Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Hagis - zdjęcie

Hagis

Rejestracja: 16.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.07.2024 22:49
-----

#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39675 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#575824 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Gh0st w 06.10.2013 14:36

Podstawowe informacje o sklepie:

Aktualna wersja: 1.3.0

(Według: Numeracja wersji oprogramowania)

 

Demo: Sklep Automatyczny Counter-Strike

 

Krótki opis:

Sklep w pierwszym wydaniu oferuje nam wiele udogodnień, jakimi są rozbudowany system grup umożliwiający jej dodawanie/usuwanie/edytowanie/ustawienie danej grupie wybranych przez nas uprawnień, dodatkowo na etapie tworzenia usługi możemy wybrać dla jakich grup usługa ma być dostępna, w sklepie znajdziemy również możliwość połączenia się z wieloma AmxBans'ami (ilość nieograniczona) i podczas tworzenie usługi wybrać na którym serwerze z którego amxbans'a usługa ma być dostępna. Do udogodnień dodam również system newsów pozwalający na dodawanie/usuwanie/modyfikowanie ( jeśli użytkownik posiada takie uprawnienia ) z możliwością polubienia newsa, jeśli nie jest się jego autorem.

 

Kupienie ponownie danej usługi jest równo znaczne z jej przedłużeniem.

Dodatkowo po upływie określonego czasu jeśli użytkownik nie przedłużył usługi zakupione flagi zostaną usunięte, ale do tego potrzeba będzie nam cron np https://www.setcronjob.com/

 

Dodatkowo:

  • Portfel.
  • Logowanie/Rejestracja.
  • Rozbudowany panel administracyjny.

 

Aktualne API płatności które możesz wybrać i skonfigurować w panelu administracyjnym:

Pukawka | Wiaderko | CsSetti | DotPay

 

Dodałem tylko 2 API gdyż jeśli te API będę działać poprawnie(a powinny po poprawnym skonfigurowaniu), będę dodawał następne żeby nie robić zamieszania.

 

 

Instalacja i konfiguracja:

Na czas instalacji powinno się  zmienić chmody plików config.php i .htaccess na 777, jeśli tego nie zrobisz w niektórych przypadkach instalacja może się powieść ale skrypt nie będzie działał poprawnie

 

 

1. Po pobraniu sklepu, należy wypakować wszystkie pliki i wysłać je na swój serwer www

2. Wejść w plik install.php

3. Uzupełnić poprawnie dane, zwracając uwagę na konfiguracje strony gdyż jest to kluczowe(tak samo ważne jak baza danych)

  • Ścieżka do folderu ze sklepm: jeśli sklep jest w głównym katalogu serwera www(np w folderze public_html/htdocs) należy pozostawić "/" natomiast jeśli jest w innym winno się podać dokładną ścieżkę od głównego katalogu aż do głównego folderu z sklepem pamiętając o "/" na końcu.
  • Adres - Dokładny adres do sklepu poprzedzając a kończąc /

4. Kliknąć przycisk instaluj, jeśli wszystko poszło poprawnie powinna nam się wyświetlić informacja o powodzeniu.

5. Po poprawnym zainstalowaniu cron powinien wykonywać akcje co najmniej raz dziennie wchodząc na adres

twojastrona.pl/service/refresh

SS:

amxx_1381065637__ss1.png

amxx_1381065668__ss2.png

amxx_1381065700__ss3.png

 

 

 

Aktualne rzeczy które mam zamiar zrobić:

  • Jest to pierwsze wydanie sklepu, więc błędy na pewno będą, tego nie da się uniknąć bo każdy się myli ale będą szybko poprawiane z racji tego że mam masę wolnego czasu.
  • Jeśli nie będzie błędów związanych z usługami ich kupnem itp, mam zamiar stworzyć panel użytkownika.

 

 

 

Sklep będzie cały czas aktualizowany, jest to mój priorytetowy projekt na którym mam zamiar się uczyć :)

 

Proszę o komentowanie i ocenianie mojej pracy również o pomysły :)

 

 

Lista zmian:

 

1.0.0 -> 1.0.1:

(dnia: 2013.10.06)

  • [Naprawa] Podczas kupowania czegoś na steam dawało flagi na IP.
  • [Naprawa] Na niektórych przeglądarkach podczas próby doładowania portfela nie wyświetlało się co i gdzie trzeba wysłać.
  • [Naprawa] Przedłużało usługi w 'service_buy_cache_' natomiast autor ( xD) zapomniał uwzględnić przedłużania w amxbansie.

1.0.1 -> 1.0.2:

(dnia: 2013.10.07)

  • [Naprawa] Podczas kupowania usługi i wybieraniu ilości dni, pokazywany koszt nie był zaokrąglany do poprawnej kwoty ( 2 miejsc po przecinku )
  • [Optymalizacja] Wysyłanie zapytań do serwera mysql w wszystkich modelach zostało zoptymalizowane.
  • [Ulepszenie] Teraz aby dodać system płatności, wystarczy stworzyć 2 pliki a sklep automatycznie się do nich dostosuje.

