Wgraj do cstrike/addons/amxmodx/data/lang/ plik hs_only.txt
I w cstrike stwórz plik mapcycle.txt z listą map.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez
BlackDead
w 06.12.2013 14:43
Wgraj do cstrike/addons/amxmodx/data/lang/ plik hs_only.txt
I w cstrike stwórz plik mapcycle.txt z listą map.
Napisane przez Dziobak?
w 06.12.2013 14:45
Napisane przez DarkGL
w 19.12.2010 14:54
Napisane przez Sniper Elite
w 11.12.2011 11:33
santa_hp "50" //dodatkowe hp dla mikolaja (standardowo - 50) santa_armor "200" //dodatkowy armor dla mikolaja (standardowo - 200) santa_frags "2" // ile fragow ma dawac za zabicie mikolaja (standardowo - 2) santa_money "500" //ile dodatkowej kasy ma dawac za zabicie mikolaja(standardowo - 500)
-amxmodx -amxmisc -fun -cstrike
Napisane przez R3X
w 08.10.2011 16:52
prezenty
/** * Dodaj nowy prezent mozliwy do trafienia w paczce * * @param szName nazwa wyswietlana po najechaniu mysza * @param szFunction funkcja wykonywana po zebraniu prezentu * @param chance liczba od 1 do 10 */ native Gift:register_gift( const szName[], const szFunction[], chance = 5 ); /** * Utworz na mapie prezent * @param gift numer nagrody lub GIFT_RANDOM gdy ma byc losowo * @param Float:fOrigin[3] Punkt na mapie gdzie ma byc stworzona paczka, * mozna nie podawac, wtedy wybrane zostanie losowe miejsce */ native gift_spawn( Gift:gift = GIFT_RANDOM, Float:... ); /** * Sprzata mape z prezentow */ native gifts_clear_map();
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <prezenty> #define PLUGIN "Lista prezentow" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_gift("Prezent#1", "Prezent_Numer1"); register_gift("Prezent#2", "Prezent_Numer2"); //Na poczatk rundy register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0"); } public eventRoundInit() { gifts_clear_map(); set_task(5.0, "taskSpawnGift", 2368); } public taskSpawnGift() { gift_spawn(); } public Prezent_Numer1(id) { client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent nr 1"); } public Prezent_Numer2(id) { client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent nr 2"); }
Napisane przez
LaaGer
w 03.04.2012 17:24
darkgl_cod_bazooka.amxx ; Klasa bazooker G_block_name_change.amxx ; Zakaz zmiany nicku cod_daj.amxx ; Dawanie przedmiotu alt_end_round_sounds.amxx ; Muzyka pod koniec rundy GHW_Weapon_Replacement.amxx ; Modele broni wymuszator.amxx ; Wymusza interp raate cl_rate bullet.amxx ; Pokazuje ilosc obrazen connect.amxx ; Connect pokazuje nick steam id licznik.amxx ; licznik bomby hpk.amxx ; wyrzuca graczy powyzej 150 ping sam.amxx ; /rezerwacja codmod_v4.amxx ; silnik codmoda v4 ---------Pluginy__na__swieta--------------- ;snieg.amxx ; pada snieg na serwie ;cod_expevent.amxx ; /event 2 razy wiekszy exp
