Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MrBully
Rejestracja: 06.12.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.06.2023 11:09
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 233
- Odwiedzin: 7 802
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 26 lat
- Urodziny: Październik 5, 1997
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Nieznana
Kontakt
#757578 Warmup problem
Napisane przez Automatyk w 05.03.2019 14:32
#754197 Propozycje zmian w generatorze vip
Napisane przez Robiin w 14.12.2018 23:09
Na wstępie chciałbym prosić każdego czytelnika o dołożenie swojej wiedzy do tematu i podzielenie się doświadczeniem, żeby wspólnie udoskonalić generator.
Ode mnie takie info:
Usunąć makrodefinicję IsPlayer
Aktualny syntax definicji:
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
Is_user_connected:
static cell AMX_NATIVE_CALL is_user_connected(AMX *amx, cell *params) /* 1 param */ { int index = params[1]; if (index < 1 || index > gpGlobals->maxClients) return 0; CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(index); return (pPlayer->ingame ? 1 : 0); }
Zależnie od tego, czy chcemy iść z tym wszystkim pod kod easy-to-read czy wydajny:
Zamiana bool'a g_Vip na bity
new bool:g_Vip[33]
na
new g_Vip; #define SetBit(%2,%1) (%1 |= (1 << (%2 & MAX_PLAYERS - 1))) #define RemoveBit(%2,%1) (%1 &= ~(1 <<(%2 & MAX_PLAYERS - 1))) #define GetBit(%2,%1) (%1 & (1 << (%2 & MAX_PLAYERS - 1))) #define GetBool(%2,%1) (%1 & (1 << (%2 & MAX_PLAYERS - 1)) == (1 << (%2 & MAX_PLAYERS - 1)))
gdzie
#define MAX_PLAYERS 32
będzie łatwą do zmiany wartością. Przy okazji, z tego co wiem to
maxPlayers=get_maxplayers();
nie działa dobrze (ale nie pamiętam od kogo to wiem i dlaczego, więc nie argumentuję się tym, po prostu mówię, że moim zdaniem nie wygląda to dobrze). Dodatkowo makrodefinicja MAX_PLAYERS pozwoli na określenie wielkości tablicy względem ilości graczy, dzięki czemu zaoszczędzimy na pamięci.
Zmiana syntaxu sprawdzania sumy bitowej flag gracza
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
na
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
I tak, wiem, że sprawdzanie w ten sposób ma swój cel, jednakże ta zmiana nie wpłynie na działanie pluginu, a unikniemy tematów pt. "jak zmienić flagę vipa".
Zmiana momentu i częstotliwości przypisywania dostępu do vipa
W związku z tematami pt. "free vip nie działa", wychodzę temu na przeciw i rozwiewam wątpliwości osób, które mają z tym problem; plugin wam nie działa, bo vip z generatora ma przypisanie dostępu jednorazowo przy wejściu na serwer, co się kłóci z dodawaniem flagi np. od 1/2/3.. rundy.
Tym samym proponuję zmianę tego:
public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; }
na to
public client_authorized(index) if(get_user_flags(index) & ADMIN_LEVEL_H) SetBit(index, g_Vip);
jednocześnie unikając rozdzielania tego na dwie funkcje (które szczerze nie wiem dlaczego w ogóle się tam znalazły?).
Nie rozwiązuje to problemu darmowego vipa i kłócenia się ze sposobem przypisania dostępu, dlatego proponuję też sprawdzanie pętlą co rundę flag gracza. Piszę to osobno, aby zwrócić uwagę na możliwość dodania tego opcjonalnie. Nie każdy będzie chciał sprawdzanie flagi co rundę, dlatego myślę, że taka wersja będzie pasowała każdemu.
Gotowy kod z bitami;
public plugin_init() register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0"); public Nowa_Runda() for(new i = 1; i <= 32; i++) if(is_user_connected(i) && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H && !GetBool(i, g_Vip) SetBit(i, g_Vip);
Jednorazowe pobranie nicku gracza, żeby uniknąć powtarzania się tego przy liście vipów, say'u etc.
new userName[MAX_PLAYERS][33]; public client_authorized(index) { if(is_user_hltv(index)) return; get_user_name(index, userName[index], charsmax(userName[])); }
Zmiana syntaxu w sayHandle na łatwy do odczytania przy prefixie
Zmiana z tego
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)) new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; }
na to
public sayHandle(msgId, msgDest, msgEnt) { new index = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(index) || !GetBool(index, g_Vip)) return PLUGIN_CONTINUE; new chatString[2][192]; get_msg_arg_string(2, chatString[0], charsmax(chatString[])); new chatPrefix[64] = "^x04VIP"; if(equal(chatString[0], "#Cstrike_Chat_All")) { get_msg_arg_string(4, chatString[0], charsmax(chatString[])); set_msg_arg_string(4, ""); formatex(chatString[1], charsmax(chatString[]), "%s^x03 %s^x01 : %s", chatPrefix, userName[index], chatString[0]); } else formatex(chatString[1], charsmax(chatString[]), "%s^x01 %s", chatPrefix, chatString[0]); set_msg_arg_string(2, chatString[1]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Przy okazji tego wszystkiego można by zmienić syntax kodu overall; usunąć zbędne spacje, ogarnąć powtarzający się kod, nazwy zmiennych z np. "g_Vip" na "hasVip" (tak, wiem, że są różne syntaxy pisania kodu i różne firmy wymagają różnych sposobów jego pisania, ale tutaj możemy śmiało powiedzieć, że sami będziemy na tym korzystać. Moim zdaniem łatwiej się czyta "hasVip" niż "g_Vip", ale to już preferencje personalne, ja tylko daję propozycję ), usunąć zbędne przechodzenie do osobnych funkcji, usunąć brackety przy jednoliniowych funkcjach (tak, tutaj też wiem, że to ma swój cel i różni programiści [...]).
#200597 HUD Customizer 0.4
Napisane przez Gutaj w 28.12.2010 19:46
amx_hud_hide_money (def 0) - Ukryj Kase amx_hud_hide_timer (def 1) - Ukryj Czas Rundy amx_hud_hide_flashlight (def 1) - Ukryj baterie latarki amx_hud_hide_radar_health_armor (def 1) - Radar, hp i pancerza na raz. amx_hud_hide_crosshair (def 0) - Ukryj Celownik amx_hud_hide_cross_ammo_weaponlist (def 0) - Ukryj Crosshair, amunicie i broń na raz.Instalacja standardowa
Załączone pliki
-
hud_customizer.sma 3,22 KB 562 Ilość pobrań
hud_customizer.amxx
#699488 [ROZWIĄZANE] error Run time error 10 (plugin "codperk_kusza.amxx") (n...
Napisane przez MAGNET w 04.05.2015 09:50
#699296 [ROZWIĄZANE] error Run time error 10 (plugin "codperk_kusza.amxx") (n...
Napisane przez xenos w 02.05.2015 12:11
#699255 [ROZWIĄZANE] error Run time error 10 (plugin "codperk_kusza.amxx") (n...
Napisane przez xenos w 01.05.2015 20:42
lub inne dostępne w sieci.
Przynajmniej wiesz w jakim zakresie szukać odpowiedzi.
#430704 NIE ZAPISUJE SIĘ RANKING --- POMOCY ---
Napisane przez Musztard1 w 10.07.2012 23:44
mam Bf2, i nie zapisuje mi się ranking na serwerze,
to mój amxx.cfg
// AMX Mod X Configuration File echo Executing AMX Mod X Configuration File // Default access for all non admin players (see users.ini for access details) // // Default value: "z" amx_default_access "z" // Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this) // Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_") // (Example: setinfo _pw "password") // // Default value: "_pw" amx_password_field "_pw" // Mode of logging to a server // 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set) // 1 - normal mode which obey flags set in accounts // 2 - kick all players not on list // // Default value: 1 amx_mode 1 // Show admins activity // 0 - disabled // 1 - show without admin name // 2 - show with name // // Default value: 2 amx_show_activity 2 // Frequency in seconds and text of scrolling message // // Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600 // Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format) // // Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100" // "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255" // Frequency in seconds of colored messages // // Default value: 180 amx_freq_imessage 180 // Ban times for the main ban menu (amx_banmenu) // Use 0 for permanent ban // Default values: 0 5 10 15 30 45 60 amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60 // Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu) // Slay is automaticall inserted as the first option // Default values: 0 1 5 amx_plmenu_slapdmg 0 1 5 // Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection) // // Default value: 0.75 amx_flood_time 0.75 // Amount of slots to reserve. // // Default value: 0 amx_reservation 2 // If you set this to 1, you can hide slots on your server. // If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command // // Default value: 0 amx_hideslots 0 // Displaying of time remaining // a - display white text on bottom // b - use voice // c - don't add "remaining" (only in voice) // d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice) // e - show/speak if current time is less than this set in parameter // // Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" // Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable. // // Default value: 1 amx_time_voice 1 // Minimum delay in seconds between two voting sessions // // Default value: 10 amx_vote_delay 10 // How long voting session goes on // // Default value: 10 amx_vote_time 10 // Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable. // // Default value: 1 amx_vote_answers 1 // Some ratios for voting success // Default value: 0.40 amx_votekick_ratio 0.40 // Default value: 0.40 amx_voteban_ratio 0.40 // Default value: 0.40 amx_votemap_ratio 0.40 // Default value: 0.02 amx_vote_ratio 0.02 // Max. time to which map can be extended // // Default value: 90 amx_extendmap_max 90 // Step for each extending // // Default value: 15 amx_extendmap_step 15 // If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use // whatever language the server is configured to use. // // Default value: 1 amx_client_languages 1 // Plugin Debug mode // 0 - No debugging (garbage line numbers) // 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode // 2 - All plugins are put in debug mode // Note - debug mode will affect JIT performance // // Default value: 1 amx_debug 1 // Plugin MultiLingual Debug // To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc) // "" means disabled // // Default value: "" amx_mldebug "" // // Beginning of Counter-Strike package specific configurations. // // Rank mode // 0 - by nick // 1 - by authid // 2 - by ip // // Default value: 1 csstats_rank 0 // Max size of the stats file // // Default value: 3500 csstats_maxsize 3500 // Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise. // // Default value: 0 csstats_rankbots 0 // Duration of HUD-statistics // // Default value: 12.0 amx_statsx_duration 12.0 // HUD-statistics display limit relative round freeze end // Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended // // Default value: -2.0 amx_statsx_freeze -2.0 amx_backweapons 1 - w��czony / wy��czony plugin mp_afktime 50 Czas po jakim gracz zostanie wyrzucony z serwera (standard 90s) mp_afkminplayers 5 Liczba graczy od jakiej zaczyna dzia�a� plugin (standard 8) //-------------- // Do pluginów //-------------- //Plugin w��czony(1)/wy��czony(0) bf2_active 1 // W��cz system odznak(1)/wy��cz system odznak(0) bf2_badges 1 // Jak gracz ma odznake snajpera to ma dostawa� za darmo AWP cz SCOUT'a? (0 - scout/1 - awp) bf2_awp 1 // Wielko�� jaka ma by� do nast�pnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabi� aby mie� range 1, 20 000 zabi� aby by� w top randze) bf2_xpmultiplier 0.1 // Czas w jakim maj� si� wy�wietla� ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz bf2_icon_time 1.5 // TYCZY SI� PLUGINU CS FLAGS Ile punkt�w za przej�cie flagi bf2_flag_kills 2 // TYCZY SI� PLUGINU CS FLAGS Ile punkt�w za wygran� runde bf2_flag_round_kills 0 // TYCZY SI� PLUGINU CS FLAGS Ile punkt�w za wygrany mecz bf2_flag_match_kills 0 // TYCZY SI� PLUGINU CS FLAGS Minimalna liczba odtworze� przed tym jak punkty zostan� przyznane (szczerze to chyba �le przet�umaczy�em. Jak kto� si� zna to prosz� aby napisa� poprawnie. Oryginalne: Min number of plays before above points get awarded) bf2_flag_min_players // Pliki pomocy bf2_help_url "" // W��cz(1)/Wy��cz(0) moce dla odznak bf2_badgepowers 1 bf2_hud_options "abcde" //a Wy�wietl �ycia/Pancerz/Bro� jak nacelujesz na swojego z teamu //b Wy�wietl Range jak nacelujesz na swojego z teamu //c Wy�wietl Range jak nacelujesz na wroga //d Nie wy�wietlaj informacji jak wr�g jest niewidzialny (dana odznaka umo�liwia niewidzialno��) //e Wy�wietl graficzn� Rang� nad g�owami graczy" amx_minibans_reason "Czitujesz" amx_minibans_reason "Lagujesz" amx_minibans_reason "Przeklinasz" amx_minibans_reason "Wyzywasz rodzic�w" amx_minibans_reason "Reklama" amx_minibans_reason "Bot" amx_minibans_reason "Kampisz" amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa moze byc grana. Jesli gracze beda wybiera� przedluzenie mapy. Tylko do tego czasu b�dzie to mo�liwe. amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma byc przedlu�ana je�li gracze wybiora ta opcjie (w