Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

McGoogle - zdjęcie

McGoogle

Rejestracja: 06.11.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.04.2014 11:10
-----

#584959 [ROZWIĄZANE] Klasa Hacker

Napisane przez Blood Angel w 13.11.2013 09:09

Proszę.

Załączone pliki




#390699 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 03.04.2012 17:24

Witam paczka nie jest moja ale ze wzgledu że nie mam czasu na zabawe z serwerami udostepniam tą paczke u was .

Dołączona grafika
Plugins.ini

darkgl_cod_bazooka.amxx				  ; Klasa bazooker
G_block_name_change.amxx				 ; Zakaz zmiany nicku
cod_daj.amxx							 ; Dawanie przedmiotu
alt_end_round_sounds.amxx			   ; Muzyka pod koniec rundy
GHW_Weapon_Replacement.amxx			 ; Modele broni
wymuszator.amxx						  ; Wymusza interp raate cl_rate
bullet.amxx							  ; Pokazuje ilosc obrazen
connect.amxx							 ; Connect pokazuje nick steam id
licznik.amxx							 ; licznik bomby
hpk.amxx								 ; wyrzuca graczy powyzej 150 ping
sam.amxx								 ; /rezerwacja
codmod_v4.amxx						   ; silnik codmoda v4  

					     
---------Pluginy__na__swieta---------------
;snieg.amxx							  ; pada snieg na  serwie
;cod_expevent.amxx					   ; /event 2 razy wiekszy exp

Klasy [50]:
"Snajper"
    "Komandos"
    "Strzelec wyborowy"
    "Obronca"
    "Medyk"
    "Wsparcie ogniowe"
    "Saper"
    "Demolitions"
    "Rusher"
    "Skoczek"
    "Lekki Zolnierz"
    "Szpieg"
    "Zwiadowca"
    "Rambo (Klasa Premium)"
    "Szturmowiec"
    "Grendier"
    "Rebeliant"
    "Partyzant"
    "Szeregowy"
    "Kapral"
    "Spadochroniarz"
    "Porucznik"
    "Plutonowy"
    "Terrorysta"
    "Anty-Terrorysta"
    "Kapitan (Klasa Premium)"
    "Kamper",//27
    "Sierzant",//28
    "Major"
    "Brygadier"
    "Wojskowy"
    "Taktyk"
    "Shilder"
    "Scouter"
    "Maniak"
    "Stalker"
    "Buntownik"
    "Najemnik"
    "General"
    "Elite Snajper"
    "Zabojca (Premium)"
    "Telegrafista"
    "Bazooker"
    "Ninja (Premium)"
    "Tank (Premium)"
    "Zolnierz Gromu"
    "Agent CBA"
    "Ochroniarz"
    "Pogromca"
    "Paladyn (Premium)"

Przedmioty [79]:
"Buty Szturmowego"
    "Podwojna Kamizelka"
    "Wzmocniona Kamizelka"
    "Weteran Noza"
    "Zaskoczenie Wroga"
    "Plaszcz Partyzanta"
    "Morfina"
    "Popsuty Item"
    "Podrecznik Szpiega"
    "Tajemnica Generala"
    "Notatki Ninji"
    "Tajemnica Wojskowa"
    "AWP Sniper"
    "Adrenalina"
    "Tajemnica Rambo"
    "Wyszkolenie Sanitarne"
    "Kamizelka NASA"
    "Wytrenowany Weteran"
    "Apteczka"
    "Eliminator Rozrzutu"
    "Tytanowe Naboje"
    "Naboje Pulkownika"
    "Ogranicznik Rozrzutu"
    "Tarcza SWAT"
    "Wytrenowany Rekrut"
    "Pancerz Nomexowy"
    "Notatki Kapitana"
    "Modul odrzutowy"
    "Mistrz Magazynu"
    "Prezent Od Menela"
    "Pancernik"
    "Super Ziolo"
    "Tajemnica Zawodowego"
    "Furia"
    "Adrenalina"
    "Deagle Master"
    "Czolganie"
    "Notatka Partyzana"
    "Czarny Rynek"
    "Scout Master"
    "Brazowy Naboj"
    "Srebrny Naboj"
    "Zloty Naboj"
    "Brazowa Tarcza"
    "Zardzewiala Zbroja"
    "Srebrna Tarcza"
    "Adechade"
    "Blokada"
    "Blokada"
    "Druga Szansa"
    "Popsuty Przedmiot"
    "Popsuty Przedmiot"
    "Notatka Grendiera"
    "Kamizelka"
    "Policer"
    "Notatka Sierzanta",
    "Combat Shield"
    "Kondycja"
    "Popsuty Item"
    "Notatka Rushera"
    "Implant"
    "Notatka Stalkera"
    "Geny Wolverina"
    "Radar"
    "Bazooka"
    "Ak47"
    "M4a1"
    "AWP Magnum"
    "Scout"
    "Deagle"
    "Krowa"
    "He grenade"
    "Galil"
    "Shoutgan M3"
    "Famas"
    "Mp5"
    "Magiczna Paka"
    "Amulet Expa"
    "Podwojne Expo"

Dołączona grafika
Dla graczy:
/sklep
/klasa
/klasy
/przedmiot
/item
/drop
/wyrzuc
/reset
/resetmonet
/wymien
/zamien
Dla Admina:

!add - dodaje prezent w danym miejscu
!remove - usuwa dany prezent
!removeall - usuwa wszystkie prezenty
!save - zapisuje dodane prezenty na mapie

Dołączona grafika

Za zabicie gracza 300 EXPA
Za bombe 600 EXPA
Za wygraną runde 150 EXPA
Max lvl 1001k

W paczce znajduja się modele broni oraz roundsoundy
Paczka waży 21.06 MB

Dołączona grafika

http://www48.zippysh...85902/file.html

Zapraszam do komętowania /oceniania . Pozdrawiam LaaGer


#391695 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 05.04.2012 11:42

Otwórzcie plik codmod_v4.sma i
znajdz

register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");
Zamien na

register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");

W tedy komenda cod_setlvl "name" "lvl" bedzie działać
Zaraz zedytuje post i dodam opis klas oraz perków.

