Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Panu - zdjęcie

Panu

Rejestracja: 18.10.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.04.2014 00:39
-----

#628212 ScreenShot_new - Przerobienie menu

Napisane przez Andrzejek w 26.03.2014 02:52

Wystarczy dodać sprawdzenie czy gracz jest połączony z serwerem, czyli zmienić to

 

public MenuScreenow__(id, m, i) {
    new screens     = menu_ss[i][0];
    new type    = menu_ss[i][1];
            
    client_cmd(id, "amx_ss #%d %d %d", gScreened[id], screens, type);
}

 

na to

 

public MenuScreenow__(id, m, i) {
    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new screens     = menu_ss[i][0];
    new type    = menu_ss[i][1];
            
    client_cmd(id, "amx_ss #%d %d %d", gScreened[id], screens, type);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 1


#329807 Czysta paczka metamod + amxmodx

Napisane przez Hiroshima w 03.12.2011 21:33

Może i wydaje się to głupie, ale wiele osób ma z tym problemy, więc może komuś się przyda.
Poniżej możecie pobrać gotową do wrzucenia na serwer, czystą paczkę Metamod-p + AMX Mod X 1.8.1
Czyste i gotowe do wrzucenia na serwer.
Paczka nie zawiera dproto, kto chce, doinstaluje sobie sam.

instalacja
Zawartość folderu addons jak i plik liblist.gam wrzucasz do katalogu cstrike na serwerze, po czym go restartujesz.

download


  • +
  • -
  • 34


#591040 Wynik gry danej drużyny w HUD

Napisane przez d0naciak w 07.12.2013 11:15

http://amxx.pl/topic/56440-wynik-gry/


  • +
  • -
  • 1


#591203 Wynik gry danej drużyny w HUD

Napisane przez d0naciak w 07.12.2013 18:26

Nie bajeruj tak xD Wiem że jest plugin który wyświetla na stałe wynik gry w HUD, myślałem że to ten ;]

Chapaj tego: http://amxx.pl/topic...-scoreboard-pl/


  • +
  • -
  • 3


#227328 Bullet Damage (Ulepszony, poprawiony, zmiana kolorów, DHUD)

Napisane przez Droso w 19.03.2011 22:36

opis
Autor: bboygrun

Bullet Damage with Director Hud Message and HudMessage.
Dodano kilka opcji takich jak wyłączenie HUD podczas skanowania , dodany HUD "HEADSHOT" , dodany nowy kolor gdy sam się uderzysz ,
widzisz kogoś uderzenia na specie

Kolory:
Obrywający widzi czerwony* HUD/DHUD*
Atakujący zielony* HUD/DHUD*
Kiedy sam się zranisz widzisz pomarańczowy* HUD/DHUD*

*Kolory HUD'a lub DHUD'a można ustawić cvarami! Używanie HUD'a lub DHUD (DHUD ma większą czcionkę), także można ustalić cvarem.

cvary
Bullet_Damage_Mode
;0 = Zawsze pokazuj hud
;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie

Bullet_Damage_Distance
;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)

Bullet_Damage_ShowWalls
;- 0 : wyłączone (domyślnie)
;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .

Bullet_Show_Spec
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

Color_RGB_Victim :
;( DEFAULT = 255000000 )
;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]
.

Color_RGB_Attacker
;( DEFAULT = 000255000 )
;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji

Bullet_Text_Mode
;typ textu
; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE  //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])
; 1 : HUD  // Napis HUD



Bullet_Show_Mode
;( DEFAULT = Arch of Circle [3])
;Jak obrazenia mają być pokazywane?
;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda.
;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika)
;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika)
;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu)
;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)
Screeny do CVAR'u Bullet_Show_Mode
- 0 : Circle ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 1 : Vertical ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 2 : Horizontal ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 3 : Arch of circle ---> http://img855.images...rclevictime.jpg


@edycja
Nowa wersja 13 sierpnia 2011:
-Dodano nowe cvary
-Od teraz do kompliacji wymagany jest bulletdamage.inc(zalącznik)

instalacja
Standardowa.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#586327 [ROZWIĄZANE] Alternative End Round Sounds - Dodanie dodatkowej komendy

Napisane przez Zabijaka Gryps w 17.11.2013 20:49

Może teraz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#586313 [ROZWIĄZANE] Alternative End Round Sounds - Dodanie dodatkowej komendy

Napisane przez Zabijaka Gryps w 17.11.2013 20:14

Dopisek [old] oznacza że jest to dawna wersja. Jeśli wgrałeś normalną to tego nie wgrywaj.
  • +
  • -
  • 1


#586306 [ROZWIĄZANE] Alternative End Round Sounds - Dodanie dodatkowej komendy

Napisane przez Zabijaka Gryps w 17.11.2013 20:02

To że pokazuje wszystkim to jest normalny błąd tego pluginu, nie będę szukał jego przyczyny, natomiast komendę masz dodaną, powinno działać, kompiluje się poprawnie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#215248 Easy End Round Sounds

Napisane przez DarkGL w 12.02.2011 21:59

opis.png

Nowa wersja http://amxx.pl/topic...end-round-sound

Pewnie niektórzy powiedzą że jest już coś takiego a no jest biggrin.gif
czym wyróżnia się ten plugin ?

