Witam,A może by tak jeszcze do tej paczki,ale z frakcja dodać 2 perki ?.
chcesz 2 perki w silniku ?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
EgOo nie posiada znajomych
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
Napisane przez
Daj buziaka
w 11.11.2013 02:13
Witam,A może by tak jeszcze do tej paczki,ale z frakcja dodać 2 perki ?.
chcesz 2 perki w silniku ?
Napisane przez
Daj buziaka
w 31.01.2013 18:05
abd.amxx ; Pokazywane zadawane obrazenia adminlisten.amxx ; Admin widzi wszystko w sayu afkbombtransfer.amxx ; Jesli gracz jest AFK to c4 przerzuca do innego gracza auto_reload.amxx ; Automatyczne przeladowanie po nowej rundzie ;alt_end_round_sounds.amxx ; muzyka na zakonczenie rundy Automaticknifeduel.amxx ; wyzwanie gracza 1vs1 na pojedynek nozowy backweapons.amxx ; bron na plecach best_player.amxx ; info w sayu o najlepszym graczu mapy blokuj_he.amxx ; nie mozna rzucac HE przez 10 sekund bomba_explode_sound.amxx ; dzwiek od 12 sekundy do wybuchu bomby c4.amxx ; licznik bomby cod_adminmenu.amxx ; mozliwosc dodawania lvl przez admina COD_Asysta.amxx ; jesli gracz zbierze 50hp i ktos mu dobije to obaj dostana fraga cod_hsxp.amxx ; EXP za headshota cod_nagrody_exp.amxx ; exp dla najlepszych 3 graczy mapy cod_quests.amxx ; misje na cod moda cod_sellperk.amxx ; sprzedarz perkow ColoredSmoke.amxx ; kolorowe smoke EOG.amxx ; jest EXP x2 od godziny 20 do 8 grenade_trail.amxx ; kolorowe smugi za granatami godzina.amxx ; godzina pod radarek headshot.amxx ; jesli bedzie headshot zostanie odgrany dzwiek "Ale urwal" hi.amxx ; info jak gracz wchodzi i wychodzi ktooslepil.amxx ; pokazuje w sayu kto Cie oslepil i kogo ty oslepiles mapchooser4.amxx ; zmiana mapy w kazdym czasie gry ne_unlimitedammo.amxx ; kazdy posiada nielimitowana ilosc naboi OddajPerk.amxx ; po wpisaniu komenda /oddaj mozemy oddac komus nasz perk ptb.amxx ; wyrownuje druzyny parachute.amxx ; kazdy dostaje spadochron pokazuj.amxx ; informacja w sayu polski_cs.amxx ; cs po polsku prefixy_cod.amxx ; nazwa klasy przed nickiem jak piszemy w sayu realnadedrops.amxx ; gracz po zabojstwie ginie i wyrzuca granaty sillyc4.amxx ; mozliwosc przyklejenia bomby do sciany spree.amxx ; info na najlepszego gracza mapy systemmonet.amxx ; kazdy widzi ile posiada monet systemmonet_sklep.amxx ; sklep na monety i dolary wymiana_bez_wytrzymalosci.amxx ; mozliwosc wymienienia sie perkami
;Call of Duty Mod by Mentos QTM_CodMod.amxx ;Klasy codclass_Diablo.amxx codclass_FreezingIce.amxx codclass_Furia.amxx codclass_Header.amxx codclass_Hitman.amxx codclass_Jumanji.amxx codclass_Lighters.amxx codclass_Mr.Crack.amxx codclass_ProToType.amxx codclass_Reducer.amxx codclass_Sheriff.amxx codclass_Vampir.amxx codclass_Hitler.amxx codclass_Addicted.amxx codclass_DmGz.amxx codclass_RollerCoaster.amxx codclass_ComeBack.amxx codclass_Niszczyciel.amxx ;Perki codperk_BrakAmma.amxx codperk_Dangerous.amxx codperk_Duch.amxx codperk_Hulk.amxx codperk_Kalczuk.amxx codperk_KamizelkaOleo.amxx codperk_Lipton.amxx codperk_LongJump.amxx codperk_MistrzGlocka.amxx codperk_Mohombi.amxx codperk_Morderca.amxx codperk_MrocznySkoczek.amxx codperk_Mysliwy.amxx codperk_Niewidzialny.amxx codperk_Opentany.amxx codperk_OstryNoz.amxx codperk_PaczkaBroni.amxx codperk_PaczkaGranatow.amxx codperk_PierwszaPomoc.amxx codperk_PietaAchillesa.amxx codperk_Straznik.amxx codperk_SzalonySniper.amxx codperk_SzybkiePalce.amxx codperk_SzybkieRakiety.amxx codperk_Terminator.amxx codperk_Wyrzutnik.amxx codperk_ZawodowySaper.amxx codperk_ZlodziejPerku.amxx codperk_ZmarlaDusza.amxx codperk_ZoRRo.amxx