"Snajper" "Komandos" "Strzelec wyborowy" "Obronca" "Medyk" "Wsparcie ogniowe" "Saper" "Demolitions" "Rusher" "Skoczek" "Lekki Zolnierz" "Szpieg" "Zwiadowca" "Rambo (Klasa Premium)" "Szturmowiec" "Grendier" "Rebeliant" "Partyzant" "Szeregowy" "Kapral" "Spadochroniarz" "Porucznik" "Plutonowy" "Terrorysta" "Anty-Terrorysta" "Kapitan (Klasa Premium)" "Kamper",//27 "Sierzant",//28 "Major" "Brygadier" "Wojskowy" "Taktyk" "Shilder" "Scouter" "Maniak" "Stalker" "Buntownik" "Najemnik" "General" "Elite Snajper" "Zabojca (Premium)" "Telegrafista" "Bazooker" "Ninja (Premium)" "Tank (Premium)" "Zolnierz Gromu" "Agent CBA" "Ochroniarz" "Pogromca" "Paladyn (Premium)"
"Buty Szturmowego" "Podwojna Kamizelka" "Wzmocniona Kamizelka" "Weteran Noza" "Zaskoczenie Wroga" "Plaszcz Partyzanta" "Morfina" "Popsuty Item" "Podrecznik Szpiega" "Tajemnica Generala" "Notatki Ninji" "Tajemnica Wojskowa" "AWP Sniper" "Adrenalina" "Tajemnica Rambo" "Wyszkolenie Sanitarne" "Kamizelka NASA" "Wytrenowany Weteran" "Apteczka" "Eliminator Rozrzutu" "Tytanowe Naboje" "Naboje Pulkownika" "Ogranicznik Rozrzutu" "Tarcza SWAT" "Wytrenowany Rekrut" "Pancerz Nomexowy" "Notatki Kapitana" "Modul odrzutowy" "Mistrz Magazynu" "Prezent Od Menela" "Pancernik" "Super Ziolo" "Tajemnica Zawodowego" "Furia" "Adrenalina" "Deagle Master" "Czolganie" "Notatka Partyzana" "Czarny Rynek" "Scout Master" "Brazowy Naboj" "Srebrny Naboj" "Zloty Naboj" "Brazowa Tarcza" "Zardzewiala Zbroja" "Srebrna Tarcza" "Adechade" "Blokada" "Blokada" "Druga Szansa" "Popsuty Przedmiot" "Popsuty Przedmiot" "Notatka Grendiera" "Kamizelka" "Policer" "Notatka Sierzanta", "Combat Shield" "Kondycja" "Popsuty Item" "Notatka Rushera" "Implant" "Notatka Stalkera" "Geny Wolverina" "Radar" "Bazooka" "Ak47" "M4a1" "AWP Magnum" "Scout" "Deagle" "Krowa" "He grenade" "Galil" "Shoutgan M3" "Famas" "Mp5" "Magiczna Paka" "Amulet Expa" "Podwojne Expo"
/sklep /klasa /klasy /przedmiot /item /drop /wyrzuc /reset /resetmonet /wymien /zamienDla Admina:
!add - dodaje prezent w danym miejscu !remove - usuwa dany prezent !removeall - usuwa wszystkie prezenty !save - zapisuje dodane prezenty na mapie
Napisane przez
Daj buziaka
w 31.01.2013 18:05
abd.amxx ; Pokazywane zadawane obrazenia adminlisten.amxx ; Admin widzi wszystko w sayu afkbombtransfer.amxx ; Jesli gracz jest AFK to c4 przerzuca do innego gracza auto_reload.amxx ; Automatyczne przeladowanie po nowej rundzie ;alt_end_round_sounds.amxx ; muzyka na zakonczenie rundy Automaticknifeduel.amxx ; wyzwanie gracza 1vs1 na pojedynek nozowy backweapons.amxx ; bron na plecach best_player.amxx ; info w sayu o najlepszym graczu mapy blokuj_he.amxx ; nie mozna rzucac HE przez 10 sekund bomba_explode_sound.amxx ; dzwiek od 12 sekundy do wybuchu bomby c4.amxx ; licznik bomby cod_adminmenu.amxx ; mozliwosc dodawania lvl przez admina COD_Asysta.amxx ; jesli gracz zbierze 50hp i ktos mu dobije to obaj dostana fraga cod_hsxp.amxx ; EXP za headshota cod_nagrody_exp.amxx ; exp dla najlepszych 3 graczy mapy cod_quests.amxx ; misje na cod moda cod_sellperk.amxx ; sprzedarz perkow ColoredSmoke.amxx ; kolorowe smoke EOG.amxx ; jest EXP x2 od godziny 20 do 8 grenade_trail.amxx ; kolorowe smugi za granatami godzina.amxx ; godzina pod radarek headshot.amxx ; jesli bedzie headshot zostanie odgrany dzwiek "Ale urwal" hi.amxx ; info jak gracz wchodzi i wychodzi