Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Luk4sH - zdjęcie

Luk4sH

Rejestracja: 22.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.03.2017 22:26
-----

#711158 Prośba o 5 klas, m.in Jessie

Napisane przez Deadly_SouL w 31.08.2015 09:45

Assasin :)

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Assasin[Premium]";
new const opis[]    = " Posiada 1/1 z noża LPM i PPM, 3 skoki, bardzo niską grawitacje(250) oraz 1/5 z deagla";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Assasin[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

 

Ta klasa będzie miała 1/5 z wszystkich broni a nie deagle :P

 

Tutaj masz Assasina, który ma 1/5 z Deagle i 1/1 z noża LPM & PPM

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#710665 Prośba o 5 klas, m.in Jessie

Napisane przez VertuS w 25.08.2015 14:39

Assasin :)

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Assasin[Premium]";
new const opis[]    = " Posiada 1/1 z noża LPM i PPM, 3 skoki, bardzo niską grawitacje(250) oraz 1/5 z deagla";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Assasin[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#710667 Prośba o 5 klas, m.in Jessie

Napisane przez VertuS w 25.08.2015 14:43

Jessie

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Jessie[Premium]";
new const opis[]    = "Posiada 1/3 ze wszystkich broni, 15 skoków w powietrzu, gdy kuca na nożu jest niewidoczna";
new const bronie    = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 90;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Jessie[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 3);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 15;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}


  • +
  • -
  • 1


#710662 Prośba o 5 klas, m.in Jessie

Napisane przez Mavxvx w 25.08.2015 14:02

Klasa Komandos

 

Załączony plik  codclass_Komandos.sma   2,39 KB  89 Ilość pobrań
  codclass_Komandos.amxx

 

Resztę klas zrób sobie tutaj - http://amxx.pl/generator-klas/


  • +
  • -
  • 1


#710479 [KOSZ] Prośba o kilka klas m.in. Jessie

Napisane przez Alelluja w 23.08.2015 13:20

Masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#710469 [KOSZ] Prośba o kilka klas m.in. Jessie

Napisane przez Alelluja w 23.08.2015 12:19

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#710450 Prośba o modyfikacje silnika

Napisane przez ^Szeregowy^ w 23.08.2015 03:07

łap ;)

Załączone pliki




#710327 Prośba o 6 klas m.in Strzelec Wyborowy

Napisane przez R1d4r w 22.08.2015 00:05

Ma 1hp, gdy dodasz życie w HUD, to uaktualni tam do odpowiedniej ilości. Temat do tego: http://amxx.pl/topic/62492-hp-w-hud/

 

Odpowiada za to między innymi: set_user_health(id, 1); oraz public Health(id)

Co do widzialności tej klasy, zmieniasz to w linijce: 29. Dodaję tutaj jego kod z 20/255 niewidzialnością, powinna być bardziej widoczna. :)

 

PS. Co do reszty klas to nie zrobię, ponieważ nie posiadam tych modeli. Pamiętaj również, że należy zrobić model osobno dla CT jak i TT. Gdy byłby jeden model dla obu drużyn gracze mieliby problem z rozróżnieniem teamu. :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#710310 Prośba o 6 klas m.in Strzelec Wyborowy

Napisane przez R1d4r w 21.08.2015 21:08

Proszę, strzelec. Nudzę się, to porobię. :D

 

EDIT: W tym nano ma być stałe 1hp? Dodałem nanozolnierz'a.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#599607 Prośba o 6 klas m.in Nano żołnierz

Napisane przez Drago36 w 31.12.2013 15:37

Informator

Załączony plik  informator.sma   3,32 KB  23 Ilość pobrań
  informator.amxx


  • +
  • -
  • 1


#599588 Prośba o 6 klas m.in Nano żołnierz

Napisane przez RasiaQ w 31.12.2013 15:00

3miej

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#599457 Prośba o 6 klas m.in Nano żołnierz

Napisane przez Drago36 w 31.12.2013 11:56

Hacker

Załączony plik  hacker.sma   1,26 KB  30 Ilość pobrań
  hacker.amxx


  • +
  • -
  • 2


#597732 Prośba o 5 klas m.in Pulkownik

Napisane przez Drago36 w 28.12.2013 08:49

Wrzechmogacy [Premium]

Załączony plik  Wrzechmogacy.sma   4,11 KB  17 Ilość pobrań
  Wrzechmogacy.amxx


  • +
  • -
  • 1


#596839 Prośba o 5 klas m.in Pulkownik

Napisane przez RasiaQ w 26.12.2013 14:44

Koledzy @up chyba się pomylili

 

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#595246 Prośba o dwie klasy m.in kucacz

Napisane przez Drago36 w 22.12.2013 11:29

ScoutoMistrz

Załączony plik  ScoutoMistrz.sma   1,98 KB  18 Ilość pobrań
  ScoutoMistrz.amxx


  • +
  • -
  • 2