1.0.2 -> 1.1.0

(dnia: 2013.10.09)

  • [Nowa funkcja] W panelu administracyjnym widnieje teraz bar z zakupionymi usługami.
  • [Powiadomienia] Gdy użytkownik doładuje konto lub zamówi usługę.
  • [Ulepszenie] Systemu obsługi płatności, teraz każda funkcja "check" w api może zawierać 3 parametry ( sms zwortny, numer na jaki został wysłany sms, i treść jaka została wysłana ), wkrótce szczegółowy poradnik jak dodawać własne płatności.
  • [Optymalizacja] Starałem się optymalizować pliki "systemowe" i zmniejszać zużycie pamięci, efekty są :)

1.1.0 -> 1.2.0

(dnia: 2013.10.14)

  • [Nowa funkcja] Kody premium, administrator ustala 8 znakowy kod o X wartości, użytkownik może nim doładować konto.
  • [Nowa funkcja] Administrator ma możliwość przedłużania / skracania / usuwania już zakupionej usługi.
  • [Nowa funkcja] Podczas tworzenia usługi, dostępny jest taki sam edytor tekstowy jak podczas tworzenia newsa.
  • [Nowa funkcja] API Zabijaka.pl
  • [Ulepszenie] Podczas przeglądania jakiejś opcji w panelu administracyjnego i odświeżeniu strony, trafialiśmy zawsze do ustawień strony, teraz trafimy na tą stronę jaką ostatnio przeglądaliśmy.
  • [Zmiana] Od teraz wyświetlana jest tylko pamięć zużyta przez sklep.
  • [Naprawa] Tutaj wielkie podziękowania dla byCZUS, za to że zgłosił owy błąd. Podczas przedłużania usługi jeśli ktoś kupił na STEAM a owy wpis istniał już w bazie, nie dodawało do zakupionych usług. Po długich sekundach rozmyślań nad tym gdzie jest ten błąd, doszliśmy do rozwiązania :D

1.2.0 -> 1.3.0

(dnia: 2013.11.01)

  • [Nowa funkcja] Panel użytkownika ( Zmiana hasła, Portfel, Ogólne informacje, Moje usługi )
  • [Nowa funkcja] Użytkownik otrzymuje powiadomienie gdy, przedłuży/kupi usługę lub doładuje konto.
  • [Nowa funkcja] Zmiana hasła, dodatkowo pokazuje kiedy hasło zostało ostatnio zmienione.
  • [Nowa funkcja] Na stronie głównej, tam gdzie pokazywana jest ilość użytkowników itp, dodano łączny stan konta wszystkich zarejestrowanych osób, dodatkowo w panelu użytkownika w sekcji ogólne informacje pokazywany jest procentowy udział (zalogowanego użytkownika) portfela w tej kwocie.
  • [Nowa funkcja] Możliwość przeglądania kto polubił danego newsa poprzez kliknięcie w okienko reputacji, jak i wyłączenie tej opcji w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Przekazywanie środków z możliwością ustalenia kwoty jak i zaznaczenie czy administrator ma być powiadomiony i czy ta operacja ma zostać zapisana w moich logach. W panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> Panel użytkownika ) można wyłączyć tą opcje i ustalić maksymalną kwotę jaka może zostać przekazana.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ) czy użytkownik który dodał newsa, może również oddać głos.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia czy użytkownik niezalogowany ma możliwość przeglądania usług ( Konfiguracja strony -> usługi ), jest również opcja zaznaczenia usług które mają nie zostać wyświetlone niezalogowanemu użytkownikowi.
  • [Nowa funkcja] Stronnicowanie użytkowników w panelu administracyjnym z możliwością szybkiej zmiany ilości wyników na dodatek łatwa w obsłudze opcja do szukania.
  • [Nowa funkcja] Możliwość wyłączenia/włączenia przyznawania punktów reputacji ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowana co ile można dodawać newsy ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Statystyki sklepu, najczęściej kupowane usługi jak i najlepiej zarabiające usługi (czekam na więcej propozycji).
  • [Nowa funkcja] Podziękowania dla użytkownika który udostępnił płatność DotPay, została poprawiona i dodana do sklepu jak również CsSetti :)
  • [Nowa funkcja] Edycja górnego menu ( Konfiguracja strony -> Menu ) (usuwanie/dodawania/edytowanie) z możliwością zaznaczenia czy opcja ma być widoczna dla gościa,administratora czy zalogowanego użytkownika lub wszystko naraz.
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowania 2 nowych tagów meta ( Konfiguracja strony -> Podstawowe ), keywords i description.
  • [Optymalizacja] Połączenie z konkretnym amxbansem nawiązywane jest tylko raz, co daje zauważalną poprawę szybkości ładowania strony przy większej ilości usług.
  • [Usunięto] Konfiguracje logowań informacji, dlaczego? pewnie wiele osób i tak z tego nie korzystało ponieważ chcą wiedzieć co się dzieje w sklepie.
  • [Naprawa] Jeśli ktoś ma na serwerze uruchomione magic_quotes_gpc miał problemy z edytorem html, teraz już takiego problemu nie ma.
  • [Naprawa] Po utworzeniu usługi poprawnie pokazywało dla jakich grup usługa jest dostępna i również poprawnie działało, ale podczas próby edycji domyślne grupy były błędnie zaznaczone.
  • [Zmiana] Wygląd konfiguracji strony został zmienione, mam nadzieje że teraz wygląda to lepiej.
  • [Zmiana] Lista usług uległa zmianie, teraz z menu wybieramy serwer i błyskawicznie pokazywane są usługi dla tego serwera, dodatkowo w menu obok serwer pokazywana jest dostępna ilość usług, w rzeczywistości daje nam to łatwość poruszania się jak i większą przestrzeń dla opisu Newsa.
  • [Zmiana] Portfel został przeniesiony z górnego menu do panelu użytkownika.
  • [Zmiana] Podczas logowania jeśli poda się poprawny login a błędne hasło i jeśli hasło zostało wcześniej zmienione wyświetli się czas modyfikacji hasła, lub jeśli nie zostało zmienione pojawi się komunikat o błędnych danych.
  • [Zmiana] Blokada prób zalogowania się ograniczona do x razy. Można ustalić w panelu administracyjnym ile razy można próbować się zalogować, czy konto na które ktoś próbuje wejść ma otrzymać powiadomienie o przekroczonej liczbie prób, dodatkowo można zdefiniować czy powiadomienie ma zostać również wysłane do panelu administracyjnego jak i ustalić czas blokady.