ktooslepil.amxx ; pokazuje w sayu kto Cie oslepil i kogo ty oslepiles mapchooser4.amxx ; zmiana mapy w kazdym czasie gry ne_unlimitedammo.amxx ; kazdy posiada nielimitowana ilosc naboi OddajPerk.amxx ; po wpisaniu komenda /oddaj mozemy oddac komus nasz perk ptb.amxx ; wyrownuje druzyny parachute.amxx ; kazdy dostaje spadochron pokazuj.amxx ; informacja w sayu polski_cs.amxx ; cs po polsku prefixy_cod.amxx ; nazwa klasy przed nickiem jak piszemy w sayu realnadedrops.amxx ; gracz po zabojstwie ginie i wyrzuca granaty sillyc4.amxx ; mozliwosc przyklejenia bomby do sciany spree.amxx ; info na najlepszego gracza mapy systemmonet.amxx ; kazdy widzi ile posiada monet systemmonet_sklep.amxx ; sklep na monety i dolary wymiana_bez_wytrzymalosci.amxx ; mozliwosc wymienienia sie perkami
;Call of Duty Mod by Mentos QTM_CodMod.amxx ;Klasy codclass_Diablo.amxx codclass_FreezingIce.amxx codclass_Furia.amxx codclass_Header.amxx codclass_Hitman.amxx codclass_Jumanji.amxx codclass_Lighters.amxx codclass_Mr.Crack.amxx codclass_ProToType.amxx codclass_Reducer.amxx codclass_Sheriff.amxx codclass_Vampir.amxx codclass_Hitler.amxx codclass_Addicted.amxx codclass_DmGz.amxx codclass_RollerCoaster.amxx codclass_ComeBack.amxx codclass_Niszczyciel.amxx ;Perki codperk_BrakAmma.amxx codperk_Dangerous.amxx codperk_Duch.amxx codperk_Hulk.amxx codperk_Kalczuk.amxx codperk_KamizelkaOleo.amxx codperk_Lipton.amxx codperk_LongJump.amxx codperk_MistrzGlocka.amxx codperk_Mohombi.amxx codperk_Morderca.amxx codperk_MrocznySkoczek.amxx codperk_Mysliwy.amxx codperk_Niewidzialny.amxx codperk_Opentany.amxx codperk_OstryNoz.amxx codperk_PaczkaBroni.amxx codperk_PaczkaGranatow.amxx codperk_PierwszaPomoc.amxx codperk_PietaAchillesa.amxx codperk_Straznik.amxx codperk_SzalonySniper.amxx codperk_SzybkiePalce.amxx codperk_SzybkieRakiety.amxx codperk_Terminator.amxx codperk_Wyrzutnik.amxx codperk_ZawodowySaper.amxx codperk_ZlodziejPerku.amxx codperk_ZmarlaDusza.amxx codperk_ZoRRo.amxx
Klasa : Diablo Opis : Posiada 2 duchy, dostaje +1 skok w powietrzu oraz 5DMG(+int) z AK47 Klasa : Freezing Ice Opis : Masz lodowe pociski i 1/3 szansy na zamrozenie przeciwnika. Zamrozenie trwa 5 sec Klasa : Furia Opis : Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc Klasa : Header Opis : Dostaje AK i AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS Klasa : HITMAN Opis : Odporny na head shoty, posiada M4A1 oraz jest lekko niewidzialny jak przykucnie z nozem Klasa : Jumanji Opis : Posiada 3 rakiety ogniowe oraz dostaje HE + z niego 1/2 na zabicie Klasa : Lighters Opis : Masz 1/6 na podpalenie wroga, podpalenie trwa 5 sek. 1 sek = 10 DMG. Klasa : Mr.Crack Opis : Ma 1/4 na zrespienie sie u wroga, nie slychac jego krokow + 10DMG(+int) z M4A1 Klasa : ProToType Opis : Masz 5 blyskawice oraz 50 procent niewidzialnosci na nozu podczas kucania oraz nie slychac jego krokow Klasa : Reducer Opis : Posiadasz 1/5 na oslepienie wroga oraz jego spowolnienie Klasa : Sheriff Opis : Posiada trzy trutki, które potrafia zabic oraz lekka grawitacje Klasa : Vampir Opis : Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz Klasa : Hitler [Premium] Opis : Dostaje 50% niewidzialnosci, +2 skoki w powietrzu, +10DMG(+int) z M4A1, +20DMG(+int) z DEAGLE Klasa : Addicted [Premium] Opis : Posiada eliminator rozrzutu, +1 skok w powietrzu oraz 1/3 na odrodzenie Klasa : DmGz [Premium] Opis : Dostaje M4A1, AK oraz Deagle, posiada 10DMG(+int) z M4A1 oraz posiada 15DMG(+int) z AK47 Klasa : RollerCoaster [Premium] Opis : Dostaje 2 rakiety, +1 skok w powietrzu, 1/8 z M4A1 + 1/4 z DEAGLE Klasa : Come Back [VIP] Opis : Gdy stoisz w miejscu nie widac cie oraz 1/2 z HE Klasa : Niszczyciel [VIP] Opis : Wybucha po smierci zadajac 40DMG(+intelgencja), z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro
Perk : Brak Amma Opis : Masz 1\LW na kradziez amma wrogowi Perk : Dangerous Opis : Dostajesz 1/6 na zabicie ze Deagle Perk : Duch Opis : Dostajesz 3 duchy Perk : Hulk Opis : Dostajesz 50 Zdrowia Perk : Kalczuk Opis : Natychmiastowe zabice z HE Perk : Kamizelka Oleo Opis : Dostajesz 50 wytrzymalosci, zadajesz LW obrazen wiecej Perk : Lipton Opis : Do każdej statystyki dostajesz +20 Perk : Long Jump Opis : Przytrzymaj CTRL aby wykonac Long Jump oraz dostajesz ciche chodzenie Perk : Mistrz Glocka Opis : 1/LW na natychmiastowe zabicie ze Glock'a Perk : Mohombi Opis : Dostajesz mniejsca grawitacje LW Perk : Morderca M4A1 Opis : 1/LW na natychmiastowe zabicie z M4A1 Perk : Mroczny Skoczek Opis : Mozesz wykonac +1 skok w powierzu Perk : Mysliwy Opis : Dostajesz AWP oraz 50 inteligencji Perk : Niewidzialny Opis : Jestes prawie caly niewidoczny Perk : Opentany Diabel Opis : Dostaje 1/LW na zabicie z AK47 Perk : Ostry Noz Opis : Dostajesz 1/LW na zabicie z noza, twoja widocznosc spada do 50 procent Perk : Paczka Broni Opis : Dostajesz M4A1, AK47 oraz AWP Perk : Paczka Granatow Opis : Dostajesz HE, Flash oraz Smoke Perk : Pierwsza Pomoc Opis : Raz na runde mozesz sie uleczyc Perk : Pieta Achillesa Opis : Nie slychac twoich krokow Perk : Straznik Opis : Posiadasz 5 blyskawic ( uzycie E ) Perk : Szalony Sniper Opis : Dostajesz darmowa AWP oraz 60 kondycji Perk : Szybkie Palce Opis : Natychmiastowe przeladowanie Perk : Szybkie Rakiety Opis : Posiadasz tylko noz, dostajesz 20 ognistych rakiet ktore mozesz uzywac natychmiastowo Perk : Terminator Opis : Dostajesz +15 DMG(+int) Perk : Wyrzutnik Opis : Posiada 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika Perk : Zawodowy Saper Opis : Posiadasz umiejetnosc widzenia min Perk : Zlodziej Perku Opis : Dostajesz 1/6 na kradziez perku Perk : Zmarla Dusza Opis : Wybuchasz po zmierci zadajac 40 obrazen Perk : ZoRRo Opis : Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc
http://imageshack.us/photo/my-images/833/codmodf.png/
cod_forum "adres forum"
http://www71.zippyshare.com/v/88917435/file.html
Napisane przez HaDeS From HELL
w 21.02.2012 08:29
Napisane przez
Heineken
w 05.04.2013 11:31
Witam dzisiaj chciałbym wam zaprezentować moją paczkę Call of Duty, myślę że docenicie mój czas poświęcony na zrobienie tej paczki.
