Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MonsterLevel - zdjęcie

MonsterLevel

Rejestracja: 13.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.04.2015 16:48
-----

#680721 Edycja pluginu na wyrzucanie awp na bf2

Napisane przez Ossal w 04.01.2015 16:41

wystarczy podmienić

register_event("WeapPickup","check_awp","b","1=18")

na

register_event("CurWeapon", "check_awp","be", "1=1")

Oraz read_data(1) na read_data(2)

łap 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#675541 amxbans_main i problem z menu

Napisane przez Ossal w 17.12.2014 16:40

Rozwiązałem problem, rozwiązanie jest wręcz szokujące. Wrzuciłem czysty (domyślny) plik plugins.ini i dodałem do niego swoje pluginy, tak że wyglądał identycznie do starego. Wszystko działa, konsola nie plugie errorami, menu działa prawidłowo. Rozwiązanie jest tym dziwniejsze że robiłem to już wcześniej, ale nieco inaczej (stworzyłem plik plugins.ini i przekopiowałem zawartość starego pliku), ale tamto nie pomogło. Gdzieś w pliku były jakieś "niewidzialne" gówna które zaburzały treść, tak myślę :) Jakby ktoś miał podobny problem, to już wie jak go rozwiązać :)
  • +
  • -
  • 1


#654272 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?

Napisane przez Drago36 w 02.08.2014 12:26

WITAM


Ostatnio  wzrastającą  liczbą tematów są problemy nie działającego menu  vip'a!

Jak temu zaradzić? Tu z pomocą wchodzi CheQ ( bo mnie zmusił <_<  )

 

Krok po kroku aż do celu


Co robimy pierwsze? No pewnie , że otwieramy naszego vip'a.sma w programie typu : amxx-studio

1. Najpierw zacznijmy od usunięcia niepotrzebnych rzeczy w kodzie.

Zmienna menu_callback_handler nie posłuży nam niczym - wyrzucamy.

Spoiler

Także usuwamy dwa poniższe funkcje.

public menu_callback(id, menu, item){
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Szukamy w naszym kodzie, zaznaczamy i usuwamy.

 

2. A teraz musimy się skupić (if you know what i mean).

Cały public show_vip_menu(id) podmieniamy na ten poniższy.

Czyli z tego:

public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\w","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}

Zmieniamy na:

public show_vip_menu(id) {
	menu = menu_create("\rMenu Vip'a:", "menu_handler");
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 1", "1", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 2", "2", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 3", "3", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 4", "4", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 5", "5", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 6", "6", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 7", "7", 0);

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

	menu_display(id, menu, 0);
}

W miejsca "Dodatki nr (...)" zmieniamy na dokładny opis co ustawiliśmy w menu, a nie potrzebne usuwamy. Jeśli w pierwszej opcji menu ustawiliśmy graczowi dostawanie ak47 to musimy to wpisać, a gdy nie pamiętamy co ustawiliśmy to szukamy w naszym kodzie:

public menu_numer_handler(id) - w miejsce "numer" będzie od 1 do 7.

,a w tej funkcji będą linijki typu "weapon_deagle"/"weapon_ak47" - na chłopski rozum się domyślamy, że slot nr. 1 da nam dgl i ak.

 

 

Ja na przykład wygenerowałem sobie takiego vipa, że w menu może wybrać jedną z trzech opcji:  AK+DGL, M4+DGL lub M3+DGL.

A więc wychodzi na to, że u mnie public show_vip_menu(id) będzie wyglądał tak:

Spoiler

 

 

3. Połowa rzeczy już za nami.

Teraz należy dodać tę funkcję, gdzieś na samym dole kodu.

public menu_handler(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[8], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,7, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)

	switch(key)
	{
		case 1: menu_1_handler(id)
		case 2: menu_2_handler(id)
		case 3: menu_3_handler(id)
		case 4: menu_4_handler(id)
		case 5: menu_5_handler(id)
		case 6: menu_6_handler(id)
		case 7: menu_7_handler(id)
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

I oczywiście nie potrzebne usuwamy :)

W moim menu są tylko trzy opcje, więc je zostawiłem.

Spoiler

 

4. Teraz należy skompilować i podmienić naszego vip'a na serwer.


  • +
  • -
  • 12


#637757 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem "Blokada AWP"

Napisane przez Spalony w 10.05.2014 22:49

Łap powinno wyrzycać daną broń

https://forums.allie...t=89811?t=89811


  • +
  • -
  • 1