 

Update, aby wykonać update należy usunąć foldery application, system oraz media i wgrac wszystkie pliki z paczki z na serwer, i wejść na adres

twojastrona.pl/update.php

Załączony plik  update 1.2.0 - 1.3.0.rar   200,59 KB  1724 Ilość pobrań

 

Instalacja:

Załączony plik  Sklep Automatyczny 1.3.0.rar   203,29 KB  6258 Ilość pobrań

 

 

Jeśli miałby ktoś problem z rozpakowaniem owych plików, należy pobrać nowy WinRAR 5.

 

 

 

Jeśli chcesz dokonywać aktualizacji, musisz regularnie odwiedzać amxx.pl gdyż będą tylko 2 pliki

  • Instalacja sklepu.
  • Update z poprzedniej wersji do aktualnej.

 

 

 


  • +
  • -
  • 107


#326570 Przekazywanie perku innej osobie ( /daj, /oddaj )

Napisane przez Kaleka w 25.11.2011 21:12

Dołączona grafika
Plugin umożliwia przekazywanie Perków między graczami.
Została dodana wersja dla tych którzy używają wytrzymałość perku
Plugin był dostępny na stronie QTM_Peyote, której już nie ma.
Nie jestem autorem tego pluginu, od siebie dodałem tylko wersje z wytrzymałością
Dla serwerów z starym Cod: [QTM COD:MW Mod] Komenda /daj - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika
say /daj  -  otwiera menu przekazywania perku
say /oddaj  -  otwiera menu przekazywania perku


Dołączona grafika
1. Wrzucamy skompilowany plugin na nasz serwer.
2. Dopisujemy do plugins-codmod.ini:
OddajPerk.amxx
Lub
OddajPerk_wytrzymalosc.amxx

Dołączona grafika
Dla serwerów bez wgranej wytrzymałości perków:
Załączony plik  OddajPerk.sma   2,49 KB  2697 Ilość pobrań
  OddajPerk.amxx
Załączony plik  OddajPerk.amxx   3,77 KB  329 Ilość pobrań


Dla serwerów z wgraną wytrzymałością perków:
Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx   3,91 KB  153 Ilość pobrań

Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.sma   2,58 KB  962 Ilość pobrań
  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx
  • +
  • -
  • 37


#2641 Helikopter na serwer 4fun

Napisane przez pROgAMER w 16.03.2008 22:25

Helikopter

jest to maly helikopter do zabawy czyli np : podkładania paki i zabijania :D

instalacja:
addons/amxmodx/pluginsrc_apache_final.amxx
addonsamxmodxscriptsrc_apache_final.sma
modelsrc_apache_final.mdl

scrins
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Comends :
amx_apache (stworzenie)
amx_destroyapache (zniszczenie)

Sterowanie
Strzałki (góra, dół, prawo, lewo)
Strzelanie mouse1, mouse2

Do tego jest dodany Tutorial w pliku mp3

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#139067 [Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?" 2 + .PDF

Napisane przez Szyfrant w 27.05.2010 16:17

Dołączona grafika


'Szósteczka'



Wersja poradnika: v0.1

WERSJA W FORMACIE .PDF :Załączony plik  AMXBANS - Jak i Co 2 - AMXX - By Szyfrant.pdf   1,16 MB  2275 Ilość pobrań


Kolejna (już druga) odsłona poradnika "Jak i Co?" Nowy AMXBans ... Nowe funkcje... Nowy design... Ehh :D.
W miarę możliwości i czasu poradnik ten będzie aktualizowany.
Dobra bez gadania, lecimy z KONKRETAMI

Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze



1. Narzędzia Główne

Pasek nawigacji


Dołączona grafika

Menu Admina


Dołączona grafika


a ) Strefa Admina


Dołączona grafika


Dodaj bana On-Line

Dołączona grafika


Klikamy na "Podgląd" wcześniej przez nas wyypowanego.
Kolejnym Krokiem jest wybranie typu bana, powodu i czasu.
Namierzamy Gracza z listy i klikamy "Zbanuj". Jeśli chcemy, aby został wyrzucony natychmiastowo
klikamy dodatkowo "Wykop"




b ) Serwer


Dołączona grafika


Ustawienia Serwera(ów)


Dołączona grafika


Mogę co najwyżej krótko opisać.
1. RCON serwera Gry. niezbędny do zarządzania serwerem od strony WWW
2. MOTD - To co się pokazuje gdy ktoś dostanie bana :D
3. Opóźnienie MOTD - po jakim czasie wyświetli się MOTD
4. Można ustawić "Zestaw powodów banów" do danego serwera (o tym troszkę później).
5. Strefa czasowa -  Różnice w czasie na naszym globie :D
6. Możesz wysyłać komendy z poziomu WWW. Użyć można wcześniej zdefiniowanych bądź własnych
------------------------------



Zarządzanie Powodami Banów


Dołączona grafika


Dość ciekawe rozwiązanie :) Można się pobawić :D
W tej opcji możemy utworzyć Zestawy Powodów Banów.
Po stworzeniu możemy dodać powody i podpiąć pod serwer

1. Tworzymy nowy Zestaw. Posłużę się PRZYKŁADEM (Serwer AIM)
2. Dodajemy nowy powód, możemy dodać ile się nam podoba oraz "Statyczny Czas Bana" - [O tym później] (Konsekwentny w stosunku do Powodu).
3. Następnie klikamy na "Edytuj" koło naszego przykładowego zestawu
4. Ostatnim krokiem jest zaznaczenie, które powody chcemy dodać do danego zestawu
ZAPISUJEMY I GOTOWE ;]
------------------------------





