasa >= 10000){
                set_user_footsteps(id, 1);
                cs_set_user_money(id, kasa-10000);
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles buty szturmowca!");
            }
            if(kasa < 10000)
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1