Podstawowe
//////////////////////////Działko\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_percent 20
// ile hp ma dzialko
inzynier_health 1000
//ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !
////////////////////////Klasa z Workami\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1
pallets_wbags_health 200 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0
///////////////////////Wskrzeszanie Klasa\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
cod_revkit_time "1" //- Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health "100" //- Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance "999999999" //- Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling "10" //- Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise "10" //- Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling "30"//- Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile "10" //- Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
////////////////////////C4 TIME\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
amx_showc4timer "3" // - Wyłączone | Tylko TT | Tylko CT | Wszyscy (Optymalnie: 3)
amx_showc4flash "0" //<0|1> - Sprite flashing (Optymalnie: 0)
amx_showc4sprite "1" //<0|1> - Choose from 2 sprites (Optymalnie: 1)
amx_showc4msg "0" //<0|1> - Shows a hud message about the timer (Optymalnie: 0)
/////////////////////Round Sound\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Roundsound_ads_time "0" //* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach ( domyślnie 120 ), czas mniejszy niż 30 sekund spowoduje wyłączenie reklam */
Roundsound_prefix "[CodMod]" //* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda ( domyślnie RoundSound ) */
Roundsound_show_title "1" //* Pokazywanie nazwy obecnego utworu ( domyślnie 1) | 1 - Tak | 0 - Nie | */
Roundsound_show_type "0" //* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze ( domyślnie 1 ) | 1 - Tutor | 2 - Chat | */
////////////////////Anty Reklama nick/say\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
ac_log "1"
Znaczy, że prowadzone są logi (1) znalezionych reklam lub nie(0). Aby możliwe było tworzenie plików logów należy utworzyć folder 'advert' w katalogu 'amxmodx/logs/'
---------------------
c_what2search "3"
//Wartość z listy:
//* 0 - nic (~plugin wyłączony)
//* 1 - szuka tylko IP
//* 2 - szuka stron WWW
//* 3 - oba (IP i WWW)
//---------------------
ac_punish "1"
//Kara dla spamerów:
//* 0 - ostrzeżenie
//* 1 - kick
//* 2 - ban
//---------------------
ac_bantime "0"
//Jeśli 'ac_punish 2' definiuje długość bana (w minutach)
//---------------------
ac_punishbyname "1"
//Jeśli = 0 plugin nie sprawdza nicków
//---------------------
ac_changename "0"
//Jeśli = 1 i ac_punishbyname 1 zmienia nick gracza na 'Player' (stała w kodzie)
//---------------------
ac_punishbysay "1"
//Jeśli = 0 nie sprawdza wiadomości na czacie
//---------------------
ac_banip 0|1 (default 0)
//Działa gdy ac_punish 2.
ac_banip 1 ban by ip,
ac_banip 0 ban by authid.
//---------------------
ac_firstadvert 0|1 (default 1)
//Jesli=1 ustawia wartość ac_punish 0 dla pierwszej reklamy gracza, aby upewnić się, że zna punkt regulaminu zabraniający reklamowanie.