Zarządzanie Adminami AMXModX


Dołączona grafika

1. Wpisujemy Nazwę Admina
2. Hasło Admina (Jeżeli mamy zamiar dać Admina na STEAM ID bądź IP nie musimy nic wpisywać. (Odczyt zależy od FLAG*)
3. Dodajemy Uprawnienia dostępu *
4. Wpisujemy Flagi. *
5. W tym wierszu wpisujemy to na co chcemy dać Admina (STEAM ID, IP, Nazwa
6. Nick Admina (Widoczny na liście Adminów)
7. Opcja do wyboru TAK/NIE. Wybieramy czy chcemy,aby dodany przez nas Admin był widoczny na Liście.
8. NASZE CUDO :D PEŁNA KONTROLA   :spadowa:
Ustawiamy na jaki czas Admin ma być aktywny. Możemy wybrać dowolną ilość dni, bądź zaznaczyć "Na Zawsze" -
(Nie Polecam - Haha   ^^   >D )
9. Zaznaczamy, do którego serwera Admin ma być przypisany. Można zaznaczyć kilka na raz.
10. Hmm, zapewne nie wiecie do czego służy lecz powiadam wam, że jest to opcja niezwykle niezwykła.
Przedstawię pewną sytuację:


Młody Admin: "KU***!!! Czitujesz !!! Masz PERMA CW**U!!

5 minut później

Młody Admin: KU*** !!! RASZUJESZ MASZ PERMA !!!


I teraz, aby zapobiec takim sytuacją stworzony został Statystyczny Czas Bana
Do każdego powodu (czytaj "Zarządzanie Powodami Banów) możemy dopisać Statystyczny Czas Bana.
Gdy zaznaczymy tą opcję, Admin nie będzie mógł samemu wpisać czasu bana tylko automatycznie do każdego powodu
będzie dopisany czas bana (Taki jaki ustawimy lub zostanie załadowany standardowy).

Sprytne co?  PEŁNA KONTROLA   :spadowa:  



*
Flagi i Zezwolenia Dostępu


Dołączona grafika


Ustawienia Admina na serwerze


Dołączona grafika

1. Wybieramy serwer i klikamy "Edytuj serwer"
2. Zaznaczamy czy admin ma być aktywny na serwerze
ZAPISUJEMY I WŁALA :D

------------------------------


c ) Strona


Dołączona grafika


Zarządzanie Administratorami na stronie


Dołączona grafika

1. Wpisujemy nazwę Admina
2. Podajemy E-Mail
3. Hasełko (SILNE :D)
4. Powtarzamy :D
5. Wybieramy Poziom. (O tym później)
6. Klikamy "Dodaj" ... No i można się logować do WWW z nowego konta

------------------------------


Zarządzanie Poziomami Administratorów na stronie

Dołączona grafika


Zarządzanie poziomami jest bardzo przydatne, jeżeli chcemy ograniczyć dostęp do pewnych funkcji Adminom WWW (NIE AMX'A)

Jak chcemy dodać nowy poziom klikamy na "Nowy poziom" i zaznaczamy opcje,
które chcemy aby były dostępne w danym poziomie. Klikam na "Zapisz"
GOTOWE

Nie będę opisywał opcji poziomów, gdyż jest to tylko kwestia wyboru TAK/NIE i wszystko jest wyraźnie ukazane.
------------------------------



Ustawienia menu użytkownika (Dla Zaawansowanych!!!)


Dołączona grafika


W tym menu możemy edytować nasz Pasek Nawigacji.
Zaznaczyłem kolorami okienka, które są odpowiednikami
Możemy dodać Nowy odnośnik np. Stronę Główną naszej sieci lub zmienić pozycję wyświetlania
Nie będę tego bliżej opisywać gdyż przy większym kombinowaniu, amatorzy (nie chce nikogo urazić) mogą sobie pousuwać menu :D Zaawansowani dadzą sobie z tym radę

------------------------------



Ustawienia strony


Dołączona grafika

Dołączona grafika

Nie ma co opisywać. Wybór opcji TAK/NIE. Wszystko jest jasno pokazane

------------------------------



2. Narzędzia Opcjonalne


d ) Inne


Dołączona grafika


Moduł Administracji


Dołączona grafika


Też nie ma co opisywać. Możemy włączyć/wyłączyć moduł(y) opcją "Aktywny"


Aktualizacja/Wersja


Dołączona grafika

Informacje dotyczące Wersji WWW i pluginu. Dodatkowo załączone Logi zmian :)


Logi


Dołączona grafika


Tutaj możemy usuwać/sprawdzać logi adminów WWW.

Zaczniemy od filtrowania logów:

1. Wybieramy Admina, którego chcemy "podglądnąć"
2. Następnie wybieramy Akcję, którą chcemy zobaczyć kiedy została wykonana
3. Klikamy na "Idź" i pokazuje nam Logi :)

Teraz Usuwanie
Są 2 Opcje:

4. Usuwanie wszystkich logów
5. Usuwanie logów starszych niż  "X" dni (W miejsce X wpisujemy liczbę dni, sprzed których mają być usunięte logi)




e ) Moduły

Dołączona grafika


Standardowo zamieszczony jest jeden moduł Import/Eksport. Więc omówimy tylko jego .


Import/Eksport

Możemy Importować lub Eksportować nasze dane do plików bądź bazy. Zarówno ze starej wersji i nowej .

Dołączona grafika
Dołączona grafika

W największym czerwonym kółeczku u góry znajdują się kopie zapasowe wcześniej przez nas utworzone. Możemy je pobrać na komputer lub usunąć :)

Zapis bazy jako plik sql.

