Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

oeN. - zdjęcie

oeN.

Rejestracja: 15.12.2013
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

#708219 Skiny do broni

Napisane przez oeN. w 31.07.2015 10:10

glut, rozumiem że powracasz ale trochę... zepsułeś :D

Tak będzie lepiej, pobiera zabójstwa z ranku, nie z tabeli.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <csx>

#define PLUGIN      "New Plugin"
#define AUTHOR      "glut"
#define VERSION     "1.0"

public plugin_init()
{
          register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

          RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwM4A1",1); // jakiej broni dotyczy weapon_x
}
public plugin_precache(){
          precache_model("models/p_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl
          precache_model("models/v_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl
}
public fwM4A1(wpn){
	static iOwner;
	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
	
	static stats[8], body[8];
	get_user_stats(iOwner, stats, body);
	
	if(!(stats[0] > 99)) return;  // Jezeli nie ma wiecej niz 99 killi to zatrzyma dzialanie
	
	set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl
	set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowe_m4a1.mdl")  // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl
}

Druga sprawa, chyba źle go zrozumieliśmy... Jemu chodzi o 100 zabić z danej broni, w tym przypadku z M4A1. A do tego musiałbyś zrobić osobny plugin z osobnym zapisem zabójstw wszystkich broni. Coś jak Psychostats.


  • +
  • -
  • 2


#708217 Problem z "get_pdata_cbase" w Ruletka_Jailbreak

Napisane przez oeN. w 31.07.2015 10:00

Proszę.

Wystarczyło dodać warunek pev_valid.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#708098 Problem z przekompilowaniem awansu klasy

Napisane przez oeN. w 29.07.2015 21:39

Problem leży w tym że nie masz w codmod.inc dopisanego natywu.

native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); 

Daj go na sam dół np.

 

A używamy

Zamiast:

 cod_register_class(cod_get_classid("Umarly"), 500, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

To:

 cod_register_advance(cod_get_classid("Umarly"), 500, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  • +
  • -
  • 1


#706710 xRedirect - Poprawiony, działa.

Napisane przez oeN. w 18.07.2015 11:50

Witam,

 

Byłem zmuszony wgrać u siebie plugin z przekierowaniem graczy gdy serwer jest full. Problem leżał we wszystkich aktualizacjach które blokowały wymuszenie poleceń typu connect w konsoli gracza. Z pomocą przyszedł DarkGL i stock który udostępnił tutaj http://darkgl.pl/201...torow-i-blokad/

Wystarczyła malutka modyfikacja stocka i wszystko zaczęło działać.

 

Oryginalny temat: http://amxx.pl/topic...ate-09-02-2011/

 

Poprawiona wersja beta w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#702033 [evolucje] plugin nie dziala"bad load"

Napisane przez oeN. w 31.05.2015 15:22

No to proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#701534 zamknąć menu wyboru klas / jeśli nie wybrane po 10s.

Napisane przez oeN. w 25.05.2015 09:31

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#701447 Nóż w lewej dłoni.

Napisane przez oeN. w 23.05.2015 19:24

W takim razie zgłupiałem, wychodzi na to że plugin działa poprawnie. Gdy masz ustawione cl_righthand 1 i trzymasz byle jaką broń a następnie zmienisz na nóż to masz go w lewej ręce a jak zmienisz z noża na broń to broń jest w prawej, przynajmniej tak to działa u mnie.


  • +
  • -
  • 1


#701384 Nóż w lewej dłoni.

Napisane przez oeN. w 23.05.2015 13:36

Wgraj ten kod, wpisz w chat /reka i sprawdź wiadomość, zrób tak przy cl_righthand 0 i 1, przy 0 wiadomość będzie o Lewej Ręce, przy 1 będzie o Prawej Ręce.

