Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PLKarol323 - zdjęcie

PLKarol323

Rejestracja: 04.11.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.02.2017 23:40
-----

#595559 (Szukam/Stworzenie) Odzielne czapki mikołajów dla TT i CT

Napisane przez Rejsar w 23.12.2013 05:11

#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >

new const g_szHatModel[ CsTeams ][ ] = {
    "",
    "models/santahat.mdl",
    "models/santahat_blue.mdl",
    ""
};

new g_iHats[ 33 ];

public plugin_init( ) {
    register_plugin( "Santa Hat + Snow", "1.3", "xPaw" );
    
    register_cvar( "santa_hat", "1.3", FCVAR_SERVER );
    
    register_event( "TeamInfo", "EventTeamInfo", "a" );
    
    RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 );
}

public plugin_precache( ) {
//  create_entity( "env_snow" );
    
    precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
    precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
}

public client_disconnect( id )
    if( is_valid_ent( g_iHats[ id ] ) )
        remove_entity( g_iHats[ id ] );

public FwdHamPlayerSpawn( const id ) {
    if( is_user_alive( id ) ) {
        new iEntity = g_iHats[ id ];
        
        if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
            if( !( iEntity = g_iHats[ id ] = create_entity( "info_target" ) ) )
                return;
            
            new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team( id );
            
            if( iTeam != CS_TEAM_T && iTeam != CS_TEAM_CT )
                iTeam = CS_TEAM_T;
            
            entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ iTeam ] );
            entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
            entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
        }
    }
}

public EventTeamInfo( ) {
    new id = read_data( 1 ), iEntity = g_iHats[ id ];
    
    if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
        if( iEntity > 0 )
            g_iHats[ id ] = 0;
        
        return;
    }
    
    new szTeam[ 2 ];
    read_data( 2, szTeam, 1 );
    
    if( szTeam[ 0 ] == 'C' )
        entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
    else
        entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
}

Załączony plik  SantaHatModels.zip   24,39 KB  60 Ilość pobrań

 

wystarczyło poszukać na alliedmods 


  • +
  • -
  • 1


#595291 Modyfikacja HUD ! ! !

Napisane przez Rodzyn w 22.12.2013 13:32

Łap ;)

Tylko usuń te (1) ;)

 

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#595305 Modyfikacja HUD ! ! !

Napisane przez vaulT w 22.12.2013 14:40

Spoiler

 

Zamien na to




#595277 Modyfikacja HUD ! ! !

Napisane przez vaulT w 22.12.2013 12:59

Po 1 tak.. nie do konca wiem o jaka flage ci chodzi, czy nie pomylilkes sie przypadkiem z ADMIN_LEVEL bo:

 

ADMIN_LEVEL_H to jest flaga "t"

Tutaj masz kod z ta flaga :

Spoiler

 

A tutaj masz tak jak chciales ADMIN_CFG czyli flaga "h"

 

Spoiler

Podmien ten public ze swoim z sma.. kompiluj plik i gotowe




#594865 [Pomoc] Modyfikacja HUD

Napisane przez Znachor w 20.12.2013 19:05

Łap..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#591211 Modyfikacja HUD !

Napisane przez Ognisty w 07.12.2013 18:36

Witam użytkownicy ! Odnoszę się do was z kolejną prośbą. Tym razem o przerobieniu HUD którego posiadam na serwerze. Chcę zmienić to że nad nickiem ma pisać [Forum : Cs-Jump.pl] Na załączonym obrazku pokazuje dokładne miejsce gdzie ma to się znajdywać. Oddaje w wasze race te zadanie. Dziękuje każdemu kto to wykona ! Pozdrawiam

 

9jfwizkqk.jpg

 

attachicon.gifQTM_CodMod.sma

 

Trzymaj :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#589232 [ROZWIĄZANE] Szukam Pluginu Informacje w HUD

Napisane przez ChicuuPlayGames w 28.11.2013 16:43

Tego nie będzie w silniku cod'a...

 

Jest to osobny plugin o nazwie : Informator.amxx

Wejdź w plik sma tego pluginu i edytuj miejsce w którym ma być wyświetlane.

On Chce Własne informacje.

 

Jeżeli chcesz mieć informatora oraz tam gdzie w paintcie zrobiłeś kółko i mają być tam jak napisałeś "Promocje"
Już Ci tłumaczę jak według mnie najprościej to zrobić. Użyję do tego Pluginu który podał kolega wyżej

 

Napiszę Ci na dole kod SMA, a pod nim co gdzie zmieniać.
 