1. Zapis tylko struktury czyli tylko tabeli
2. Usuwa tabele bazy
3. Usuwa całe wiersze. Po prostu nie będzie wyglądało ładnie :D
4. Jeśli zaznaczymy tą opcję Automatycznie otworzy nam się okienko do pobrania pliku

Zapis banów jako plik sql.

Zapisuje wszystkie bany w pliku sql.
5. Patrz pkt. 4.

Import z pliku banned.cfg

6. Wybieramy powód bana który ma być użyty przy imporcie.
7. Wpisujemy Nick zbanowanego gracza. ( Trochę to głupie)
8. Wpisujemy Serwer, tzn "Strona WWW lub Serwer Gry )
9. Data - Wiadomo :D
10. Wybieramy plik z banami  z naszego komputera (cfg.)
NO I IMPORTUJEMY!!

Import z bazy AMXBans 5.x

11. Wpisujemy Adres Hosta starej bazy AMXBansa
12. Następnie Nazwę Użytkownika
13. Potem Hasło
14. Nazwę bazy
15. Tabelę banów (Jeżeli baza była standardowo zainstalowana to najlepiej zostawić)
16. Jak zaznaczymy tą opcję, zostaną importowane tylko bany Permanentne.
17. Gdy zaznaczymy poprzednie bany zostaną usunięte.

Klikamy "Sprawdź połączenie", jeżeli wszystko dobrze klikamy "Import"

18. Jak zaznaczymy tę opcję, wszystkie bany poprzednio przez nas importowane zostaną USUNIĘTE.
19. Po zaznaczeni tej opcji Wszystkie bany będą "Chronione" przed importem.


Eksport do pliku banned.cfg


20. Eksportowane będą bany tylko Permamentne (Na Zawsze)
21. Po zaznaczeniu tej opcji do banów będą dodane ich Powody
22. Patrz pkt. 4.



------------------------------------------------------



Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze


  • +
  • -
  • 86


#351329 Achievements

Napisane przez Fili:P w 19.01.2012 12:44

Dołączona grafika
Cześć, zaprezentuje wam system achievementów, niestety jedynie z zapisem nvault, ponieważ sql-a jeszcze nie zrozumiałem. Jeśli jest ktoś chętny to może pomóc w zapisie sql. Starałem się napisać ten plugin jak najbardziej optymalnie. W przyszłych wersjach postaram się dodać natywy i być może forwardy, aby każdy achievement był w oddzielnym pliku lub, aby wszystkie achievenemty były w jednym oddzielnym pliku.

Dołączona grafika
Standardowa.
Dołączona grafika
Nvault,
HamSandwich,
Colorchat.
Dołączona grafika
say /ach
say_team /ach

Wyświetla menu ze statusem achievementów, po wyborze itemu w menu pojawia się jego opis i obecny stan.

Dołączona grafika
ach_display_gz 0/1 - standardowo 1, jeśli 0 to po zdobyciu acha nie wyświetla "Gratulacje %s! Zdobyłeś osiągnięcie %s!", jest stworzone, ponieważ forwardem możemy robić to sami ( forward nie testowany ).

Dołączona grafika
W obecnej wersji nie ma cvarów, bo nie widziałem takiej konieczności. Pierwszy raz pracował z tak dużą ilością (jak na mnie) zdarzeń silnika gry. Możliwe że zamiast używać Fakemety HamSandiwch i CSX wystarczyło użyć samej kanapki, lecz jeśli tak to w przyszłej wersji. Póki co mamy do dyspozycji 11 osiągnięć oczywiście dodam więcej. Dodawanie achievementów jest o tyle fajne, iż nawet na nvault nie jest wymagane resetowanie zapisu ani edytowanie go co dodanie osiągnięcia. Sprawdzenie czy osiągniecie jest zaliczone występuję jedynie w HamSpawn. Mam nadzieję, że spodoba wam się mój plugin. Proszę pisać komentarze przede wszystkim z uzasadnieniem.

Dołączona grafika
native ach_get_index(const name[]);
native ach_get_stance(id, ach_id); // pobiera czy gracz zaliczył acha czy nie 0/1
native ach_get_status(id, ach_id); // pobiera postęp w achu
native ach_get_name(ach_id, const var[], len); // pobiera nazwe acha
native ach_get_desc(ach_id, const var[], len); // pobiera opis acha
native ach_get_target(ach_id); // pobiera cel acha (wymagany postep)
native ach_get_max(); // pobiera ilosc stworzonych achow
native ach_set_stance(id, ach_id, value); // ustawia stan acha
native ach_set_status(id, ach_id, value); // ustawia postep w acha
native ach_add(const ach_name[], const ach_desc[], ach_target);
native ach_reset_status(id, ach_id); // resetuje postep acha (ustawia na 0) przydatne jezeli robimy achy typu w rundzie
native ach_add_status(id, ach_id, value); // dodaje x punktów do obecnej wartosci postepu acha

Dołączona grafika
forward ach_give_reward(pid, aid); // wywolywany kiedy gracz otrzymuje info o ukończeniu acha ( możemy mu tu dać nagrode ).
forward ach_load_post( id ); // wywolywany po wczytaniu danych, aby bezpiecznie operowac w client_authorized :)
forward ach_save_pre( id, save_in ); // wywoływany przed zapisem danych, dobrze jest tu zmienić na przykład wartość postępu, aby nie kolidować z systemem
forward ach_save_post( id, save_in ); // wywolywany po zapisie danych.

save_in może mieć 2 wartości:

#define SAVE_IN_DISCONNECT 1
#define SAVE_IN_DEATH 2

Wartość 1 jest wywoływana przy wyjściu z serweru, a 2 przy śmierci gracza. Oczywiście przy wyjściu z serwera nie wywołuje się ach_save_post, bo to nie miałoby sensu.

