Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HaX GaminG - zdjęcie

HaX GaminG

Rejestracja: 27.10.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.02.2016 22:43
*****

#686083 Kompilacja pluginu

Napisane przez maRoff w 02.02.2015 21:32

1. Ściągnij paczkę SM pod windowsa i sam skompiluj. :) nie jest to trudne.

2. Najprawdopodobniej w

csgo/gamemodes_server.txt

  • +
  • -
  • 1


#638230 Wiadomość adminchat (say:@@) co jakiś czas

Napisane przez BeMM w 13.05.2014 16:23

W amxx.cfg masz taką możliwość:
 
amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_imessage "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X"
Zamiast "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" dajesz dowolną wiadomość.
1 odpowiada za pokazywanie wiadomości na dole, a 2 na środku.
  • +
  • -
  • 1


#638280 Wiadomość adminchat (say:@@) co jakiś czas

Napisane przez MAGNET w 13.05.2014 21:30

Wyswietlaj wiadomosc zapetlonym taskiem przy pomocy set_hudmessage
  • +
  • -
  • 1


#637150 Blokuj HE- bug

Napisane przez xenos w 07.05.2014 19:19

Ale wykonuje się zmiana czyli event CurWeapon 
// Reasumując wymuszasz ustawienie na nóż i gdy gracz zmienia na HE zaczyna działać blokada.


  • +
  • -
  • 1


#637034 Blokuj HE- bug

Napisane przez xenos w 07.05.2014 10:08

w public Poczatek_Rundy() {

 

 

for(new id = 1;id<=get_maxplayers ();id++){
    if(is_user_connected(id))
   engclient_cmd(id, "weapon_knife");
}
 
 

  • +
  • -
  • 1


#636109 Szukam VIP'a na Zombie Plague 5.0.5

Napisane przez VertekS w 02.05.2014 16:35

Plugin od aaarnas'a ma wiele z potrzebnych ci możliwości: https://forums.allie...ad.php?t=119719
Nie pamiętam, czy jeszcze czegoś mu brakuje oprócz "doswiadczenie gun exp mod | za zabojstwo - 30 exp". Sprawdź sam i poinformuj - sądzę, iż użytkownicy z forum będą w stanie ci pomóc.

  • +
  • -
  • 1


#636247 Usunięcie nie potrzebnych klas, zostawienie tylko jednej

Napisane przez VertekS w 03.05.2014 08:07

Nie lepiej było poszukać tej jednej, konkretnej klasy osobno? Wiem, że hunter jest osobnym pluginem. Co do edycji kodu, to nie gwarantuję, że działa:

Spoiler

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#636252 "Podświetlana" wiadomość HUD

Napisane przez VertekS w 03.05.2014 08:18

beznazwy123 , tak to ma wyglądać:

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 1.21, 2, 0.1, 3.0, 0.01, 2.0)
show_hudmessage(id, "HP: %d",get_user_health(id))

W pierwszym poście podane są wartości, jakie mają posiadać dane parametry funkcji. W celu dowiedzenia się, jaką składnię ma funkcja set_hudmessage, zajrzyj do dokumentacji lub zobacz w AMXX Studio w okienku Code-Inspector.


  • +
  • -
  • 2


#636239 [ROZWIĄZANE] Przerobienie blokady HE na danych mapach.

Napisane przez VertekS w 03.05.2014 07:44

No problem.

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#635792 [ZM] Błąd zamrażania zombie

Napisane przez VertekS w 01.05.2014 09:06

Sam piszesz, że umiesz trochę modyfikować pluginy, to nie będę ci podawał gotowca, tylko naprowadzę na trop. Poskładaj sobie ze skrawków kodu działający plugin:

#include <zp50_gamemodes>
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "roundStart", "a", "1=0", "2=0")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
public roundStart()
{
// Gracze beda zamrazani po staniu sie zombie (nawet, gdy admin recznie wybierze kogos na zombie)
frostOn = true
}

public zp_fw_gamemodes_start(mode)
{
/* Pierwszy parametr set_task mowi o tym, przez ile pierwszych sekund rundy (liczone od pojawienia sie pierwszego zombie) gracze beda zamrazani po zarazeniu */
set_task(20.0, "resetFrost") 
}
public resetFrost()
{
    // wylaczenie mozliwosci zamrazania zombie poprzez ustawienie zmiennej na falsz

}
if (frostOn && zp_get_user_zombie(id))

Proponuję też przewidzieć taką możliwość, iż gdy gracz będzie zamrożony i weźmie antidotum, to trzeba go odmrozić - zp_user_humanized_post. W tym forwardzie wykonujesz czynności odwrotne, niż po staniu się zombie. W pluginie jest jeszcze kilka oznak złego kodowania (set_user_maxspeed), które mogą ale nie muszą być widocznymi bugami (zależy od ustawień serwera) ale to dasz radę poprawić sam, jeśli nie od razu, to po przeczytaniu tutoriali na amxx.pl.


  • +
  • -
  • 1


#635893 Item na 1 runde

Napisane przez VertekS w 01.05.2014 16:40

W plugin init musisz rejestrować event zakończenia / początku rundy. Gdy to nastąpi, w funkcji odpowiedzialnej za działania po zakończeniu / rozpoczęciu rundy ustawiasz wszystkim graczom...

g_has_plasmagun[id] = false

  • +
  • -
  • 1


#636105 [ROZWIĄZANE] Przerobienie blokady HE na danych mapach.

Napisane przez VertekS w 02.05.2014 16:27

Proszę bardzo:

Spoiler

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#623944 [Cod]Dodanie komend /d i /p

Napisane przez Halucyn w 08.03.2014 17:43

register_clcmd ( "say /d" , "WyrzucPerk" );
register_clcmd ( "say /p" , "KomendaOpisPerku" );

Wstaw to w plugin_init pod innymi register_clcmd, skompiluj i już :)
  • +
  • -
  • 1


#602180 [ROZWIĄZANE] Czy ssy są czyste ?

Napisane przez glutex w 06.01.2014 02:17

Clear

Ja tu nic nie widzę, a tym bardziej żadnej podejrzanej skrzyni. Jeśli chodzi o Wall-Hacka, najlepiej oceniać demo (HLTV).
  • +
  • -
  • 1


#602255 [ROZWIĄZANE] Czy ssy są czyste ?

Napisane przez FarGoosiek w 06.01.2014 11:29

czysty :) ale może mieć anty ss'y ;) więc jakieś demko jeszcze do oceny ?:D


  • +
  • -
  • 1