@Edit
Karlos221

Otwórz codmod_v4.sma
Znajdz :
public PokazInformacje(id)
{
    
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
    
    set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
        
        if(target == 0)
            return PLUGIN_CONTINUE;
        
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s^nWytrzymalosc : %i^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target]);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);
    //ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s ]^n[Exp: %i / %i]^n[Level: %i]^n[Item: %s]^n[Zycie: %i]^n[Monety: %i]^n[Wytrzymalosc: %i/150]^nForum uMenela.xaa.PL ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id), monety_gracza[id], wytrzymalosc_itemu[id]);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s ] || [Exp: %i / %i] || [Level: %i]^n[Item: %s] || [Zycie: %i] || [Monety: %i]^n[Wytrzymalosc: %i/150] || Forum uMenela.xaa.PL ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id), monety_gracza[id], wytrzymalosc_itemu[id]);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zamień na :

public PokazInformacje(id)
{
    
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
    
    set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
        
        if(target == 0)
            return PLUGIN_CONTINUE;
        
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s^nWytrzymalosc : %i^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], monety_gracza[target]);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s ]^n[Exp: %i / %i]^n[Level: %i]^n[Item: %s]^n[Zycie: %i]^n[Monety: %i]^n[Wytrzymalosc: %i/150]^nForum uMenela.xaa.PL ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id), monety_gracza[id], wytrzymalosc_itemu[id]);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}



#391667 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 05.04.2012 11:18

cod_setlvl nick lvl


#391512 Cod Mod by Zawodowy edit LaaGer

Napisane przez LaaGer w 05.04.2012 08:49

Na życzenie KomandoRa usunołem "forum" oraz zmieniłem wyswietlanie w HUD na normalne

Załączony plik  codmod_v4.sma   137,87 KB  1088 Ilość pobrań
  codmod_v4.amxx


#564061 AMXX Menu Generator

Napisane przez radim w 16.08.2013 11:49

AMXX Menu Generator

Generator AMXX Menu to program, który umożliwia zarówno nowym jak i doświadczonym programistom tworzenie menu dla ich pluginu AMX Mod X. Ten program pozwala na użycie prawie każdej dostępnej opcji menu. Generator generuje w pełni sprawny plugin jeśli wpiszesz wszystko poprawnie.

Mimo iż jest już generator menu w AMXX Studio, tworzę temat z tym generatorem bo nie wszyscy używają AMXX Studio i zamiast pisać nowe menu od początku można szybko raz je wygenerować, skopiować kod do swojego pluginu i... BAM, gotowe :) Drugim powodem jest to, że powstała masa tematów w dziale "Propozycje" odnośnie generatorów menu, "shopów" itd. tak więc myślę, że ten generator "umili" życie niektórym użytkownikom ; ))

Od autora: "Należy pamiętać, że jest to mój pierwszy program, jaki kiedykolwiek zbudowano, więc proszę zwrócić uwagę na wszelkie błędy, które mogą wystąpić. Również sugestie są zawsze mile widziane!"
 
Opcje:

  • nazwa menu
  • nazwa menu handler
  • ustawianie czy menu ma mieć opcję wyjścia
  • zmiana "itemów" na strone
  • zmiana nazwy "back", "next" i "exit" na własną
  • ustawianie czy w menu mają być użyte kolory 
  • ustaw kolor cyfr
  • opcja ustawiania ponownego włączenia/niszczenia menu po wciśnieciu jakiegoś itemu/opcji
  • dodaj nieskończone itemy menu
  • ustawianie komendy po której wpisaniu wyświetli się menu
  • ustawianie opisu komendy
  • ustawainie poziomów dostępu dla menu
  • generuj kod & skopiuj do schowka
  • zapisz .sma do pliku

941Bez_tytu_u.jpg

Spoiler


Źródło/Link do oryginalnego tematu: http://forums.allied...ad.php?t=216998

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#584416 Witam

Napisane przez Plaski w 10.11.2013 21:06

Witamy ;)




#183668 Plugin "HE po 10 sekundach"

Napisane przez DarkGL w 27.10.2010 14:43




#pragma semicolon 0

#include <amxmodx> 

#include <amxmisc> 

#include <fakemeta> 



#define PLUGIN "Nowy Plugin" 

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "DarkGL" 



new bool:asd = true;



public plugin_init() { 

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") 

	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 

	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 

	// Add your code here.. 

} 



public Nowa_Runda()

{

	asd = false;

	set_task(10.0,"xd",1)

}



public xd(){

	asd = true;

}



public PlayerPreThink(id) 

{     

	if(!is_user_alive(id) || asd) 

	return FMRES_IGNORED 

	

	if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) 

	return FMRES_IGNORED 

	

	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK) 

	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) 

	

	return FMRES_HANDLED 

} 



public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 

{ 

	

	if(!is_user_alive(id) || asd) 

	return FMRES_IGNORED 

	

	if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) 

	return FMRES_IGNORED 

	

	set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        

	

	return FMRES_HANDLED 

}  


  • +
  • -
  • 2


#583312 [ROZWIĄZANE] Klasa Hacker

Napisane przez M4RV1N w 06.11.2013 20:16

Proszę:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2