Oświadczam wam, że pracuje teraz nad nową wersją.
Dołączona grafika
  • 1.0.0
Podstawowa wersja.
  • 1.0.0b łatka i dodanie kilku achów
Dodana łatka
Dodanie kilku achów
  • 1.0.1
Dodanie 4 natywów
Możliwość dostawania w nagrodę za ukończenie acha xp-a w nowym cod modzie
Łatka [dzięki torrent]
  • 1.0.1b
Wymagany moduł engine
Naprawa acha "Żywy lampion"
Naprawa acha "Pan śmierci"
Nowy cvar
Forward wywoływany podczas otrzymania acha ( nie testowany )
  • 1.0.1c
Łatka zapisu
  • 1.0.2
Dodanie natywów
Dodanie forwardu
  • 1.1.0
Użycie tablic dynamicznych (dzięki DarkGL i Muzzi za pomoc przy tablicach)
Dodanie natywów
Usunięcie achów, ponieważ możemy je tworzyć sami jak klasy do coda
  • 1.1.1
Optymalizacja.
Dodanie 3 nowych forwardów.
Usunięcie kilku zbędnych natywów.
Dołączona grafika
Przykładowy kod z użyciem forwardu:

#include <amxmodx>
#include <achievements>

public plugin_init() {
register_plugin("test", "1.0", "Fili:P")
}
public ach_give_reward(pid, aid)
{
client_print(pid, print_chat, "Zaliczyles acha!");
}

Przykładowy kod tworzący acha w oddzielnym pluginie:

#include <amxmodx>
#include <achievements>
new g_HandleAch;
public plugin_init() {
register_plugin("achy", "1.0", "Fili:P")
g_HandleAch = ach_add("Staly bywalec", "Wejdz 1000 razy na serwer", 1000);
}
public client_putinserver(id)
{
ach_add_status(id, g_HandleAch, 1);
}


Radze opozniac taskiem funkcje, ktore bd w chwili wejscia na serwer

Projekt nie będzie już rozwijany, chyba że zrozumiem sqlx. Mogą występować błędy kiedy usuwamy achy.

Zakazuje kopiowania treści na inne witryny bez mojej zgody!
Dołączona grafika
Wersja 1.1.0:
Załączony plik  achievements.sma   9,82 KB  505 Ilość pobrań
  achievements.amxx
Załączony plik  achievements.inc   804 bajtów  441 Ilość pobrań


Wersja 1.1.1:
Załączony plik  achievements.inc   1,02 KB  556 Ilość pobrań

Załączony plik  achievements.sma   8,69 KB  633 Ilość pobrań
  achievements.amxx
  • +
  • -
  • 28


#83575 Wpływanie na obrażenia

Napisane przez R3X w 21.09.2009 18:31

Wpływanie na obrażenia
używając modułu hamsandwich

Aby mieć możliwość edycji obrażeń należy złapać zdarzenie Ham_TakeDamage z post=0

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "HamSandwich Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}

event łapiemy w funkcji (ja nazwałem ją "fwTakeDamage"), której parametry są następujące
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	return HAM_IGNORED;
}

this - atakowany gracz
idinflictor - byt zadający obrażenia
idattacker - byt powodujący obrażenia
damage - wielkość obrażeń
damagebits - typ obrażeń

jeśli idattacker to gracz zazwyczaj idinflictor to również id atakującego, wyjątek stanowi granat: w tym przypadku idinflictor to indeks bytu granatu
w przeciwnym razie (!is_user_connected(idattacker)), idinflictor może być bytem typu trigger_hurt lub po prostu 0

damagebits przekazuje informacje o obrażeniach na podstawie składowych flag:
#define DMG_GENERIC                     0           // Generic damage was done
#define DMG_CRUSH                       (1<<0)      // Crushed by falling or moving object
#define DMG_BULLET                      (1<<1)      // Shot
#define DMG_SLASH                       (1<<2)      // Cut, clawed, stabbed
#define DMG_BURN                        (1<<3)      // Heat burned
#define DMG_FREEZE                      (1<<4)      // Frozen
#define DMG_FALL                        (1<<5)      // Fell too far
#define DMG_BLAST                       (1<<6)      // Explosive blast damage
#define DMG_CLUB                        (1<<7)      // Crowbar, punch, headbutt
#define DMG_SHOCK                       (1<<8)      // Electric shock
#define DMG_SONIC                       (1<<9)      // Sound pulse shockwave
#define DMG_ENERGYBEAM                  (1<<10)     // Laser or other high energy beam 
#define DMG_NEVERGIB                    (1<<12)     // With this bit OR'd in, no damage type will be able to gib victims upon death
#define DMG_ALWAYSGIB                   (1<<13)     // With this bit OR'd in, any damage type can be made to gib victims upon death.
#define DMG_DROWN                       (1<<14)     // Drowning
#define DMG_PARALYZE                    (1<<15)     // Slows affected creature down
#define DMG_NERVEGAS                    (1<<16)     // Nerve toxins, very bad
#define DMG_POISON                      (1<<17)     // Blood poisioning
#define DMG_RADIATION                   (1<<18)     // Radiation exposure
#define DMG_DROWNRECOVER                (1<<19)     // Drowning recovery
#define DMG_ACID                        (1<<20)     // Toxic chemicals or acid burns
#define DMG_SLOWBURN                    (1<<21)     // In an oven
#define DMG_SLOWFREEZE                  (1<<22)     // In a subzero freezer
#define DMG_MORTAR                      (1<<23)     // Hit by air raid (done to distinguish grenade from mortar)
#define DMG_TIMEBASED                   (~(0x3fff)) // Mask for time-based damage
np.
if(damagebits&DMG_BLAST){ //gracz prawdopodobnie zginął od wybuchu bomby
}

Zarejestrowanie Ham_TakeDamage z post = 0 daje możliwość ingerencji w przebieg tego wydarzenia.

