wystarczy podmienić
register_event("WeapPickup","check_awp","b","1=18")
na
register_event("CurWeapon", "check_awp","be", "1=1")
Oraz read_data(1) na read_data(2)
łap
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 




 
						
					
				 Mężczyzna
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
MonsterLevel nie posiada znajomych
						 Napisane przez Ossal
						 w 04.01.2015 16:41
 Napisane przez Ossal
						 w 04.01.2015 16:41
						
					
wystarczy podmienić
register_event("WeapPickup","check_awp","b","1=18")
na
register_event("CurWeapon", "check_awp","be", "1=1")
Oraz read_data(1) na read_data(2)
łap
 no_awp.sma   784 bajtów  42 Ilość pobrań
 no_awp.sma   784 bajtów  42 Ilość pobrań no_awp.amxx
  no_awp.amxx
			
						 Napisane przez Ossal
						 w 17.12.2014 16:40
 Napisane przez Ossal
						 w 17.12.2014 16:40
						
					
 Jakby ktoś miał podobny problem, to już wie jak go rozwiązać
 Jakby ktoś miał podobny problem, to już wie jak go rozwiązać  
						
						 Napisane przez Drago36
						 w 02.08.2014 12:26
 Napisane przez Drago36
						 w 02.08.2014 12:26
						
					
			WITAM
						
					
Ostatnio wzrastającą liczbą tematów są problemy nie działającego menu vip'a!
Jak temu zaradzić? Tu z pomocą wchodzi CheQ ( bo mnie zmusił  )
  )
			Krok po kroku aż do celu
						
					
Co robimy pierwsze? No pewnie , że otwieramy naszego vip'a.sma w programie typu : amxx-studio
1. Najpierw zacznijmy od usunięcia niepotrzebnych rzeczy w kodzie.
Zmienna menu_callback_handler nie posłuży nam niczym - wyrzucamy.
Przykład:
new bool:g_Vip[33], maxPlayers, menu, menu_callback_handler, weapon_id;
Pamiętaj, aby przed menu_callback_handler usunąć przecinek!
new bool:g_Vip[33], maxPlayers, menu, weapon_id;
Także usuwamy dwa poniższe funkcje.
public menu_callback(id, menu, item){
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
Szukamy w naszym kodzie, zaznaczamy i usuwamy.
2. A teraz musimy się skupić (if you know what i mean).
Cały public show_vip_menu(id) podmieniamy na ten poniższy.
Czyli z tego:
public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\w","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}
Zmieniamy na:
public show_vip_menu(id) {
	menu = menu_create("\rMenu Vip'a:", "menu_handler");
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 1", "1", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 2", "2", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 3", "3", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 4", "4", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 5", "5", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 6", "6", 0);
	menu_additem(menu, "\wDodatki nr 7", "7", 0);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(id, menu, 0);
}
W miejsca "Dodatki nr (...)" zmieniamy na dokładny opis co ustawiliśmy w menu, a nie potrzebne usuwamy. Jeśli w pierwszej opcji menu ustawiliśmy graczowi dostawanie ak47 to musimy to wpisać, a gdy nie pamiętamy co ustawiliśmy to szukamy w naszym kodzie:
public menu_numer_handler(id) - w miejsce "numer" będzie od 1 do 7.
,a w tej funkcji będą linijki typu "weapon_deagle"/"weapon_ak47" - na chłopski rozum się domyślamy, że slot nr. 1 da nam dgl i ak.
Ja na przykład wygenerowałem sobie takiego vipa, że w menu może wybrać jedną z trzech opcji: AK+DGL, M4+DGL lub M3+DGL.
A więc wychodzi na to, że u mnie public show_vip_menu(id) będzie wyglądał tak:
public show_vip_menu(id) {
	menu = menu_create("\rMenu Vip'a:", "menu_handler");
	menu_additem(menu, "\wAK+DGL", "1", 0);
	menu_additem(menu, "\wM4+DGL", "2", 0);
	menu_additem(menu, "\wM3+DGL", "3", 0);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(id, menu, 0);
}
3. Połowa rzeczy już za nami.
Teraz należy dodać tę funkcję, gdzieś na samym dole kodu.
public menu_handler(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[8], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,7, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)
	switch(key)
	{
		case 1: menu_1_handler(id)
		case 2: menu_2_handler(id)
		case 3: menu_3_handler(id)
		case 4: menu_4_handler(id)
		case 5: menu_5_handler(id)
		case 6: menu_6_handler(id)
		case 7: menu_7_handler(id)
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
I oczywiście nie potrzebne usuwamy 
W moim menu są tylko trzy opcje, więc je zostawiłem.
public menu_handler(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[8], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,7, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)
	switch(key)
	{
		case 1: menu_1_handler(id)
		case 2: menu_2_handler(id)
		case 3: menu_3_handler(id)
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
4. Teraz należy skompilować i podmienić naszego vip'a na serwer.
						 Napisane przez Spalony
						 w 10.05.2014 22:49
 Napisane przez Spalony
						 w 10.05.2014 22:49
						
					



 Moja zawartość
    Moja zawartość