W ramach nauki javascript napisałem grę tetris.
Za wszelkie uwagi, poprawki, pomysły będę bardzo wdzięczny.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez grankee
w 04.03.2016 02:10
W ramach nauki javascript napisałem grę tetris.
Za wszelkie uwagi, poprawki, pomysły będę bardzo wdzięczny.
Napisane przez Andrzejek
w 13.09.2015 17:30
Patrz na 3 punkt, pisałem że też mi nie odpowiada.
Napisane przez ex0
w 16.08.2015 14:51
Dawno mnie tu nie było, ale wypowiem się z chęcią.
Uważasz, że zero pomocy dobrze, ale czego oczekujesz?
Właściwie nie oszukując się, segmentation jest tak rozległy jak blue screen w windowsie.
Może odpowiadać za wszystko i za nic, tak naprawdę bez konkretnego kodu błedu (czyli tutaj wychodzi na pomoc debug.log) ciężko zweryfikować co serwer boli.
Debugowanie wszystkich pluginów jest marnym pomysłem, ponieważ jeśli ten crash występuje bardzo rzadko (np. raz dziennie) ciężko cokolwiek odnotować, warto zabawić się w detektywa i wyłączyć wszystkie pluginy, które nie są sprawdzone.
Przykładowo, prościej ma ten, kto ma dostęp do innego nie crashującego serwera, ponieważ w nim pewnie powtarzają się podstawowe pluginy, które można olać.
Korzystając z CodModa standardowego czyli Peyota, jeśli ma wszystkie łatki i nic po za grzebaniem w wiadomości startowej, że cod nie jest Peyota tylko jakiegoś NoName, nie jest ruszane to silnik zostaje w spokoju.
Kwestia segmentation to jest kwestia na pewno pluginu odpowiadającego za perk lub klasę, jestem tego w 99% pewny patrząc po choćby nazwach w pluginach które Ci się nie ładują przez problem silnika, ponieważ podstawowy natyw wykorzystywany w silniku nie jest ładowany więc te klasy przez jego brak także nie są ładowane, wniosek jest prosty, silnik nie działa, a jeśli uważasz, że działa to prosta komenda "amx_plugins" i zobaczysz "bad load", powód?
Ciężko określić po tym co nam dałeś w logach, bez szczegółowego logu możesz tyle co napisać na kartce, serwer mi crashuje pomocy
Jeżeli serwer crashuje przy zmianie mapy a nie w jej trakcie to masz dużo bardziej ułatwioną sprawę, bo wyłapujesz tylko event wykonywany przy starcie nowej mapy lub zakończeniu starej, ponieważ pomiędzy Cie nie dotyczy..
A to już jest ograniczone, ponieważ nie każdy plugin wykonuje wszystko podczas końca i startu, jedynie ładowanie odbywa się na początku po zweryfikowaniu, że Amx Mod X działa i można odpalać wszystko co wykonuje się nawet bez Twojej wiedzy
Oczekujesz pomocy a nie dostarczasz odpowiednich logów, pomijając, że pomoc tutaj graniczy czasem z cudem
Napisane przez Deadly_SouL
w 16.08.2015 14:25
Napisane przez Asiap
w 03.08.2015 22:08
Napisane przez GwynBleidD
w 24.07.2015 09:06
Co to za błędy?
Błąd Reliable channel overflowed pojawia się, gdy do gracza wysyłanych jest zbyt dużo dodatkowych informacji w kanale Reliable. Tymi informacjami mogą być np wiadomości HUD, menu, informacja o zabiciu, zmiana modeli gracza itp, itd. Kanałów jest 2: Reliable i Unreliable, różnica między nimi jest dość prosta: przy zapełnieniu kanału Reliable gracz zostanie kicknięty, przy zapełnieniu kanału Unreliable, niektóre wiadomości przez niego wysyłane zaczną się gubić (np gracz nie będzie widział aktualnego HUDa).
Skąd się biorą?
Serwer sam z siebie wysyła dość sporo informacji do gracza. Szczególnie przy spawnie gracza wysyłanych jest sporo informacji o inicjującym się świecie - modele graczy spawnujących się na mapie, bronie itp. Domyślnie sam silnik HLDS nie zapełni tego kanału, jednak twórcy pluginów dodają własne informacje do tego kanału typu: informacje w HUD, liczniki, zmiana modeli itp. Jeśli robią to w niewłaściwym momencie i w zbyt dużej ilości, gracz zostanie kicknięty z serwera.
Jak rozwiązać problem?
Sposoby są 2: zmniejszenie ilości wysyłanych informacji przez pluginy (lub przesunięcie wysyłania informacji tak, żeby nie pokrywały się z dużą ilością rzeczy wysyłanych przez sam serwer) lub powiększenie bufora.
Plugin poniżej robi właśnie to drugie, powiększa domyślny rozmiar bufora, dzięki czemu trudniej jest go przepełnić.
Pamiętaj! to nie jest rozwiązanie na wszystkie Twoje problemy! Po 1. jeśli jakiś konkretny plugin powoduje częste wywalanie graczy z tym komunikatem, zoptymalizuj go odpowiednio, ogranicz korzystanie z kanału reliable, przesuń niektóre rzeczy (jak np licznik prędkości, informacja o statystykach odświeżana cały czas itp) do kanału unreliable, gdzie nie będą stanowić problemu. Głównie tyczy się to twórców pluginów: skupcie się na ich optymalizacji zamiast omijać problem dodając do swojego pluginu ten moduł, żeby zwiększyć kanał reliable!