Możemy po prostu anulować obrażenia przez zwrócenie HAM_SUPERCEDE lub HAM_OVERRIDE
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	return HAM_SUPERCEDE;
}

albo zmienić dowolny parametr funkcji przy użyciu funkcji SetHamParam*, gdzie * to typ argumentu.

SetHamParamInteger - dla liczby całkowitej
SetHamParamFloat - dla liczby rzeczywistej
SetHamParamVector - dla wektora (Float:v[3])
SetHamParamEntity - dla bytu (np. id gracza)
SetHamParamString - tekst

Po operacjach zwracamy HAM_HANDLED, aby zatwierdzić zmiany.

Przykład:
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	SetHamParamFloat(4, 100.0);
	return HAM_HANDLED;
}
Zmieniamy czwarty argument (damage) typu Float: na 100.0, co spowoduje, że praktycznie każde uderzenie czy upadek skończy się śmiercią.

W połączeniu z warunkami daje to nam całkowitą kontrolę nad obrażeniami.


Uwaga:
Broń z jakiej zadane zostały obrażenia (przy podłączony idattacker) to:
- w przypadku idinflictor==idattacker
new bron = get_user_weapon(idattacker);
- w przypadku idinflictor!=idattacker
new bron = CSW_HEGRENADE;

  • +
  • -
  • 25


#479504 Świąteczna paczka pluginów

Napisane przez Webnięty`JacK w 15.11.2012 20:18

Siema mam dla was kilka pluginów świątecznych w paczce.
O to pluginy:

Admin Mikołaj - Każdy admin posiada model Mikołaja
Choinka zamiast bomby
Czapki Mikołaja - Każdy gracz posiada czapkę Mikołaja
Noc w godzinach - O danej godzinie robi się czarne niebo z gwiazdami
Śnieg - Na każdej mapie przez cały czas pada śnieg ^^
Śnieżki zamiast granatów

Dodatkowo dodaje 8 bardzo fajnych świątecznych mapek oraz 20 nutek świątecznych

Świąteczne mapy.rar - Speedy Share - upload your files here
Świąteczna paczka pluginów na serwer CS - Konrad.C - Chomikuj.pl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19


#178634 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisane przez ProMil w 10.10.2010 10:10

Dołączona grafika


Dołączona grafika
Buyzone jest wyłączony, a ty musisz zabijać przeciwników aby dostawać expa, jeżeli zdobędziesz wystarczającą ilość expa, wtedy zdobywasz wyższy level. Kiedy zdobędziesz wyższy level masz odblokowane lepsze bronie, ale tylko te na twój level. Pragnę przypomnieć, że to nie jest gungame!
Ta wersja posiada opcję zapis na nick! - Gratki dla Hardbot'a - Gratki dla Hardbot'a za niedziałający kod i jeszcze większe gratki dla mnie za naprawę :) Sam osobiście ją przetłumaczyłem, całe pisanie tego posta zajęło mi 2 godziny.

Dołączona grafika

amxmodx
fakemeta
fun
cstrike
nvault
sqlx
hamsandwich

Dołączona grafika
Wszystko ustawiamy w configs/gunxpmod.cfg
gxm_enable "1" - Aktywny = 1, Nieaktywny = 0.
gxm_savetype "1" - Zapis expa do : 1 = MySQL, 0 = NVault.
gxm_save "2" - Zapis expa na : 2 = Nick, 1 = SteamID, 0 = IP
gxm_level_text "0" - Pokazuje twój level w : 1 = HUD, 0 = Tak jak w bf2, czyli na sayu.
gxm_xp "15" - Ile zdobywasz punktów po zabiciu wroga.
gxm_level_style "1" - Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.

gxm_triple "1" - Aktywny bonus za potrójne zabicie? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_triple_xp "3" - Ile dostajemy expa za potrójne zabicie?
gxm_triple_kills "3" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć potrójne zabicie?
gxm_ultra "1" - Aktywny ultra bonus zabójstw? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_ultra_kills "6" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć bonus ultra zabójstw?
gxm_admin_xp "1" - Aktywne dodatkowy exp za zabicia dla adminow? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_extra_xp "4" - Ile dawać dodatkowego expa dla adminow?

gxm_show_rank "1" - pokazywać ranking w /top20? 1 = Tak, 0 = Nie.

Tylko wówczas, gdy wybrałeś zapis na MySQL
SQL cvary:
gxm_host "127.0.0.1" - Host bazy danych.
gxm_user "root" - Użytkownik bazy danych.
gxm_pass "" - Hasło użytkownika bazy danych.
gxm_dbname "gunxpmod" - nazwa bazy danych.

Dołączona grafika
Pisz w sayu: /menu albo menu aby włączyć menu moda!
Pisz w sayu: /level, aby zobaczyć swój level w sayu gxm_level_text musi być wtedy ustawione na 0.
Pisz w sayu: /top20, aby zobczyć top 20 graczy z najwyższym expem.
Pisz w sayu: /ul, ul, /unlocks, aby odblokować dodatki albo kupić extra broń!
Dołączona grafika
Pisz w konsoli : set_level nick level. Przykład: set_level ProMil 10, ustawia 10 level graczowi ProMil .
Dołączona grafika
Jeżeli używasz inne mody (wymienione niżej) to wejdź w gunxpmod.cfg (scripting folder) i edytuj:
//#define NORMAL_MOD - Normalny mod, zwykły cs 1.6 bez żadnych modów.
//#define ZOMBIE_SWARM - Jeżeli używasz Zombie Swarm.
#define ZOMBIE_INFECTION - Jeżeli używasz Zombie Infection. 
Od komentuj ten mod, który masz na serwerze usuwajac "//".