//---------------------
ac_ips_chars ""
//Zawiera listę znaków, które mogą wystąpić między kolejnymi bajtami IP, wartość domyślna oznacza wszystkie nie alfanumetyczne znaki. Nie dodawaj do tego żadnych innych znaków, stwórz własny zestaw. Zamiast cudzysłowu użyj aliasu [q]
//Przykłady:
ac_ips_chars " .,"
ac_ips_chars " .-="
ac_ips_chars " .'[q]"
---------------------
ac_max_chars (default 3)
//Maksymalna liczba znaków z listy 'ac_ips_chars' w szukanym IP. Wartość 3 oznacza, że to 12...12.12.12 będzie ukarane, ale to 12....12.12.12 już nie. Użyj 0 jeśli może zawierać dowolną ilość znaków.
//Komendy:
register_exception ""
Dodaje do listu wyjątków. Za reklamowanie tych adresów gracz nie będzie karany.
może być IP lub adresem WWW, aby działało poprawnie. Automatycznie dodawany jest IP serwa,
na którym plugin jest zainstalowany. Jeśli potrzebujesz zdefiniować więcej niż 15 wyjątków zmień wartość stałej
w kodzie i przekompiluj.
#define MAX_EXC 15
---------------------
showexc
Pokazuje adminowi listę wyjątków.
////////////////////////ADMIN ESL\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
1 -> ESP_ON
0 -> ESP_LINE
1 -> ESP_BOX
1 -> ESP_NAME
0 -> ESP_HEALTH_ARMOR
0 -> ESP_WEAPON
0 -> ESP_CLIP_AMMO
0 -> ESP_DISTANCE
0 -> ESP_TEAM_MATES
1 -> ESP_AIM_VEC
///////////////////Reklamy w say\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał
ad_rand_min "10" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami
ad_rand_max "15" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami
//////////////////Prefixy\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
cod_prefix "3"
///////////////////Monety\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)
cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo
cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa
cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem
cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa
cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby
cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa
cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby
cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa
cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika
cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa
cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika
cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa
cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa
// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza
// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0
/////////////////////Spadochron\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu
////////////////////Ks Sentry\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
ks_hpsentry "1000.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "0" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie
////////////////////////Rozmowy\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
vm_alives "1"
//żywi gracze słyszą: 0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy
vm_deads "1"
//martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'u, 1-wszystkich martwych, 2-wszystkich graczy
///////////////////Krew///////////////////////
amx_gore "abdef"
//a - Dodatkowa krew przy HS
//b - Dodatkowy efekt krwii
//c - Krwawienie przy niskiej ilości HP
//d - Wybuchanie nieżywych ciał
//e - Extra Krwawy Mod
//f - Krwawienie zakładników
Reszta Cvarów w config/ptb
config/galileo/galileo.cfg
config/codshop.cfg
Reszty dowiesz się jak pobierzesz
Niżej pare ss i info co i gdzie zmienić:
Aby zmienić nazwę fraki należy edytować sma klasy np. codclass_Piechota_Sierzant.sma i szukamy tam:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPiechota \r(\dDarmowe\r)");Teraz możeby szybko zmienić danej klasie frakcjie zmieniając Piechota na dowolną
Pamiętak aby taką klase komplikować lokalnie !!
Tutaj aby zmienić nazwę forum należy edytować plik cod_quest.sma i znaleść
public Pierwsze_Menu(id)
Lub klikając "Ctrl" + "f" i wpisując tam "Twoja Nazwa" gdy nam wyszuka zmieniamy [Forum: Twoja Nazwa.pl] na swoją.
