W zmiennej MaxHP zwiekszasz maksymalna ilosc zycia ktora gracz moze posiadac...
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Wolny Strzelec";
new const opis[] = "+30hp, +20 exp'a ,oraz pełen magazynek za każde zabójstwo, 2x skok";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
new MaxHP = 200;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Wolny Strzelec] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
if(is_user_alive(killer) && ma_klase[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))
{
Dodawanko(killer, victim);
}
}
public Dodawanko(kid, vid)
{
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+30, MaxHP));
cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid)+20);
give_item(kid, "ammo_556nato");
give_item(kid, "ammo_45acp");
}


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna

