Proszę.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
McGoogle
Rejestracja: 06.11.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.04.2014 11:10




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 5
- Odwiedzin: 537
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
McGoogle nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#584959 [ROZWIĄZANE] Klasa Hacker
Napisane przez
Blood Angel
w 13.11.2013 09:09
#390699 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer
Napisane przez
LaaGer
w 03.04.2012 17:24
Plugins.ini
darkgl_cod_bazooka.amxx ; Klasa bazooker G_block_name_change.amxx ; Zakaz zmiany nicku cod_daj.amxx ; Dawanie przedmiotu alt_end_round_sounds.amxx ; Muzyka pod koniec rundy GHW_Weapon_Replacement.amxx ; Modele broni wymuszator.amxx ; Wymusza interp raate cl_rate bullet.amxx ; Pokazuje ilosc obrazen connect.amxx ; Connect pokazuje nick steam id licznik.amxx ; licznik bomby hpk.amxx ; wyrzuca graczy powyzej 150 ping sam.amxx ; /rezerwacja codmod_v4.amxx ; silnik codmoda v4 ---------Pluginy__na__swieta--------------- ;snieg.amxx ; pada snieg na serwie ;cod_expevent.amxx ; /event 2 razy wiekszy exp
Klasy [50]:
"Snajper"
"Komandos"
"Strzelec wyborowy"
"Obronca"
"Medyk"
"Wsparcie ogniowe"
"Saper"
"Demolitions"
"Rusher"
"Skoczek"
"Lekki Zolnierz"
"Szpieg"
"Zwiadowca"
"Rambo (Klasa Premium)"
"Szturmowiec"
"Grendier"
"Rebeliant"
"Partyzant"
"Szeregowy"
"Kapral"
"Spadochroniarz"
"Porucznik"
"Plutonowy"
"Terrorysta"
"Anty-Terrorysta"
"Kapitan (Klasa Premium)"
"Kamper",//27
"Sierzant",//28
"Major"
"Brygadier"
"Wojskowy"
"Taktyk"
"Shilder"
"Scouter"
"Maniak"
"Stalker"
"Buntownik"
"Najemnik"
"General"
"Elite Snajper"
"Zabojca (Premium)"
"Telegrafista"
"Bazooker"
"Ninja (Premium)"
"Tank (Premium)"
"Zolnierz Gromu"
"Agent CBA"
"Ochroniarz"
"Pogromca"
"Paladyn (Premium)"Przedmioty [79]:
"Buty Szturmowego"
"Podwojna Kamizelka"
"Wzmocniona Kamizelka"
"Weteran Noza"
"Zaskoczenie Wroga"
"Plaszcz Partyzanta"
"Morfina"
"Popsuty Item"
"Podrecznik Szpiega"
"Tajemnica Generala"
"Notatki Ninji"
"Tajemnica Wojskowa"
"AWP Sniper"
"Adrenalina"
"Tajemnica Rambo"
"Wyszkolenie Sanitarne"
"Kamizelka NASA"
"Wytrenowany Weteran"
"Apteczka"
"Eliminator Rozrzutu"
"Tytanowe Naboje"
"Naboje Pulkownika"
"Ogranicznik Rozrzutu"
"Tarcza SWAT"
"Wytrenowany Rekrut"
"Pancerz Nomexowy"
"Notatki Kapitana"
"Modul odrzutowy"
"Mistrz Magazynu"
"Prezent Od Menela"
"Pancernik"
"Super Ziolo"
"Tajemnica Zawodowego"
"Furia"
"Adrenalina"
"Deagle Master"
"Czolganie"
"Notatka Partyzana"
"Czarny Rynek"
"Scout Master"
"Brazowy Naboj"
"Srebrny Naboj"
"Zloty Naboj"
"Brazowa Tarcza"
"Zardzewiala Zbroja"
"Srebrna Tarcza"
"Adechade"
"Blokada"
"Blokada"
"Druga Szansa"
"Popsuty Przedmiot"
"Popsuty Przedmiot"
"Notatka Grendiera"
"Kamizelka"
"Policer"
"Notatka Sierzanta",
"Combat Shield"
"Kondycja"
"Popsuty Item"
"Notatka Rushera"
"Implant"
"Notatka Stalkera"
"Geny Wolverina"
"Radar"
"Bazooka"
"Ak47"
"M4a1"
"AWP Magnum"
"Scout"
"Deagle"
"Krowa"
"He grenade"
"Galil"
"Shoutgan M3"
"Famas"
"Mp5"
"Magiczna Paka"
"Amulet Expa"
"Podwojne Expo"Dla graczy:
/sklep /klasa /klasy /przedmiot /item /drop /wyrzuc /reset /resetmonet /wymien /zamienDla Admina:
!add - dodaje prezent w danym miejscu !remove - usuwa dany prezent !removeall - usuwa wszystkie prezenty !save - zapisuje dodane prezenty na mapie
Za zabicie gracza 300 EXPA
Za bombe 600 EXPA
Za wygraną runde 150 EXPA
Max lvl 1001k
W paczce znajduja się modele broni oraz roundsoundy
Paczka waży 21.06 MB
http://www48.zippysh...85902/file.html
Zapraszam do komętowania /oceniania . Pozdrawiam LaaGer
#391695 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer
Napisane przez
LaaGer
w 05.04.2012 11:42
znajdz
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");Zamien naregister_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");W tedy komenda cod_setlvl "name" "lvl" bedzie działać
Zaraz zedytuje post i dodam opis klas oraz perków.
@Edit
Karlos221
Otwórz codmod_v4.sma
Znajdz :
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s^nWytrzymalosc : %i^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);
//ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s ]^n[Exp: %i / %i]^n[Level: %i]^n[Item: %s]^n[Zycie: %i]^n[Monety: %i]^n[Wytrzymalosc: %i/150]^nForum uMenela.xaa.PL ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id), monety_gracza[id], wytrzymalosc_itemu[id]);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s ] || [Exp: %i / %i] || [Level: %i]^n[Item: %s] || [Zycie: %i] || [Monety: %i]^n[Wytrzymalosc: %i/150] || Forum uMenela.xaa.PL ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id), monety_gracza[id], wytrzymalosc_itemu[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}Zamień na :
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s^nWytrzymalosc : %i^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s ]^n[Exp: %i / %i]^n[Level: %i]^n[Item: %s]^n[Zycie: %i]^n[Monety: %i]^n[Wytrzymalosc: %i/150]^nForum uMenela.xaa.PL ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id), monety_gracza[id], wytrzymalosc_itemu[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#391667 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer
Napisane przez
LaaGer
w 05.04.2012 11:18
#391512 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer
Napisane przez
LaaGer
w 05.04.2012 08:49
codmod_v4.sma 137,87 KB 1088 Ilość pobrań
codmod_v4.amxx
#564061 AMXX Menu Generator
Napisane przez radim
w 16.08.2013 11:49
AMXX Menu Generator
Generator AMXX Menu to program, który umożliwia zarówno nowym jak i doświadczonym programistom tworzenie menu dla ich pluginu AMX Mod X. Ten program pozwala na użycie prawie każdej dostępnej opcji menu. Generator generuje w pełni sprawny plugin jeśli wpiszesz wszystko poprawnie.
Mimo iż jest już generator menu w AMXX Studio, tworzę temat z tym generatorem bo nie wszyscy używają AMXX Studio i zamiast pisać nowe menu od początku można szybko raz je wygenerować, skopiować kod do swojego pluginu i... BAM, gotowe
Drugim powodem jest to, że powstała masa tematów w dziale "Propozycje" odnośnie generatorów menu, "shopów" itd. tak więc myślę, że ten generator "umili" życie niektórym użytkownikom ; ))
Od autora: "Należy pamiętać, że jest to mój pierwszy program, jaki kiedykolwiek zbudowano, więc proszę zwrócić uwagę na wszelkie błędy, które mogą wystąpić. Również sugestie są zawsze mile widziane!"
Opcje:
- nazwa menu
- nazwa menu handler
- ustawianie czy menu ma mieć opcję wyjścia
- zmiana "itemów" na strone
- zmiana nazwy "back", "next" i "exit" na własną
- ustawianie czy w menu mają być użyte kolory
- ustaw kolor cyfr
- opcja ustawiania ponownego włączenia/niszczenia menu po wciśnieciu jakiegoś itemu/opcji
- dodaj nieskończone itemy menu
- ustawianie komendy po której wpisaniu wyświetli się menu
- ustawianie opisu komendy
- ustawainie poziomów dostępu dla menu
- generuj kod & skopiuj do schowka
- zapisz .sma do pliku

Originally Posted by Change Log 1.3 - 5/31/2013 - Fixed small bugs - Added option to display menu again - Changed menu_destroy to menu_cancel since this generator does not create dynamic menus 1.2 - 5/30/2013 - Optimized code - Added save .sma option - Made dropdowns non-editable - Fixed bug where leaving button names blank declared as "" (null) - Added scrollbar to menu item text box - Items per page field will filter out any non-numeric characters - Made "#include <amxmisc>" string add to plugin only if admin level specified - Fixed confusion between no color number and colored numbers - Various changes in appearence including banner tweak and tab effects - Changed output box's font to Lucidia console for better readability - Widened output box and entire window 1.1 - 5/29/2013 - Fixed bugs in generator - Added error checking 1.0 - 5/27/2013 - Initial build
Źródło/Link do oryginalnego tematu: http://forums.allied...ad.php?t=216998
Załączone pliki
-
AMXX Menu Generator 1.3.zip 178,03 KB 761 Ilość pobrań
#183668 Plugin "HE po 10 sekundach"
Napisane przez DarkGL
w 27.10.2010 14:43
#pragma semicolon 0
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
new bool:asd = true;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
// Add your code here..
}
public Nowa_Runda()
{
asd = false;
set_task(10.0,"xd",1)
}
public xd(){
asd = true;
}
public PlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || asd)
return FMRES_IGNORED
if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE)
return FMRES_IGNORED
set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK)
set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2)
return FMRES_HANDLED
}
public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || asd)
return FMRES_IGNORED
if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE)
return FMRES_IGNORED
set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)
return FMRES_HANDLED
}
#583312 [ROZWIĄZANE] Klasa Hacker
Napisane przez M4RV1N
w 06.11.2013 20:16
Proszę:
Załączone pliki
-
codclass_HackerPremium.sma 6,55 KB 42 Ilość pobrań
codclass_HackerPremium.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: McGoogle
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