Niżej pare ss'ów z misji i małe info:
Aby usunąć dodać misje należy edytować plik misje.ini który znajduje się w folderze config
Tam znajdziemy więcej info
http://www75.zippysh...14272/file.html
Instalacja:
Folder cstrike podmien z folderem cstrike na serwerze gry i to tyle
Napisane przez
Daj buziaka
w 29.10.2013 15:23
wejdź w QTM_CodMod.sma
otwórz to w notatniku.
naciśnij CTRL + F i wpisz 4001 i zamień to na 10001
skomplikuj podmień na serwerze, zmień mapę i git
Napisane przez
GT Team
w 26.10.2013 21:06
Napisane przez UpsikV2
w 12.10.2013 14:30
Prosiłbym bardzo o wykonanie tych perków :
Nazwa: Terroryściak
Opis: Spotkałes ziomka z GTA San Andreas. Dostajesz+100 doświadczenia za fraga. Uzi 1/10 z niej.
Nazwa: Układy z Lionem
Opis: Co rundę inna broń.
Nazwa: Skafander Crysisa
Opis: +50 kondycji, +50 hp, +200 wytrzymałości oraz 2 skoki. Trudny do zdobycia.
Nazwa: Trujace Naboje
Opis: 1/4-6 na zatrucie przeciwnika.
Nazwa: Kombinerki
Opis: Rozbrojenie Bomby w sekundę.
Nazwa: Karta historii Cod'a
Opis: +30 obrażeń więcej, 2 skoki, +25 HP i 30 kondycji. Ubranie wroga i ciche kroki. Trudny do zdobycia.
Nazwa: Oddech Zeusa
Opis: +45 do każdej statystyki, 2 skoki, 2 pioruny, ciche kroki i +15 obrażeń. Bardzo trudny do zdobycia.
Nazwa: Grawerowane Naboje
Opis: Co 5 strzałów zadajesz potrójne obrażenia.
Nazwa: Tajemnica Uciekiniera
Opis: Twoja widoczność spada do 56, dostajesz 20 kondycji.
Nazwa: Zemsta Kamikadze
Opis: Po śmierci wybuchasz zadając 40 DMG(+int).
Nazwa: Egzekucja
Opis: Masz 1/2-4 szans na zadanie potrójnych obrażeń w głowę.
Nazwa: Elektrowstrząsy
Opis: masz 1/2-8 szansy, że przeciwnikowi zatrzęsie się ekran.
Nazwa: Mina odpychająca
Opis:odpycha graczy znajdujących się w pobliżu na 255-400 jednostek.
Nazwa: Molotov
Opis: Dostajesz Molotova, czas palenia się zależy od Inteligencji. (Jeśli można prosić to proszę też o model Molotova. Co do palenia się to tak, że jak uderzy w ziemię to butelka "pęka" i pali się teren wokół, widać płomienie )
Nazwa: Naboje GPS
Opis: Dostajesz obydwie autokampy. Po trafieniu wroga z nich cały team widzi go na radarze.
Nazwa: Moc Obalająca
Opis: Dostajesz +40 DMG, ale tracisz 75 zdrowia. Trudny do zdobycia.
Nazwa: Marijuana
Opis: Dostajesz 150 wytrzymałości oraz 20 DMG, tracisz 200 inteligencji.
Nazwa: Neseser Inteligencji
Opis: Dostajesz 130-215 inteligencji
Nazwa: Odrzucające naboje
Opis: Dostajesz 90 kondycji. Masz 1/2-4 szansy na odrzucenie przeciwnika po trafieniu.
Nazwa: Overdose
Opis: Przedawkowałeś. Nie ma co dużo mówić... (Masz 1HP)
Nazwa: Pacyfikacja
Opis: Tracisz połowę posiadanych broni.
Nazwa: Paralizator
Opis: Otrzymujesz paralizator, który możesz użyć 3 razy na rundę. (Coś jak pioruny elektryka, tylko po strzale z niego wróg zostaje sparaliżowany na 4 sekundy)
Nazwa: Porażające Naboje
Opis: Dostajesz 100 wytrzymałości. Masz 1/2-4 szansy na wyrzucenie broni wroga.
Nazwa: Pociski Spowalniające
Opis: Masz 1/2-5 na spowolnienie przeciwnika na 10 sekund po trafieniu.
