Tomb Raider - https://store.epicga...the-tomb-raider
Mafia - https://store.steamp...pp/40990/Mafia/
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Robiin w 01.09.2022 18:57
Napisane przez PANDA_2zl w 29.08.2022 12:56
Napisane przez Robiin w 10.07.2022 12:53
Nigdy nie powinno się zapisywać do bazy danych sformatowanej daty - jest to niewygodne i nikomu nie służy (a w mysqlu nawet przeszkadza, bo wydaje mi się, że nie da się wtedy użyć tej wartości jako timestamp). Dlatego od razu zmień to na zapis unixowy.
Do sprawdzenia aktualnego czasu na serwerze użyj funkcji get_systime.
Później formatowanie to kwestia użycia np. funkcji z tegotematu.
Napisane przez KoRrNiK w 13.08.2021 14:42
No to musisz zmienić sobie tylko AMMO > CLIP czyli
Linijka 11
new maxAmmo[CSW_P90 + 3]= { -2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1 };
na
new maxClip[CSW_P90 + 1]= {0, 13, 0, 10, 0, 7, 0, 30, 30, 0, 15, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 0, 7, 30, 30, 0, 50};
W linijce 28
static ammo, color[3], percent, weapon;
zmieniasz ammo na clip
static clip, color[3], percent, weapon;
W linijce 30 musisz zamienić parametr od ammo na clip
weapon = get_user_weapon( id, _, ammo );
na
weapon = get_user_weapon( id, clip );
No i ostatnia zmiana w linijce 31
percent = floatround(float(ammo) / float(maxAmmo[weapon]) * 100.0);
na obliczanie procentów amunicji która znajduje się aktualnie w magazynku
percent = floatround(float(clip) / float(maxClip[weapon]) * 100.0);
Napisane przez MrZohan w 08.08.2021 22:13
Napisane przez MrZohan w 08.08.2021 22:15
Napisane przez Vakos w 08.02.2021 12:40
To lepiej uważaj geniuszu ile nawiasów usuwasz, bo takim mykiem nawet nie skompilujesz tego pluginu.
Ale ty jesteś spostrzegawczy Każdy wie o co chodzi ale ty się widocznie nudzisz i szukasz na siłę zaczepki
Polecam dodać jeszcze sprawdzenie czy gracz się połączył bo niekiedy różne cuda mogą się dziać
public Spawn(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) set_user_footsteps(id,1) }
i powinno działać.
Napisane przez Anonymuss w 02.08.2021 10:33
Napisane przez Paweł. w 02.08.2021 10:29
Napisane przez DaFFyy w 01.08.2021 21:31
Zaglądałes nam do portfeli, że wiesz, że wydajemy dużo $? My również z Ciebie się posmiejemy, bo ogólnie wesołe z nas dziewczyny
Tak, bo już któraś osoba wam pomaga i zapewne nie za darmo
I lepiej uważajcie, bo igranie ze mną czasami kończy się źle
Zachowujcie się bardziej poważnie i będzie okej, a nie marnujecie czas
Napisane przez Engi w 30.06.2021 20:44
Cześć, tego moda chyba nie trzeba przedstawiać, a kto nie zna odsyłam za wiki -> https://developer.va...m/wiki/CSPromod
Do gry wymagane jest konto Steam, wchodzimy do biblioteki i wyszukujemy "Source SDK base 2007":
Kliknij aby pobrać.
Zazwyczaj do poprawnego dodania do biblioteki CSPromod wymagany jest restart Steam.
Znane błędy:
Podziękowania dla @viper367 za nakierowanie na rozwiązanie problemów z teksturami.
Napisane przez wariat aka pro w 12.05.2021 10:18
Podałem discord a nie steam czytać ze zrozumieniem ludzie bo engi czyta jak strzała
Napisane przez sNaxu w 22.06.2021 23:05
Wasze posty i tak nic do tego nie wniosą że brak licencji i okrada tworców.. Są nadal sieci które uzywaja nulleda i nic sie nie dzieje, są sieci które padaja od razu po chwili bo jak wiadomo brak licencji = brak wsparcia. Ale z własnego doswiadczenia ips nawet po zgłoszeniach ma wyjebane na nulledy
Zgłosiłem wiele for na pw i w ciągu tygodnia znikały albo były stawiane ponownie na Mybb