Jeśli masz na serwerze:
#define NORMAL_MOD
Nie zapomnij za komentować pozostałych dodając // przed nimi :
//#define ZOMBIE_SWARM
//#define ZOMBIE_INFECTION
Możesz także edytować item (unlock_*.sma) zmienić nazwę, cenę i opis, czyli wszystko, co chcesz.
Przykład. znajdź tę linię i edytuj:
register_gxm_item("Grenades Pack", "Daje extra granaty", 90)
                        //Nazwa            //Opis            //Koszt
Dołączona grafika
W pliku gunxpmod.txt można nadać informacją własne kolory:

/g - Zielony tekst. | \d - Szary tekst (W menu).
/ctr - Kolor druzyny TT (czerwony), CT (niebieski). | \y - Żółty tekst (w menu).
/y - Pomarańczowy tekst taki jak w sayu. | \r - Czerwony tekst (w menu). \w - Biały tekst (w menu).

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Zawartość folderu plugins wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/plugins
Zawartość folderu scriping wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/scripting
Zawartość folderu data wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/data
Zawartość folderu Configs wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/configs
Zawartość folderu models wklejamy do siebie na serwer w cstrike/models
Zawartość folderu sound wklejamy do siebie na serwer w cstrike/sound

Nie dodajemy nic do plugins.ini!! Wszystko jest w plugins-gxm.ini w configs!!!
Dołączona grafika
Modele i sound!!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 41


#568020 [ROZWIĄZANE] Nie działa natychmiastowe zabicie z HE

Napisane przez d0naciak w 28.08.2013 21:54

bo zamiast

  •         if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
  •             cod_inflict_damage(idattacker, this, 801.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);

 

powinno byc

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 1) == 1)       
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 

gdzie (1, 1) to 1/1 jak zmienisz (1, 2) to bedziesz mial 1/2 z he itp

 

i Łap tą klase z 1/2 szans z he
 

Jasne, ze nie dziala, bo nie sprawdzasz, czy bronia jest HE

Wszyscy znacie się na kodzie widzę jak (cytuję cheq): prosiak na gwiazdach -,-

 

Prawda jest taka, że przed sprawdzeniem czy obrażenia są z HE, ignorujesz resztę funkcji jeżeli obrażenia nie są obrażeniami od pocisku, a to wszystko przez ten kod

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
   return HAM_IGNORED;

Wywal go.

Polecam też sprawdzić przed wywołaniem jakichkolwiek operacji w TakeDamage, od razu sprawdzać czy drużyna twoja a drużyna obrywającego nie jest tą samą drużyną.

 

P.S.

 

Twoja wersja sprawiłaby, że zabijałby też swoich ludzi z teamu przez usunięcie warunku sprawdzającego, czy atakujący jest w tej samej drużynie co ofiara -,-

To też musi zostać

 

 

hah tu sie mylisz ja wiem co ci podaje pozatym zabiłoby tylko wtedy jesli masz właczany ff na serwerze

 

 

To rzuć sobie HE przed nosem. Co się stanie??

W ostateczności, nie powinno zabrać obrażeń koledze z drużyny jeżeli FF jest wyłączony, bo wg. kodu dodawane są obrażenia do np. HE do każdego odebrania obrażeń za pomocą HE (wiem, masło maślane :F), czyli bez warunku będziesz mógł zabić tylko siebie i przeciwników natychmiastowo, chociaż nigdy nie testowałem, to tylko takie warte uwagi spostrzeżenie.


  • +
  • -
  • 1


#566766 [ROZWIĄZANE] Jak zignorowac HLTV?

Napisane przez Gość w 24.08.2013 14:55

1.
Jeśli ma to być co piąta runda, to dzielimy rundę modulo na 5 i jeśli wynik jest równy 0, to oznacza, że runda ≡ 0 (mod 5), innymi słowy, jest wielokrotnością 5.
 
Zamiast tego switcha, użyj prostego:

if(!(runda%5))

2.
Fragmenty:

new zwyciezca=gracze[random(liczbaGraczy)];
nagrodzeni[zwyciezca]=true;

mogą być poza switchem, DRY.
 
3.
Pętla FOR nie uwzględnia żadnych warunków.
Skoro zamierzasz dać graczowi nagrodę, wypadałoby sprawdzić, czy dany gracz:

  • jest na serwerze (nie możesz dać nagrody komuś, kogo nie ma):
    is_user_connected(id)
  • nie jest botem (po co botom nagroda):
    !is_user_bot(id)
  • nie jest HLTV (sedno problemu):
    !is_user_hltv(id)

Ostatecznie uzyskując postać:

for (new id=1; id<=maxPlayers; ++id){
	if(
			is_user_connected(id)
		&&	!is_user_bot(id)
		&&	!is_user_hltv(id)
	){
		gracze[liczbaGraczy]=id;
		++liczbaGraczy;
	}
}

4.

Jeśli nie znalazłeś graczy, którzy są na serwerze, czyt. liczbaGraczy wynosi 0,

to nie losuj nagrody, gdyż nie masz komu jej dać, np. przy pustym serwerze.

 

5.

Rejestrowałeś cvar dobrze:

cvar_rebkasa = register_cvar("random_event_bonus_money", "8000");

cvar_rebkasa to zmienna, przechowująca pointer na cvar, pobieramy go natomiast funkcją get_pcvar_ z końcówką zgodną z typem cvara,

w Twoim wypadku funkcją get_pcvar_num, przykład użycia w Twoim kodzie:

add_user_money(zwyciezca, get_pcvar_num(cvar_rebkasa));