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Left-Hand Knife"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oeN."

new bool:rightHand[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /reka", "Reka");
	
	new classname[32]
	for(new i=1;i<31;++i) {
		if(i!=2) {
			get_weaponname(i,classname,31)
			RegisterHam(Ham_Item_Deploy, classname, "fwItemDeploy",1);
		}
	}
}

public client_authorized(id)
	set_task(1.0, "CheckHand", id);

public CheckHand(id) {
	set_task(1.0, "CheckHand", id);
	
	if(!is_user_connected(id) || is_user_bot(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	query_client_cvar(id,"cl_righthand","PlayerHand");
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fwItemDeploy(wpn)
{    
	static id;
	id = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner)
	new weapon = cs_get_weapon_id(wpn)
	
	if(weapon == CSW_KNIFE && rightHand[id])
		client_cmd(id, "cl_righthand ^"0^"");
	else
		client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"");
}

public PlayerHand(id,const cvar[],const value[]){
	new Float:val=str_to_float(value);
	if(val <= 0)
		rightHand[id] = false
	else
		rightHand[id] = true
}

public Reka(id) {
	rightHand[id] ? client_print(id, print_chat, "Uzywasz Prawej Reki") : client_print(id, print_chat, "Uzywasz Lewej Reki");
}


  • +
  • -
  • 2


#701352 Nóż w lewej dłoni.

Napisane przez oeN. w 23.05.2015 08:00

Sprawdź czy po dopisaniu w plugins.ini tego pluginu, na serwerze plugin jest włączony i wykryty, najlepiej przez amxmodmenu > 9 > 6 i szukaj tam tego pluginu po nazwie, Ja nazwałem go Left-Hand Knife więc jeśli nie zmieniałeś jej to tak będzie się nazywał. Jeśli nie znajdziesz go na liście to znaczy że źle coś dopisałeś, albo plugin może być unknown i wtedy polecam sprawdzić logi serwer po zmianie mapy czy nie ma tam czegoś związanego z pluginem.


  • +
  • -
  • 1


#701314 Nóż w lewej dłoni.

Napisane przez oeN. w 22.05.2015 20:18

Właśnie że robisz dobrze, kod również jest dobry. Wpisz w konsoli cl_righthand 1 i sprawdź czy zmieni Ci nóż na lewą a bronie będziesz miał na prawej.


  • +
  • -
  • 1


#701243 Nóż w lewej dłoni.

Napisane przez oeN. w 22.05.2015 07:50

Z twojej wypowiedzi zrozumiał tyle, że gracz mając kose w lewej ręce zmienia sobie na prawą poprzez komendę? Oczywiście że to jest możliwe i tego nie zablokujesz. Jeśli chcesz osiągnąć nóż w lewej ręce bez względu na to co gracz zrobi to przykro mi ale tego nie osiągniesz.


  • +
  • -
  • 1


#701141 Nóż w lewej dłoni.

Napisane przez oeN. w 20.05.2015 21:23

Dlatego dałem sprawdzenie czy gracz trzyma aktualnie nóż aby wymusić zmianę do lewej ręki, w innym wypadku, czyli innej broni, będzie miał w prawej. Innej opcji raczej nie ma.


  • +
  • -
  • 1


#701130 Nóż w lewej dłoni.

Napisane przez oeN. w 20.05.2015 20:18

Nie jest to najlepsze rozwiązanie, gdy gracz woli mieć domyślnie bronie w lewej to niestety zmuszamy go do zmiany.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oeN."


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = get_user_weapon(id);
	
	if(weapon == CSW_KNIFE)
		client_cmd(id, "cl_righthand ^"0^"");
	else
		client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"");
}

Polecił bym Ci bardziej drugie rozwiązanie, eksportuj teksturę z napisem, odwróć ją a następnie importuj na miejsce.


  • +
  • -
  • 1


#701122 Nóż w lewej dłoni.

Napisane przez oeN. w 20.05.2015 18:15

Użyj client_cmd(id, "cl_righthand 0") a jeśli nie zadziała (antyslowhack) to możesz wgrać na serwer nóż który jest odwrócony i używać go jako domyślny.


  • +
  • -
  • 1


#699616 [ROZWIĄZANE] zmiana startowego hp dla ct

Napisane przez oeN. w 04.05.2015 13:31

Dam wersję która ustawia po sekundzie 120HP, gdyby przypadkiem jakiś plugin wymuszał szybciej zmianę na początku.

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "120HP CT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oeN."


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public Spawn(id) {
	
	if(!is_user_alive(id))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_team(id) == 2)
		set_task(1.0, "HP", id);
}

public HP(id) set_user_health(id, 120);

  • +
  • -
  • 2