minutach) gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny dzialac wzykle komendy HL dotyczace Vota 1- Normalnie 0- wyloncozne gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma sie zachowywac komenda listmaps // 0 - disable // 1 - behave normally // 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default) gal_banrecent 3 // Ile map ostatio granych jest niedozwolonych w Vote gal_banrecentstyle 1 // jak maja byc wyswietlane mapy po wpisaniu recentmaps // 1 - all maps on one line // 2 - each map on a separate line gal_rtv_commands 4 // na jak komenda ma reagowac plugin przy rtv //1- Rockthevote //2-rtv //4 dynamiczna gal_rtv_wait 10 //ile czasu po starcie mapy moze byc rozpoczete rtv gal_rtv_ratio 0.60 //Ile % graczy musi wpisac rtv zeby zostalo odpalone. gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji moze zrobic kazdy gracz gal_nom_mapfile mapcycle.txt// skad maja byc szczytywane mapy gal_nom_prefixes 0 // prefix przy mapie wymagany? gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma by� uzywanych w nast�pnym g�owoaniu. //Glosowanie rostrzygajace nastepuje wtedy kiedy zadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane sa dwie z najwi�kszym % gal_runoff_enabled 1 //Mozliwe glosowanie roztrzygajace gal_runoff_duration 15 //po ilu sekundach ma sie rozpaczac gal_vote_weight 1 //Czy ma byc wieksza waga glosu admina? gal_vote_weightflags y //Flaga z jaka admin ma wiekszy glos (dowolna) gal_endonround 1 //Ma czekac do skonczenai rundy ze zemiana mapy? gal_vote_showstatus 1 // postep g�osowania ma byc pokazywany gracza? //0-nigdy //1- pio zaglosowaniu //2- zawsze gal_vote_showstatustype 2 //Jak ma byc to przedstawaine gracza //1- liczba //2- lporcenty na mape gal_srv_start 3 // jesli serwer sie zrestartuje lub bedzie mial krasza jak am reagowac plugin //0- nic nie robi //1- zmienia mape na ta przed restartem //2- zmienia mape na ta ktora powinna byc wybrana //3- robi Vote //4- zmienia na jedna z nominowanych gal_endofmapvote 1 gal_listmaps_paginate 10 // ile map an strone ma byc pokazywanych po uzyciu gal_listmaps gal_vote_mapchoices 5 //Ile map ma byc dwanych do vote gal_vote_duration 15 // ile s powinien trwac vote gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skad ma pobieac mapy gal_vote_expirationcountdown 1 gal_vote_uniqueprefixes 0 gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mape wybral gracz? //1- tak //0- Nie gal_emptyserver_wait 0 // ile sekund ma czekac zanim uruchomi emptyserwer mapcykle, gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt // Pilk zktorego czyta empty serwer mapcykel // �nie�ne kule zamiast granat�w + smuga. zielony - smoke. He - czerwony. flash - bialy snowballs_on 1 - w��cza/wy��cza plugin (domy�lnie 1) snowballs_trail 1 - w��cza/wy��cza wst�g� za kul� (domy�lnie 1) snowballs_rendering 1 - w��cza/wy��cza glow (domy�lnie 1) // santa hat dla wszystkich amx_santa_hat 1 - Wy��czony 0 / 1 W��czony plugin. // Kasa za pod�o�enie paki amx_plant_bonus 300 amx_forum "Tu wpisz nazwe !"
a to core.ini
; Configuration file for AMX Mod X amxx_logs addons/amxmodx/logs amxx_configsdir addons/amxmodx/configs amxx_datadir addons/amxmodx/data amxx_modules addons/amxmodx/configs/modules.ini amxx_plugins addons/amxmodx/configs/plugins.ini amxx_pluginsdir addons/amxmodx/plugins amxx_modulesdir addons/amxmodx/modules amxx_vault addons/amxmodx/data/vault.ini ; It is important that "csstats" comes before "csstats_score" csstats addons/amxmodx/data/csstats.dat csstats_score addons/amxmodx/data/csstats.amxx ; Logging mode ; 0 - no logging ; 1 - one logfile / day ; 2 - one logfile / map ; 3 - HL Logs amxx_logging 1 ; Binary logging level ; add these up to get what you want ; these only work with bin logging binaries ; 1 - default ; 2 - log internal string sets/gets ; 4 - log internal formats ; 8 - log all native params ; 16 - log internal function calls (only in debug mode) ; 32 - log line number accesses (only in debug mode) bin_logging 49 ; Maximum binary log size, in megs max_binlog_size 20 ; Plugin optimization flags - add these up to get what you want ; lowering these may stop crashes on very old CPUs ; set 65536 to disable optimizer, NOT 0! ;------------- ; 1 - float arithmetic ; 2 - float comparisons ; 4 - float rounding optimizer 7
Piszcie co jeszcze wam potrzebne no i za pomoc bardzo dziekuje
#430705 NIE ZAPISUJE SIĘ RANKING --- POMOCY ---
Napisane przez QuahodronN w 10.07.2012 23:47
sorry że link gdzie indziej ale nie mogę na amxx.pl znaleść
#741919 [FIX] CSSetti (nie działające /menu itp.)