Klasa : Diablo Opis : Posiada 2 duchy, dostaje +1 skok w powietrzu oraz 5DMG(+int) z AK47 Klasa : Freezing Ice Opis : Masz lodowe pociski i 1/3 szansy na zamrozenie przeciwnika. Zamrozenie trwa 5 sec Klasa : Furia Opis : Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc Klasa : Header Opis : Dostaje AK i AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS Klasa : HITMAN Opis : Odporny na head shoty, posiada M4A1 oraz jest lekko niewidzialny jak przykucnie z nozem Klasa : Jumanji Opis : Posiada 3 rakiety ogniowe oraz dostaje HE + z niego 1/2 na zabicie Klasa : Lighters Opis : Masz 1/6 na podpalenie wroga, podpalenie trwa 5 sek. 1 sek = 10 DMG. Klasa : Mr.Crack Opis : Ma 1/4 na zrespienie sie u wroga, nie slychac jego krokow + 10DMG(+int) z M4A1 Klasa : ProToType Opis : Masz 5 blyskawice oraz 50 procent niewidzialnosci na nozu podczas kucania oraz nie slychac jego krokow Klasa : Reducer Opis : Posiadasz 1/5 na oslepienie wroga oraz jego spowolnienie Klasa : Sheriff Opis : Posiada trzy trutki, które potrafia zabic oraz lekka grawitacje Klasa : Vampir Opis : Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz Klasa : Hitler [Premium] Opis : Dostaje 50% niewidzialnosci, +2 skoki w powietrzu, +10DMG(+int) z M4A1, +20DMG(+int) z DEAGLE Klasa : Addicted [Premium] Opis : Posiada eliminator rozrzutu, +1 skok w powietrzu oraz 1/3 na odrodzenie Klasa : DmGz [Premium] Opis : Dostaje M4A1, AK oraz Deagle, posiada 10DMG(+int) z M4A1 oraz posiada 15DMG(+int) z AK47 Klasa : RollerCoaster [Premium] Opis : Dostaje 2 rakiety, +1 skok w powietrzu, 1/8 z M4A1 + 1/4 z DEAGLE Klasa : Come Back [VIP] Opis : Gdy stoisz w miejscu nie widac cie oraz 1/2 z HE Klasa : Niszczyciel [VIP] Opis : Wybucha po smierci zadajac 40DMG(+intelgencja), z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro
Perk : Brak Amma Opis : Masz 1\LW na kradziez amma wrogowi Perk : Dangerous Opis : Dostajesz 1/6 na zabicie ze Deagle Perk : Duch Opis : Dostajesz 3 duchy Perk : Hulk Opis : Dostajesz 50 Zdrowia Perk : Kalczuk Opis : Natychmiastowe zabice z HE Perk : Kamizelka Oleo Opis : Dostajesz 50 wytrzymalosci, zadajesz LW obrazen wiecej Perk : Lipton Opis : Do każdej statystyki dostajesz +20 Perk : Long Jump Opis : Przytrzymaj CTRL aby wykonac Long Jump oraz dostajesz ciche chodzenie Perk : Mistrz Glocka Opis : 1/LW na natychmiastowe zabicie ze Glock'a Perk : Mohombi Opis : Dostajesz mniejsca grawitacje LW Perk : Morderca M4A1 Opis : 1/LW na natychmiastowe zabicie z M4A1 Perk : Mroczny Skoczek Opis : Mozesz wykonac +1 skok w powierzu Perk : Mysliwy Opis : Dostajesz AWP oraz 50 inteligencji Perk : Niewidzialny Opis : Jestes prawie caly niewidoczny Perk : Opentany Diabel Opis : Dostaje 1/LW na zabicie z AK47 Perk : Ostry Noz Opis : Dostajesz 1/LW na zabicie z noza, twoja widocznosc spada do 50 procent Perk : Paczka Broni Opis : Dostajesz M4A1, AK47 oraz AWP Perk : Paczka Granatow Opis : Dostajesz HE, Flash oraz Smoke Perk : Pierwsza Pomoc Opis : Raz na runde mozesz sie uleczyc Perk : Pieta Achillesa Opis : Nie slychac twoich krokow Perk : Straznik Opis : Posiadasz 5 blyskawic ( uzycie E ) Perk : Szalony Sniper Opis : Dostajesz darmowa AWP oraz 60 kondycji Perk : Szybkie Palce Opis : Natychmiastowe przeladowanie Perk : Szybkie Rakiety Opis : Posiadasz tylko noz, dostajesz 20 ognistych rakiet ktore mozesz uzywac natychmiastowo Perk : Terminator Opis : Dostajesz +15 DMG(+int) Perk : Wyrzutnik Opis : Posiada 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika Perk : Zawodowy Saper Opis : Posiadasz umiejetnosc widzenia min Perk : Zlodziej Perku Opis : Dostajesz 1/6 na kradziez perku Perk : Zmarla Dusza Opis : Wybuchasz po zmierci zadajac 40 obrazen Perk : ZoRRo Opis : Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc
http://imageshack.us/photo/my-images/833/codmodf.png/
cod_forum "adres forum"
http://www71.zippyshare.com/v/88917435/file.html
Napisane przez
Heineken
w 05.04.2013 11:31
Witam dzisiaj chciałbym wam zaprezentować moją paczkę Call of Duty, myślę że docenicie mój czas poświęcony na zrobienie tej paczki.
Podstawowe
//////////////////////////Działko\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_percent 20
// ile hp ma dzialko
inzynier_health 1000
//ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !
////////////////////////Klasa z Workami\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1
pallets_wbags_health 200 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0
///////////////////////Wskrzeszanie Klasa\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
cod_revkit_time "1" //- Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health "100" //- Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance "999999999" //- Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling "10" //- Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise "10" //- Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling "30"//- Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile "10" //- Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
////////////////////////C4 TIME\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
amx_showc4timer "3" // - Wyłączone | Tylko TT | Tylko CT | Wszyscy (Optymalnie: 3)
amx_showc4flash "0" //<0|1> - Sprite flashing (Optymalnie: 0)
amx_showc4sprite "1" //<0|1> - Choose from 2 sprites (Optymalnie: 1)
amx_showc4msg "0" //<0|1> - Shows a hud message about the timer (Optymalnie: 0)
/////////////////////Round Sound\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Roundsound_ads_time "0" //* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach ( domyślnie 120 ), czas mniejszy niż 30 sekund spowoduje wyłączenie reklam */
Roundsound_prefix "[CodMod]" //* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda ( domyślnie RoundSound ) */
Roundsound_show_title "1" //* Pokazywanie nazwy obecnego utworu ( domyślnie 1) | 1 - Tak | 0 - Nie | */
Roundsound_show_type "0" //* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze ( domyślnie 1 ) | 1 - Tutor | 2 - Chat | */
////////////////////Anty Reklama nick/say\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
ac_log "1"
Znaczy, że prowadzone są logi (1) znalezionych reklam lub nie(0). Aby możliwe było tworzenie plików logów należy utworzyć folder 'advert' w katalogu 'amxmodx/logs/'
---------------------
c_what2search "3"
//Wartość z listy:
//* 0 - nic (~plugin wyłączony)
//* 1 - szuka tylko IP
//* 2 - szuka stron WWW
//* 3 - oba (IP i WWW)
//---------------------
ac_punish "1"
//Kara dla spamerów:
//* 0 - ostrzeżenie
//* 1 - kick
//* 2 - ban
//---------------------
ac_bantime "0"
//Jeśli 'ac_punish 2' definiuje długość bana (w minutach)
//---------------------
ac_punishbyname "1"
//Jeśli = 0 plugin nie sprawdza nicków
//---------------------
ac_changename "0"
//Jeśli = 1 i ac_punishbyname 1 zmienia nick gracza na 'Player' (stała w kodzie)
//---------------------
ac_punishbysay "1"
//Jeśli = 0 nie sprawdza wiadomości na czacie
//---------------------
ac_banip 0|1 (default 0)
//Działa gdy ac_punish 2.
ac_banip 1 ban by ip,
ac_banip 0 ban by authid.