Nazwa: Pułapki
Opis: Masz 3 pułapki co rundę (Po wpadnięciu w pułapkę wróg zapada pod ziemię)
Nazwa: Rebelia
Opis: Dostajesz M3 Super 90 i XM1014 oraz masz z nich +15 DMG. Dostajesz 50 kondycji.
Nazwa: Kuloodporna Mina Laserowa
Opis: Dostajesz 2-4 kuloodporne miny laserowe. Dość, że wybuchają po wejściu w laser to po strzale w nią wróg traci HP.
Nazwa: Ślepaki
Opis: każdy Twój nabój zadaje 1-4 obrażeń
Nazwa: Szturm!
Opis: Zadajesz 21 obrażeń więcej, tracisz 60 wytrzymałości
Nazwa: Tajemnica Sanitariusza
Opis: Możesz wskrzesić dwóch sojuszników, dostajesz 20 HP co 10 sekund.
Nazwa: Tajemnica Snajpera
Opis: Masz ciche kroki oraz 1/2 szansy na zadanie 250 DMG więcej z AWP.
Nazwa: Tajemnica Szeregowego
Opis: Zmniejszona grawitacja i mniejsza widoczność na nożu.
Nazwa: Tajny pancerz
Opis: Nie otrzymujesz obrażeń w dwie losowe części ciała.
Nazwa: Tarcza Antyrakietowa
Opis: Jesteś odporny na rakiety, dostajesz 60 wytrzymałości.
Nazwa: Tarcza Generała
Opis: Jesteś odporny na granaty HE.
Nazwa: Tarcza Kapitana
Opis: Jesteś odporny na AWP Snajper, Mistrz Scouta, Zawodowy Rusher oraz Fart Strzelca.
Nazwa: Toksyczna Chmura
Opis: Dostajesz Smoke'a, który truje. Czas trwania chmury zależy od inteligencji.
Nazwa: UAV Recon
Opis: Po strzale w przeciwnika widzisz jego statystyki.
Nazwa: Zagłuszacz
Opis: Blokujesz możliwość wysadzania się Kamikadze oraz użycia Autodestrukcji.
Nazwa: Zasłona Dymna
Opis: Dostajesz 5 Smoke'ów i 15 kondycji.
Nazwa: Zestaw Desanta
Opis: Dostajesz spadochron. Nie słychać Twoich ktoków.
Nazwa: Zestaw małego Szpiega
Opis: masz mniejszą widoczność oraz dostajesz MAC-10
Nazwa: Zestaw Czołgisty
Opis: Dostajesz bazooke za P228 oraz 2 pociski do niej.
Nazwa: Zestaw Amadeusza
Opis: Dostajesz MP5 oraz +15 DMG z niego.
Nazwa: Sekret Replikanta
Opis: Dostajesz 3 repliki, które odbijają Twoje obrażenia.
Nazwa: Perk
Opis: Bez żadnych mocy, ale ustawienie na najtrudniejszy do zdobycia.
Byłbym bardzo wdzięczny za wykonanie tych perków.
Napisane przez szelbi
w 26.10.2013 12:06
Napisane przez szelbi
w 06.10.2013 13:03
//#define SOUND 1
Napisane przez DarkGL
w 24.04.2013 12:39
0 HP Bug
Naprawia bugi które ukazują się gdy gracz ma więcej hp niż 255 (zmiana sterowania itp.)
W przeciwieństwie do poprzednika działa na wszystkich modach i ze wszystkimi pluginami.
http://darkgl.amxx.p...4/0-hp-bug-new/
Wymagania:
Instalacja:
Testowane na najnowszej wersji steam ( binarki 5999 ) + orpheu v2.5.1
0_hp_bug_new.sma 1,67 KB 1016 Ilość pobrań
0_hp_bug_new.amxx
configs.rar 719 bajtów 1142 Ilość pobrań