/* This plugin is made by xakintosh with Amxmodx Studio 1.4.3 (final) */
// Spolszczenie - [H]ARDBO[T] //


     /////////////////CVARY/////////////////////
     //srv_hud_rgb "0 255 0" - kolor napisów////
     //srv_hud_x "0.11" - X pozycja na ekranie//
     //srv_hud_y "0.01" - Y poyzcja na ekranie//
     //srv_hud_effects "0" - mrygający effekt///
     ///////////////////////////////////////////
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>


new hud_rgb, hud_x, hud_y, hud_effects,g_round = 1,maxplayers,hudsync


public plugin_init() {
register_plugin("Informator [PL]","1.2f","xakintosh")
hud_rgb = register_cvar( "srv_hud_rgb", "0 255 0" )
hud_x = register_cvar( "srv_hud_x", "0.11" )
hud_y = register_cvar( "srv_hud_y", "0.01" )
hud_effects = register_cvar( "srv_hud_effects", "0" )
hudsync = CreateHudSyncObj()
maxplayers = get_maxplayers()
set_task(0.1, "Fwd_StartFrame", 1, "", 0, "b")
register_forward(FM_StartFrame, "Fwd_StartFrame")
register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
}
public event_newround() {
g_round++
}
public Fwd_StartFrame(id) {
new timestring[31]
get_time("%H:%M:%S",timestring,8)
static Float:GameTime, Float:FramesPer = 0.0
static Float:Fps
GameTime = get_gametime()
if(FramesPer >= GameTime)
Fps += 1.0;
else {
FramesPer = FramesPer + 1.0
for( new id = 1; id <= maxplayers; id++ ) { 
new ip[42],red, green, blue


new timeleft = get_timeleft()
get_hud_color(red, green, blue)
get_user_ip(0, ip, 31, 1)
set_hudmessage(red,green,blue,get_pcvar_float(hud_x),get_pcvar_float(hud_y),get_pcvar_num(hud_effects),6.0,1.0)
ShowSyncHudMsg(id,hudsync,"|--------------------------* Informator *--------------------------|^n* Czas do konca : %d:%02d | Godzina: %s ^n* Serwer FPS: %.1f | IP Serwera: %s^n* Twoje Fragi: %i | Ilosc Zginiec: %i | Runda %d",timeleft / 60, timeleft % 60,timestring,Fps,ip,get_user_frags(id),get_user_deaths(id),g_round)
}
Fps = 0.0
}
}
get_hud_color(&r, &g, & {
new color[20]
static red[5], green[5], blue[5]
get_pcvar_string(hud_rgb, color, charsmax(color))
parse(color, red, charsmax(red), green, charsmax(green), blue, charsmax(blue))
r = str_to_num(red)
g = str_to_num(green)
b = str_to_num(blue)
}

 

Okej, to tak. Poniżej napisałem Ci gdzie zmienić kolor oraz miejsce tego Hudu.
hud_rgb = register_cvar( "srv_hud_rgb", "0 255 0" )
hud_x = register_cvar( "srv_hud_x", "0.11" )
hud_y = register_cvar( "srv_hud_y", "0.01" )

Oczywiście nie musisz tego zmieniać w pluginie, możesz te cvary wkleić do amxx.cfg

srv_hud_rgb "0 255 0" - kolor napisów
srv_hud_x "0.11" - X pozycja na ekranie
srv_hud_y "0.01" - Y poyzcja na ekranie
srv_hud_effects "0" - mrygający effekt

Po wklejeniu zmieniasz np. kolor Czyli srv_hud_rgb "0 255 0" ( Zielony ) zmieniasz na srv_hud_rgb "255 0 0" ( Czerwony )



Dobra, skoro masz już ustalony kolor i miejsce wyświetlania, wpisujemy treść tego huda. W takim razie szukamy tego:

ShowSyncHudMsg(id,hudsync,"|--------------------------* Informator *--------------------------|^n* Czas do konca : %d:%02d | Godzina: %s ^n* Serwer FPS: %.1f | IP Serwera: %s^n* Twoje Fragi: %i | Ilosc Zginiec: %i | Runda %d",timeleft / 60, timeleft % 60,timestring,Fps,ip,get_user_frags(id),get_user_deaths(id),g_round)

I tutaj zmieniasz treść np. w taki sposób:

ShowSyncHudMsg(id,hudsync,"|----* Promocje *----|^n* W Dniach 29.11.2013-31.11.2013 koszt klasy premium spada z ceny 7.38 na 3.69",timeleft / 60, timeleft % 60,timestring,Fps,ip,get_user_frags(id),get_user_deaths(id),g_round)

Tylko pamiętaj by tego nie usuwać (To jest po treści):

,timeleft / 60, timeleft % 60,timestring,Fps,ip,get_user_frags(id),get_user_deaths(id),g_round)

Wiem, że to można usunąć, ale po co skoro to w niczym teraz nie przeszkadza. Wykompiluje? Wykompiluje. Jeśli popełniłem w czymś błąd to przepraszam ale sam dopiero się uczę!




#588814 [ROZWIĄZANE] Szukam Pluginu Informacje w HUD

Napisane przez ChicuuPlayGames w 26.11.2013 22:21

Widzę że to cod mod. To wystarczy że wejdziesz w sma silnika cod moda, prawdopodobnie będzie tam public PokazInformacje czy coś w ten deseń i tam dodajesz sobie wiadomość hud która jest bardzo prosto opisana tutaj: http://amxx.pl/topic...domosci-na-hud/