//---------------------
ac_firstadvert 0|1 (default 1)
//Jesli=1 ustawia wartość ac_punish 0 dla pierwszej reklamy gracza, aby upewnić się, że zna punkt regulaminu zabraniający reklamowanie.
//---------------------
ac_ips_chars ""
//Zawiera listę znaków, które mogą wystąpić między kolejnymi bajtami IP, wartość domyślna oznacza wszystkie nie alfanumetyczne znaki. Nie dodawaj do tego żadnych innych znaków, stwórz własny zestaw. Zamiast cudzysłowu użyj aliasu [q]
//Przykłady:
ac_ips_chars " .,"
ac_ips_chars " .-="
ac_ips_chars " .'[q]"
---------------------
ac_max_chars (default 3)
//Maksymalna liczba znaków z listy 'ac_ips_chars' w szukanym IP. Wartość 3 oznacza, że to 12...12.12.12 będzie ukarane, ale to 12....12.12.12 już nie. Użyj 0 jeśli może zawierać dowolną ilość znaków.
//Komendy:
register_exception ""
Dodaje do listu wyjątków. Za reklamowanie tych adresów gracz nie będzie karany.
może być IP lub adresem WWW, aby działało poprawnie. Automatycznie dodawany jest IP serwa,
na którym plugin jest zainstalowany. Jeśli potrzebujesz zdefiniować więcej niż 15 wyjątków zmień wartość stałej
w kodzie i przekompiluj.
#define MAX_EXC 15
---------------------
showexc
Pokazuje adminowi listę wyjątków.
////////////////////////ADMIN ESL\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
1 -> ESP_ON
0 -> ESP_LINE
1 -> ESP_BOX
1 -> ESP_NAME
0 -> ESP_HEALTH_ARMOR
0 -> ESP_WEAPON
0 -> ESP_CLIP_AMMO
0 -> ESP_DISTANCE
0 -> ESP_TEAM_MATES
1 -> ESP_AIM_VEC
///////////////////Reklamy w say\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał
ad_rand_min "10" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami
ad_rand_max "15" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami
//////////////////Prefixy\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
cod_prefix "3"
///////////////////Monety\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)
cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo
cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa
cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem
cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa
cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby
cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa
cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby
cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa
cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika
cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa
cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika
cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa
cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa
// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza
// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0
/////////////////////Spadochron\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu
////////////////////Ks Sentry\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
ks_hpsentry "1000.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "0" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie
////////////////////////Rozmowy\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
vm_alives "1"
//żywi gracze słyszą: 0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy
vm_deads "1"
//martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'u, 1-wszystkich martwych, 2-wszystkich graczy
///////////////////Krew///////////////////////
amx_gore "abdef"
//a - Dodatkowa krew przy HS
//b - Dodatkowy efekt krwii
//c - Krwawienie przy niskiej ilości HP
//d - Wybuchanie nieżywych ciał
//e - Extra Krwawy Mod
//f - Krwawienie zakładników
Reszta Cvarów w config/ptb
config/galileo/galileo.cfg
config/codshop.cfg
Reszty dowiesz się jak pobierzesz
Niżej pare ss i info co i gdzie zmienić:
Aby zmienić nazwę fraki należy edytować sma klasy np. codclass_Piechota_Sierzant.sma i szukamy tam:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPiechota \r(\dDarmowe\r)");Teraz możeby szybko zmienić danej klasie frakcjie zmieniając Piechota na dowolną
Pamiętak aby taką klase komplikować lokalnie !!
Tutaj aby zmienić nazwę forum należy edytować plik cod_quest.sma i znaleść
public Pierwsze_Menu(id)
Lub klikając "Ctrl" + "f" i wpisując tam "Twoja Nazwa" gdy nam wyszuka zmieniamy [Forum: Twoja Nazwa.pl] na swoją.
Niżej pare ss'ów z misji i małe info:
Aby usunąć dodać misje należy edytować plik misje.ini który znajduje się w folderze config
Tam znajdziemy więcej info
http://www75.zippysh...14272/file.html
Instalacja:
Folder cstrike podmien z folderem cstrike na serwerze gry i to tyle