  • Optymalny
  • Opcja pokazywania playlisty
  • Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
  • Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić wink.gif
  • Informacje dla graczy o granym utworze (4 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć smile.gif )
  • Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
  • Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór

piszcie co dodać/zmienić w pluginie
@Update

  • Drobny bug

@Update2

  • Naprawa drobnego bugu
  • Dodanie możliwości wybrania kanałów wysyłania wiadomości o granym utworze
  • Poprawki estetyczne

@Update 3

  • Dodanie menu przy komendzie /roundsound
  • Dodanie możliwości tworzenia playlisty przez usera (roundsound_playlist_on)

@Update 4

  • Filtracja utwórów wcześniej wczytywało wszystko nie tylko pliki mp3/wav

@Update 5

  • Nazwy plikow moga mieć w sobie spacje wczesniej nie mogly

@Update 6

  • Naprawa bugów

@Update 7

  • Drobne Zmiany

cvary.png



//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin
roundsound_tag AMXX.PL
//w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie
roundsound_information_play abc
//jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji
roundsound_information_show 300
//sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_ct_path misc/CT
//sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_tt_path misc/TT
// 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt)
roundsound_playlist_on 1
//czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda
roundsound_roundsound_on 1
//ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo
roundsound_mode 0

komendy.png
w czacie
/roundsound
i
/playlista
inneinformacje.png
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach inlove.gif
Jeśli chcemy wysyłać poprzez tutor musimy wrzucić pliki która są w archiwum tutor.rar smile.gif
ss.png
thumb_amxx_1297543853__beztytulu.jpg
thumb_amxx_1297544008__cs_assault0001.jp
thumb_amxx_1297699983__de_contra0000.jpg
thumb_amxx_1297617656__cs_assault0001.jp
(włączone wszystkie flagi tutor został usunięty)
download.png
Załączony plik  sound.rar   2,27 MB  9565 Ilość pobrań

Załączony plik  roundsound.sma   10,21 KB  9466 Ilość pobrań
  roundsound.amxx


  • +
  • -
  • 92


#580696 obrazek .spr 1 Kill, 2 Kill... oraz HeadShot

Napisane przez Misiaczek ;c w 27.10.2013 13:25

To jest zmodyfikowany cs, pluginem takiego efektu nie osiągniesz.

bez komentarza to pozostawie :F

 

http://amxx.pl/topic...h-sprite-sound/


  • +
  • -
  • 1


#579513 [ROZWIĄZANE] ile pozostało rund (serwer only dd2)

Napisane przez d0naciak w 21.10.2013 18:55

register_event("SendAudio", "ev_TerrorysciWygrali", "a", "2&%!MRAD_ctwin") ;
register_event("SendAudio", "ev_AntyTerrorysciWygrali", "a", "2&%!MRAD_terwin");

na

 

 

register_event("SendAudio", "ev_AntyTerrorysciWygrali", "a", "2&%!MRAD_ctwin") ;
register_event("SendAudio", "ev_TerrorysciWygrali", "a", "2&%!MRAD_terwin");

  • +
  • -
  • 1


#578897 [ROZWIĄZANE] ile pozostało rund (serwer only dd2)

Napisane przez d0naciak w 19.10.2013 19:07

#include <amxmodx>

new g_iLimitWygranychRund;
new g_iIloscWygranychRund[3];

public plugin_init()
{
    register_plugin("Ilosc rund do konca", "0.1", "d0naciak");
    
    register_event("SendAudio", "ev_TerrorysciWygrali", "a", "2&%!MRAD_ctwin") ;
    register_event("SendAudio", "ev_AntyTerrorysciWygrali", "a", "2&%!MRAD_terwin");

    register_clcmd("say roundleft", "cmd_IloscWygranychDruzyny");
}

public plugin_cfg()
    g_iLimitWygranychRund = get_cvar_num("mp_winlimit");

public ev_TerrorysciWygrali()
    g_iIloscWygranychRund[1]++;

public ev_AntyTerrorysciWygrali()
    g_iIloscWygranychRund[2]++;

public cmd_IloscWygranychDruzyny(id)
    client_print(id, print_chat, "Ilosc wygranych twojej druzyny: %d/%d", g_iIloscWygranychRund[get_user_team(id)], g_iLimitWygranychRund);

  • +
  • -
  • 1


#579111 Real Nade Drops v0.4 - native error (native "pev")

Napisane przez Amaroq w 20.10.2013 13:11

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#578832 Neo ban - próbował ktoś tego?

Napisane przez d0naciak w 19.10.2013 14:29

@up Napisałem tak i jestem za moją wypowiedzią cały czas, ale koledze (autorowi) może to przypadnie do gustu, jeżeli chce się dobrze zabezpieczyć - revEmu to najlepsza droga ;)


  • +
  • -
  • 1