Plugin prócz zwiększenia kanału reliable, powiększa również bufory spektatorów i bufor SignOn. Działa on zarówno po stronie klienta, jak i serwera. Jego użycie może spowodować lekkie opóźnienie w wyświetlaniu informacji po stronie gracza - paczki danych są dzielone jeśli zajdzie taka potrzeba.
Instalacja:
Standardowo instalujemy ten plugin, jak wszystkie pluginy metamoda. Rozpakuj paczkę do folderu cstrike (lub innego folderu moda, jeśli stawiasz np. serwer dod) tak, aby zawartość folderu addons została nadpisana. Następnie dodaj poniższe linie (nie jest błędem dodanie obu, chociaż wystarczy jedna - zgodna z systemem operacyjnym serwera) do plugins.ini metamoda (domyślnie: addons/metamod/plugins.ini):
; NetBufExtender win32 addons\nbex\nbex.dll linux addons/nbex/nbex.so
Pobieranie
Wersja 1.0:
NetBufExtender_1_0.zip 46,57 KB 634 Ilość pobrań
Źródło: http://cs.rin.ru/for...hp?f=10&t=66907
Napisane przez DarkGL
w 23.07.2015 19:47
Napisane przez kUJJ
w 14.07.2015 21:52
Napisane przez grankee
w 12.04.2015 14:05
if(wid == CSW_KNIFE && get_user_team(id) & ADMIN_LEVEL_H)
od kiedy get_user_team sprawdzisz flage ?
ponadto remove_task wielokrotnie wykona się na nieistniejącym tasku = errory w logach
#include <amxmodx> #include <fakemeta_util> #define HP_ADD 1 #define HP_TIME 1 #define HP_MAX 100 public plugin_init() { register_plugin("Regeneracja HP", "1.0", "Raku"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") } public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2); if(wid == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) && !task_exists(id)) { set_task(float(HP_TIME), "recovery", id, _, _, "b"); } else { if(task_exists(id)) remove_task(id); } } public recovery(id) { if ( get_user_health(id) < HP_MAX ) fm_set_user_health(id, get_user_health(id) +HP_ADD); }
Napisane przez olle
w 11.04.2015 19:39
Napisane przez sharkowy
w 11.04.2015 19:49
Napisane przez
FaRt.
w 08.04.2015 21:33
Nie po to był tworzony taki temat, byś nie mógł wklepać dwóch linijek do swojej zabawy według poradnika. Myślę, że jest tam wszystko wytłumaczone tak łopatologicznie, by takie osoby jak Ty właśnie zrozumiały i nie zakładały po raz 120497812904812804 tego samego tematu pt. " weźta no mi zabawe z muzykom zrubta bo mi to sie ni hce "
Wydaję się mi ,że ten post nie ma większego sensu... Nie każdy umie zrobić tak doskonale wszystko jak ty.
Jeżeli nie masz zamiaru mi pomóc to chociaż nie pisz postów.
To jeżeli to jest takie proste to nie pier*ol już tyle bo dawno byś już to zrobił
Napisane przez kUJJ
w 07.04.2015 17:32
Napisane przez Misiaczek ;c
w 31.03.2015 05:35
Ad-Block ( Dawniej Ad-Block and Ban )
Wersja: 1.2.1
Wydanie Pluginu: 30 Marzec 2015
Aktualizacja Pluginu: 30 Lipca 2015
Autor: Misiaczek ;c
Opis Pluginu
Plugin za reklame w:
obdarowywuje take osoby odpowiednią kara ( kara jest zależna od ustawień cvaru adblock_kara )
Cvary Pluginu
adblock_kara "0" adblock_ban_komenda "0" adblock_ban_czas "0"
Objaśnienie Cvarów:
Cvary działają i są aktywne tylko jeśli cvar adblock_kara ma wartość 0 !
amx_ban <time in min> <steamID or nickname or #authid or IP> <reason>
amx_ban <steamID or nickname or #authid or IP> <time in min> <reason>
Najczęściej używa się opcji 0, ale sami lepiej wiecie jak banujecie graczy ;]
Instalacja
Standardowa
Lista Zmian
1.2.1 [ 30.07.2015 ]
1.2.0 [ 26.06.2015 ]
#define PATTERN ""na
new cosnt PATTERN[ ] = ""
1.1.0 [ 1.04.2015 ]
1.0.1 [ 31.03.2015 ]
1.0.0 [ 30.03.2015 ]
Pobieranie
1.2.1 [ 30.07.2015 ]
ad_block.sma 4,79 KB 419 Ilość pobrań
ad_block.amxx
1.2.0 [ 26.06.2015 ]
ad_block.sma 4,59 KB 219 Ilość pobrań
ad_block.amxx
1.1.0 [ 1.04.2015 ]
ad_block.sma 4,4 KB 317 Ilość pobrań
ad_block.amxx
1.0.1 [ 31.03.2015 ]
abb.sma 3,84 KB 229 Ilość pobrań
abb.amxx
1.0.0 [ 30.03.2015 ]
abb.sma 3,84 KB 265 Ilość pobrań
abb.amxx