Napisane przez Master Yoga w 16.08.2017 12:38
Może i inwestuje ale jak ktoś zna się dobrze na pozycjonowaniu seo to i wszystko rozwinie bez kampanii reklamowych. Nie no ale szczerze mówiąc nie tylko jak jak i inni mają już tego dość zabezpieczeni CSX Guard, skoro był ktoś mądry i to stworzył to niech się znajdzie mądrzejszy który stworzy coś co będzie omijać CSX Guard. Fajnie by było jakby ktoś naprawdę zainteresował się jeszcze 1.6 i zrobił porządek z CSX Guard.
Zgłoś ich o promowanie i dystrybucję nielegalnego oprogramowania
#256720 Admin Top 5
Napisane przez Jungle w 07.06.2011 16:07
Instalation:
1. Make new file (.php) and paste there this code:
<?php require_once ("include/config.inc.php"); require_once ("include/access.inc.php"); require_once ("include/menu.inc.php"); require_once ("include/steam.inc.php"); require_once ("include/sql.inc.php"); require_once ("include/logfunc.inc.php"); require_once ("include/functions.inc.php"); $smarty = new dynamicPage; if ($config->error_handler == "enabled") { include ("$config->error_handler_path"); } $result = mysql_query("SELECT count(*), admin_nick FROM amx_bans GROUP BY admin_nick ORDER BY count(*) DESC LIMIT 5"); $l = "<head> <meta http-equiv='Content-Type' content='text/html; charset=UTF-8'> <link rel='stylesheet' type='text/css' href='templates/darkgold/css/style.css' /> </head> <div class='main'> <table frame='box' rules='groups' summary='' width='100%'> <thead> <tr style=' background: #1b1b1b ; font: bold 10pt arial; border-top:1px #3e3e3e solid; border-bottom: 1px #3e3e3e solid; color: #e3cc9a; margin-bottom: 5px; min-height: 0; margin: 0; padding: 5px 8px; overflow: hidden; clear: left; '> <th style='width:110px; color: white;'>Admin nick</th> <th style='width: 10%; color: white;' class='_right'>Bans</th> </tr> </thead> <tbody> "; while ($row = mysql_fetch_array($result)) { $admins = $row['admin_nick']; $bans = $row['count(*)']; $display = $row['admin_nick'] . $row['count(*)']; $smarty->assign("display", $display); $smarty->assign("admintopnick", $admins); $smarty->assign("admintopbans", $bans); $l .= " <tr> <td><span class='bialy'>$admins</span></td> <td class='_right'><span class='bialy'>$bans</span></td></tr>"; } echo $l .= " </tbody> </table> "; ?>Where "Admin nick" and "Bans" translate to Polish independently.
For example, you can make frame and paste in the sidebar.
Or you can paste in other page or another site and forum.
#707508 Powód Kicka
Napisane przez Misiaczek ;c w 24.07.2015 08:35
#704546 Powód Kicka
Napisane przez liwiusz112 w 30.06.2015 18:40
#735872 real_weapon_drop
Napisane przez DarkGL w 07.02.2017 08:43
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
#1996 liblist.gam ??
Napisane przez xKanGur w 06.03.2008 16:04
Przykład (dla linuxa)
game "Counter-Strike"
url_info "www.AnarchyServvv.eu"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "0"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
#gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"
trainmap "tr_1"
i zapisujemy w notatniku jako liblist.gam i wklejamy do cstrike
#735633 Nie można dodac serwera do ulubionych steam
Napisane przez Frostttt w 03.02.2017 15:49
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: MrBully
- Regulamin